Сценарій кулінарного конкурсу "МастерШеф. Діти"

Про матеріал

Сценарій кулінарного конкурсу "МастерШеф. Діти" можна проводити під час канікул.

"Тільки сьогодні, тільки у нас! Телеканал ШКОЛА представляє кулінарне шоу «МастерШеф – діти». Вимогливі експерти, що вже зробили виклик маленьким кухарям чекають своїх учасників, які матимуть змогу пройти складні випробування та показати свій кулінарний талант."

Перегляд файлу

Сценарій кулінарного свята в школі «МастерШеф. Діти»

 

(музика і заставка на екрані –«Мастер шеф»)

 

Голос за сценою: (на фоні тієї ж мелодії):

 Тільки сьогодні, тільки у нас! Телеканал ШКОЛА представляє кулінарне шоу «МастерШеф – діти». Вимогливі експерти, що вже зробили виклик маленьким кухарям чекають своїх учасників, які матимуть змогу пройти складні випробування та показати свій кулінарний талант.

(Музика голосніше, вихід ведучих)

Ведучий 1: Доброго дня, дорогі глядачі! Якщо ви любите готувати різні страви, якщо ви просто не можете жити без кухні, якщо процес приготування їжі для вас – велике задоволення, тоді ви прийшли за адресою! Сьогодні ми шукаємо таланти серед зовсім юних кулінарів. І сподіваємося, що знайдемо!

Ведучий 2: Кулінарні експерти, наші судді допоможуть нам у цьому! Привітаймо їх оплесками!

  1. Знавець кавказької кухні, переможець всіх випусків «Майстер шеф»,… - _______________________________________________________________
  2. Цінитель чогось смачненького та власної фігури, … _______________________________________________________________
  3. ______________________________________________________________________________________________________________________________
  4. ______________________________________________________________________________________________________________________________
  5. ______________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий 1: (запитання до суддів) Ви приготували виделки, щоб куштувати страви? А місце в шлунку?

Ведучий 2: До речі, де ж наші учасники?

Ведучий 1: Вони вже приготувалися і з нетерпінням чекають свого виходу!

Ведучий 2: Вітайте оплесками наших учасників!

(музика, учасники виходять в зал, ведучі представляють їх)

  1. ___________________________
  2. ___________________________
  3. ___________________________
  4. ___________________________
  5. ___________________________
  6. ___________________________
  7. -___________________________
  8. --__________________________
  9. ____________________________
  10. ____________________________

Ведучий 2: Мене, наприклад, втомили ці балачки про їжу. Я вже хочу скоріше розпочати основну частину нашої передачі і поласувати смачненьким.

Ведучий 1: Тобі пощастило! Адже наші конкурсанти підготували домашнє завдання і принесли свою улюблену готову страву, якою спробують здивувати наших членів журі.

Ведучий 2: Отже, конкурс «Домашнє завдання». (звертається до учасників). Зараз ви по черзі будете представляти і захищати свою страву, які підготували вдома. Розкажіть, як ви її готували, чому обрали саме її. Конкурс оцінюється за трьома критеріями: смак, презентація, знання рецепту).

Ведучий 1: На презентацію власної страви запрошуємо конкурсанта №1 _________________________.

… (по черзі ведучі запрошують інших конкурсантів)

 

Ведучий 2: Поки журі підводять підсумки першого конкурсу, ми будемо готуватися до командного туру. Шляхом жеребкування учні діляться на дві команди – червоних і синіх. ( У цей час готуються столи для конкурсу). Кожна команда обирає капітана та займає свої позиції за столиком відповідно до кольору команди.

Ведучий 1: Почнемо з невеличкої теоретичної розминки. Але поставтеся до неї відповідально, тому що судді сьогодні дуже вимогливі. Наступний конкурс – «Вгадай страву». На своїх робочих поверхнях ви бачите конверти. У них знаходиться завдання. За інгредієнтами необхідно відгадати страву. На виконання дається 1 хвилина. Готові? Починаємо!

Відлік часу.

Завдання для команди «червоних»: (олів'є, борщ)

Завдання для команди «синіх» (шуба, суп)

По закінченню часу капітани команд зачитують інгредієнти і називають страви. Журі оцінює.

 

Ведучий 1: Наступний конкурс має назву «Бутерброд».

Ведучий 2: Що ж, назва конкурсу говорить сама за себе.

Ведучий 1: Учасникам від команди необхідно зробити 3 різних бутерброди з однакового набору продуктів. На виконання завдання – 3 хвилини.

Ведучий 2: Час пішов!

Відлік часу, музика.

 

(Бутерброди – журі, виставляють оцінки)

Ведучий 1: Переходимо до наступного етапу конкурсу. І знову це буде теоретичний блок, адже справжні кулінарі повинні не лише смачно готувати, а й знати багато страв. За 1 хвилину команді необхідно відгадати загадки. Зараховується відповідь капітана. Чим більше правильних відповідей, тим більше балів. Команди, готові? Почнемо з команди «червоних».

Ведучий 2: «Загадки»

  1. Бурячка і барабольку, капустину і квасольку наварили і їмо! Ще сметани додамо! (Борщ)
  2. Є із сиром, із грибами, із чорницею, вишнями. Можна цукром посмачити, чи сметаною полити. (Вареники)
  3. На сметану, масло, сир нам воно згодиться. І корисне, і смачне, тече, як водиця. Колір в нього, наче сніг. Пригощу ним вас усіх! (Молоко)
  4. Як навколо об'їси – серединки не проси. Ми такі гостинці: дірка в серединці. (Бублики)
  5. Розколеш лід – візьмеш срібло, розколеш срібло – візьмеш золото. (Яйце)
  6. Є як ниточка тоненька, є спіралькою, пряменька. Кетчуп в неї додамо – з задоволенням їмо! (Вермішель)
  7. Наче сонечко, жовтеньке, а розтане – то м'якеньке. Молочко у ньому є, смак до каші додає. (Масло).
  8. Я росла в темній темниці, як зросла – взяли в світлиці, з мене шкуру всі деруть, мене варять, мене труть, пироги з мене печуть. Відгадайте, хто ж я є, і назвіть ім'я моє. (Картопля)

 

Ведучий 1: Дякуємо за відповіді команді «червоних». Команда «синіх», будьте уважні, розпочинається відлік часу.

Загадки команді «синіх».

  1. ….

 

Ведучий 2: Дякуємо командам за відповіді, а поки журі підводить підсумки, а конкурсанти готуються до наступного конкурсу – у нас невеличка рекламна пауза.

 

(Відеоролик)

 

Ведучий 1: Ми знову з вами! І ми продовжуємо передачу «Мастер шеф»! Наступний конкурс – «Холодна страва».

Ведучий 2: Ваше завдання – приготувати холодну страву з однакового набору продуктів: варені яйця, картопля, свіжі огірки, зелень, майонез, цибуля, яблука. Можна використовувати не всі інгредієнти. Продумайте в команді разом, яка це буде страва та як її прикрасити та представити. Не забувайте, що все повинно бути охайно.

Ведучий 1: На виконання цього завдання – 5 хвилин! Час пішов.

Відлік часу на екрані.

(Худ. номер)

 

Ведучий 2: Команди, ви готові представити свої страви?

(Капітани презентують журі холодні страви)

 

Ведучий 1: Дякуємо командам і переходимо до наступного випробування.

Ведучий 2: Конкурс «Знайди зайве».

Ведучий 1: По черзі командам я буду зачитувати перелік страв чи продуктів. Вам потрібно визначити зайве та пояснити чому ви так вирішили.

Ведучий 2:

По черзі «синім» і «червоним»

  • Борщ, гречана каша, суп, юшка.
  • Вареники, вінегрет, відварні макарони, гречана каша.
  • Яблука, груші, сливи, полуниці
  • Хліб, пшенична каша, лаваш, булочка
  • Голубці, котлети, качка з яблуками, відбивна
  • Салати «Оселедець під шубою», «Мімоза», «Олів'є», вінегрет.

 

Ведучий 1: Дякуємо учасникам за відповіді! І це було останнє випробування наших команд. Настав час підводити підсумки.

Ведучий 2: Ми відкриваємо голосування для визначення «Улюбленця глядачів», саме ваш голос, дорогі уболівальники, для нас зараз надто важливий.

(Глядачі на маленькому аркуші паперу ставлять номер учасника і кидають у скриньку). – допомагає і підносить скриньку ведучий 2.

 

Ведучий 1: Команди, зараз вам потрібно визначити найсильнішого учасника. Називаєте номер учасника, який на вашу думку, гідний титулу «Мастер шеф», пояснюєте чому. (слідкує і підраховує ведучий 1).

 

Ведучий 2: Поки журі підводить підсумки, рекламна пауза. Увага на екран!

 

Ведучий 1: Для підведення загальних підсумків слово надається голові журі ___________________________________________________________________.

(Нагородження команд, капітанів, усіх учасників)

Ведучий 2: Вітаємо переможців оплесками! Дякуємо всім за увагу! Було смачно! Слідкуйте за наступними кастингами на нашому телеканалі!

 

(Музика, фонова заставка «М.Ш.» коли закінчується передача).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шульга Тамара Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
27 липня 2018
Переглядів
7605
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку