Програма концерту
Я Перцева Ганна Федорівна, викладач сольного співу, у ХКПМНЗ ДМШ №14 працюю рік. За цей час діти мого класу приймали участь у багатьох міжнародних та всеукраїнських конкурсах, фестивалях. На сьогодні навчається у класі 13 дітей, з них приймає учать у музичній виставі 12 дітей.
В даному проекті (концерті) з дітьми поставлена музична вистава «Як блоха Розиня мандрувала у музичному світі». Учні себе проявили не тільки з вокального погляду, але і з погляду театральної майстерності. Всі старанно виконували свої ролі та технічні обов’язки (вокальні, театральні).
Сценарій
Ведуча: усі ми з дитинства полюбляємо казки. У кожного народу світу своя казка. Але наша казка незвичайна. У нашій казці усі герої не розмовляють, а співають. Яка вона буде, дивитися вам. Але вона співуча, як наша країна.
Звучить пісня «Сказки гуляют по свету» музика Є. Птічкін, слова М. Пляцковский.
Ведуча: настала осіння пора, крапав дощик, завивав вітерець, але звичайно до нас завітала осінь.
Звучить пісня «Осінь» - музика та слова Т. Плескача.
Ведуча: жила собі на світі Розиня блоха. Вона була хазяйновитою, привітною, раділа гостям, полюбляла діточок та чоловіка, та любила співати.
Звучить пісня «Розиня блоха» - музика та слова народні.
Ведуча: прийшла блошка на базар та побачила вуличних музик – сам Горобець грає на гітарі.
Звучить пісня «Cancion del mariachi» - музика та слова Antonio Banderos.
Ведуча: побачила блоха, що залишилася без гостинців, зажурилась, та пішла зі сльозами на очах. Іде вона собі та думку гадає, що вона принесе чоловіку, дітям – нічого в неї не залишилось. Ні цукерок дітям, ні бубликів. Іде сумує. А на зустріч біжить пританцьовує до неї Золушка.
Звучить пісня «Золушка» - музика И. Цветков, слова – И. Резнік.
Ведуча: потанцювала блоха з Золушкою та легше стало. Адже танець з піснею дружить. Попрощалася блоха з Золушкою та пострибала далі.
Біжить блоха та заблукала у лісі, дивиться вовк біжить – вовчику братику, що трапилося? Мабуть животик болить? Це мабуть ти червону шапочку з’їв? І тепер співати не можеш? Вовчику а розкажи нам скоромовки, а ми послухаємо.
Звучить скоромовка – слова Н. Гребенюк.
Ведуча: біжить блоха далі дивиться навкруги ліс, болота, а з болота жабка скаче, зраділа блошка жабці, привіталися вони.
Звучить пісня «Лягушки» - музика та слова М. Івашенко.
Ведуча: пострибала блошка далі, дивиться на березі озера сидить кіт Леопольд, рибку лове, і теж співає.
Звучить пісня «кота Леопольда» - музика Б. Савельєва, слова А. Хайта.
Ведуча: послухала пісню блошка та пішла далі. Виходить з лісу та бачить ляльковий театр. Зайшла вона до театру, а там різноманітні ляльки – танцюють, співають.
Звучить пісня «Ожившая кукла» - музика В. Шаинского, слова С. Аліханова.
Ведуча: поки блошка мандрує театрами, вдома її чекає чоловік та діти. Вже настала ніч чоловік хвилюється, діточки полягали спати, а блошки немає. Чоловік місця собі не знаходить, а блошка Дуня мистецтвом насолоджується. Думає чоловік - краще я заспіваю.
Звучить пісня «Как много девушек хороших» музика І. Дунаєвського слова В . Л-Кумача.
Ведуча: а блошка мандрує, мандрує та раптом опенилася в оперному театрі, а тут оперу співають.
Звучить «Хабанеро» арія Кармен з опери «Кармен» Ж. Бізе.
Ведуча: заслухалась розмріялась – теж так хочу співати. Але згадала про діточок чоловіка, та каже: щастя коли тебе вдома чекають, та всі співають.
Звучить пісня «Щастя» музика та слова – Н. Май.
У концерті приймали участь
Актори -
Викладачі –
Перцева Г. Ф.
Концертмейстери -
Програма концерту:
Завдання
Навчальні:
Розвивальні:
Виховні:
Задачі:
Методи
Для досягнення поставленої мети та реалізації завдань предмета використовуються такі методи:
Методи використовуються відповідно до індивідуальних і вікових особливостей учнів. Необхідно дотримуватися педагогічних принципів, а саме: поступовості, свідомості, принципу індивідуального підходу та єдності вокально-технічного і художнього розвитку учнів.
Висновок
Вокально-театральна робота з учнями надає можливість дітям розвиватись колективно та сприяє самореалізації у вокально-технічній сфері. За рахунок того, що вони бачать одне одного, діти починають старанно виконувати всі завдання поставлені перед ними. Прагнуть кращого.