Сценарій свята «Подорож до Барвінкової країни.»
Усім хто присутній
Сьогодні на святі
Скажу слова я прості
Здраствуйте, любі друзі –
Школярі, батьки, вчителі.
Сьогодні день незвичайний, особливий
Який буває тільки раз в житті
І раді ми, що завітать змогли ви,
На наше свято, гості дорогі.
Це свято має дивну назву
Яка на різних мовах зрозуміла всім.
Його сприймаємо як першу в світі казку.
Це день народження в країні цій новій.
А що це за країна?
Країну свою створили малята
І зветься вона у них Барвінкова
Країна прекрасна, країна чудова!
Це чудова країна дружби, радості, добра. У ній діти вміють добре навчатися, гратися, дружити, співати й танцювати, веселитись.
І сьогодні в цій країні хочуть поселитися ще нові жителі – це наші першокласники. Зустрічайте……..
Для цього і прибув на наше свято Барвінок. Зустрічайте його!
Барвінок: Доброго дня, дорогі діти! Я завітав до вас на свято. Бачу у вас сьогодні тут зібралися учні всіх початкових класів. Напевно свято не просте.
Вед. Так сьогодні учні першого класу хочуть приєднатися до жителів Барвінкової країни, бути барвінчатами.
Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,
Я прийму вас у барвінчата.
Я приніс подаруночок для учнів 1 класу це – сонечко, але так поспішав на свято , що розгубив усі його промінчики промінчики із законами. Друзі, допоможемо Сонечкові віднайти свою втрату????
Діти. ТАК!!!!
Ведуча.
Є барвінчата у нас найстарші Закони країни знають найкраще За цими законами дружно живуть Із ними в країну Знань вони йдуть.
|
|
Тож надамо слово найстаршим жителям країни Барвінкової-учням 4 класу |
|
Ведуча. Дуже хочемо перевірити які ви розумники й розумниці учні 4 класу. Запрошуємо Вас.
1.Назва держави, в якій ми живемо? (Україна).
2.Назва герба України. (Тризубець)
3.Рідні люди, які люблять один одного і живуть разом. (Родина, сім’я)
4.З чого тато вирізав Буратіно? (З поліна).
5.Назва місяця, що походить від слова «квітнути». (Квітень)
6.В якому місяці розцвітають проліски? (У березні).
7.Найперша і найголовніша книжка у школі? (Буквар).
8.Сусіди числа 3 (2,4)
9.Що росте тільки узимку? (Бурулька).
10.Скільки кольорів у веселки? (7)
11.Ти ще й я , ще й ми з тобою. Скільки нас? (2).
12.Тварина, у якої найдовша шия? (Жирафа).
13.Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха? (Чебурашка).
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
станція «Екологічна»
Ведуча: А чи бережете ви, діти, природу?
Що ви знаєте про Червону книгу природи?
Щороку на планеті Земля зникає назовсім один вид тварин і кожен день –
один вид рослин. Тварин і рослин, яких залишилося зовсім мало, записують
у Червону книгу. До Червоної книги України вже занесено 161 вид тварин і
рослин.
1. Люди не лише знищують тварин і рослин, а і забруднюють воду в річках,
землю, створюють умови ,шкідливі для здоров’я і життя людини..
2. Чи відомі вам такі факти: Щоб в лісі папірець перегнив повністю,
потрібно 2 роки, консервна банка - не менше 80 років, а поліетиленовий
пакет буде лежати 2 тисячі років.
Трохи розім’ялись – продовжуємо далі нашу подорож.
З нетерпінням чекають свого виходу учні 3-А класу
( Гра « Як зберегти природу »)
( Правила гри: « Робіть те, що я скажу » )
1. - Якщо ти знаєш, що треба берегти і економити чисту воду, сплесни в долоні.
2. – якщо ти не виливаєш даремно чисту воду, простягни руку вперед.
3. – Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки, тупни ногою.
4. – Якщо ти не кидаєш папірці, сміття на вулиці підморгни.
5. – Якщо ти ніколи не ламаєш дерев, кущів, сплесни в долоні над головою.
6. – Якщо ти більше хочеш знати про природу навколо тебе, то підніми руку.
7. – Якщо ти завжди вимикаєш світло, коли виходиш з кімнати, затули одне око долонею.
8. – Якщо ти любиш тварин чи тобі подобаються квіти – посміхнись.
9. – Якщо ти економиш папір – не рвеш зошити, дописуєш їх до кінця – підстрибни.
10. – Якщо до твоєї кімнати залетів джміль, або інша комаха і ти намагаєшся випустити її, а не вбити – змахни руками.
11. – Якщо ти переконаний, що треба кожній людині піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Тепер ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. Діти, а чи знаєте ви, що в країні Барвінковій живуть ще й маленькі жителі. Всі вони гарно навчаються, поважають один одного, весело співають, грають в різні ігри. І вони також хочуть перевірити чи готові ви стати барвінчатами.
Тож запрошую 2 клас
Ми спрємо повеселитися і відгадати загадки.
1Є чарівник у школі в нас.
Ану, впізнайте, хто він?
Озветься – тиша йде у клас.
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає…
(Дзвінок)
(Книга)
(зошит).
(Закладка)
(школа)
(Дзвінок)
(Книга)
(зошит).
(Закладка)
(школа)
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. А зараз, друзі, гра для всіх.
Всі уважно робимо те, що я скажу
ГРА ВЕСЕЛІ НОТИ Учні всі разом повторюють останній рядок
Якось одної суботи
Їхали співати ноти
У новенькому таксі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ноти світом мандрували
І товаришів шукали.
Їм підспівували всі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ноти привітали сонце,
Залітали у віконця,
Босі бігали в росі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
А коли рядочком стали,
Дивним хором заспівали,
Зацвіло усе в красі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
І якщо ведмедик нині
Вухо віддавив дитині,
То ці ноти запроси:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ноти світом полетіли
І на згадку залишили
Два вітання, три мерсі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ведуча. Добре впоралися із завданням. Йдемо далі!!!
Перевірити вашу готовність бажають учні 1-А класу
слухайте і відповідайте «ТАК» або «НІ».
- Завжди забуваю причесатися.
- Барвінок: Я радий зустріти першокласників у своїй Барвінковій країні.
Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,
Я прийму вас у барвінчата. Але ж іще є для вас невеличке випробування.
Та скажіть хто такі барвінчата?
Закони барвінчат знаєте?
Уч 1 кл
В нас закони барвінкові
Честі, доброти й любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам не байдужий.
2. У барвіночків завзятих
Гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.
3. Як весняна пташка рання,
Ми веселі, щирі, вправні.
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі!
4. Ти, Барвінку, не лінися,
Підтягнися, посміхнися.
Не забудь зробить зарядку,
Речі всі тримай в порядку.
5. Ми малята-барвінчата
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.
6. Я люблю матусю й тата,
Дніпро, вишню біля хати,
В лузі пишную калину
Й чарівну мою Вкраїну.
7. Ми маленькі барвінчата,
Станем справжніми людьми.
Ми кохаєм рідну пісню,
Україну любим ми!
8. Україна - наша мати
І про неї вільний спів.
Ми-веселі барвінчата,
Ми-нащадки козаків!