У методичній розробці представлено сценарій шкільної п'єси українською мовою на 6 дій для 5 класу за мотивами казки Г. Х. Андерсена "Снігова королева". Цей матеріал може бути використаний для новорічного ранку у загальноосвітніх навчальних закладах.
Новорічна казка сценарій
Дійові особи.
Двоє ведучих хлопчиків в українських костюмах, двоє ведучих дівчаток старшого віку.
Дві бридоти – дуже неохайно одягнені дівчатка.
Червона Шапочка.
В о в к.
З мушкетери. Попелюшка. Снігова Королева. Дід Мороз. Снігурочка
1- й ведучий (посіває зерном).
Сійся, родися, жито-пшениця, Сійся, родися, усяка пашниця, Зверху колосиста, зі споду корениста. -Будьте зі святом здорові, З Новим роком!
2- й ведучий.З Новим роком, з новим щастям!
Сієм, сієм, посіваєм, З Новим роком вс|х вітаєм! Сієм, сієм, посіваєм, Щастя в хату закликаєм!
1- й ведучий. Добрий вечір – добрим людям!
Щастя вам бажаємо в новорічний час, Хай земля вам родить із року в рік, Хай шана заходить із віку у вік.
2- й ведучий. Добрий вечір вам, учителько,
З Новим роком вас вітаємо, Щастя, радості бажаємо. Всі уроки добре вивчимо, Вам здоров’я й добра зичимо.
Дія відбувається біля новорічної ялинки. Виходять інші учасники, святково одягнені.
1-й ведучий. Добрий день, дорогі друзі, шановні вчителі, гості. З Новим роком вас!
Виходить 1-а ведуча дівчинка старшого віку.
1-й в е д у ч и й. Де ти була? Ми всі на тебе чекаємо. Подивись, скільки в залі дітей, усі так святково одягнені, у всіх такі чудові костюми!
1 – а ведуча. Пробачте мені, друзі. Але на вулиці так красиво й кругом танцюють сніжинки.
1-й ведучий. Ха-ха-ха. Ну й придумала! Де це ти бачила, щоб сніжинки танцювали. Ха-ха. Ой, що це?
Звучить музика, вибігають діти і танцюють танець сніжинок.
1-а в е д у ч а. Ну що, тепер ти повірив, що сніжинки вміють танцювати?
1-й ведучий. Чудеса!
1-а ведуча. Звичайно, чудеса, але головні чудеса ще попереду, адже сьогодні новорічний бал, і до нас завітають Дід Мороз і Снігуронька, герої улюблених казок.
1-й ведучий. Чудово! Чуєш? Здається, хтось під’їхав до школи. Мабуть, це гості (вибігають).
З’являються дві бридоти.
1- а бридота. Невже в них цей новорічний бал відбудеться?
2- а бридота. Не відбудеться! На те ми і бридоти, щоб робити всякі гидоти.
1- а бридота. У цьому залі будуть тільки плакати.
2- а бридота. А раптом вони не вміють плакати?
1- а бридота. Навчимо! Г оловне, щоб вони не вміли сміятися. Ми їм влаштуємо новорічний бал! (З погрозою звертається до дітей). Ану, підніміть руки ті, хто вміє добре плакати або рюмсати. Сміливіше! Де ваші руки?
2- а бридота. Яж говорила – вони не вміють плакати. Неподобство. А ще діти називаються!
1 – а бридота. Усе одно навчимо, ну ж, робіть з нами, робіть, як ми, робіть краще нас. (Разом плачуть, виють). Чому не повторюєте?
2-а бридота. Вони знущаються з нас! Треба плакати, а вони сміються!
1 – а бридота. Сміється той, хто сміється останнім.
А останніми будемо сміятися ми над ними, над їхньою ялинкою, над Дідом Морозом, Снігурочкою і гостями. Ха- ха-ха! (Співає, пританцьовуючи): Я маленька бридота,
І я дуже цим горжусь, Я об’їлась черв’яків, І на вас я всіх серджусь.
2-а бридота. Слухай, а що ми зробимо, щоб свята не було?
1- а бридота. У мене є вітаміни.
2- а бридота. Вітаміни?А, В, С?
1- а б р и д о т а. Ні, вітамін Я.
Той, хто проковтне хоч один вітамінчик, забуде про всіх і буде думати тільки про себе. Усі гості пересваряться. А може, навіть і поб’ються.
2- а бридота. І після цього вже нікому нічим не можна допомогти?
1- а бридота (на вухо). Може допомогти тільки вітамін Ми. Але вони, по-перше, не знають про це, а по- друге, не дістануть. Де-фі-цит!
2- а бридота. А раптом дістануть?
1 – а бридота. Даремно! Коробочка з вітаміном Ш в тридесятому царстві у Чахлика Невмирущого. Не доберуться. І він – наш агент.
2-а бридота (плескає в долоні). Чудово! Але як ми примусимо всіх гостей проковтнути вітамін?
1- а бридота. Дуже просто! Ми розкладемо по вітаміну на кожному стільці для гостей. А гостям скажемо, що тут традиція: перед тим, як зайняти своє місце, необхідно з’їсти по цукерці.
2- а бридота (обнімає 1-шу). Ти геніальна бридота! Ти найкраща у світі бридота!
Лунає музика.
а бридота. Ой, що це? Вони йдуть! Швидше розкладай вітамін Я. (Розкладають).
а бридота. Слухай, а ці (показує на дітей) нас не викажуть?
1 – а б р и д о т а. Ні, вони ж не бридоти. Діточки, адже ви за нас?
2-а б р и д о т а. Ну чому? Будьте за нас, і ми вас
пригостимо вітаміном Я, і ви будете думати лише про себе. Ну, що, ви з нами?
1-а бридОта. Досить умовляти, уже йдуть гості.
Заходять казкові герої: Червона Шапочка під руку з Вовком, 3 мушкетери, Попелюшка, Снігова
Королева.
Усі. Доброго дня вам, діти!
Червона Шапочка. Добрий день! Ледве умовила Сірого поїхати на бал.
Вовк. Мені соромно, що колись у молодості я проковтнув цю чудову дівчинку разом із бабусею. Тепер ми друзі.
Червона Шапочка. Вовчик живе тепер у нас в домі, стереже сад і город.
Вовк. їм траву, а раніше мені дуже подобались бабусі!
Снігова Королева. Мені теж не дуже приємно згадувати своє минуле. Але я більше ніколи нікого не буду засмучувати. Я хочу разом з усіма веселитися на балу.
1- й мушкетер. А нас усі теж вважають казковими героями.
2- й мушкетер. Мабуть, тому, що ми завжди жили в дружбі, бажали людям добра, а дружба і добро завжди перемагають.
3- й мушкетер. І наш девіз: «Один за всіх, а всі – за одного».
Попелюшка. Чудовий девіз! І все сьогодні чудово. І ялинка, і діти. А як починається бал? Я одного разу була на балу, але спізнилася, і не знаю, як починається справжній бал.
1- а ведуча. Ну, звичайно, пора починати бал.
Танцюють вальс.
2- а ведуча. А зараз трохи відпочиньте, займіть свої почесні місця.
1- а бридота. Не забудьте, дорогі гості, про нашу традицію і сюрприз.
2- а бридота (тішиться). Сюрприз-сюрпризик!
Гості беруть зі стільців вітаміни і кладуть у рот. Ведучі з подивом
дивляться на бридот.
1- а ведуча. Про яку традицію ви кажете?
2- а ведуча. Який це сюрприз?
Р а з о м. І взагалі, хто ви?
1- а бридота. Ми? Ми -це… бр.., ай, радощі.
2- а бридота. Так-так, радощі. Вона – радість перша, а я – радість друга.
1- й ведучи й. Ну, якщо радощі…
2- й ведучий (обходить, підозріло роздивляється). Радощі?!
1- а бридота. Біжімо! Гості вже проковтнули вітаміни.
2- а бридота. Діло зроблено.
Тікають.
1 – а в е д у ч а. Радощі кудись побігли. Дивні вони якісь.
2-а ведуча. Мені здається, що це зовсім не радощі.
1- а ведуча. А хто?
2- а ведуча. Хто? Не знаю. Може, діти в залі знають? Діти, знаєте, хто це був?
1- а в е д у ч а. Ось вам і радощі! Треба продовжувати бал.
2- а ведуча. Звичайно, але гості ще відпочивають.
а в є д у ч а. А ми їм запропонуємо подивитися веселий хоровод.
Пісня-хоровод.
1 – а ведуча. Молодці, діти. Гарно співали, дружно.
а в е д у ч а. А нашим казковим героям сподобалось?
Полелю ш ка. Краще за мене ніхто не танцює!
Снігова Королева. Тобі, дорогенька, не танцювати, а біля печі сидіти треба, попіл перебирати, казани чистити. А ось я, я !
Червона Шапочка. Свиня.
В о в к. Поговори, поговори востаннє, усе одно після балу з’їм – смачна вечеря буде, сам тебе суницею з саду відгодував, без нітратів.
1- й мушкетер. Посунься і не мни мій плащ своїм товстим задом.
2- й мушкетер. А ти прикуси свого язика, доки я
3-ймушкетер. Ваші шпаги, панове! Ви мені вже
достатньо набридли.
Мушкетери б’ються, гості сваряться. Ведучі з жахом спостерігають.
1 – а ведуча. Що діється?
2 – а в е д у ч а. Я їх не впізнаюі
1- а ведуча. Усе ж таки бридоти встигли щось
oУлц накоїти. Але що? Як дізнатися?
2- а ведуча. Стій!
1- а ведуча. Я і так стою.
2- а ведуча. Пам’ятаєш, коли ми танцювали, бридоти шептапися з усіма гостями?
и. [ 1 – а ведуча. Так, пам’ятаю. А після танцю кожний
гість щось поклав собі в рота. Й В 2-а в е д у ч а. Правильно. Але що?
1 – а ведуча. Може, діти в залі знають?
І 2-аведуча. Уже ж одного разу вони нам допомогли. Спробуємо!
1-а ведуча. Діти, що бридоти підсунули казковим
героям? Що??? Ой, жах!
2-аведуча. Чому жах?
1-а ведуча, Тому що гості проковтнули по
вітаміну Я. Це означає, що вони думають тільки про себе, забули про друзів, стали грубими, ледачими, пам’ятають лише слово «я».
2 – а в е д у ч а. Як їм допомогти? Діти, ви знаєте? Допоможіть.
1 – а ведуча. Де ж ми візьмемо вітамін Ми?
2-а ведуча. Де? Як дістанемося до Чахлика Невмирущого?
Ходять, схопившись за. голову; дзвонить телефон.
1-а ведуча. Алло! Алло!.. Школа слухає! Дід Мороз?! Вилітаєте? Дідусю, у нас тут таке горе. На наию- і му балу з’явилися бридоти й дали гостям вітамін Я. Що?
[ді І Далі не розповідати? Ви знаєте, що трапилось? Так, адже у вас є чарівне дзеркало. Ви нам допоможете? Ура!!!
до І Біжімо зустрічати Діда Мороза. У нього є вітамін Ми!
! 2-аведуча. Біжімо, доки вони всі не перебилися, за
а вітаміном М
Вибігають. З’являються задоволені і розгублені бридоти.
1- а бридота. Усе в порядку. Влаштували ми їм ялиночку і бал.
2- а бридота. Що в порядку? Чула, що по телефону цей старий Дід Мороз (бр-р) сказав?
1 – а бридота. Що?
2-а бридота. Що-що!!! У нього є вітамін Ми.
1- а бридота. А ми зробимо ще гірше. Дамо снодійне.
2- а бридота. Розумненька! Геніальна! На новорічному балу всі будуть спати! Такого ще Дід Мороз ніколи не бачив.
1 – а бридота. Друзі, хто з’їсть по одній цукерочці, той буде найкращий.
Гості вихоплюють цукерки, кладуть у рот і вже засинають.
1 – а б р и д о т а. От дають! По три норми з’їли! Тепер їх не розбудить і Дід Мороз.
1- а бридот а. Пішли, ми свою справу зробили. Музика. З’являються Дід Мороз, Снігурочка, ведучі.
1 – а ведуча. Швидше, швидше, дідусю, бо вони всі переб’ються.
2- а ведуча. Нічого не розумію. Вони ж сплять!
Дід М о р о з. Не турбуйтеся, мої помічниці! Усе зараз
з’ясуємо. Спочатку ми повинні привітатися з дітьми. Добрий день, діти, хлопчики й дівчатка!
Снігурочка. Крізь бурани, завії, заметілі Ми на свято до вас прилетіли. Пронесли крізь усі негоди Привітання з Новим роком.
Р а з о м. З Новим роком! З новим щастям!
Дід М о р о з. І про вашу біду я знаю і вам допоможу- У мене є вітамін Ми. Але що з вашими гостями, чому вони сплять? Що? З’їли по три порції снодійного? Ай-ай-ай!
Снігурочка, Дід Мороз (разом). Розбудити гостей можуть самі діти, якщо весело і дружно заспівають пісню.
1 – а ведуча. Ну що, заспіваємо, діти?
2-а ведуча. Тільки голосно і весело!
Номер художньої самодіяльності. Гості прокидаються, починають розмовляти.
Дід М о р о з. Ну що ж, час діяти! Снігурочка. Діду Морозе, будь обережний! Адже казкові герої ще злі й жадібні, у них ще діє в організмі вітамін Я.
Дід Мороз. Нічого, справлюсь! (ставить посох, виймає з мішка вітаміни). Снігурочко, допоможи. (Дід Мороз і Снігурочка зайняті мішком, а бридоти в цей час крадуть посох). Прокинулися? Це вам.
Казкові герої з криками «Я! Мені! Моє!» накидаються на вітаміни, починають штовхатися. З’їдають, починають посміхатися, поправляють свій та чужий одяг, вибачаються один перед одним.
Червона Ш а п о ч к а. Де ти, мій Сіренький? В о в к. Я тут, моя радосте!
1- й мушкетер (Сніговій Королеві). Дозвольте запросити вас на танець.
2- й мушкетер (Попелюшці). Вам чим-небудь допомогти? o »
Дід Мороз. А я запрошую всіх у коло. Потанцюємо разом.
Дід Мороз, забувши про посох, танцює.
Дід Мороз. Молодці, діти, розважили діда! Снігурочка. Діду Морозе, чи не час засвітити вогники на новорічній ялинці?
Дід Мороз. Звичайно! Зовсім затанцювався. А де ж мій посох? Онучко, ти мій посох не бачила? Здається, я його ось сюди ставив.
Усі шукають посох, з’являються бридоти.
1 – а бридота. Добрий день, дідусю. 2-а бридота. Добрий день, Снігурочко. Дід Мороз. Добрий день. Хто ви?
1- а бридота. Я – міс 200…
2- а б р и д о т а. Я – міс 200… Снігурочка. Дуже приємно.
1- а бридота. А що це ви такі засмучені, невеселі?
2- а бридота. Що це ви тут шукаєте? Мабуть,
Д і д Мороз. Не палку, а посох. Стоп! А ти звідки знаєш?
а бридота. А ми… А ми здогадливі!
а бридота. Так, так. Ми такі здогадливі!
Виходять із-за ялинки ведучі-дівчатка.
1 – а ведуча. Ага, старі знайомі.
Дід Мороз. Нічого не розумію!
2-а ведуча. Це ніякі не міс, а справжнісінькі бридоти.
1- а в е д у ч а. Ті самі, що нашим гостям вітамін Я дали. Та й посох вони теж, мабуть, стягнули.
Дід М о р о з. Ах ось воно що! Ану, зізнавайтесь, де посох?
2- а бридота. А що нам за це буде?
1- а бридота. Так, що нам буде, якщо ми віддамо посох?
Дід Мороз і Снігурочка радяться.
2- а бридота. Радяться.
Дід Мороз. Коли віддасте посох, ми запросимо вас на бал, але з умовою: більше не робити бридот.
Бридоти. Давно б так. Зараз, одну мить.
Приносять посох.
Д і д М о р о з. Один, два, три – наша ялиночко, гори!
2-й ведучий. Діти, віддячимо Діду Морозу гарною піснею.
Номер художньої самодіяльності. Пісня.
Дід Мороз. Засиділися ми з тобою, онучечко. Адже ми теж для вас, дітки, щось приготували. Слухайте, дітки, цікаві загадки. Хто загадку відгадає, той і приз мій отримає.
Загадує загадки. Діти відгадують.
Дід Мороз. Молодці, усе знають.
Снігурочка. На конкурс, на конкурс!
Продовжується конкурс на краще виконання номерів художньої самодіяльності.
Новорічна програма 5-8 клас
Автор: Ледова Світлана Миколаївна, педагог додаткової освіти МОУ гімназія № 1 р. Волгоград
Опис матеріалу: Даний сценарій може зацікавити педагогів додаткової освіти та класних керівників. Невелика кількість персонажів (Дід Мороз, Снігуронька і листоноша Пєчкін), не передбачає тривалої і трудомісткої підготовки, а так само проблеми з костюмами. Завдання для класів роздаються заздалегідь, на вибір. Підготовлені класами номери рекомендується попередньо переглядати і при необхідності коригувати, домагаючись максимальної яскравості і видовищності.
Сценарій новорічної програми для 5-8 класів «Новорічна телепрограма для листоноші Пєчкіна»
Мета: Створення святкової, новорічної атмосфери.
Завдання: Розвиток творчих здібностей дітей, розвиток комунікативних навичок, вміння працювати в команді.
Використовувані матеріали і обладнання:
Костюми Діда Мороза, Снігуроньки, листоноші Пєчкіна; три вітальні новорічні листівки; аудіоапаратура;
Завдання для класів:
Новорічний танець; новорічна пісня; новорічна пародія на телевізійну рекламу; новорічна пародія на будь-яку телевізійну програму, наприклад:
новорічний випуск «Спокійної ночі, малята»; новорічний випуск програми «Новини», «ПП», «Максимум» і т.п.
Хід сценарію:
Музика. Вихід Снігуроньки.
Снігуронька - Здрастуйте, мої друзі!
Всіх вас я рада бачити!
Якщо зима на дворі,
Всі дерева в сріблі,
Вогнями ялинка цвіте,
Значить, скоро Новий рік!
Лунає стукіт.
Снігуронька - Хто там?
З'являється Пєчкін.
Пєчкін - Це я, листоноша Пєчкін. Приніс журнал «Мурзилка»... Тьху, ти! Новорічні привітання я приніс! Ось - Снігуроньці від Білосніжки, Снігуроньці від Рапунцель, Снігуроньці від Попелюшки... Тільки я вам їх не віддам, тому що у вас документів немає!
Снігуронька - А навіщо мені документи, мене так всі знають - я внучка Діда Мороза, персонаж російських народних казок...
Пєчкін - Ось саме - казковий персонаж! Значить, паспорта у вас немає! А косу і підробити можна! У перукарні наростити! Так що вітання я вам не віддам! Полежать вони в мене на пошті місяць, і я відправлю їх назад!
Снігуронька - Дуже шкода, що ви такий недовірливий... Ну, нічого страшного, я особисто привітаю всіх своїх друзів і вручу їм подарунки! Новий рік - чудовий привід зустрітися з друзями!
Пєчкін - А ви чого тут в залі зібралися? Чого марно електрику жжете?
Снігуронька - Ми з хлопцями зустрічаємо новий рік, ось скоро до нас повинен Дідусь Мороз приєднатися... Якщо хочете, можете зустріти новий рік разом з нами...
Пєчкін - Нєє! Та ви що! Не хочу я з вами тут новий рік зустрічати! І не вмовляйте!
Снігуронька - Це чому?
Пєчкін - Та тому! Що в наш час є головною прикрасою новорічного столу?
Снігуронька - Квіти?
Пєчкін - Телевізор! А у вас я щось ніде телевізора не бачу! Як ви збираєтеся новорічні телепрограми дивитися? Так що піду-но я додому, поки не пізно! А то весь новий рік тут з вами пропустиш!
Снігуронька - Між іншим, шановний Пєчкін, у нас сьогодні своя власна, можна сказати, ексклюзивна телепрограма. Хлопці приготували новорічне подання, так що можете особисто переконатися, що воно нічим не гірше телевізійного!
Пєчкін - Так? (скептично) Цікаво-цікаво ...
Снігуронька - Мені самій дуже цікаво, так що сідайте, будь ласка, зручніше, і давайте приступимо до перегляду нашої новорічної програми! Запрошуємо на сцену ___а клас!
Номер від «а» класу.
Снігуронька - Спасибі ребятам___а класу. Ми запрошуємо на сцену __б клас!
Номер від «б» класу.
Снігуронька - Спасибі хлопцям ____б класу. Ми запрошуємо на сцену ___в клас!
Номер від «в» класу.
Снігуронька - Спасибі хлопцям ____в класу. Ми запрошуємо на сцену ___г клас!
Номер від «р» класу.
Музика. Вихід Діда Мороза
Дід Мороз - З Новим роком! З Новим роком!
Вітаю всіх дітей!
Вітаю всіх гостей!
Скільки осіб колом знайомих,
Скільки тут друзів моїх,
Добре мені тут, як вдома,
Серед ялинок сєдих.
Був у вас я рік назад,
Знову я радий бачити всіх!
Привіт, хлоп'ята, дівчата і хлопці! Здрастуйте, шановні дорослі!
Снігуронька - Здрастуй, дідусь! А ми тебе зачекалися! Ми вже всю сьогоднішню новорічну телепрограму подивитися встигли! Пора вже і Новий рік зустрічати!
Пєчкін - Ну, що я можу сказати - з такими талами ніякої телевізор не потрібен - і заспівають і станцюють, і самі порадіють і народ повеселять та новорічну атмосферу створять! Одне слово - молодці! А ти (Снігуроньці), тримай свої вітання! І спасибі за те, що запросили мене на своє свято! Я ж чому раніше такий вредний був? Тому що мені натхнення не вистачало! А тепер я, може, сам вірші писати буду, і ударну установку собі куплю! Так що я, може, тільки зараз жити починаю! Ось що значить - велика сила мистецтва!
Снігуронька
Ось настав момент прощання,
Буде короткою наша мова,
Говоримо вам: до побачення,
До щасливих добрих зустрічей!
Дід Мороз - А коли настане новий,
Найкращий Новий рік,
Обов'язково з ним разом
Щастя прийде нове.
Пєчкін - Підійде воно нечутно
І на вушко вам шепне:
«Найкращий і щасливий
Настає Новий рік!»
Дід Мороз - Хай прийдуть в році прийдешньому
До вас удача і успіх,
Нехай він буде найкращим,
Самим радісним для всіх.
Пєчкін - З наступаючим вас Новим роком!
Снігурочка - З новим щастям!
Дід Мороз - До нових зустрічей, друзі!
«Новорічні гості»
Сценарій театралізованого новорічного концерту
(Цей сценарій можна використовувати при необхідності проведення декількох концертних програм за участю різних артистів та для аудиторії різного віку.)
До початку концерту в фойє біля новорічної ялинки відбувається ігрова програма, виступають самодіяльні артисти.
В залі для глядачів звучить весела музика, дитячі пісні.
Звучать новорічні фанфари. Відкривається завіса. На сцені, яка святково прикрашена, встановлено новорічну ялинку. Дитячий танцювальний колектив виконує веселий танець.
Учасники номера залишаються на сцені.
Виходять ведучі.
Ведучий 1. Добрий день, любі друзі.
Ведучий 2. Вітаємо Вас в нашому святковому залі та запрошуємо подивитися
Всі разом: НОВОРІЧНИЙ КОНЦЕРТ !!!
Виступають діти-артисти (2-3 номери)
Раптом хаотично меготить світло. Чутно гуркіт.
Ведучі: Що трапилось? Що робиться зі світлом. На сцені паніка.
З різних дверей до залу для глядачів виходять герої різних казок, дитячих фільмів, книжок : Карлсон, Баба-Яга, листоноша Пєчкін, Снігова баба, Буратїно, Ліса Аліса та Кіт Базіліо, Кіт у чоботях, Білосніжка та сім гномів, старий Хоттабич.
Частина з них залишається в залі серед дітей, частина піднімається на сцену.
Баба Яга : Як завжди: Мене знов забули запросити на свято. Хіба Ви не знаєте, Баба Яга завжди з вами. Так, чи не так?
Карлсон : Баба Яга. Від тебе завжди чекають неприємних несподіванок, от і не запросили. А мене? Мене за що забули? Хто найкращій веселун? Хто найкращій гість на дні варення? Без кого на святі нудно та нецікаво?
БабаЯга: Без мене?
Карлсон: Яга, Яга… Ніколи ти великим розумом не відрізнялася, а зараз і зовсім несенітницю сказала. Це ж я ! Я найвеселіший, найдотепніший, Найбільший друг дітей.
Ліса Аліса : Воно і видно. Тебе не запросили на свято, як і нас. Про тебе забули, як і про всіх нас. Хоча, яке свято без казки.
Баба Яга: А яка казка без нас, може і не завжди добрих, але дійсних казкових героїв. І що б ви, дорогі діточки робили, якщо б ми – казкові герої – навіть і такі вередливі, як я, всі разом пішли на пенсію. Ось послухай мене!
Баба Яга співає пісню. Всі герої танцюють і на сцені і в залі, запрошують до танцю дітей. (Пісня виконується на мелодію відомої пісні з репертуару Е.Еглесіаса )
У лісі чарівнім, де казка живе,
Старенька бабуся поволі іде.
Ніс великий, горб на спині, кістяна нога.
Мабуть, ви мене впізнали:
Я – Баба Яга, Я – Баба Яга.
Приспів:
Більш за все люблю битися і брехати,
І дітей малих носом своїм лякати,
Може я й страшна, але всі кажуть люди,
Казка без Яги Вам нецікава буде.
Проходять століття, минають роки,
Та казку чекають завжди малюки.
А ле що ж скажіть мені за казочка буде,
Коли стара Яга візьме й на пенсію піде.
Приспів.
Наприкінці пісні і танцю всі герої помітно стомилися.
Карлсон: Може нас тому і не покликали на свято, що ми вже трішечки пристаркуваті. У дітей може з’явилися якісь нові казки, якісь нові казкові друзі.
Баба Яга: Але мені вже 300 років і про мене знали всі діти, які виросли за цей час. І коли ти, Карлсон, з’явився у дитячих казках та фільмах, а тебе створено зовсім недавно, про мене ж не забули. Я була завжди, і я хочу бути завжди.
Всі герої: І ми теж!!!
Карлсон: А якщо нас не запросили на свято, то і самого свята не буде.
Все, відключаємо світло і всі до дому…
Хоттабич, вимикай.
Старий хоттабич (посередині сцени) вириває волос зі своєї бороди та говорить: Трох, тібідох, тібідох…”
В залі під музичний супровід повільно виключається світло.
Баба Яга: Я що сказала, всі до дому!
На сцену вибігають ведучі концерту.
Ведучий 1: Ні, шановні. Не можна відключати святло та звук.
Ведучий 2: Адже діти цілий рік чекали новорічного свята.
Ведучий 1: І не думайте, ми про вас не забули. Ми читаємо про вас книжки і дивимося фільми, і завжди вам раді.
Ведучий 2: І все-все про вас знаємо.
Ведучий 1: У нас навіть є гурток казкових героїв.
Герої: Що? Який гурток? Чому ми не чули?
Ведучий 2: Це правда. Ми вивчаємо казкові пісні, казкові танці.
Намагаємося бути схожимі на вас.
Баба Яга: Що, такими же злими?
Ведучий 1: Ні, такими же дотепними та веселими. Адже насправді ви всі не злі, навіть Баба Яга.
Баба Яга: Може у вас і є такий гурток, але я впевнена, там навчаються самі Мальвіни, Білосніжки та Сплячі красуні. І ні однієї Баби Яги…
Ведучі 2: А ось і не вгадали! Хочете подивитися контрольну роботу однієї з наших учениць?
Концертній номер (будь-який жанр, але виконавець – у казковому образі, краще за все – маленької Баби-Яги)
Баба Яга: Яка чудова Бабка Йожка. Я в захваті. То ми на вас образилися даремно?
Карлсон: Це правда? Ви любите казки і завжди раді зустрічі з казковими героями?
Хоттабич: І ви залишите нас на святі, і ми з вами, будемо співати і танцювати? Але ж ми ніякі не лауреати, і у гуртки не ходимо…
Ведучі: Ну то й що. І у нас у програмі є виступи ще зовсім артистів-початківців. Залишайтеся з нами. Хто в залі, а хто на сцені, і святкуйте разом з нами.
Баба Яга: А можна я буду разом звами ведучою? Я завжди мріяла бути актрисою.
Всі герої: УРА!!!
Ведучі: Шановний Старий Хоттабич, будь ласка, поверніть нам сценічне освітлення та звук.
Хоттабич намагається, вириває волосся, промовляє чарівні слова, але нічого не трапляється.
Хоттабич: У мене нічого не виходить, мабуть я занадто старий для такої роботи.
Баба Яга: (кричить на нього) Як все відключити, так не старий, а як мене запросили бути ведучою, так став старий. Ось я тобі, стареча. (Замахується на нього мітлою)
Всі герої бігають по сцені, ось-ось виникне бійка.
Білосніжка: Припиніть, будь ласка. Тільки-но домовилися з дітьми про участь в їхньому святі і ви зараз все зіпсуєте.
Всі герої: Так, Білосніжка, ми більше не будемо, але що ж робити.
Білосніжка: Не хвилюйтеся, адже у моїх гномів є чудові чарівні ліхтарики. Я гадаю, що вони зможуть запалити світло на нащій святковій сцені.
Звучить музика, гноми танцюють і “запалюють” світло на сцені та новорічну ялинку. У кожного Гнома – маленький, яскраво оздоблений, ліхтарик.
Оплески, веселі вигуки.
Всі герої: Ура! Браво!
Ведучий 1: А тепер, коли всі проблеми вирішено, ми продовжуємо наш святковий новорічний концерт.
Казкові герої виходять зі сцени. Де-хто з них буде разом з глядачами в залі, інші беруть участь у концертних номерах.
Ведучі та Баба Яга продовжують концертну програму.
(Концерти відбуваються за окремими програмами, складеними в залежності від віку глядачів)
Ведучі: А тепер настала урочиста мить нашого концерту. Вітаємо чудових новорічних гостей.
Звучить новорічна мелодія. На сцену під оплески учасників програми та глядачів виходять Дід Мороз та Снігурочка
Дід Мороз: Всім привіт, дорослі й діти,
В добрий путь і в добрий час.
Довелось мені летіти, щоб потрапити до вас.
З Новим Роком вас вітаю – і великих і малих.
Хай летить над нашим краєм щіра пісня, дружній сміх.
Снігуронька: З Новим роком, любі друзі
Ми Вас всіх вітаємо.
І найкращого у світі щиро побажаємо!
Звучить урочиста музика.
Фінальна композиція ” Новий рік” – виконують всі учасники концерту.
Ведучі представляють учасників.
Новорічні вчительські розваги
1. Виконати мелодію пісні Ш «У лісі народилась ялинка -клацаючи пальцем по щоці. Щ10. Намалювати Діда Мороза, примотавши скотчем фломастер до мізинця лівої руки. 111. Зобразити за допомогою пантоміми бенгальський вогонь, який ніяк
2. Прочитати новорічний вірш так, 1 немов ви засинаєте.
3. Заспівати пісню про маленьку я ялинку, засунувши в ніздрі вказів- Ж ні пальці.
4. Виконати танок з ялинковим до- Ш щем на вухах.
5. Інсценізувати рядок із пісні про снігопад.
6. Придумати та промовити новоріч- Ш не поздоровлення від імені»ватажка череди».
7. Показати сценку -Ув’язнений в одиночній камер водить хороводів. Виконати мелодію пісні «У лю народилась ялинка», шаркаючи підошвами по підлозі
8. Намалювати Снігурку, затиснувши фломастер між долонями
9. Зобразити за допомогою пантоміми новорічну хлопавку.
10. Прочитати новорічний вірш із кавказьким акцентом
11. Проспівати пісню про маленьку ялинку, притиснувши верхньою губою до носа олгвець
12. Виконати гімнастичний етюд у із поясом Діда Мороза
13. Намалювати корову, затиснувши фломастер між ліктями.
14. Зобразити за допомогою пантоміми святковий фейерверк.
15. Прочитати новорічний вірш із чукотським акцентом.
16. Заспівати пісню про маленьку ялинку, ляскаючи при цьому долонею по губам
17. Виконати танок Макарена з новорічним конфетті на кінчику носа.
18. Інсценізувати рядок із пісні «Синій-синіи іній ліг на проводи».
19. Придумати та вимовити новорічне поздоровлення від імені племенного бика
20. Показати сценку «Снігурка стрибає через багаття».
21. Виконати мелодію пісні «У лісі народилась ялинка», дряпаючи нігтем зуби гребінця.
22. Намалювати Сніговика, затиснувши фломастер пальцями ноги.
23. Зобразити за допомогою пантоміми пляшку шампанського, яка відкрилась і всіх обляпала.
24. Проспівати пісню про маленьку ялинку, набравши в рот води.
Сценарій 1-4 клас на тему новий рік
Посівають.
а дівчинка. З Новим роком,
З новим щастям Дозвольте вітати Та найкращого у світі Щиро побажати.
а дівчинка. Дай же, Боже, в добрий час,
Щоб добро гостило в вас!
Сію жито і пшеницю,
Най зародить лан пшеницю, -
З Новим роком йду до хати, Що вам маю побажати? Зичу сили й гаразду, Щоб прогнати всю біду.
-а дівчинка. Щастя вам усім бажаєм, Радості і волі, Щоб зазнали ви на світі Хорошої долі.
-а дівчинка. В час прекрасний, В час крилатий Ви прийшли до нас на свято. З нами в коло ви вставайте, Гарну пісню заспівайте.
Усі співають «Ой радуйся, земле…» разом із залом. Виходять два хлопчики і посівають зерном.
- й хлопчик. Сієм, вієм, посіваєм,
З Новим роком вас вітаєм!
Виходять Новий і Старий рік. Старий вручає коровай і сіль Новому року.
Сійся, стелися, зерно крилате, Радість, родися у кожній хаті! У кожній хаті, в селі і в місті Жити вам, люди, років до 200. Жити вам, люди, і не тужити, І з кожним роком усе молодіти!
2-й хлопчик. Сійся, родися, жито, пшениця, Горох, чечевиця І всяка пашниця, Знизу корениста, Зверху колосиста, Щоб на Новий рік Більше, як торік!
1й хлопчик, Щоб багато всього було, Щоби наше життя цвіло, Сієм, сієм, посіваєм, я Новим роком вас вітаєм!
2-й хлопчик. Ати, кукіль, не родись, по доріжці не котись. Конопельки під стельки, Льонок по поясок. Здрастуйте, будьте здорові, Зі святом, з Новим роком!
Співають всі «Сійся, стелися…»
Старий рік. Тобі коровай свій У руки вручаю І тебе при цьому, Юначе, вітаю. (Виймає 4 ключі). Слухай уважно ти мову мою, 4 ключі я тобі віддаю. Першим ключем ти Мороз відімкни, Снігом пухнастим кругом сипони, Хай щедро ляже красуня зима, Щоб були повні засіки зерна, Ось віддаю перший ключ свій, Чуєш?
Дівчинка в костюмі Зими заходить, стає поруч. Усі діти співають пісню про зиму.
Новий р і к. Я чую, володарю мій! Старий рік. Другим ключем весну красну відкрий, Дощ життєдайний на землю пролий, А на світанку сади і гаї Щебетом сповни дзвінких солов’їв. Ти зрозумів мене?
Вбігає Весна. Звучить пісня «Та це ж весна».
Новий рік. Так, зрозумів!
В квітні я випущу в тихі гаї ц.
Сотні веселих співців-солов’їв. Старий рік. Третій ключ – ось тобі, Червень ти ним відімкни, Щоб покоси, мов ріки Вгинались в лугах. Зрозумів ти? Вбігає Літо. Інсценівка пісні «Вийшли в поле косарі».
Новий рік. Звичайно! Дам роботі розмах! Старий рік. А четвертим сміливо осінь ти відімкни, Все, що літом доспіло, У засіки склади. Зрозумів моє слово?
Заходить Осінь. Звучить пісня «Урожай збирай».
Новий рік. Зрозумів! Старий рік. Постривай! Пам’ятай!
Не слів я чекаю від тебе, А справжнього діла! Тож дивись, не барись, За роботу берись. Звершуй славні діла, Щоб пишніше цвіла, У достатках росла Україна кохана – Твоя і моя.
Новий рік запрошує всіх у коло; Зима, Весна, Літо, Осінь – усі танцюють і співають.
Дівчинка. Гості до нас найголовніші Десь повинні вже прийти. І ялинку нашу пишну Нам повинні засвітить. Діти, що це за гості? Діти. Дід Мороз і Снігурочка. Дівчинка. Давайте погукаємо їх. Діти. Діду Морозе і Снігуронько!
Заходять Дід Мороз і Снігурочка.
Дід Мороз. Добрий день, дорогі діти! Снігурочка. З далекої дороги ми прийшли до вас на свято.
ДІД о р о з. Довкола все завіяв сніг, Усе завіяв сніг, Зима ступила на поріг. Я довго брів від тих морозів. Що ген на сході в нас, І Новий рік, що там зустрів, Тепер привів до вас.
Снігурочка. Ми йшли лісовими, глухими стежками,
Безкраїми йшли ми полями, лугами. Дід М о р о з. І компасом місяць нам був і планети,
Маршрут нам писали на небі комети. Снігурочка. І ось із найдальших куточків землі Вітання свої ми вам всім принесли. З Новим роком, друзі! Дід Мор о з. Я хочу всіх вас привітати Із роком новим. І хочу щастя побажати. І радості усім! Снігурочка. Бажаємо, щоб всі ми в мирі жили, Країна з країною дружили, Щоб ми забули таке слово, як війна, Щоб квітла Україна чарівна! Дід Мороз. Дуже весело сьогодні, Пісня дружна, задзвени! І, ялиночко зелена, Засвіти свої вогні!
Ялинка засвічує вогні, усі танцюють навкруг ялинки.
Дід Мороз. Що ж, давайте разом веселитись, А хто ж з вас вміє гарно танцювати?
Вибігає дівчинка.
Дівчинка. Сил своїх ми не жалієм, Веселитись ми умієм, Як ударим каблуками – Аж луна піде полями. Вибігають дівчатка і танцюють «Український козачок», гопак.
Снігурочка. Спасибі, діти, гарно танцювали (роздає гостинці). А тепер – хто нам заколядує?
Виходять хлопці. 1-й хлопчик колядує, Дід Мороз вручає гостинець-
2-й хлопчик. (Читає вірш Зеновія ФилипчуФ «Святкова акварель у селі»):
Боже, як гарно в селі на Різдво! Світиться небо, дорога співає: Ніби на землю щастя зійшло;
І кожну людину тут пам’ятає, І кожну людину вітає… Зимові дерева високі та срібні Шепочуть з ясним вітерцем: – Всі ми на світі кохані і рідні Перед Всевишнім Творцем… Вітаються люди у злагоді Божій. Ісус народився, живе в коляді І прагне людині зарадити кожній: людиною бути в житті. І в кожнім віконечку свічка палає, а на столі – вечеря свята, Двері господар усім відчиняє, і душу свою відкрива – у торжество і сіяння Різдва… Снігурочка. А тепер запрошуємо всіх вас у коло.
Танцюють і співають. Дід Мороз і Снігурочка проводять ігри та
конкурси.
Дід Мороз. Сійся, сійся і родися
Хліб на полі, мир -в душі. Хай минає блискавиця І непрошені дощі Вашу хату і родину, Ваших внуків і дітей. Хай вам стелить Бог стежинку, По якій спасіння йде. Снігурочка. Хай по ночах у віконці Мрії зоряні цвітуть І янголи-охоронці Вашу долю бережуть. Мир у хату вам, і щастя, І здоров’я -головне. Сійся, сійся, розсівайся Біля вас добро земне. Дід Мороз. Живіть на світі довго-довго І щасливо кожен день. Живіть із вірою у Бога, Щоб мати віру до люде