Сценарій "Математичний КВК 6-7 класи"

Про матеріал
Даний сценарій містить цікаві вправи та завдання математичного характеру. Можна його використовувати для проведення відкритих уроків або ж для тижня математики.
Перегляд файлу

 

 

Тема: «ЦІКАВА МАТЕМАТИКА»

 

 Мета: розвивати у дітей творче мислення і винахідливість при розв’язуванні нестандартних задач, пробудити любов і інтерес до математики.

Обладнання: дошка, картки-завдання, дві коробки сірників, дві указки.

 

Програма КВН:

 

  •    Привітання команд
  •    Розумова розминка
  •    Конкурс “Заморочки із бочки”
  •    Конкурс “Чи добрий у вас зір”
  •    Конкурс вболівальників
  •    Конкурс «Літери, цифри та загадки»
  •    Конкурс « Сірникова математика»
  •    Конкурс капітанів .

 


Вступне слово вчителя:

 

У нас сьогодні незвичайний урок – урок цікавої математики, який проведемо у формі КВН.

Увага! Увага!

Починаємо змагання

Самих кмітливих,

Самих веселих,

Самих нахідливих,

Учнів нашої школи!

В змаганні приймають участь команда “        ” , капітан ________, і команда “                ”, капітан  _____________.

 Учасникам команд та їх уболівальникам хочемо побажати “Ні пуху, ні пера!”

Конкурс 1  « Привітання команд»

За п’ятибальною шкалою журі оцінює:

  •      зовнішній вигляд гравців,
  •      представлення команди;
  •      висловлення про готовність грати коректно , весело і за правилами.

 

 

Конкурс 2. Розумова розминка команд

 

Починаємо змагання. Кожній команді по черзі задаються запитання (обмірковування 30 с).

 ЗАВДАННЯ:

  • У хлопчика братів немає, а у його сестри стільки братів, скільки сестер. Скільки в цій сім’ї дітей? (Двоє).
  • Якщо в 11 годин ночі піде дощ, то чи можливо, що через 24 години буде сонячна погода? (Ні, буде ніч)
  • На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1м один від одного. Довжина ряду – 25м. Скільки було учнів? (26 учнів.)
  • Брусок розпиляли на чотири частини, витрачаючи на    відпилювання однієї частини 2 хв. За який час розпиляли весь брусок?  (6 хв) 
  • Пасажир таксі їхав у село. По дорозі він зустрів 8 вантажних і 4 легкових автомашин. Скільки всього машин їхало в село? (1 машина – таксі).
  •  Скільки буде якщо від найменшого чотирицифрового числа відняти найбільше трицифрове число? (ОДИН)
  •  У кошику лежать 5 яблук. Як поділити ці яблука між п’ятьма дітьми, щоб кожен отримав по одному яблуку  і , щоб одне яблуко залишилося у кошику?

 

 

III конкурс “Заморочки із бочки”

 

Кожна команда витягує з мішечка номерки з запитанням по черзі. Кожне питання команда обмірковує 1 хв.

ЗАВДАННЯ:

  1. Як потрібно розмістити 16 палок довжиною 1 дм, щоб вони утворили прямокутник найменшої площі? Чому дорівнює ця площа? (Прямокутник зі стороною із 7 палок і 1 палки; площа 7 дм2)
  2. За допомогою чотирьох цифр 5 скласти вираз, значення якого дорівнює 12. ((55+5):5)
  3. Екіпаж, запряжений трійкою коней, проїхав за 1 год 15 км . З якою швидкістю біг кожний кінь?
  4. Чи можна користуючись банками 3л і 5л налити з крана 1л води?
  5. Через 3 роки хлопчик буде вдвічі старший, ніж він був 3 роки тому. Скільки йому тепер років? 9
  6. Записати найбільшу кількість слів, які містять слово “три”.         

Актриса, вітрина, інтрига, метрика

 

 

 

 

 

4  конкурс  “Чи добрий у вас зір?”

 

Дивлячись на числа, викинути зайве, та сказати

14, 21, 28, 37, 42, 49(37, не ділиться на7).

24, 30, 36, 42, 48, 56(56,не ділиться на6).

25, 45, 17, 30, 10, 5(17,не ділиться на5).

 

 

Конкурс уболівальників”

 

1. Найменше натуральне число ? (один) 


2. Назви компоненти при додаванні.(доданок,  доданок ,сума)

 
3. Як сказати одним словом:одна друга від цілого ? (Половина). 


4. Перевести 3дм в сантиметри. (30см) 


5. Найбільше натуральне число. (не існує) 


6. Як називається дріб, записаний з допомогою риски? (звичайний) 


7. Чому дорівнює округлене до десятих значення числа 15,73? (15,7) 


8. Як називається результат віднімання двох чисел? (різниця) 


9. Як називається результат ділення двох чисел? (частка) 


10. Дроби бувають звичайні і … (десяткові) 

 

 

5 конкурс “Літери, цифри та загадки”

На цьому конкурсі гравці повинні  відгадати загадку та з відгадки скласти математичне слово з  наявних літер .

 

Команда 6 класу

1. Воно складається з цифр, та вивчається ще з 1 класу.(Число)

2. З неї складаються усі геометричні фігури, також позначається на відрізку.(точка)

3. Число яке ніколи не змінює звого значення. (Стала)

4. Може бути як в грошовому вимірі так і в вимірюванні площі землі. (сотка)

 

 

 

 

 

 

 

7  Клас

1)Число яке кратне 4, але не більше 12. (вісім)

2)з чого складається число ( цифра)

3) його роблять для визначення довжини та ширини. (вимір)

4) набір однотипних елементів, або ж  геологічна структура (масив)

 

 

6  конкурс « Сірникова математика»

Зараз вам буде потрібно виконати наступні завдання

 

1) Як з 13 цілих сірників, кожний з яких має довжину 5 см, покладених один біля одного, скласти  метр?

 

2) Переставте один сірник, щоб утворилася правильна рівність.

 

3) З 10 сирників викласти 3 квадрата.

 7 конкурс « Конкурс Капітанів»

 

Капітани повинні без слів, за допомогою жестів, зобразити слово яке дістане з чарівної скриньки. Кожне відгадане слово присоть 1 бал команді.

 

 

ПІДСУМОК КВН.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурси/ команди

6 клас

7 клас

 

Привітання команд

 

 

Розумова розминка

 

 

Конкурс “Заморочки із бочки”

 

 

Конкурс “Відкинь зайве”

 

 

Конкурс вболівальників

 

 

 

Конкурс «Літери, цифри та загадки»

 

 

Конкурс « Сірникова математика»

 

 

Конкурс капітанів

 

 

Всього балів

 

 

 

Конкурси/ команди

6 клас

7 клас

 

Привітання команд

 

 

Розумова розминка

 

 

Конкурс “Заморочки із бочки”

 

 

Конкурс “Відкинь зайве”

 

 

Конкурс вболівальників

 

 

 

Конкурс «Літери, цифри та загадки»

 

 

Конкурс « Сірникова математика»

 

 

Конкурс капітанів

 

 

Всього балів

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Сценарії
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
933
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку