Сценарій новорічного свята. Новорічний квест.

Про матеріал

Сценарій новорічного свята. Новорічний квест. Квест розрахований для учнів початкових класів. . Місце проведення: приміщення школи. Тривалість: 40хв -1год.

Перегляд файлу

Сценарій новорічного свята. Новорічний квест.

 

Квест розрахований для учнів початкових  класів. .

Місце проведення: приміщення школи.

Тривалість:  40хв -1год.

 

Вступна частина

Звучить новорічна мелодія.

- Любі діти! Доброго дня!

- Сьогодні наш урок буде незвичайним і почнеться в святковому залі біля ялиночки.

1-а дитина.

Добрий день, маленькі гості!

Наступає Новий рік.

І йому м’якеньку постіль

застилає білий сніг.

 

2-а дитина.

Нас чекає гарний зал

на святковий карнавал.

Казки подих тут панує

диво всім нам подарує.

 

3-а дитина.

Більше жартів, більше сміху,

дозволяється у нас.

Всі танцюйте, веселіться,

бо прийшов для цього час.

 

Новорічне дефіле (Звучить весела мелодія)

У зал заходять діти  в карнавальних костюмах. Під новорічні та різдвяні мелодії школярі демонструють костюми.

За бажанням дітям пропонується «представити» свої костюми. Тобто розказати вірш або загадати загадку.

 

4-а дитина.

  • Як багато казкових героїв! І тому…

Казку в гості кличуть люди,

так ведеться споконвік.

День, який почнеться з чуда,

буде щедрим цілий рік.

 

Під звуки музики до зали заходить Казка. (TARABAROVA – «Мені казково»)

 

Казка : З неба падають сніжинки.

            Люди всі прикрашають ялинки.

             Рік старий кудись утік –

             так приходить ( Новий рік).

  • А яке ж на новорічне свято без Діда Мороза та  Снігуроньки?

Діти і Казка кличуть Діда Мороза і Снігуроньку.

З'являється тільки Дід Мороз.

 

Дід Мороз:Добрий день, шановні діти!

                   Я прийшов сумний до вас.

                   Зараз лист вам зачитаю,

                   зрозумієте все враз.

 

Дід Мороз дістає лист та зачитує:

 «Так! Я викрала твою Снігурку ! Та щоб повернути онучку , я  вимагаю за неї викуп. Потрібно покласти під ялинку для мене всі дитячі подарунки. Інакше не побачити тобі Снігуроньки.                Баба-Яга».

 

 

Дід Мороз.

  • Я можу залишити дітей без подарунків, а свою внучку в небезпеці! Тому потрібно негайно виконати всі запропоновані умови!!! І це буде наш новорічний квест.
  • А хто знає, що означає іншомовне слово «квест»?
  • Квест - (від англійського guest - «пошук»). Таким чином, квест – це відгадування непростих і несподіваних загадок та завдань. Гра триває, поки всі завдання не буде виконано. Готові?!?

 

Дітям дається карта пересування по станціям квеста. На кожній зупинці дітей зустрічають казкові герої та пропонують виконати завдання.

 

•Перша зупинка «Живі літери».

Ведуча Снігова Королева:

- Доброго холодного дня! Ви мене впізнали? Так! Я - Снігова Королева! У якій країні я живу? (В Лапландії). Там завжди холодно! Тому я вам буду загадувати тільки зимові загадки! (Підбірка загадок. На екран телевізора виводяться вже відгадані відповіді.)

 

Всім діткам роздаються надруковані літери. Кожній дитині по одній літері. Відгадавши слово, діти стають так, як читається слово-відгадка. Бажано продумати так, щоб брали участь всі діти.

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Друга зупинка «Хто я? Що я?»

Ведучий Незнайко:

  • Я – Незнайко! Я полюбляю про все запитувати. Тому мій конкурс так і називається «Хто я? Що я?»
  • За 1 хвилину за допомогою навідних запитань потрібно вгадати слово.
  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Третя зупинка «Асоціативний кущ».

Ведучі Сніжинки:

  • Ми – онучки Діда Мороза – Сніжинки.  Що таке Новий рік для кожного з вас? Скажіть одним-двома словами.

Можливо дітей об'єднати у групи. Діти добирають слова.

Яка група добере найбільше слів.

  •   Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Четверта зупинка «Танцювальна».

Ведучі Зайчики:

  • Привіт! Ми – Зайчики – пострибайчики! Ми дуже любимо танцювати. Затанцюйте з нами веселу руханку «Танці зігріванці».
  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•П'ята зупинка «Шнурувальна».

Ведучі Білочки:

  • Вітаємо всіх! Ваше завдання : знайти пару черевичок за кольором та прошнурувати їх.

 

(Заздалегідь вірізати різнокольорові чобітки (формат Ф4) та дироколом по контуру набити дирочок. Дуже довгою мотузочкою-шнурочком їх прошити. Потрібно вирізати декілька пар. Діти працюють парами.)

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Шоста зупинка «Артстудія»

Ведучий Сніговик:

 

  • Кулі снігові катаю
    Та докупоньки складаю.
    Капелюх – відро стареньке,
    Ніс морквяний, червоненький…
    Вийде білий чоловік.
    Як він зветься?
    (Сніговик)
  • Так! Це я!!!
  • Я пропоную намалювати мій портрет! Але із зав'язаними очами. Всі об'єдналися в команди.
  • (На дошці прикріплені великі ватмани. Діти об'єднані в команди. Очі зав'язані. У кожного в руках маркер. За сигналом по одному діти підходять до свого ватмана та малюють деталь сніговика.)
  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Сьома зупинка : гра «Так чи ні»?

Ведучий Пізнайко:

  • Я буду задавати питання , а ви на них давати відповіді «так» чи «ні».

Мені дуже цікаво,чи  зможете ви дати правильні відповіді1

 

 — Дід Мороз — старий веселий? — Так
— Любить жарти та приколи? — Так
— Знає пісні та загадки? — Так
— Він з’їсть наші шоколадки? — Ні
— Він запалить всім дітям ялинку? — Так
— Носить шорти та футболку? — Ні
— Він душею не старіє? — Так
— Нас на вулиці він гріє? — Ні
— Санта Клаус — брат Мороза? — Так
— Чи гарна ж у нас береза? — Ні
— Новий рік до нас ближче, ближче? — Так
— Є Снегурка там в Парижі? — Ні
— Дід Мороз несе подарунки? — Так
— Їздить Дід на іномарці? — Ні
— Носить шубку він і капелюх? — Ні
— Не схожий він на тата? — Так

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Восьма зупинка «Впізнай предмет»

Ведучий Незнайко:

  • У мене є чарівний мішечок, в якому знаходяться різні предмети. Вам потрібно ,не підглядаючи , витягнути один та назвати що це та для чого його використовують.

(Бажано залучити всіх дітей.)

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

•Дев'ята зупинка «Ялинкова майстерня»

Ведуча Ялиночка:

  • І маленькі, і старенькі,
    Влітку, взимку, навесні
    Всюди вдягнені гарненько
    У зелені сукні всі.
    (Ялинки)
  • Так! Я пропоную вам розфарбувати шаблони ялиночок та скласти з них одну велику ялинку.

(Готові шаблони та кольорові олівці.)

  •  Виконали і це завдання , отримуєте букву.

Діти після виконаних завдань повертаються у зал. Там їй зустрічають ведучі та Казка.

Ведучі:

  • Вітаю вас!!! Молодці, виконали всі завдання!!! Давайте поаплодуємо всім!!!

Казка:

  • Всі букви зібрані потрібно з них скласти слово!!! Що в нас виходить??? ПОДАРУНКИ!!!! Які розумні та гарні дітки навчаються у нашій школі!!!

Дід Мороз: Розумні, та кмітливі  хлопчики і дівчата!!!! Як у вас тут гарно!!!! Вітаю вас всіх з наступаючим новим роком !!!!

            Дід Мороз:

  • Йшов я, діти, стежкою лісовою,мав мішок дарунків із собою.
    Налетіла віхола-хуртовина, там я свій мішок і покинув.
    Десь мішок мій по світу блукає і до нас дорогу шукає.

Ведуча:

Що ж робити дітям, Морозе?
Замість радості будуть в нас сльози.
Без дарунків не буде в нас свята
Треба всім нам мішок погукати!

Дід Мороз крутить посохом і промовляє чарівні слова:

Тари-бари, растабари! –

Швидше дійте мої чари:

-Гей,мішок,поспішай і на свято завітай!

Тари-бари, растабари! –

Швидше дійте мої чари:

-Гей,мішок,поспішай і на свято завітай!

 

 Виходить Снігурочка із мішком:

  • В пору цю, коли падає сніг
    І морози чимдуж припікають,
    Знов на землю спішить Новий рік –
    З ним сердечно усіх вас вітаєм.
    Хай же наших поздоровлень потік
    У серцях ваших лунко роздасться!
    І хай вам наступаючий рік
    Принесе лише радість та щастя!

Дід Мороз:

  • Я вдячний всім діткам, що допомогли  мені повернути Снігуроньку!!!

- А  тепер часу не гайте ,подаруночки тримайте!

          Дід Мороз:

  • З Новим роком я вітаю, щастя від душі бажаю!
    Щоб цвіли, неначе квіти,щоб  несли вам втіху діти.
    А ще зичу вам усім, щоб в добрі купався дім.
    Щоб жили ви у здоров’ї, мирі, злагоді й любові
    З НОВИМ РОКОМ!!!До побачення!(йде)

 

Новорічна дискотека навколо ялиночки.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смаковська Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
5026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку