Сценарій квесту на 1 вересня "Start-up, 5-класники"

Про матеріал

Сценарій свята першого дзвоника у формі квесту. Розрахований на учнів 5 класу. Передбачає рух усього класного колективу по школі, знайомство з кабінетами, виконання завдань на етапах та збір вислову.

Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ

свята першого дзвоника

5 класу

«Start up, 5-класаники»

Форма – квест.

Обладнання: стрілки паперові, маршрутні листи для команд, аудіоапаратура, лист-порада від 11-класників.

Хід заходу

Ведучий 1.  Усім привіт, 5-класники!

Ведучий 2. Доброго дня, батьки і гості свята!

Ведучий 1. Хто готовий, весело розпочати навчальний рік?

Ведучий 2. Мені здається що наші 5-класники зовсім не відпочили влітку. Чомусь так тихо вони вітаються.

Ведучий 1. Давайте дуже голосно і радісно привітаємося. Адже, як розпочнеш новий навчальний рік, так його і проведеш.

В2. Готові? Хто гарно відпочив каже «Ми», хто має гарний настрій каже «Ми», хто буде найвеселішим 5-класниом каже «Ми».

Ведучий 1. Молодці! Сьогодні, у нас не звичайне свято, а квест.

В2. Підніміть руку, хто знає що таке квест?

Ведучий 1. Отже, правила нашої гри такі. Кожен клас – це команда. Команда складається з учнів, батьків і класного керівника. Головне правило – весь час, переходячи з одного острова квесту до іншого, ви тримаєтесь за руки. В жодному разі неможна розривати ваш класний ланцюжок. Коли ви прийдете на станцію - острів слід уважно послухати завдання і виконати його дуже дружньо, батьки допомагають своїм 5-класникам. 

В 2.    Увага! Поспішати не слід, адже час не має значення. Головне виконати усі завдання і зібрати усі кодові слова. Ці слова ви отримаєте на островах, якщо впораєтесь з завданням. Наприкінці квесту, склавши усі слова разом, отримаєте речення.

Ведучий 1. Усі правила зрозумілі? Питання є?

В2.  Отже, запрошуємо по одному учню з класу до нас. Тримайте вашу мапу, йдіть по маршруту, тримаючись за руки. Ми вирушаємо у плавання океаном пригод!

 

Острів 1/7 – класний кабінет (кл. керівник)

Завдання – вигадати назву команди, обрати лідера і замикаючого ланцюжка.

«ВЧІТЬСЯ»

 

Острів 2/6 – бібліотека (бібліотекар)

Завдання – відгадати загадки.

«У»

 

Острів 3/5 – спортивна зала (вчителі фізкультури)

Завдання – гра-руханка.

 «ВСІХ»

 

Острів 4 /4– шкільне подвір’я (учні 10 кл)

Завданнявгадати мелодію національного танцю різних країн та разом виконати ці танці. Остання мелодія – вільний танець команди.

  1. Циганочка.
  2. Лезгинка.
  3. Болгарський.
  4. Український.
  5. Вільна тема – танець класу.

 

Острів 5/3 – кабінет музичний, або класний (учні 10 кл)

Завдання – вгадати пісню та заспівати разом.

ТІК «Вчителька» або Гімн під сучасне аранжування.

«НАСЛІДУЙТЕ»

 

Острів 6/2їдальня (біля їдальні)

Привіт, командо! Любите поїсти? Де у нашій школі можна смааачно поїсти? А чи вмієте ви розрізняти корисну їжу та некорисну?

Завдання – розподілити їжу на корисну і некорисну, час пішов!

«НІКОМУ»

Острів 7/1класний кабінет (кл. керівник)

Завдання – зробити загальне фото з бутафорією на шкільну тематику скласти разом отримані кодові слова, отримати речення.  Вчитель дістає з пляшки лист від 11-класників і зачитує учням.

« М. Горький»

docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
2742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку