Прищеплювати дітям любов до музики, розвивати їх музичний смак. Продовжувати вчити дітей розпізнавати музичний твір, визначати його характер, настрій. Розвивати та закріплювати музично-ритмічні рухи, вокальні навички, музичний слух, артистичні здібності дошкільнят. Вдосконалювати гру дітей на музичних інструментах, вміння грати чітко і злагоджено в оркестрі. Виховувати естетичний смак дітей, музичну культуру, інтерес до класичної музики, емоційне сприйняття її, вміння слухати музику. Викликати емоційний відгук у дітей.
Хід заняття.
Діти під музичний супровід заходять до музичної зали, вітаються під музику.
Сонечко весняне! – Добрий день!
Квіти, птахи й трави! – Добрий день!
Весно-красна, люба! – Добрий день!
Добрий день, малята! – Добрий день!
Музкерівник. Прийшла весна, продовжуються дива,
По всіх усюдах пісня лине.
Усе пробуджує від сну,
І всі комахи, всі рослини
Вітають чарівну весну!
Погляньте, діти, скільки перед вами гарних квітів (серед зали квіткова галявина).Давайте ми з вами візьмемо їх, і покружляємо з цими чарівними квітами.
Вправа з квітами (муз. А. Вівальді «Весна»).
Музкерівник. От тепер справжня весна запанувала у нашій залі, а квіти, ніби ожили.
Діти, чи знайома вам мелодія, під яку ви танцювали?
Пригадайте, як називається цей твір?
(відповіді дітей).
А хто створив цю мелодію?
Діти. Композитор.
Музкерівник. Правильно, ось погляньте, у мене є декілька портретів різних композиторів. А чи є серед них портрет композитора, який написав цей твір «Весна»? (діти показують портрет А Вівальді.)
Музкрівник. Так, саме А. Віваьді у своєму творі намагався передати всю красу весняної пори. Давайте закриємо очі і ще раз послухаємо цей музичний твір. Слухаючи його, уявіть, що саме хотів передати музикою композитор А. Вівальді.
Слухання твору А. Вівальді «Весна».
Музкерівник. А я відчула тепло весняного сонечка, як воно посилає на землю свої промінчики, тане сніг і чути дзюрчання струмочків.
А тепер відгадайте загадку:
Хто однаково всіх любить?
Всіх однаково голубить?
Кожен скоса тільки гляне,
А обняти не дістане.
Всі його люблять всі чекають,
А хто подивиться, той скривиться.
Музкерівник. Так, це сонечко. Давайте його покличемо в гості.
(До зали заходить Сонечко).
Сонечко. Добрий день, мої друзі! Дякую вам, що запросили мене до себе.
Муз керівник. Нам з дітками так захотілося побути з тобою, поспівати, потанцювати.
Пісня «Весняне сонечко»
(пісню виконує Сонечко).
Музкерівник. Яка чудова в тебе пісенька. А наші дітки також вміють гарно співати і можуть для тебе заспівати.
Пісня «Сонячні промінці».
Сонечко. Спасибі дівчатка і хлоп’ятка,
Що ви мене привітали
І за це в дарунок вам
Диво-інструменти дам.
Гра в оркестрі.
Сонечко. Ви так гарно грали, що захотілося танцювати.
Веселий танець.
Музкерівник. Спасибі тобі, Сонечко, що ти завітало до нас, зігріло по-справжньому своїм весняним теплом.
Хоровод «Веснянка».
Сонечко. Час мені вже повертатися, і посилати свої сонячні промінці на дерева, на кущі, на землю, травичку, на все зеленіло, оживало, розквітало. Адже всі чекають на моє тепло, сонячне сяйво.
Музкерівник. Що ж і ми часу не гаємо,
На подвір’ї погуляємо!
Рухлива гра із Сонечком