Сценарій на день вчителя

Про матеріал
Сценарій до дня вчителя, святкове привітання, гарні слова, сценки. Підібрані пісні
Перегляд файлу

Сценарій свята до Дня вчителя 2023

«Урок для вчителів»

 

Фанфари. Під фонову мелодію звучать слова.

Ведучий 1.

Осіння казка за вікном,

Кружляє листя в тихім вальсі,

Дарує осінь свято знов,

Для Вас воно, учителі найкращі!

 

Ведучий 2.

Сьогодні Ви – найщасливіші на землі,

Вітаєм щиро Вас у цьому залі.

Недавно ми були такі малі,

А вже тепер отак повиростали.

 

Ведучий 1.

Пройде цей рік, так швидко пролетить,

І продзвенить для нас шкільний дзвінок,

Але сьогодні Вам даруєм кожну мить,

І неповторний кожен Ваш урок.

 

Ведучий 2.

Тож хай в цей особливий, світлий день,

Всі привітання лиш для Вас лунають,

Мереживом із усмішок й пісень,

Низький уклін ми щиро Вам складаєм.

 

Ведучий 1.  Дорогі наші вчителі! У прекрасну пору року приходить до Вас освітянське свято.

 

Ведучий 2. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари. Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченішими і теплішими.

 

Ведучий 1. І саме в такий прекрасний час, коли природа тішить людей врожаєм, Ви, педагоги, теж збираєте врожай – вдячність своїх учнів, їхні посмішки, люблячі серця та міцні знання.

 

Ведучий 2. І все тому, що професія педагога – це поклик душі. Кожен вчитель своїм серцем і розумом формує завтрашню людину, суспільство, зрештою - усю цивілізацію.

 

Ведучий 1. Якщо письменник увічнюється у своїх творах, художник - у картинах, то справжній педагог - у думках і вчинках людей, яких він навчив.

Ведучий 2. Тож нехай сьогодні, наші любі вчителі, Вас переповнює гордість за те, що Ви виховали хороших людей, які володіють глибокими знаннями, живуть за високими моральними принципами і вміють бути вдячними своїм наставникам.

Пісня «Вчителька» (Малдіви)

 

Ведучий 1. Усі ми чудово знаємо, що навчання у школі – це надзвичайно важливий етап у житті кожної людини. Саме тут ми пізнаємо наукові вершини, вчимося поводити себе в колективі, знаходимо друзів та наставників.

 

Ведучий 2. Так, але окрім навчання, школа – це місце, де ми вчимося орієнтуватися в просторі, особливо, коли приходимо сюди маленькими першачками і не знаємо, що і де знаходиться. Школа дарує нам другу маму, першу вчительку, яка на 4 роки стає для нас нянькою, сестрою, другом, лікарем і взагалі багатофункціональною людиною. У школі ми вперше пізнаємо правила виживання, коли опиняємось в старших класах. А ще тут ми проходимо довгу еволюцію в першому коханні – від удару книжкою по голові – до щирого зізнання під час шкільної дискотеки.

 

Ведучий 1. Ти правий, усе шкільне життя промайнуло в пам’яті. Але все ж головне у школі – це уроки, саме тут навчання і все назване тобою поєднується в одне ціле.

 

Ведучий 2. А давай проведемо такий інтегрований урок для наших вчителів?

 

Ведучий 1. Чудова ідея! Нехай у цей святковий день вони забудуть про конспекти, перевірки та журнали і відчують себе безтурботними учнями.

 

Ведучий 2. Любі вчителі, запрошуємо Вас на урок!

 

Дзвенить дзвінок. Виходить вчителька.

 

Учителька. Доброго дня! Сідайте, будь ласка! Розпочинаємо наш інтегрований урок!

 

Учителька. Отже, тема уроку: «Професія вчителя: бути чи не бути?». 

    

Учителька. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості вчителів те, що вони найкращі і зробили правильний вибір у житті, обравши професію педагога; сформувати вміння правильно відпочивати та цінувати свій вільний час; розвивати терпіння, витримку та силу волі; виховувати почуття любові та поваги до себе. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Учителька. Для початку перевіримо присутність, а на основі цього  зробимо  певні соціологічні висновки.

 

Учителька. Отже, загальна кількість вчителів у нашій школі –17.  Із них 15 є представниками жіночої статі, а 2  чоловічої. Як ви думаєте, про що говорить цей факт?

 

Учителька. Беззаперечно це свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті.

 

Учителька. Так, це трохи сумний факт, але, любімо правду, цим двом педагогам живеться навіть дуже добре серед пишного саду представниць прекрасної статі.

 

Учителька. А зараз переходимо до наступного етапу уроку – актуалізація опорних знань.

 

Учителька. Дорогі педагоги, для того, щоб краще засвоїти сьогоднішню тему варто пригадати кілька базових понять. Отож:

 

ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й профілю, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, де способом надзвичайних зусиль вчителів відбувається вплив на мозок учнів в результаті чого вони здобувають знання.

 

 ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок, а також після повідомлення оцінок батькам сприяє ще кращому засвоєнню знань учнями шляхом впливу ременя та сковорідки на різні частини тіла учнів.

 

ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, після приходу якого в школу все починає працювати, і навіть найлінивіший учень починає робити вигляд, що він повторює якийсь урок.

 

ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

 

ОСТАННІЙ ДЗВІНОК – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі  -  відпустка) та що виганяє із школи бісів... на канікули!

 

ДІТИ, за неперевіреними даними,  ̶  найбільше багатство, але автор цієї фрази невідомий, тому перевіряти її достовірність доводиться вчителям.

 

Учителька. Ми повторили визначення основних шкільних понять і переходимо до наступного, мотиваційного, етапу уроку. Сьогодні наші основні очікування – це подарувати Вам хороший настрій та незабутні емоції. Саме для цього пропонуємо Вам переглянути відеоролик «Учитель: очікування та реальність».

 

ВІДЕО «Очікування та реальність»

Учителька. Перед тим, як перейти до основної частини уроку. Давайте перевіримо домашнє завдання. А відповідати будуть…. усі.

 

1 • Скільки років нашій школі? (___)

2 • Скільки класних кімнат у школі? (____)

3 • Скільки сходинок у сходах, що ведуть до школи? (___)

4 • Скільки вікон в коридорі? (__)

5 • Двері до кабінету директора відчиняються від себе чи на себе? (___)
6 • Якого кольору штори в їдальні?(_______)

7 • Скільки учнів у 9 класі?(____)

8 • Який розмір шкільної дошки?  (_____)

9 • Скільки важить цілий шматок крейди?  (___)

10 • Якими методами Ви володієте, щоб розпізнати учня, який списує?

11  • Яка різниця між учнями 1 та 9 класів? 

12  • Як Вас найчастіше називають учні 1 класу? 

13  • Яку найкумеднішу фразу Ви чули від учня на уроці?

14  • Як ви боретесь з лінню учнів?

15  • Учень не виконав домашнє завдання. Якими будуть Ваші?

16  • Яку фразу найчастіше Ви кажете під час репетицій?

 

Учителька. Молодці! Оголошую основну частину уроку. (Заглядає у вікно).

Ану швиденько всі сіли рівно, руки на парти, бо бачу через вікно, що сюди цілеспрямовано наближається представник відділу освіти. Мабуть, перевірка прийшла раніше!

 

(Музика з «Бригади». З’являється завідуючий райво)

   Шановні, прошу уваги. Для вас є терміновий наказ із районного відділу освіти.

Наказ №36

від 01 жовтня 2023 року

          У зв’язку  з тим, що педколектив школи замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

  1. Розклад уроків відмінити. Хай учні самі вирішують, коли і на які уроки їм ходити.
  2. Передати ключі від школи у спільне користування всіх учнів.
  3. Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям 8-9 класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.
  4. Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням, які пропускали уроки  через написання творів і рефератів, контрольних робіт, а також через  море сліз, пролитих у пошуках творів з української та зарубіжної літератури.
  5. Наказ набирає чинності з цієї ж хвилини.

 

Учителька. Ого, оце так наказ. Що ж буде з учителями?! Хто ж тепер у школі працюватиме?! Мабуть, тільки молоді вчителі, адже вони ще нічого не знають. Тим більше, що в нас таких багато. Наступна мініатюра присвячена саме їм. Можливо, хтось себе впізнає.

 

Сценка «Молода вчителька після першого уроку»

Молода вчителька. Вбігає в клас, плаче. Щось незрозуміло говорить.

Вчителька. Ну так, ти права. На (дає салфетку).

Молода вчителька. Та як так можна, вони  маленькі дітки, а я дала їм все, а вони… Ну як так можна (знову плаче).

Вчителька. Та заспокойся ти, витри соплі. То ж тільки перший урок. Вони зараз з перерви вернуться, наберуться сил і далі буде тільки гірше.

Молода вчителька. Та куди ще гірше? Вони мені на уроці підклали кнопку.

Вчителька. Кнопку? (сміється). Кнопка – то не дохлий щур в журналі.

Молода вчителька. А для чого вони вам щура в журнал підклали?

Вчителька. Так з 8 березня вітали. Хоча я сама в усьому винна…

Молода вчителька. Чого?

Вчителька. Бо сказала, що найкращий подарунок, то подарунок зроблений своїми руками… Ти зрозумій, вони дужє жорстокі. Вони нікого не люблять.

Молода вчителька. Та що ви таке кажете, та як так можна? Он подивіться скільки квітів вони вам подарували.

Вчителька. Ті квіти або треба віднести назад, або хоча б стрічки від рідних і близьких познімати.

Молода вчителька. Боже, що мені робити??? Нас такого в університеті не вчили.

Вчителька. Я тебе навчу… Дітей треба….

Молода вчителька. Любити?

Вчителька. Дітей треба бити.

Молода вчителька. Та що ви таке кажете, я не можу битися, я жінка.

Вчителька. А ти і не будеш битися, то буде самозахист.

Молода вчителька. Ні, ви що? Я так не можу. Я все зміню в цій школі! Я вже бачу. Я буду працювати з дітьми в ігровій формі і вони всі мене полюблять і у всіх будуть успіхи у навчанні.

Вчителька. Ага, розсмішила. Наївна, поки ти будеш з усіма гратися, то якесь одне тим часом встигне вийти на коридор, побити вазон, довести до сказу прибиральницю і вистрибнути з вікна в кабінеті директора. І єдина гра, в яку ти після цього зможеш грати – це хрестики-нулики в тюремній камері.

Молода вчителька. Та як так?

Вчителька. А от так. Ну добре, є і краща перспектива. Якщо ти будеш проводити уроки в ігровій формі, то вони тебе не полюблять….

Молода вчителька. А що??

Вчителька. Вони тебе голою і босою лишать.

Молода вчителька. А то чого?

Вчителька. Лєго, твістер, покер, дартс. Це все гроші коштує.

Молода вчителька. Ага. Через таких, як ви вчителів, через таких як ви, діти в школу не хочуть ходити.

Вчителька. Та ні, от через таких як я вчителів, через таких як я, якраз і хочуть ходити.

Молода вчителька. Чого то?

Вчителька. Банальне бажання відігратися.

Молода вчителька. В істериці. Я не зможу тут працювати, ні в ігровій, і ні в якій формі, я йду звідси, все до побачення, дуже Вам дякую! Я завтра напишу заяву на звільнення.

Вчителька. Стій! Встань в куток. То тільки перший день, ти привикнеш. Ти головне тільки слідкуй, щоб вони не курили.

Молода вчителька. За школою?

Вчителька. В класі. І пам’ятай: ти - в першу чергу педагог.

Молода вчителька. Я – педагог.

Вчителька. І в тебе діти мають….

Молода вчителька. В мене діти мають знати все.

Вчителька. Мають не знати нічого.

Молода вчителька. Ну та як то так?

Вчителька. Ну то так. От подумай: рік мине, треба здавати ЗНО. Вони прийдуть до тебе і ти будеш вчити їх все те саме, що в школі, тільки за нормальні гроші (дає каску на голову).

Молода вчителька. А то мені для чого?

Вчителька. Треба, треба.

Молода вчителька. А, ну то я ще і біту візьму.

Вчителька. Обов’язково. Удачі тобі!

 

Пісня «Вчителька» (Дзідзьо)

 

Учителька.  А зараз переходимо до опрацювання теми нашого уроку «Професія вчителя: бути чи не бути?».   І хто  краще як не вчителі зможе нам розповісти про особливості шкільного життя педагога. Вам слово, наші вчителі!

Сценка « Інтерв’ю»

  1. Оксано Дмитрівно, чи дозволяєте ви дітям перездавати вірші?(Двічі в одну річку не ввійдеш).
  2. Оксано Михайлівно (Вертепна), яка фраза найчастіше звучить у вас на контрольних?(памаги мнє).
  3. Оксано Михайлівно (Диякон),чи є у вас живий куточок в класі? (Бодя бос всіх павуків).
  4. Андрію Ярославовичу, на чому ви добираєтеся на роботу? (Лада седан).
  5. Ольго Михайлівно, що ви робите після закінчення навчального року? (Я піду в далекі гори).
  6. Маріє Іванівно, які найчастіше оцінки ви ставите учням, які систематично не виконують домашні завдання? (Зібен зібен..)
  7. Галино Василівно, як ви почуваєте себе на посаді завуча? (сама файна).
  8. Надіє Іванівно, як ви почуваєтесь після того, коли цілий урок пояснювали тему, а деякі учні все одно не зрозуміли? (я не здамся без бою).
  9. Тетяно Андріївно, як ви почуваєте себе після наради? (все буде добре).
  10. Тетяно Володимирівно, про що ви зараз мрієте? (я хочу на Мальдіви)
  11. Оксано Михайлівно (Соха), як ви викликайте дітей до дошки?(котику ходи до мишечки).

 

  1. Надіє Орестівно, що ви відповідаєте, коли до вас дзвонять під час відпустки?(бо я на морі).

 

  1.  Ольго Ярославівно, які роздуми ви майте, щодо підвищення заробітної плати вчителям?( цей сон цей сон).

 

  1. Назаре Петровичу, про що ви думаєте, коли ви проводите останні уроки?(смажений кабанчик).

 

  1. Оксано Олексіївно,який рівень знань з фізики учнів школи? (олені олені).

 

  1.  Маріє Андріївно, як ви  добираєтесь до школи?(на лабутенах).

 

Учителька.  Дякуємо за Ваші відповіді! Усі ми чудово знаємо, що школа заснована на співпраці вчителів, учнів та батьків. Без розумних порад вчителів, витівок школярів та підтримки батьків школа не змогла б функціонувати. Головне у такій співпраці – це розуміння один одного. Що буває тоді, коли вчителі та батьки не можуть порозумітися? Про це наша наступна мініатюра.

 

  Сценка «Батька викликали до школи»

Батько: Маріє Василівно, добрий день!

Вчителька:Добрий день!

Б:Тут мені в щоденник прийшла СМС від вас: «Шановний тато, запрошую вас до школи, щодо поведінки вашого сина».

В: Батько самого Сергійчука.

Б:Так.

В: Присідайте, будь ласка.

Б: Питань нема.

В: Скажіть мені, шановний батько, ваш син взагалі хрещений?

Б: Ну так. Він на Йордань впав в оболонку.

Син:Два рази.

В: А ви знаєте, що він вчиться на одні двійки?

Б: Ой, не може він погано вчитися.

В: То чого?

Б:Він в школі вчиться 16 років.

В: І що?

Б: Він всьо знає.

В: Як?

Б: Валік, два на два.

С: Чотири.

Б: Будь ласка!

В: Це ж елементарно!

Б: Валік, 2547 помножити на 9754

С: 452442

В: Не може бути.

Б: Сама порахуй.

В: 8 помножити на 6… Ну добре вірю. (Батько з сином сміються з вчительки)

В: А ви знаєте, що він сьгодні зранку курив в туалеті, а потім мені цілий урок кашляв.

Б: Я тобі скільки раз казав переходити на фільтр.

В: А ще він в туалеті пише таке, що соромно читати, соромно.

Б: Що  стільки матюків?

В: Нє, так багато помилок . Сьогодні зранку йду по коридорі, а ваш син цілується з дівчинкою.

Б: Валік, в тебе вдома жінка і діти.

С: Батя, батя, тільки Ольці не кажи.

Б: 200грн.

С: на-на

В: Який ви приклад подаєте дитині?А ви знаєте, що в нього з поведінки 2.

Б: Що ви мені розказуєте? Подивіться в нього з поведінки 12, 1 синього кольору, 2 червоним, ось, будь ласка.

В: Та він ще й домальовує?

Б: Ви тоже  бачили, я так ржу, коли відкриваю ті книжки, він там людям вуса домальовує, роги  на голові (син з батьком сміються)

В: Так заспокойтеся! Ви знаєте, що ваш син прийшов до школи з перегаром, знаєте?

Б:Марія Василівно, в мене вчора було день народження, та ми так пили за ваше здоров’я, що ви маєте бути безсмертною.

В: Що ви робили вчора, що від нього цілий день смердить соляркою?

Б: Ми йому воші травили.

В: Які воші?

Б: Валік покажи.(кидає з голови, воші на вчительку)

С: Всьо маєш воші(сміються)

В: Терпіння мого більше нема. Значить так, ми всім педколективом прийняли рішення вигнати вашого сину з нашої школи

 Б: Як вигнати?Що ж ви таке говорите? Як вигнати дитину зі школи?Маріє Василівно, ви в першу  чергу мама, а потім вже педагог, не ламайте долі моєму синові, куди він піде?

В: Нехай йде в театр і буде таким актором як його батько.

Б:Який театру, він два слова не може зв’язати до купи! Давайте я вам дам 200 грн на штори, а ви лишіть його ще на рік.

В: Добре, добре, всьо!

Б: Слава Богу! Я тобі казав, що вона нормальна баба.

С: Батя, дай їй ще 200 грн – на золоту медаль піду.

В: Яка золота медаль, я тобі дам…

ТАНЕЦЬ «ВЧИТЕЛІ»

 

Учителька.  Ще одним способом впливу вчителів на учнів є батьківські збори. Саме тут все невідоме стає явним, всі таємниці відкриваються, а всі замальовані та дописані оцінки раптово стають реальними. А що буває з учнями після батьківських зборів? Про це дізнаємось зі сценки «Мама і син після батьківських зборів».

 

МАМА І СИН ПІСЛЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

Син: Мам, ну мам!

Мама: Не мамкай мені тут! Я була на батьківських зборах, то думала, що згорю з сорому. Та ти якимось бандитом ростеш. Як ти так дівчаток за косички смикаєш??

Син: Ну і що?

Мама: Як це ну і що??? А то нічого, що дівчатка в шоломах змушені ходити на перерві!???

Син: Та вони дурні якісь!

Мама: Рот свій закрий! Як так вкрасти в трудовика паспорт? Дописав цифру, сфоткав і скинув в інтернет.

Син: І шо сталося?

Мама:Що сталося? До чоловіка з «Кунскамери» приїхали, бо йому 400 років.

Син:Ну мам…

Мама:Не мамай мені. Що ти за дитина така, я тебе не розумію. Фізкультурник казав, що ти не бігаєш.

Син:Не буду я йому в магазин за сігаретами бігати!

Мама:Рот свій закрий!Як так? Взяти м’яч, напхати камінців і поставити посеред спортзалу?

Син: І що з того?

Мама: Як що з того? В людини був 44 розмір ноги, а став 27?

Син: Зато тепер хоч ноги одинакові.

Мама: Рот свій закрий!

Мама: Зауч казала, що ти куриш в туалеті.

Син: Мамо, от тобі хрест, я не курив, чесно! Я просто біля пацанів стояв.

Мама: Я скільки разів тобі казала не називати вчителів пацанами!

Син: Та вони перші прозиваються!

Мама: Ти що, вони ж вчителі! І як вони прозиваються???

Син: Антошка, Антошка, ходи копать, картошку..

Мама: Сину, та це не прозивання, та ти то маєш як комплімент сприймати.

Мама: Яйця принеси, я не знаю, що ти за така дитина ??? Як так можна? Прибиральниці в відро влити клею! То ж скільки розуму треба, щоб таке зробити!

Син: І що?

Мама: Прибиральниця вже третій день отак посеред школи бідна стоїть.

Мама: А скажи мені для чого ти вкрав череп з кабінету біології.

Син: Та я хотів вуйка Петра налякати до смерті.

Мама: І тобі це вдалося…Завтра похорон на 12 годину.

Мама: А от Галя, така гарна дитина, йшла на золоту медаль і що?

Син: Що?

Мама: Та зв’язалася з тобою телепнем і що?

Син: Що? Що? Йде … на три букви.

Мама: Що? На які три букви??

Син: На узі!.

Мама: Та що ти за дитина така??? Ну все! От тато прийде і він тобі всипить! От в кого ти такий вдався!? От мама нормальна, тато нормальний… твій тато нормальний. А ти???

Син: Що? Тато нормальний? Ну то хай тато дасть мені пива, а ти – їсти!

Мама: Та ми не атеїсти!

Син: Кажу жерти дай!

Мама: Те що ти вже 9 рік в 10 класі не дає тобі права так говорити з мамою, нехай тобі твоя жінка варить їсти!

 

Учителька. А зараз ми підійшли до наступного етапу уроку – оцінювання навчальних досягнень.

 

Учителька. Хоча інколи, любі вчителі, Вам здається, що Ваша професія вже не така престижна, як це було колись, що Вас не цінують і не поважають, але сьогодні ми хочемо розвіяти ці сумніви.

 

Під фонову мелодію звучать слова 9 класу.

Учень 1. Дорогі наші вчителі – ви найкращі.

 

Учень 2. Ви даруєте нам знання і навчаєте бути людьми з великої літери в будь-якій ситуації.

 

Учень 3. Ви завжди поряд з нами в моменти невдач і хвилини перемог.

 

Учень 4. Ви вмієте бути для нас батьками, друзями та наставниками.

 

Учень 5. Ви проводите з нами весь свій вільний час.

 

Учень 6. Ви даруєте нам свою посмішку і зігріваєте теплим словом.

 

Учень 7. Ви завжди з нами на всіх конкурсах, олімпіадах і змаганнях, і ми дякуємо Вам за смачну піцу в дружній атмосфері після них.

Учень 8. Ви сварите нас за погані вчинки, і ми дякуємо, що в майбутньому станемо гідними людьми.

 

Учень 1. Ми пишаємося тим, що в нашій школі саме такі вчителі, які обрали свою професію серцем.

 

Учень 2 . Ми високо цінуємо Вашу працю.

 

Учень 3. Ми дякуємо кожному з Вас за кожну хвилину, кожен урок, кожну пораду, за все, що Ви робите для нас.

 

Учень 1.

В цей день ми хочем щиро привітати

Наших прекрасних вчителів,

Здоров’я вам міцного побажати,

Щоб горя ви не знали взагалі.

 

Учень 2.

Ми дякуємо вам за добре серце,
За те, що стільки поколінь зростили,
Ми знаєм, що робота ваша з перцем,
Тому бажаємо терпіння й сили!

 

Учень 3.

Натхнення, творчості, наснаги,
Щоб діти поважали і любили,
Ви справжні педагоги, ви трудяги,
Щоб у житті частіше ви раділи!

 

Учень 4.

Бажаємо щастя, добра, довголіття,
Хай вистачить сили на ціле століття!
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.

 

Учень 5.

Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!

 

Учень 6.

Для Вас всі слова найщиріші сьогодні,

Нам так пощастило, що Ви у нас є,

Хай буде із Вами опіка Господня,

Учитель – покликання краще твоє.

 

Учень 7.

А зараз послухайте слово моє

Бо в мене бажання для вас головне.

Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре всім вам працювалося в школі.

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

 

Учень 8.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Живе хай Надія у ваших серцях,

Натхнення і творчість дає без кінця,

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами Любов і Краса.

 

Учителька. От і підійшов до завершення наш святковий інтегрований відкритий урок для Вас. Домашнього завдання сьогодні не буде, адже це свято. А на завершення прийміть цей музичний подарунок.

 

Пісня «День за днем»

 

Ведучі  разом: Дякуємо за увагу!

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку