Новорічне шоу для старшокласників
Тема: «Хто зверху?»
Мета:
- виховна - виховувати почуття справжньої дружби і підтримки між однокласниками, друзями, сприяти об’єднанню учнівських колективів;
- навчальна – навчити здобувачів освіти працювати в команді та змістовно організовувати своє дозвілля;
- розвиваюча – розвивати творчі та інтелектуальні здібності учнів, активність, кмітливість, комунікабельність і креативність дітей.
Завдання заходу:
- привітати всіх старшокласників з Новим роком;
- створити святкову Новорічну атмосферу у закладі, стимулювати піднесений настрій учнівського коллективу;
- змусити здобувачів освіти старшої школи поринути у дитинство, пригадати дитячі Новорічні хороводи.
Форма проведення: гра
Хід виховного заходу
Ведучий 1. Доброго вечора всім присутнім в цій залі!
Ведучий 2. Здрастуйте всі, хто прийшов у цей зал, і навіть ті, хто спізнився на бал. Всіх ми вітаєм, запрошуєм всіх, нехай в цьому колі лунає лиш сміх.
Ведучий 1. З Новим роком, з новим щастям ми вітаємо знову вас. Свято веселе та вечір прекрасний нам починати вже час.
Ведучий 2. Слухайте! Начебто в чарівному сні, в школі сьогодні загоряться вогні, музика тут лунатиме й сміх, вечір святковий сьогодні для всіх.
Ведучий 1. Сьогодні весело у нас, ми Новий рік зустрічаємо і всіх, хто прийшов до нас, ми палко вітаємо.
Ведучий 2. Прийшов час покликати тих, без кого Нового року не буде. Я думаю, ви здогадалися, про кого йде мова? Тому всі дружно погукаємо: «Дід Мороз! Снігуронька!».
До зали заходять Дід Мороз та Снігуронька
Снігуронька: Добрий вечір, любі друзі! З Новим роком! З новим щастям! Дозвольте ж вас привітати й всього найкращого побажати!
Дід Мороз. З Новим роком, браття милі!
В новім щасті, в новій силі радісно вітаю вас.
І бажаю, щоб в здоров’ї, в мирі, в злагоді й любові відтепер ішов ваш час.
Снігуронька. Через ріки, через гори
Прокладаємо ми путь,
Не лякають нас морози,
Хуртовини, що гудуть!
Із вітанням новорічним
Входимо у кожний дім.
Щастя, радощів сьогодні
Вам бажаємо усім.
Тож давайте танцювати,
Щоб часу не витрачати!
Ведучий 1. Послухай! Я все життя мріяла побувати на справжньому балу, ну хоча б 5 хвилинок, щоб там були справжні красуні, принци та веселі танці.
Ведучий 2. В новорічну ніч всі бажання здійснюються, тому буде тобі танок. Запрошуємо всіх танцювати.
Ведучий 1. Ну то як тобі сьогоднішній вечір?
Ведучий 2. Прекрасно! Тільки ще хочеться чогось надвеселого!
Ведучий 1. Тоді саме час перейти до основної частини. Діду Морозе, Снігуронько, допоможіть нам, будь ласка, визначити у цей новорічний вечір, хто краще: дівчатка чи хлопчики? Я думаю, що 100% дівчатка.
Сніг.: Так я і так можу сказати хто…
Д.М.: Ні-ні, не потрібно…
В.2. Вельмишановні, вирішіть наш спір. Ми запросили до себе команду хлопців та команду дівчаток - по одному учаснику з кожного класу. Дідусю та Снігуронько, ви згодні очолити команди?
Д.М. Ми згодні.
В.1. Добре, давайте з ними познайомимось. Зустрічайте найрозумніших, наймудріших, найкрасивіших та найелегантніших дівчаточок нашої школи! ……………………………………………………….та капітан команди чарівна Снігуронька.
В.2. А зараз прошу під шалені оплески зустріти найсміливіших, найсильніших, найстрункіших старшокласників нашої школи. Вітайте:…................................................................................................................та капітан команди неперевершений Дід Мороз.
Ви будете брати участь у Новорічній програмі «Хто зверху».
В.1. Команди у нас те, що треба, адже капітанами є неперевершені Дід Мороз і Снігуронька. Ваші оплески.
В.2. Здавалося, можна починати, але у нас є ще й найсправедливіше журі цієї гри. ………………………………………………………………………………………Добрий вечір, судді! Всі конкурси оцінюються за 10-тибальною системою, команда, яка перемагає, отримує додаткове запитання з розділу «статистика», яке оціюється у 5 балів.
В.1. Ось тепер можна і розпочинати. Перший наш конкурс називається «Ерудит».
В.2. І я думаю, що хлопці проти не будуть, якщо першими почнуть наші дівчатка. Отримайте необхідний реквізит. 4 гравці із вашої команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду. Хто бере участь, вирішуйте самі.
В.1. Дівчатоньки, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулачечки. Зберіться, будь ласка.
В.2. Правила наступні: ми зачитуємо питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі, змогли його прочитати. На це вам дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів. Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.
Питання. (літери А, А, З,І, Ф,Т, Н,О)
Скорочене імя Зінаїда(Зіна)
Головна прикраса нареченої (Фата)
Канделакі та Кароль(Тіна)
Коли в неї не потраплять, то виходить погана музика (нота)
В.1. Ми себе показали гарно. У мене для вас, шановні хлопці, є також запитання, на які вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На це є 60 с. Мені потрібно з вашої команди 4 представника. Я від щирого серця розраховую, що Ви програєте. Чого ми вам з дівчатами й бажаємо. Ознайомтеся з літерами. Час пішов!
Питання. (літери П,О,К,А,У,Щ,Р,И)
45 хвилин у школі (урок)
Що робить осьминіг щупальцями (щупа)
Ними міряють тривалість життя (роки)
Цим словом замінюють слово багато стосовно грошей, проблем (купа)
Ведуча 2. Шановне журі, враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь ласка, поставте всі крапки над і.
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Звучить музика)
В.1. Молодці наші учасники, звичайно всі все знати не можуть, тому я пропоную «Статистику». Для команди, яка перемогла, я задаю питання, а вона має 30 секунд на обговорення відповіді.
«Статистика».
В 2. Ну що, команди трішечки позмагались, їм потрібно відпочити. Тому зараз запрошую всіх стати в коло і поринути трохи в дитинство.
В.1. Ну що ж, я думаю, що команди готові до наступного раунду, який має назву «Відгадай хто я».
В.2. Від кожної команди потрібно по одному учаснику. У вас на спині буде прикріплений малюнок певного персонажу.
В.1. Ви маєте відгадати, хто зображений на малюнку, задаючи запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо із залу або від команди буде підказка, то команда програла.
В.2. У разі, якщо вболівальники команди дівчат підкажуть хлопцям, то команда дівчат програє і навпаки. На все про все у вас є 2 хвилини.
В.1. А почнемо ми із наших рідненьких хлопчиків. Хто з вас найсміливіший – ідіть до мене. ( Ведуча чіпляє на спину малюнок, хлопець починає задавати питання команді)
В.2. А з дівчаток я запрошую ______________________.
В.1. Журі, вам слово. Скажіть, будь ласка, хто виграв?
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Звучить музика)
В.2. Питання з розділу «Статистика» для команди, яка перемогла (20 секунд)
В 1. Щось наша ялиночка засумувала. Давайте станцюємо і розвеселимо її.
А зараз я запрошую на сцену учнів 8 класу із новорічним сюрпризом.
В 2. Ми повертаємось до нашої гри. Наступний конкурс має назву «Чоловік чи жінка». Вам зачитується фраза, а ви даєте відповіді до кого вона відноситься: до чоловіка чи до жінки. Відповідає кожен гравець по черзі. У вас є 60 секунд. Почнемо із вас, хлопченята.
1. Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився –подобрішав? (чоловік)
2. Якого роду країна азербайджанців ( чоловіча)
3. Кому належать слова: «Я подумаю про це завтра» (жінка)
4. Перший Президент України (чоловік)
5. Президент нашої школи (жінка)
6. Найвища статуя світу зображує (чоловіка)
7. Від кого Тесей отримав нитку, що вивела його з лабіринту? (жінка)
8. Кого більше в нашій школі з числа вчителів? (жінок)
9. В 5 класі більше дівчат чи хлопців (хлопців)
10. Хто перший полетів в космос (чоловік)
В.1. А тепер ваша черга, дівчатка. За 60 секунд вам потрібно дати відповідь на якнайбільшу кількість питань. Готові, час пішов.
1. Хто це Марко Вовчок? (жінка)
2. Кого більше в 6 класі дівчат чи хлопців? (хлопців)
3. Хто директор сільського будинку культури? (чоловік)
4. Хто з героїв народних пісень несе воду? (жінка)
5. Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь) (жінка)
6. Хто найчастіше отримував Нобелівську премію? ( чоловіки)
7. Хто вважається засновником української літератури? (чоловік)
8. Яке дерево є символом Нового року (жінка)
9. Хто сьогодні розпочав нашу святкову програму (жінка)
10. Кубок Девіса – це змагання тенісистів чи тенісисток ( чоловіків)
В 2. Шановне журі, ми хочемо почути ваш вердикт.
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
«Статистика»(20 секунд)
В 1. Наступний конкурс «Відгадай мелодію». На конкурс я запрошую (вибирає сам кого із команд). Ти слухаєш уважно мелодію. А потім за допомогою міміки і жестів показуєш своїй команді цю пісню. За 90 секунд дівчатка повинні відгадати її.
В.2. А я запрошую для цього конкурсу (сама вибирає). У тебе теж є 90 секунд. Спочатку ти слухаєш пісню. А потім показуєш її команді.
Журі, вам слово.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
«Статистика»
В 1. А зараз запрошуємо на сцену учнів 9 класу із новорічним сюрпризом
В 2. Наступний конкурс називається «Перший, другий, третій, 4-й, 5-й». У нас є 5 місць. Суть конкурсу - розмістити суперників на відповідні місця відповідно до критерію. І так, завдання для хлопців. Питання: хто із наших дівчат любить найбільше поспати на вихідних? Розставте дівчат на відповідні місця. На першому місці – та, що спить найдовше. Далі менше і ще менше. 30 с на обговорення. Подумали, Слухаємо вас!
Беріть дівчат за руки і розставляйте на місця. А тепер перевіряємо.
В 1. А тепер, дівчатка, увага, завдання вам. Подивіться на наших мужніх красенів! Подивіться, які вони кремезні! Ну, добре, питання: хто із наших хлопців приділяє найбільше часу для підготовки до уроків. Хто найбільше часу приділяє – він повинен стояти першим зліва. Хто найменше - останнім! Розмістіть на відповідні місця! 30 с. на обговорення. Слухаємо вас!
Дівчата, прошу, розставляйте наших хлопців, а ми подивимось.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
«Статистика»
В 2. А зараз прийшов час для гри від 10 класу! Давайте їх запросимо аплодисментами!
В.1. VI конкурс «Напиши героїв»
Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих. За моєю командою починаємо змагання.
Дівчатка: Шрек, Водяний, Рокфор, Віталій Козловський, Василій Вірастюк, Дуейн Джонсон, Олександр Блок, Дід Мороз
Хлопчики: Баба-Яга, Леся Нікітюк, Попелюшка, Леся Українка, Тіна Кароль, Катерина кухар, Ані Лорак, Снігуронька
Суддя. Рахунок__________ На користь____________.
«Статистика»
В 2. Запрошуємо всіх гостей до танцювального марафону.
В.1. Останній конкурс вирішальний, адже ви маєте змогу отримати 10 балів.
VII конкурс «Збери пазл»
В.2. Дівчаткам я пропоную зібрати пазл хлопчиків, а хлопчикам дівчачий пазл. Команда, яке впораэться з завданням швидше, переможе.
Суддя. Рахунок__________ На користь____________ «Статистика»
В.1. А зараз слово надається 11 класу.
А тепер, шановні судді, ваш остаточний вердикт: хто переміг - дівчата чи хлопці?
В.2. На цьому наше свято підходить до завершення. І не важливо, хто переміг.
В.1. Адже наші дівчатка найкрасивіші та наймиліші.
В.2. А наші хлопчики найсміливіші та найсильніші.
В.1. Ми від щирого серця всіх вітаємо з наступаючим Новим роком.
Хай радість квітує у вашому домі,
Щастя й здоров’я вам у році новому.
В.2.Миру і злагоди в кожній хаті,
Щоб на добро були всі багаті.
Сніг. Земля заквітчалась сріблястим цвітом,
Здоров’я вам, щастя на многії літа!
Д.М. Хай вам сонечко сміється
І наука легко дається.
В.1.Не привчайтесь у роботі
Відкладати все на потім.
В 2.Щоб і вдома, і у школі
Була добра у вас доля.
Дід Мороз
Щоб вміли дружбу шанувати,
Вміли старших поважати.
Снігуронька
Хай щастить вам, діти, всюди,
Хай ростуть з вас добрі люди.
Подивіться всі навколо!
Як красиво, як чудово!
Хай луна веселий сміх
Всі: З Новим Роком вас усіх!!!
В 1. А зараз всіх запрошуємо до веселого хороводу.
ДОДАТОК
Питання для статистики:
1. Скажіть, який відсоток учнів нашого ліцею святкують день народження в грудні місяці ( %) |
2. Назвіть, будь ласка, відсоток людей у світі, які пишуть лівою рукою (18 %) |
3. Який відсоток учнів нашого ліцею народились влітку ( %) |
4. Який відсоток учнів закінчили І семестр на високий рівень (_%) |
5.Як ви гадаєте, який відсоток від загальної кількості вчителів нашого ліцею складають чоловіки, якщо всіх вчителів 20 (5 %) |
6. Який відсоток дівчат у нашому ліцеї? ( ___%) |
7.Який відсоток українців розмовляють болгарською мовою? () |
Таблиця результатів конкурсів
|
Дівчатка |
Хлопці |
1. «Ерудит»/питання статистики |
|
|
2. «Відгадай хто я?»/ питання статистики |
|
|
3. «Чоловік чи жінка?»/ питання статистики |
|
|
4. «Відгадай мелодію»/ питання статистики |
|
|
5. «1-й,2-й,3-й, 4-й,5-й»/ питання статистики |
|
|
6. «Напиши героїв»/ питання статистики |
|
|
7. «Збери пазл»/ питання статистики |
|
|