Сценарій свята першого дзвоника у формі квесту. Розрахований на учнів 5 класу. Передбачає рух усього класного колективу по школі, знайомство з кабінетами, виконання завдань на етапах та збір вислову.
СЦЕНАРІЙ
свята першого дзвоника
5 класу
«Start up, 5-класаники»
Форма – квест.
Обладнання: стрілки паперові, маршрутні листи для команд, аудіоапаратура, лист-порада від 11-класників.
Хід заходу
Ведучий 1. Усім привіт, 5-класники!
Ведучий 2. Доброго дня, батьки і гості свята!
Ведучий 1. Хто готовий, весело розпочати навчальний рік?
Ведучий 2. Мені здається що наші 5-класники зовсім не відпочили влітку. Чомусь так тихо вони вітаються.
Ведучий 1. Давайте дуже голосно і радісно привітаємося. Адже, як розпочнеш новий навчальний рік, так його і проведеш.
В2. Готові? Хто гарно відпочив каже «Ми», хто має гарний настрій каже «Ми», хто буде найвеселішим 5-класниом каже «Ми».
Ведучий 1. Молодці! Сьогодні, у нас не звичайне свято, а квест.
В2. Підніміть руку, хто знає що таке квест?
Ведучий 1. Отже, правила нашої гри такі. Кожен клас – це команда. Команда складається з учнів, батьків і класного керівника. Головне правило – весь час, переходячи з одного острова квесту до іншого, ви тримаєтесь за руки. В жодному разі неможна розривати ваш класний ланцюжок. Коли ви прийдете на станцію - острів слід уважно послухати завдання і виконати його дуже дружньо, батьки допомагають своїм 5-класникам.
В 2. Увага! Поспішати не слід, адже час не має значення. Головне виконати усі завдання і зібрати усі кодові слова. Ці слова ви отримаєте на островах, якщо впораєтесь з завданням. Наприкінці квесту, склавши усі слова разом, отримаєте речення.
Ведучий 1. Усі правила зрозумілі? Питання є?
В2. Отже, запрошуємо по одному учню з класу до нас. Тримайте вашу мапу, йдіть по маршруту, тримаючись за руки. Ми вирушаємо у плавання океаном пригод!
Острів 1/7 – класний кабінет (кл. керівник)
Завдання – вигадати назву команди, обрати лідера і замикаючого ланцюжка.
«ВЧІТЬСЯ»
Острів 2/6 – бібліотека (бібліотекар)
Завдання – відгадати загадки.
«У»
Острів 3/5 – спортивна зала (вчителі фізкультури)
Завдання – гра-руханка.
«ВСІХ»
Острів 4 /4– шкільне подвір’я (учні 10 кл)
Завдання – вгадати мелодію національного танцю різних країн та разом виконати ці танці. Остання мелодія – вільний танець команди.
Острів 5/3 – кабінет музичний, або класний (учні 10 кл)
Завдання – вгадати пісню та заспівати разом.
ТІК «Вчителька» або Гімн під сучасне аранжування.
«НАСЛІДУЙТЕ»
Острів 6/2 – їдальня (біля їдальні)
Привіт, командо! Любите поїсти? Де у нашій школі можна смааачно поїсти? А чи вмієте ви розрізняти корисну їжу та некорисну?
Завдання – розподілити їжу на корисну і некорисну, час пішов!
«НІКОМУ»
Острів 7/1 – класний кабінет (кл. керівник)
Завдання – зробити загальне фото з бутафорією на шкільну тематику скласти разом отримані кодові слова, отримати речення. Вчитель дістає з пляшки лист від 11-класників і зачитує учням.
« М. Горький»