Сценарій "Подоріж до барвінкової країни"

Про матеріал
В даному сценарії представлені ігри, вікторини, конкурси дла дітей 1-4 класів. Для посвяти учнів 1 класу в барвінчата є зразки законів , правил життя Барвінкової країни.
Перегляд файлу

Сценарій свята «Подорож до Барвінкової країни.»

 Усім хто присутній

Сьогодні на святі

Скажу слова я прості

Здраствуйте, любі друзі –

Школярі, батьки, вчителі.

 

Сьогодні день незвичайний, особливий

Який буває тільки раз в житті

І раді ми, що завітать змогли ви,

На наше свято, гості дорогі.

 

Це свято має дивну назву

Яка на різних мовах зрозуміла всім.

Його сприймаємо як першу  в світі казку.

Це  день народження в країні цій новій.

 

А що це за країна?

Країну свою створили малята

І зветься вона у них Барвінкова

Країна прекрасна, країна чудова!

 

Це чудова країна дружби, радості, добра. У ній діти вміють добре навчатися, гратися, дружити, співати й танцювати, веселитись.

 

І сьогодні в цій країні хочуть поселитися ще нові жителі – це наші першокласники. Зустрічайте……..

 

 Для цього і прибув на наше свято Барвінок. Зустрічайте його!

Барвінок: Доброго дня, дорогі діти! Я завітав до вас на свято. Бачу у вас сьогодні тут зібралися учні всіх початкових класів. Напевно свято не просте.

Вед. Так сьогодні  учні першого класу хочуть приєднатися до жителів Барвінкової країни, бути барвінчатами.

 Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,

Я прийму вас у барвінчата.

Я приніс подаруночок для учнів 1 класу  це – сонечко, але так поспішав на свято  , що розгубив усі його промінчики  промінчики із законами. Друзі, допоможемо Сонечкові віднайти свою втрату????

Діти. ТАК!!!!

 

Ведуча.

Є барвінчата у нас найстарші

Закони країни знають найкраще

За цими законами дружно живуть

Із ними в країну Знань вони йдуть.

 

Тож надамо слово найстаршим жителям країни Барвінкової-учням 4 класу

Ведуча. Дуже хочемо  перевірити які ви розумники й розумниці учні 4 класу. Запрошуємо Вас.

1.Назва держави, в якій ми живемо? (Україна).

2.Назва герба України. (Тризубець)

3.Рідні люди, які люблять один одного і живуть разом. (Родина, сімя)

4.З чого тато вирізав Буратіно? (З поліна).

5.Назва місяця, що походить від слова «квітнути». (Квітень)

6.В якому місяці розцвітають проліски? (У березні).

7.Найперша і найголовніша книжка у школі? (Буквар).

8.Сусіди числа 3 (2,4)

9.Що росте тільки узимку? (Бурулька).

10.Скільки кольорів у веселки? (7)

11.Ти ще й я , ще й ми з тобою. Скільки нас? (2).

12.Тварина, у якої найдовша шия? (Жирафа).

13.Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха? (Чебурашка).

 

(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

 

станція «Екологічна»

Ведуча: А чи бережете ви, діти, природу?

 

  Що ви знаєте про Червону книгу природи?

 

  Щороку на планеті Земля зникає назовсім один вид тварин і кожен день –

один вид рослин. Тварин і рослин, яких залишилося зовсім мало, записують

у Червону книгу. До Червоної книги України вже занесено 161 вид тварин і

рослин.  

1. Люди не лише знищують тварин і рослин, а і забруднюють воду в річках,

землю, створюють умови ,шкідливі для здоров’я і життя людини..

2. Чи відомі вам такі факти: Щоб в лісі папірець перегнив повністю,

потрібно 2 роки, консервна банка - не менше 80 років, а поліетиленовий

пакет буде лежати 2 тисячі років.

 

Трохи розім’ялись – продовжуємо далі нашу подорож.

З нетерпінням чекають свого виходу учні 3-А класу

 

( Гра « Як зберегти природу »)
( Правила гри: « Робіть те, що я скажу » )
1. - Якщо ти знаєш, що треба берегти і економити чисту воду, сплесни в долоні.
2. – якщо ти не виливаєш даремно чисту воду, простягни руку вперед.
3. – Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки, тупни ногою.
4. – Якщо ти не кидаєш папірці, сміття на вулиці підморгни.
5. – Якщо ти ніколи не ламаєш дерев, кущів, сплесни в долоні над головою.
6. – Якщо ти більше хочеш знати про природу навколо тебе, то підніми руку.
7. – Якщо ти завжди вимикаєш світло, коли виходиш з кімнати, затули одне око долонею.
8. – Якщо ти любиш тварин чи тобі подобаються квіти – посміхнись.
9. – Якщо ти економиш папір – не рвеш зошити, дописуєш їх до кінця – підстрибни.
10. – Якщо до твоєї кімнати залетів джміль, або інша комаха і ти намагаєшся випустити її, а не вбити – змахни руками.
11. – Якщо ти переконаний, що треба кожній людині піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Тепер ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

 

Ведуча. Діти, а чи знаєте ви, що в країні Барвінковій живуть ще й маленькі жителі. Всі вони гарно навчаються, поважають один одного, весело співають, грають в різні ігри. І вони також хочуть перевірити чи готові ви  стати барвінчатами.

Тож запрошую 2 клас

 

Ми спрємо повеселитися і відгадати загадки.

 

1Є чарівник у школі в нас.
Ану, впізнайте, хто він?
Озветься – тиша йде у клас.
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає…  

(Дзвінок)

 

  1. Дуже я потрібна всім –
    І дорослим, і малим.
    Всіх я розуму учу,
    А сама завжди мовчу.  

(Книга)

  1. То в клітинку, то в лінійку,
    Написати тут зумій-но,
    І намалювати дещо зможеш,
    Називаюся я …

(зошит).

  1. Вона вкладається в книжки,
    Щоб не шарпать сторінки,
    Цей предмет-відгадка
    Називається…  

(Закладка)

  1. Чистенькі віконця
    Сміються до сонця.
    Діточки довкола.
    Наша люба …   

(школа)

(Дзвінок)

  1. Дуже я потрібна всім –
    І дорослим, і малим.
    Всіх я розуму учу,
    А сама завжди мовчу.  

(Книга)

  1. То в клітинку, то в лінійку,
    Написати тут зумій-но,
    І намалювати дещо зможеш,
    Називаюся я …

(зошит).

  1. Вона вкладається в книжки,
    Щоб не шарпать сторінки,
    Цей предмет-відгадка
    Називається…  

(Закладка)

  1. Чистенькі віконця
    Сміються до сонця.
    Діточки довкола.
    Наша люба …   

(школа)

  1. Біля школи на перерві
    Дітлахів гурти веселі.
    Одні бігають, стрибають,
    Інші щось розповідають,
    Дехто весело сміється,
    Бо у них все удається.
    Раптом продзвенів дзвінок.
    Всі побігли на …(урок)

 

(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

Ведуча. А зараз, друзі, гра для всіх.

Всі уважно робимо те, що я скажу

ГРА ВЕСЕЛІ НОТИ      Учні всі разом повторюють останній рядок

 


Якось одної суботи

Їхали співати ноти

У новенькому таксі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

Ноти світом мандрували

І товаришів шукали.

Їм підспівували всі:

 До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

Ноти привітали сонце,

Залітали у віконця,

Босі бігали в росі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

А коли рядочком стали,

Дивним хором заспівали,

Зацвіло усе в красі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

І якщо ведмедик нині

Вухо віддавив дитині,

То ці ноти запроси:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

Ноти світом полетіли

І на згадку залишили

Два вітання, три мерсі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

 

Ведуча. Добре впоралися із завданням. Йдемо далі!!!

Перевірити вашу готовність бажають учні 1-А класу

слухайте і відповідайте «ТАК» або «НІ».

  • Перед їжею треба помити руки.
  • Вранці я не вмиваюся.
  • Мої черевики чистить мама.
  • Вранці швидко прибираю ліжко.
  • Завжди обгортаю підручники.
  • Постійно відриваю ґудзики.

- Завжди забуваю причесатися.

  • Мої іграшки завжди складені.
  • Я завжди човгаю ногами.
  • Постійно чищу зуби.
  • На уроці піднімаю руку.
  • Я завжди при розмові перебиваю старших.
  • А товаришів?
  • Я добра і ввічлива людина.
  •         Молодці всі барвінчата.


- Барвінок: Я радий зустріти першокласників у своїй Барвінковій країні.

 Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата,

Я прийму вас у барвінчата.  Але ж іще є для вас невеличке випробування.

Та скажіть хто такі барвінчата?

 

Закони барвінчат знаєте?   

Уч 1 кл

   В нас закони барвінкові
Честі, доброти й любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам не байдужий.

2. У барвіночків завзятих
Гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.

3. Як весняна пташка рання,
Ми веселі, щирі, вправні.
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі!

4. Ти, Барвінку, не лінися,
Підтягнися, посміхнися.
Не забудь зробить зарядку,
Речі всі тримай в порядку.

5. Ми малята-барвінчата
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.

6. Я люблю матусю й тата,
Дніпро, вишню біля хати,
В лузі пишную калину
Й чарівну мою Вкраїну.

7. Ми маленькі барвінчата,
Станем справжніми людьми.
Ми кохаєм рідну пісню,
Україну любим ми!

8. Україна - наша мати
І про неї вільний спів.
Ми-веселі барвінчата,
Ми-нащадки козаків!

  •        
    Ведучий : Якщо ви будете дотримуватися цих законів, то будете зростати добрими, чесними, справедливими.
  •         Барвінок  а ще  всі жителі моєї країни живуть під девізом : «Барвінчата – дружні хлопчики й дівчата, як весняні пелюсточки України сини й дочки»
  •         , Ведучий: Молодці! Подолали всі перешкоди, виконали всі завдання. Барвінку, як ти думаєш, чи можемо ми прийняти у барвінчата учнів 1?
  •         Барвінок: Звичайно, можемо.Тож приймаємо вас до своєї чудової Барвінкової країни.      
  •         Ведучий : право вручити посвідчення барвінчат надається нашому Барвінку
    (вручення посвідчень)
    Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ята!
    Прийняли сьогодні вас у барвінчата.
  •         З цим святом кожного вітаєм,
  •         Здоров’я і щастя бажаєм !
  •         (Пісня першокласників)
  •          
  •            Мої любі друзі!
  •           Вітаю зі святом!
  •         Вам зичу здоров’я і щастя багато.
  •         Ростіть в радість школі своїй і родині, 
  •         Хай добре живеться нам всім на Вкраїні!
  •         Ведучий: на цьому наше свято  « Прийом у барвінчата» закінчилося. До зустрічі.

 

docx
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку