12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Сценарій музичного концерту

Про матеріал
https://www.youtube.com/watch?v=Bd4JUsq3mDY&t=1334s Вокально-театральна робота з учнями надає можливість дітям розвиватись колективно та сприяє самореалізації у вокально-технічній сфері. За рахунок того, що вони бачать одне одного, діти починають старанно виконувати всі завдання поставлені перед ними. Прагнуть кращого
Перегляд файлу

Програма концерту

Я Перцева Ганна Федорівна, викладач сольного співу, у ХКПМНЗ ДМШ №14 працюю рік. За цей час діти мого класу приймали участь у багатьох міжнародних та всеукраїнських конкурсах, фестивалях. На сьогодні навчається у класі 13 дітей, з них приймає учать у музичній виставі 12 дітей.

В даному проекті (концерті) з дітьми поставлена музична вистава «Як блоха Розиня мандрувала у музичному світі». Учні себе проявили не тільки з вокального погляду, але і з погляду театральної майстерності. Всі старанно виконували свої ролі та технічні обов’язки (вокальні, театральні).

Сценарій

Ведуча: усі ми з дитинства полюбляємо казки. У кожного народу світу своя казка. Але наша казка незвичайна. У нашій казці усі герої не розмовляють, а співають. Яка вона буде, дивитися вам. Але вона співуча, як наша країна.

Звучить пісня «Сказки гуляют по свету» музика Є. Птічкін, слова М. Пляцковский.

Ведуча: настала осіння пора, крапав дощик, завивав вітерець, але звичайно до нас завітала осінь.

Звучить пісня «Осінь» - музика та слова Т. Плескача.

Ведуча: жила собі на світі Розиня блоха. Вона була хазяйновитою, привітною, раділа гостям, полюбляла діточок та чоловіка, та любила співати.

Звучить пісня «Розиня блоха» - музика та слова народні.

Ведуча: прийшла блошка на базар та побачила вуличних музик – сам Горобець грає на гітарі.

Звучить пісня «Cancion del mariachi» - музика та слова Antonio Banderos.

Ведуча: побачила блоха, що залишилася без гостинців, зажурилась, та пішла зі сльозами на очах. Іде вона собі та думку гадає, що вона принесе чоловіку, дітям – нічого в неї не залишилось. Ні цукерок дітям, ні бубликів. Іде сумує. А на зустріч біжить пританцьовує до неї Золушка.

Звучить пісня «Золушка» - музика И. Цветков, слова – И. Резнік.

Ведуча: потанцювала блоха з Золушкою та легше стало. Адже танець з піснею дружить. Попрощалася блоха з Золушкою та пострибала далі.

Біжить блоха та заблукала у лісі, дивиться вовк біжить – вовчику братику, що трапилося? Мабуть животик болить? Це мабуть ти червону шапочку з’їв? І тепер співати не можеш? Вовчику а розкажи нам скоромовки, а ми послухаємо.

Звучить скоромовка – слова Н. Гребенюк.

Ведуча: біжить блоха далі дивиться навкруги ліс, болота, а з болота жабка скаче, зраділа блошка жабці, привіталися вони.

Звучить пісня «Лягушки» - музика та слова М. Івашенко.

Ведуча: пострибала блошка далі, дивиться на березі озера сидить кіт Леопольд, рибку лове, і теж співає.

Звучить пісня «кота Леопольда» - музика Б. Савельєва, слова А. Хайта.

Ведуча: послухала пісню блошка та пішла далі. Виходить з лісу та бачить ляльковий театр. Зайшла вона до театру, а там різноманітні ляльки – танцюють, співають.

Звучить пісня «Ожившая кукла» - музика В. Шаинского, слова С. Аліханова.

Ведуча: поки блошка мандрує театрами, вдома її чекає чоловік та діти. Вже настала ніч чоловік хвилюється, діточки полягали спати, а блошки немає. Чоловік місця собі не знаходить, а блошка Дуня мистецтвом насолоджується. Думає чоловік - краще я заспіваю.

Звучить пісня «Как много девушек хороших» музика І. Дунаєвського слова В . Л-Кумача.

Ведуча: а блошка мандрує, мандрує та раптом опенилася в оперному театрі, а тут оперу співають.

Звучить «Хабанеро» арія Кармен з опери «Кармен» Ж. Бізе.

Ведуча: заслухалась розмріялась – теж так хочу співати. Але згадала про діточок чоловіка, та каже: щастя коли тебе вдома чекають, та всі співають.

Звучить пісня «Щастя» музика та слова – Н. Май.

 

У концерті приймали участь

Актори -

  •   Кальницька К.
  •   Крістенко М.
  •   Щолокова Д.
  •   Темчинко С.
  •   Тесленко К.
  •   Ронін М.
  •   Дзюба К.
  •   Живілова С.
  •   Дудкевич Л.
  •   Стрельніков Т.
  •   Собченко О.
  •   Тищенко П.

Викладачі –

Перцева Г. Ф.

Концертмейстери -

  •   Мацелик А. А.
  •   Драгалова І. І.
  •   Каріков В. С.

 

Програма концерту:

  1.     «Сказки гуляют по свету» – музика Є. Птічкін, слова –
    М. Плацковського.
  2.     «Осінь» - музика та слова Т. Плескача.
  3.     «Розиня блоха» - музика та слова народні.
  4.     «Cancion del mariachi» - музика та слова Antonio Banderos.
  5.     «Золушка» - музика І. Цвєткова, слова І. Рєзніка.
  6.     Скоромовки Н. Гребенюк.
  7.     «Лягушки» - музика та слова М. Івашенко.
  8.     «Пісня кота Леопольда» - музика Б. Савєльєва, слова А. Хайта.
  9.     «Ожившая кукла» - музика В. Шаінського, слова С. Аліханова.
  10. «Как много девушек хороших» - музика І. Дунаєвського, слова В. Л-Кумача.
  11. «Хабанера» арія з опери «Кармен» Ж. Бізе.
  12. «Щастя» - музика та слова Н. Май.

 

Завдання

Навчальні:

  •   володіння елементарними вміннями і навичками вокального виконання;
  •   освоєння музичної грамоти як засобу виразності для музичного виконання у процесі вивчення вокальної музики;
  •   набуття сценічного та творчого досвіду;
  •   оволодіння навичками самостійної роботи з музичним матеріалом.

Розвивальні:

  •   розвиток природних вокальних даних дитини;
  •   розвиток музичних здібностей: слуху, музичної пам'яті, почуття ритму;
  •   розвиток навичок самоорганізації праці на заняттях та вдома;

Виховні:

  •   виховання почуттів самоконтролю;
  •   виховання стійкого інтересу до вокально-виконавської культури;
  •   виховання почуття самоконтролю;
  •   виховання працьовитості, цілеспрямованості та старанності у досягненні поставленої мети;
  •   виховання культурної толерантності через залучення у світ музичного мистецтва різноманітних національних традицій, стилів, епох;
  •   виховання духовно-моральне за допомогою музики.

 

Задачі:

  •   підвищення культурного рівня учнів за допомогою сольного співу, відродження домашнього музикування;
  •   розвиток в учнів музичний слух, почуття ритму, вокального дихання, резонаторних відчуттів, чіткої дикції;
  •   розвиток навичок праці з вокальною партією;
  •   розвиток музичної пам'яті;
  •   виховання почуття стилю, навичок вокально-сценічного виконання, вокально-образного мислення, навичок праці з концертмейстером.

 

Методи

Для досягнення поставленої мети та реалізації завдань предмета використовуються такі методи:

  •   словесний (розмова, бесіда, пояснення);
  •   пояснювальний-ілюстративний;
  •   репродуктивний  (виконання учнями вправ і творів за зразком викладача);
  •   фонетичний (вплив на голос за допомогою низки вправ із поєднанням певних звуків для вирішення різних навчальних проблем);
  •   концентричний метод М. І. Глінки (розвиток голосу від примарних тонів, найбільш зручних для відтворення, з поступовим розширенням діапазону верх, вниз);
  •   емоційний (підбірка асоціацій образів, художні враження);

Методи використовуються відповідно до індивідуальних і вікових особливостей учнів. Необхідно дотримуватися педагогічних принципів, а саме: поступовості, свідомості, принципу індивідуального підходу та єдності вокально-технічного і художнього розвитку учнів.

 

Висновок

Вокально-театральна робота з учнями надає можливість дітям розвиватись колективно та сприяє самореалізації у вокально-технічній сфері. За рахунок того, що вони бачать одне одного, діти починають старанно виконувати всі завдання поставлені перед ними. Прагнуть кращого.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bd4JUsq3mDY&t=1334s

doc
Додав(-ла)
Перцева Ганна
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку