Конспект музичного заняття для дошкільнят

Про матеріал

Прищеплювати дітям любов до музики, розвивати їх музичний смак. Продовжувати вчити дітей розпізнавати музичний твір, визначати його характер, настрій. Розвивати та закріплювати музично-ритмічні рухи, вокальні навички, музичний слух, артистичні здібності дошкільнят. Вдосконалювати гру дітей на музичних інструментах, вміння грати чітко і злагоджено в оркестрі. Виховувати естетичний смак дітей, музичну культуру, інтерес до класичної музики, емоційне сприйняття її, вміння слухати музику. Викликати емоційний відгук у дітей.

Перегляд файлу

                                                Хід заняття.

Діти під музичний супровід заходять до музичної зали, вітаються під музику.

 

Сонечко весняне! – Добрий день!

Квіти, птахи й трави! – Добрий день!

Весно-красна, люба! – Добрий день!

Добрий день, малята! – Добрий день!

 

Музкерівник. Прийшла весна,  продовжуються дива,

                          По всіх усюдах пісня лине.

                          Усе пробуджує від сну,

                          І всі комахи, всі рослини

                          Вітають чарівну весну!

Погляньте, діти, скільки перед вами гарних квітів (серед зали квіткова галявина).Давайте ми з вами візьмемо їх, і покружляємо з цими чарівними квітами.

 

Вправа з квітами (муз. А. Вівальді «Весна»).

 

Музкерівник. От тепер справжня весна запанувала у нашій залі, а квіти, ніби ожили.

Діти, чи знайома вам мелодія, під яку ви танцювали?

Пригадайте, як називається цей твір?

(відповіді дітей).

А хто створив цю мелодію?

Діти. Композитор.

Музкерівник. Правильно, ось погляньте, у мене є декілька портретів різних композиторів. А чи є серед них портрет композитора, який написав цей твір «Весна»? (діти показують портрет А Вівальді.)

Музкрівник. Так, саме А. Віваьді у своєму творі намагався передати всю красу весняної пори. Давайте закриємо очі і ще раз послухаємо цей музичний твір. Слухаючи його, уявіть, що саме хотів передати музикою композитор А. Вівальді.

 

Слухання твору А. Вівальді «Весна».

Музкерівник. А я відчула тепло весняного сонечка, як воно посилає на землю свої промінчики, тане сніг і чути дзюрчання струмочків.

А тепер відгадайте загадку:

Хто однаково всіх любить?

Всіх однаково голубить?

Кожен скоса тільки гляне,

А обняти не дістане.

Всі його люблять всі чекають,

А хто подивиться, той скривиться.

Музкерівник. Так, це сонечко. Давайте його покличемо в гості.

(До зали заходить Сонечко).

Сонечко. Добрий день, мої друзі! Дякую вам, що запросили мене до себе.

Муз керівник. Нам з дітками так захотілося побути з тобою, поспівати, потанцювати.

 

Пісня «Весняне сонечко»

(пісню виконує Сонечко).

 

Музкерівник. Яка чудова в тебе пісенька. А наші дітки також вміють гарно співати і можуть для тебе заспівати.

 

Пісня «Сонячні промінці».

 

Сонечко. Спасибі дівчатка і хлоп’ятка,

                 Що ви мене привітали

                 І за це в дарунок вам

                 Диво-інструменти дам.

 

Гра в  оркестрі.

 

Сонечко. Ви так гарно грали, що захотілося танцювати.

 

Веселий танець.

 

Музкерівник. Спасибі тобі, Сонечко, що ти завітало до нас, зігріло по-справжньому своїм весняним теплом.

 

Хоровод «Веснянка».

 

Сонечко. Час мені вже повертатися, і посилати свої сонячні промінці на дерева, на кущі, на землю, травичку, на все зеленіло, оживало, розквітало. Адже всі чекають на моє тепло, сонячне сяйво.

 

Музкерівник. Що ж і ми часу не гаємо,

                          На подвір’ї погуляємо!

 

Рухлива гра із Сонечком

doc
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку