Сценарiй математичного свята

Про матеріал
Сценарiй розроблено спецiально для глухих та слабочуючих дiтей, що навчаються в навчально-ребiлiтацiйному центрi.
Перегляд файлу

 

Гра – змагання «Юний математик»

 

Для дiтей з особливими освiтнiми потребами (глухих та з вадами слуху)

 

Мета:

Прищеплювати любов до математики, виробляти  вміння використовувати здобуті  теоретичні знання на практиці.

Розвивати кмітливість, пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки,  вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити.

Виховувати дисциплінованість, повагу до думки товариша, стійку увагу.

Слідкувати за вимовою учнів.

Обладнання: картки, геометричні фігури, креслярське приладдя.

 

                                        Хід гри

I. Організаційний момент.

 

II. Виступ ведучих.

1-й ведучий.

 Увага! Увага!

Хай стихнуть розмови.

І тиша настане у залі оцім.

Сьогодні на захід прийшли ми чудовий,

Хай буде цікаво і весело всім!

 

2-й ведучий.

 Сьогодні будемо на святі

Царицю всіх наук вітать.

Так можем гордо і по праву

Ми математику назвать.

 

1-й ведучий.

Наук на світі є багато,

Їх навіть важко полічити

Та нам їх треба добре знати,

Щоби на світі добре жити.

 

2-й ведучий.

Наука — знайдені алмази,
Вугілля, золото і мідь,
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.

 

1-й ведучий.

Наука — хліб мільйонотонний,
Дари розвіданих морів i винограду пишні грона,
Й серед пустель пташиний спів.

 

2-й ведучий.

Це — атом, скорений людиною,
Нові потужні русла рік,
Дерзання й пошуки невпинні—
То наш великий славний вік!

 

1-й ведучий.

До різних ми наук охочі,

Нехай ведуть нас до вершин,                                       
Та зараз ми сказати хочем:

«Наш математиці уклін».

 

2-й ведучий.

І сувора , й солов’їна

Математика країна

Праця тут іде завзята

Вмій лиш спритно рахувати.

 

1-й ведучий.

Вмій  ділити, віднімати,

Множить швидко й додавати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим в відповіді бути.

 

2-й ведучий.

Тобі, математико,

Наші вітання,

Це ж ти нас зібрала

Усіх на змагання.

 

III.Представлення суддів , команд та їх капітанів.

1-й ведучий.

Лишилось питання

Одне з'ясувати:

Хто нині в змаганні

У нас буде грати?

 

2-й ведучий.

В команді  « Ромб» грають: перелiк гравцiв.

Капітан команди – iм'я капітана команди.

1-й ведучий.

В команді  « КРУГ» грають: перелiк гравцiв.

Капітан команди –  iм'я капітана команди.

2-й ведучий.

Щоб це змагання було чесним,

Ми оберемо журі почесне.

Поглянемо разом з вами, друзі,

Хто буде в цім почеснім крузі .

( Представлення членів журі.)

1-й ведучий.

Шановні уболівальники!

Хто уважний, чемний буде -

Бал команді той здобуде.

А як буде пустувати –

Бал команді буде знятий.

 

I-ша команда « Ромб». Ромб має : 4 вершини, 4 сторони, 4 кути, 2 діагоналі.

II-га команда « КРУГ». Круг має : центр, радіус, діаметр, хорду.

IV. Завдання  розминка «Думаємо і лічимо». ( Команди задають завдання одна одній) .

Завдання команді« Ромб».

Що важче 1 кг пір’я , чи 1кг заліза?

Завдання команді« КРУГ».

Півень, стоячи на одній нозі , важить 3 кг. Скільки він буде важити , якщо стане на дві ноги?

V. Завдання капітанам команд.

Завдання капітану команди « Ромб».

Є три п’ятірки. Поставити знаки дій , щоб дістати 6.

(Відповідь: 5:5+5=6)

Завдання капітану команди« КРУГ».

Є три шестірки. Поставити знаки дій , щоб дістати 7.

(Відповідь: 6:6+6=7)

А іншим учасникам:

Кожній команді дати 13 сірників. Треба скласти метр. Як це зробити?

(Сірники отримують дві команди).

VI . Гра «Так чи нi».

Кожнiй командi дати двi картки, червона та зелена. Правильна вiдповiдь на питання показувати зелену картку, а неправильну – червону.

 

 

 

 

  1. a = b  чи правильно, що пряма а паралельна прямій b?
  2. Перпендикулярні прямі перетинаються під прямим кутом?
  3. Сума суміжних кутів дорівнює 90 градусів?
  4. Вертикальні кути рівні?
  5. (-2a²x)×3ax = - 6a³x²?
  6. (3a²b)³ = 27a³b³?
  7. 3/4=6/8?
  8. Тупий кут дорівнює 90 градусів?
  9. Тупий кут менший гострого?
  10.  Розгорнутий кут дорювнює 180 градусів?

VII. Гра «Назви фігури» (плоскі і об’ємні).

1) Даються фігури і слова до них. Підставити правильно слова до фігур.

2) Із закритими очима на дотик назвати фігури.

Слово надається шановним суддям.

 

VIII. З кожної команди вибираємо по одному учаснику (художнику).

Завдання «Продовж малюнок». (Добавляючи геометричнi малюнки).

IX. Гра «Хто більше».

Із букв слова «математика» скласти інші нові слова.

X. Гра «Не знаю».

Полічити від 1 до 15. Замість чисел, що закінчуються цифрою 3 і ті, що діляться на 3 казати «не знаю».

XI.  Гра «Назви одиниці».

   Виберіть назви з даних одиниць : метр, літр,  година,  градус,  гектар,  км/ год.

 

I-ша команда « Ромб».               II-га команда « КРУГ».

Одиниця довжини.                         Одиниця часу.

Одиниця виміру кутів.                   Одиниця площі.

Одиниця швидкості.                       Одиниця об’єму.

XII.  Гра «Із цифр склади число».

Даються однакові цифри двом командам. Назвемо число,а учні стають по черзі.

1) цифри 1 , 2, 3, 4, 5:     23;   134;   425;   152;  3412 ;   25143.

2) цифри  6, 7, 8, 9, 0 :     69;   870;   906;   796;     97680.

 

 

 

XIII.  Конкурс «Анаграми».

Команди одержують аркуші паперу, на яких записано деякі слова або послідовності букв.

Необхідно переставити букви так, щоб вийшло слово, пов’язане з математичними термінами, або прізвища математиків.

 

Мапря

(Пряма)

Чотка

(Точка)

Пецітрая

(Трапеція)

Форігап

(Піфагор)

Лочис

(Число)

 

 

                      Інсценівка « Екзамен »

На сцені за столом сидить учитель математики.   Заходить учень.

Учень. Господи, поможи, на екзамені пронеси, шпаргалку принеси.

Всемогутній Ісус Христос, не задай мені важке запитання. Свого раба стій-кого спаси від одиниці і двійки. Великий Миколаю – мученик, підкажи недовчене. Во ім’я отця і сина і святого Духа побажай мені ні пера ні пуху. Амінь. (Хреститься три рази, підходить до столу, бере білет: « Добування

коренів »)

Учитель. Добувати корені вмієш?

Учень. Так, звичайно. Треба сильніше потягнути за стебло і корінь добудеть-ся з грунту.

Учитель. Ні, я маю на увазі інший корінь, наприклад з 9.

Учень. Це буде « дев’я » бо « ть » суфікс у слові « дев’ять ».

Учитель. Ти мене не зрозумів, я маю на увазі корінь квадратний.

Учень. Квадратних коренів не буває. Вони бувають стрижневі та мичкуваті.

Учитель. Ну, що ж, за знання мови ставлю 12, за знання біології також 12, за знання математики – 2.

Учень. Але чому? Я математику на 10 знаю!

Учитель. Добре, лічити вмієш?

Учень. Так, до 100 можу.

Учитель. А таблицю множення знаєш?

Учень. Від зубів відскакує: 5×5=25, 6×6=36, 7×7=47

Учитель. Достатньо! Тоді за екзамен ставлю тобі 3, іди таблицю множення вчи.

 

 

 

 

 

1-й ведучий.

За хвилиною – хвилина.

Ось і грі прийшов кінець.

Тож показуй нам рахунок:

Хто сьогодні молодець?

 

2-й ведучий.

Дві команди добре грали,

Хоч без досвіду гравці.

Відповіді показали,

Що обидві - молодці!

 

XV.Слово надається шановним суддям по підведенню підсумків змагання.

1-й ведучий.

 

Ми бажаємо всім — і учасникам свята  і всім присутнім, щоб чисельник у вашому житті нескінченно збільшувався, щоб ваше щастя додавалося, а горе — віднімалося, достаток — множився, а любов — ділилася. Любові, щастя і здійснення всіх ваших мрій.

 

До наступної зустрічі!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Інкл
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку