Сценарій новорічного свята в музичній школі .
Мета: виховання любові до музичного мистецтва,розвиток артистичних здібностей,створення святкового настрою та усвідомлення необхідності кропіткої праці для оволодіння будь-яким музичним інструментом.
Діючи особи:
Директор музичної школи
Королева Поліфонія
Паж Скрипковий ключ
Паж Басовий ключ
Мадам Аджитатенко
Бобо,її син
Жужа,її донька
Сторож Нок Тюрн
Лялька
Все дійство супроводжується музичними та танцювальними номерами .
(звучать фанфари,виходять Королева і два пажа-скрипковий і басовий ключі)
Ключі:-Увага!Увага!
Скрипковий:-Її величність Королева Поліфонія вітає всіх з наступаючим Новим роком!
Басовий:-І наказує: на всій території Музичного королівства заборонити:
Скрипковий:-Сваритись,битись,сумувати
І своїх друзів ображати.
А ще поганий настрій мати
Ну і,звичайно,нудьгувати!
Басовий:-Всі виконуйте в цей час
Королівський наш наказ:
Посміхайтеся,співайте,
Один одного вітайте!
Скрипковий:-Хтось заграє!
Басовий:-Хтось станцює!
Разом:-Хтось дотепно пожартує!
Королева:-Тож негаймо і хвилини
В Новорічнії години,
Музикантів всіх скликаймо,
Наше свято… (разом)починаймо!
(відкривається завіса,на сцені ансамбль чи оркестр)
1. Твір у виконанні ансамбля(оркестра)
Королева:-Мудрі люди кажуть,
І,мабуть,недарма,
Іноді на світі
Відбуваються дива.
Принц знаходить Попелюшку,
Герда Кая відшука,
Дід Мороз дає дарунки
З новорічного мішка.
Дивовижі цій немає
Ні початку,ні кінця,
Навіть лялька заспіває
І зігріє всім серця!
(виходить дівчинка в костюмі ляльки)
2.Пісня
(чутно звуки вулиці ,виходить Сторож в кашне та валянках,зображує,що він дуже змерз)
Сторож(буркотливо): -Всі поспішають по домівках,до ялиночки,а я тут сторожу,замерзаю та нудьгую,жодної пригоди…
-А це що таке?!(звук машини,Сторож свистить в свисток, двоє піаністів вивозять рояль)
-Що це за чудернацьке авто їде?Де ви відкопали таку розвалюху,на якому звалищі?! …Ну-ка покажіть як нею керувати?
3.Фортепіанний ансамбль
А.Пугачова «Старий автомобіль» аранжування Ірини Юдіної
(ноти додаються)
Сторож:-Ну,ось і пригода!А тут так тепло та затишно …(в зал) – О-о,як вас тут багато,дозвольте відрекомендуватись: я дядечка Нок Тюрн,тутешній нічний сторож…
Що я бачу?Справжнє диво!
Все так чисто і красиво!
Скільки справжніх янголят
Ось на сцені вже стоять!
(виходить ансамбль,Сторож йде)
4. Виконується пісня чи інший твір
(Виходить директор(директорка) школи з кошиком,починає прикрашати ялинку)
Директор:-Так,це наша музична школа,вона наповнена чаруючими звуками,виспівує,виграває на всі голоси…скоро Новий рік…Все йде за розкладом…Але що це за гуркіт?!
(Різкий стук у двері,на сцену рішуче виходить мадам Аджитатенко,за руку тягне двох дітей – хлопчика Бобу і дівчинку Жужу)
Аджитатенко:-Нам сюда!
Бобо:-Сюда!
Жужа:-Да!
Директор: -Добрий день! Що ви…
Аджитатенко(перебиває):-Я мадам Аджитатенко,а це мої діти-Боба і Жужа,вони надзвичайно талановиті і також приймуть участь у вашому Новорічному концерті,мої чудові, геніальні діти!
Боба:-Геніальні діти!
Жужа:-Діти!
Аджитатенко:-Нам потрібні інструменти з дуже приємним звучанням,які не видають дуже галасливих та гучних звуків!
Боба:-Не видають звуків!
Жужа:-Звуків!
Директор:-Так-так,у нас є саме такий інструмент,може вам сподобається скрипка?Ось послухайте який у скрипки приємний та гарний звук.
5.Твір для скрипки і фортепіано
Аджитатенко:-Ну,так я як раз скрипку і мала на увазі!Давайте її сюди,зараз ви почуєте як на ній заграють мої геніальні діти!(до залу)Увага!Шановна публіка,поспішайте зайняти найкращі місця!Починаємо наш концерт!Для вас грають дуже талановиті,геніальні діти Боба і Жужа!..
Ну ж бо,діти,починайте вже грати!
(тим часом діти кладуть скрипку на стілець,сперечаються хто з якого боку буде «грати»,беруть смичок з двох боків і починають їм рухати,як пилою,звуки піли)
Директор: -Ой-ой-ой!,це нестерпно!Припинить негайно знущатися над інструментом!Зараз всі розбіжаться від такої «гри»!
Аджитатенко: -Хіба це скрипка?! На ній же неможливо грати!
Директор: -Пробачьте,але щоб грати на скрипці ,треба спочатку вчитися!
І дуже багато та старанно займатись!
Аджитатенко(здивовано): -Вчитися?!
Боба -Вчитися?!
Жужа(перелякано,ховаючись за маму): -Вчитися?
Аджитатенко: (глузливо) -Займатись! Егеж! Моїм дітям цього не треба!Аби інструмент був підходящий! Є у вас інший інструмент з приємним звучанням?
Директор:- Можу запропонувати флейту,послухайте,який у неї ніжний та чарівний звук!
6.Номер з флейтою
Аджитатенко:-Саме це мені і потрібно,беремо флейту!
Боба:-Беремо флейту!
Жужа:-фр..фр…фт…да!
(беруть флейту з двох боків і дмуть з усіх сил)
Аджитатенко:-Та ні,флейта теж нікуди не годиться,мої діти не можуть на ній грати!
Боба:-Не можуть грати!
Жужа:-Грати!
Аджитатенко:-Що у вас ще з приємним звучанням?
Директор:-У нас всі інструменти чудові і у всіх приємний звук,тільки я вже казала,що треба…
Аджитатенко(перебиває):-Покажіть всі!
Боба:-Покажіть всі!
Жужа:-Всі!
7.Звучать номери з різними інструментами.
Директор:-Цілий день я водила мадам Аджитатенко по школі та знайомила з різними інструментами…Величезна сива моль,яка довги роки спокійно дрімала собі десь у куточку,раптом прокинулась…Що тут почалось! Справжнісеньке полювання на моль(«ловить» моль)
8.П’єса Л.Марченко «Полювання на моль»
(директор,мадам Аджитатенко ,Боба і Жужа рухаються по сцені і плескають в долоні під музику,ніби ловлять моль)
Аджитатенко:- А як,ви казали,зветься оцей величезний красень,що стоїть на сцені?
Директор:-Це рояль!
Аджитатенко:-Оце так велетень!(починає виміряти розмір своїм боа)Нам підходить!Це ж мій розмір!Ну,гаразд,вчитися так вчитися,ми згодні,забираємо рояль!(рухають рояль зі сцени)
Директор:-Невже мадам Аджитатенко нарешті обрала собі інструмент? Так-так,не дивуйтесь,хіба музика не здатна робити дива?Ця велика чарівниця може і надихнути,і розчулити,і здивувати. А сьогодні вона для вас перетворилася на новорічну фею Драже!
9.Танець феї Драже з балету П.Чайковського «Лускунчик»
(завіса закривається)
Директор:- Оце так новина,до нас завітали гості! Які вони всі гарні,веселі,вправні! Це-…(директор називає який –небудь запрошений колектив,наприклад ,танцювальний)
-Хочете їх побачити? Є в залі прихильники цього ансамблю?
(гра з залом)
-А ну-ка,хлопчики,всі разом назвіть своє ім’я! Три-чотири!...
(ой,тільки 5 хлопців відгукнулось,давайте ще раз!)
А тепер дівчатка!Голосно!Три-чотири!
(О,цілий хор,молодці,дівчата!)
А тепер мами та бабусі!Сміливіше!Три-чотири!
(Ой,тільки 3 бабусі прийшло,мабуть всі на роботі)
Ну,а тепер татки та дідусі!Три-чотири!
(Ну,цих взагалі тільки двоє,напевно,на рибалці затримались)
А тепер вчителі!Три-чотири!
(замучили ви зовсім своїх вчителів)
Та ось і наші гості,…Зустрічайте!
(завіса відкривається)
10.Номер з запрошеним колективом
Аджитатенко:-Шановна публіка!Пройшло зовсім небагато часу,але мої діти вже чогось навчилися,ми зрозуміли,що без старання не буде навчання і музика відкриває всі свої таємниці тільки самим працьовитим дітям!
11.Бобо і Жужа виконують ансамбль А.Колтунової «Бешкетна хода»
(звучать фанфари,знову з’являються Королева і пажі-ключі)
Ключі:-Увага!Увага!
Скрипковий:-Її величність Королева Поліфонія дуже задоволена всім,що побачила і почула на нашому концерті!
Басовий:-Вона вітає всіх зі святом і бажає кожному з вас:
Королева:
-Щоб у році у Новому не хворіли!
Своїх рідних поважали і любили!
Щоб тепло було і в серці,і в оселі!
Щоб завжди були усміхнені й веселі!
12.Звучить зведений хор з новорічною піснею
Директор:-Бажаю жити у гармонії
З природою,з людьми,що поруч з вами
Щоб всі були щасливі разом з нами!
Дякую всім за увагу!Щасливого Нового року та Різдва Христового!
До нових зустрічей!