Сценарій "Подорож країною Чистоти і Здоров'я"

Про матеріал
Поглибити знання дітей про здоров’я; розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; формувати активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

       ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ ЧИСТОТИ І ЗДОРОВЯ

Мета: поглибити знання дітей про здоровя; розвивати уявлення про    здоровий спосіб життя, його складові; формувати активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до свого здоровя.

                                                        ХІД СВЯТА

(Кабінет лікаря. Входять хлопчик і дівчинка, плачуть.)

Дівчинка.

Ой, немає сили! Світ уже немилий.

Що ж мені робити? Як же далі жити?

Хлопчик.

Все болить у мене… Шкіра вже зелена.

Я не хочу гратись -  хочу тільки спати.

Дівчинка.

Все мене дратує, настрій мій руйнує.

Що ж мені робити? Як же далі жити?

Хлопчик.

Хто ж мені вже допоможе?

Більше я терпіть не можу!

Лікарю, рятуйте! Здоровя подаруйте!

Лікар.

Здоровя подаруйте!

Чую! Чую! Не шуміть!

Що там трапилось скажіть?

Дівчинка.

Я не знаю, що сказати…

Я не хочу більше гратись,

Бо у мене все болить і ніщо не веселить.

Лікар.

Так! Так! Так! Оце так, так!

Лікувати я мастак,

Та здоровя не дарую.

Але вас я вже врятую.

Плакати не варто.

Тримайте оцю карту.

Не звертайте із маршруту,

Хоч і буде дуже скрутно.

1 ЗУПИНКА. «ЧИСТОТА»

(Входить Мийдодір і веде за руку хлопчика Замазурку.)

Мийдодір.

Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя, доля буде

Не на день і не на рік,

А на довгий-довгий вік!

Ви Чуковського читали?

Тож мене давно впізнали.

Я – великий умивальник,

Знаменитий Мийдодір.

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Почув я, що в моєму царстві,

Мийдодіра государстві,

Замазуро обявився,

Разу жодного не вмився.

Я до вас його привів.

(Входять по черзі предмети особистої гігієни.)

Мило.

Мною й разу він не мився,

Що я є, уже й забувся.

Мочалка.

Свої чорні руки й ніжки

Не потер він мною й трішки.

Рушник.

Не обтерся рушничком.

Гребінець.

Не чесався гребінцем.

Зубна щітка і паста.

Зубну щітку не тримав,

Порошок зубний не мав.

Ножиці.

Ну, а нігті, мов у кішки,

Не обрізав, навіть, трішки.

Мийдодір.

Щоб не натерпітись бід,

 Ми відправились в похід.

Бруд хвороби нам приносить,

А він скрізь його розносить.

Ану, водичка, умий його личко,

Помий його ніжки,

Відчисти, хоч трішки.

(Стають усі навколо хлопця і миють його.)

Дівчинка.

От тепер тебе люблю я!

От тепер тебе хвалю я!

Ти вже більше не Бруднуля,

А чистесеньке хлопя!

Лікар.

Далі в подорож рушайте!

Як здоровим бути – знайте!

2 ЗУПИНКА. «РЕЖИМНА»

Лікар.

Сім годин. Вже час вставати,

Ліжко вправно застеляти.

Потім робите зарядку.

З мязами усе в порядку?

Зуби чистьте, умивайтесь.

Причесались? Одягайтесь.

Сьома тридцять. Час до столу.

Поснідали? Йдете до школи.

Ви ж, звичайно, не сороки –

Всі уважні на уроках.

На перервах розважайтесь.

Не сидіть, а гарно грайтесь…

Повернулися додому,

Мийте руки – і до столу.

Пообідайте смачненько,

Посуд вимийте гарненько.

З чотирнадцяти годин

Відпочиньте, погуляйте.

О пятнадцятій сідайте

Вивчіть правила, вірші,

Все охайно напишіть,

Розвяжіть складні задачі –

Ви ж завзяті, не ледачі.

І, працюючі сумлінно,

Спочивайте неодмінно:

По тридцять хвилин роботи,

А по десять насолоди.

Головне, зробили діло!

А тепер гуляйте сміло

В парку, у саду, у лузі.

Чи самі, чи серед друзів

Дихайте повітрям свіжим,

Хай вас сонечко поніжить.

Відпочили? От, чудово!

А тепер до праці знову.

Приберіть свою кімнату,

Допоможіть мамі й тату,

Щось цікаве почитайте,

Вирізайте, вишивайте,

Конструюйте чи малюйте,

Помудруйте, помайструйте.

Вісімнадцята година.

Котиться за обрій днина.

Час вечеряти настав.

Посмакуйте після справ.

Але й тут питати буду:

Руки вимили від бруду?

Повечерявши, ідіть

Телевізор увімкніть,

Чи інакше розважайтесь

Якщо хочете пограйтесь…

Двадцять перша.

Час вам спати.

Не забудьте, соколята,

Зуби чистити, умитись,

Роздягнутись, постелити

І провітрити кімнату,

Й на добраніч побажати

Рідним, всій своїй родині.

Спіть. Солодких снів вам нині!

3 ЗУПИНКА. «ГІГІЄНІЧНА»

Вихователь.

А Мийдодір не любить таких неохайних малят, тому він просив їм передати посилку з загадками. А якщо ви відгадаєте всі загадки, наша станція стане чистою. Спробуємо?

  1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу і здоровя й силу,

Чистоту у дім несу, звуть мене всі…  (Мило)

  1. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,

Хто зі мною поведеться, той здоровий буде.

Буде часто усміхатись білими зубами,

Мене знає вся малеча і бабусі, й мами.

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,

Вам імя моє знайоме, бо зубна я… (Щітка)

  1. Я – маленька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі і лежати я не звик.

Вам імя моє відомо, пригадайте, я… (Рушник)

  1. Ліг в кишеню і вартую.

Плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струмки сліз,

Не забуду і про ніс. (Носовичок)

  1. Білих 30 зубчиків для кучерявих чубчиків

По голівці ходять, волосся в порядок приводять. (Гребінець)

 

4 ЗУПИНКА. «ВІТАМІННА»

Принцеса Харчування.

Я -  принцеса Харчування, старша дочка королеви Здоровя. Без їжі людина не може жити. Щоб бути здоровим, потрібно правильно харчуватись.

 

В мене є помічники –

Менші братики мої.

Вітаміни зву їх я,

А «vita» з латині – це життя.

Вітамін А.

Я дуже необхідний кожній людині. Хто вживає мене, має гострий зір.

Вітамін В.

Я необхідний для розумової і фізичної праці. Вітаміни групи В містять вівсяна та гречана крупи, горох, печінка, мясо, яйця.

Вітамін С.

Я підвищую імунітет, сприяю росту. Багаті мною овочі: капуста, помідори, цибуля, картопля, та найбільше мене у ягодах чорної смородини та шипшини.

Вітамін Д.

Я зміцнюю кістки. Є в яйцях, печінці, молочних продуктах, рибячому жирі. Крім того, утворююся в організмі людини під дією сонячних промінів.

Дівчинка.

Дякую, вам. Я зрозуміла: вітаміни – це життя.

Принцеса Харчування.

Бачу, діти, ви зрозуміли як правильно харчуватися. Можете рушати далі.

5 ЗУПИНКА. «МОЄ ТІЛО»

Вихователь.

Щоб бути здоровими, треба знати своє тіло. Відгадайте, будь ласка, загадки про частини тіла людини.

  1. Горщик, розумом багатий. (Голова)
  2. Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
  3. Один говорить – двоє слухають і двоє дивляться. (Рот, вуха, очі)
  4. Що то за штука, що день і ніч стука? (Серце)
  5. Ніхто не саджає, саме росте, а порахувати не можна. (Волосся)
  6. У щуки їх зовсім немає,

А білий гриб одну лиш має,

Курчатко – дві, жук має шість.

Що це таке, хто відповість? (Ноги)

  1. Дві дірочки в голові

Усе чують навкруги.

Спробуй, друже, відгадати,

Як їх треба називати? (Вуха)

6 ЗУПИНКА. «СПОРТИВНА»

Вихователь.

Шоста зупинка – «Спортивна».

Треба спортом всім займатись,

Обливатись і купатись,

Організм свій гартувати,

Здоровим і бадьорим стати.

Дівчинка.

Ой, у мене вже нічого не болить!

Як хороше у світі жить!

Хлопчик.

Ми з тобою вже прийшли!

Без лікарів здоровя ми знайшли!

(Входить королева Здоровя)

Щоб мене знайти,

Слід не легкий шлях пройти.

Але ви не злякалися

І до мене дісталися.

Гарно, діти, вчіться,

Старайтесь, не лініться.

І здоровя бережіть,

Щоб по лікарнях не ходить.

(Виходять усі герої свята)

Лікар.

          Будьте здоровими!

Принцеса Харчування.

          Будьте щасливими!

Королева Здоровя.

          Будьте розумними!

Мийдодір.

          Будьте красивими!

Вихователь.

           Здоровя – це сила!

           Здоровя – це клас!

           Хай буде здоровя у нас і у вас!

docx
Додав(-ла)
Зозуля Наталія
Додано
3 березня 2020
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку