Сценарій кулінарного конкурсу "МастерШеф. Діти" можна проводити під час канікул.
"Тільки сьогодні, тільки у нас! Телеканал ШКОЛА представляє кулінарне шоу «МастерШеф – діти». Вимогливі експерти, що вже зробили виклик маленьким кухарям чекають своїх учасників, які матимуть змогу пройти складні випробування та показати свій кулінарний талант."
Сценарій кулінарного свята в школі «МастерШеф. Діти»
(музика і заставка на екрані –«Мастер шеф»)
Голос за сценою: (на фоні тієї ж мелодії):
Тільки сьогодні, тільки у нас! Телеканал ШКОЛА представляє кулінарне шоу «МастерШеф – діти». Вимогливі експерти, що вже зробили виклик маленьким кухарям чекають своїх учасників, які матимуть змогу пройти складні випробування та показати свій кулінарний талант.
(Музика голосніше, вихід ведучих)
Ведучий 1: Доброго дня, дорогі глядачі! Якщо ви любите готувати різні страви, якщо ви просто не можете жити без кухні, якщо процес приготування їжі для вас – велике задоволення, тоді ви прийшли за адресою! Сьогодні ми шукаємо таланти серед зовсім юних кулінарів. І сподіваємося, що знайдемо!
Ведучий 2: Кулінарні експерти, наші судді допоможуть нам у цьому! Привітаймо їх оплесками!
Ведучий 1: (запитання до суддів) Ви приготували виделки, щоб куштувати страви? А місце в шлунку?
Ведучий 2: До речі, де ж наші учасники?
Ведучий 1: Вони вже приготувалися і з нетерпінням чекають свого виходу!
Ведучий 2: Вітайте оплесками наших учасників!
(музика, учасники виходять в зал, ведучі представляють їх)
Ведучий 2: Мене, наприклад, втомили ці балачки про їжу. Я вже хочу скоріше розпочати основну частину нашої передачі і поласувати смачненьким.
Ведучий 1: Тобі пощастило! Адже наші конкурсанти підготували домашнє завдання і принесли свою улюблену готову страву, якою спробують здивувати наших членів журі.
Ведучий 2: Отже, конкурс «Домашнє завдання». (звертається до учасників). Зараз ви по черзі будете представляти і захищати свою страву, які підготували вдома. Розкажіть, як ви її готували, чому обрали саме її. Конкурс оцінюється за трьома критеріями: смак, презентація, знання рецепту).
Ведучий 1: На презентацію власної страви запрошуємо конкурсанта №1 _________________________.
… (по черзі ведучі запрошують інших конкурсантів)
Ведучий 2: Поки журі підводять підсумки першого конкурсу, ми будемо готуватися до командного туру. Шляхом жеребкування учні діляться на дві команди – червоних і синіх. ( У цей час готуються столи для конкурсу). Кожна команда обирає капітана та займає свої позиції за столиком відповідно до кольору команди.
Ведучий 1: Почнемо з невеличкої теоретичної розминки. Але поставтеся до неї відповідально, тому що судді сьогодні дуже вимогливі. Наступний конкурс – «Вгадай страву». На своїх робочих поверхнях ви бачите конверти. У них знаходиться завдання. За інгредієнтами необхідно відгадати страву. На виконання дається 1 хвилина. Готові? Починаємо!
Відлік часу.
Завдання для команди «червоних»: (олів'є, борщ)
Завдання для команди «синіх» (шуба, суп)
По закінченню часу капітани команд зачитують інгредієнти і називають страви. Журі оцінює.
Ведучий 1: Наступний конкурс має назву «Бутерброд».
Ведучий 2: Що ж, назва конкурсу говорить сама за себе.
Ведучий 1: Учасникам від команди необхідно зробити 3 різних бутерброди з однакового набору продуктів. На виконання завдання – 3 хвилини.
Ведучий 2: Час пішов!
Відлік часу, музика.
(Бутерброди – журі, виставляють оцінки)
Ведучий 1: Переходимо до наступного етапу конкурсу. І знову це буде теоретичний блок, адже справжні кулінарі повинні не лише смачно готувати, а й знати багато страв. За 1 хвилину команді необхідно відгадати загадки. Зараховується відповідь капітана. Чим більше правильних відповідей, тим більше балів. Команди, готові? Почнемо з команди «червоних».
Ведучий 2: «Загадки»
Ведучий 1: Дякуємо за відповіді команді «червоних». Команда «синіх», будьте уважні, розпочинається відлік часу.
Загадки команді «синіх».
Ведучий 2: Дякуємо командам за відповіді, а поки журі підводить підсумки, а конкурсанти готуються до наступного конкурсу – у нас невеличка рекламна пауза.
(Відеоролик)
Ведучий 1: Ми знову з вами! І ми продовжуємо передачу «Мастер шеф»! Наступний конкурс – «Холодна страва».
Ведучий 2: Ваше завдання – приготувати холодну страву з однакового набору продуктів: варені яйця, картопля, свіжі огірки, зелень, майонез, цибуля, яблука. Можна використовувати не всі інгредієнти. Продумайте в команді разом, яка це буде страва та як її прикрасити та представити. Не забувайте, що все повинно бути охайно.
Ведучий 1: На виконання цього завдання – 5 хвилин! Час пішов.
Відлік часу на екрані.
(Худ. номер)
Ведучий 2: Команди, ви готові представити свої страви?
(Капітани презентують журі холодні страви)
Ведучий 1: Дякуємо командам і переходимо до наступного випробування.
Ведучий 2: Конкурс «Знайди зайве».
Ведучий 1: По черзі командам я буду зачитувати перелік страв чи продуктів. Вам потрібно визначити зайве та пояснити чому ви так вирішили.
Ведучий 2:
По черзі «синім» і «червоним»
Ведучий 1: Дякуємо учасникам за відповіді! І це було останнє випробування наших команд. Настав час підводити підсумки.
Ведучий 2: Ми відкриваємо голосування для визначення «Улюбленця глядачів», саме ваш голос, дорогі уболівальники, для нас зараз надто важливий.
(Глядачі на маленькому аркуші паперу ставлять номер учасника і кидають у скриньку). – допомагає і підносить скриньку ведучий 2.
Ведучий 1: Команди, зараз вам потрібно визначити найсильнішого учасника. Називаєте номер учасника, який на вашу думку, гідний титулу «Мастер шеф», пояснюєте чому. (слідкує і підраховує ведучий 1).
Ведучий 2: Поки журі підводить підсумки, рекламна пауза. Увага на екран!
Ведучий 1: Для підведення загальних підсумків слово надається голові журі ___________________________________________________________________.
(Нагородження команд, капітанів, усіх учасників)
Ведучий 2: Вітаємо переможців оплесками! Дякуємо всім за увагу! Було смачно! Слідкуйте за наступними кастингами на нашому телеканалі!
(Музика, фонова заставка «М.Ш.» коли закінчується передача).