Сценарій позакласного заходу "Свято іменинника"

Про матеріал
Сценарій побудований у формі жартівливого змагання між командами осінніх, літніх, весняних та зимових іменинників. Містить добірки віршів та привітань учням, пісні та вікторини, конкурсні завдання.
Перегляд файлу

1

          

 

 

 

 

 

 

 

Свято

 іменинника

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Вчитель гімназії №6 ім. Житниченка І.В.

 Корбут Н.Г

 

 

 

 

 

 

м. Бердичів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель. Доброго дня, шановні гості.

    Сьогодні ми зібралися тут, щоб відсвяткувати найкращий день у житті кожного з нас – іменини. Не дивуйтесь – сьогодні усі у нас будуть умовними іменинниками, тобто, не дивлячись на те, що за вікном буяє травнева зелень, героями дня будуть і ті, хто родився в серпні, жовтні – усі учні 6-Б класу. Головне – не число, не дата, а ті спогади, враження, які залишить у вашій пам’яті цей день.

     Свято проходитиме у вигляді конкурсу. Усіх учасників умовно розділено на чотири команди: осінніх, зимових, весінніх, літніх іменинників.

     І конкурс «Візитка команди»

1. Осінні іменинники «Барвінок».

2. Зимові іменинники «Сніжинка».

3. Літні іменинники «Сонечко».

4. Весняні іменинники «Пролісок».

     ІІ конкурс «Впізнай однокласника»

      1. Його ім’я в перекладі означає «захисник». Народився восени. Дуже непосидючий. Найулюбленіше питання «чому?»(Колотюк О.).

       2. Її ім’я означає «володарка». Народилась взимку. Вродлива, має біляве волосся, неперевершений казначей  класу.(Супрунчук Т.).

       3.Народився взимку. Його ім’я у перекладі з давньогрецької означає «найвидатніший». Веселий, принциповий. Його найбільше любить сонечко. (Тодосов М.).

        4. Допитливий, непосидючий, народився весною. Має гарне ім’я, що перекладається «переможець». Жодна зустріч не обходиться без його запитань. (Черниш В.).

       ІІІ конкурс «Впізнай казкового героя»

1.Одну лиш пісню знаю,

Як з дому втекти зміг.

По лісу я гуляю

З головою, та без ніг. (Колобок).

2.А я – хоробрий лицар, нікого не боюсь,

Своєю булавою із нечистю я б’юсь.

Хай невеличкий зростом – зате високий рід.

Я родом з горошини,

А цар Горох – мій дід.(Котигорошко).

3.Я, може, й не красуня,

Зате багато вмію:

Варю, копаю, мию,

Перу, прасую, шию…

2

Не мріяла про принца,

Та раптом сталось чудо:

Хоч черевик згубила,

Принцесою все ж буду! (Попелюшка).

4.А я – літати вмію,

Хоч і не маю крил.

А ще люблю цукерки

 Й без свічок пироги.

Жартун, пустун, насмішник –

Мої це імена.

І баночку варення я вип’ю вмить до дна. (Карлсон).

ІV конкурс «Пантоміма»

Учасники представлять ексклюзивну галерею «Жертви спорту».

Скульптури під назвами:

  • «Штангіст, що не встиг відскочити від штанги»;
  • «Воротар, що спіймав шайбу зубами»;
  • «Гімнаст, котрий не вийшов з піруету»;
  • «Футболіст, який відбив м’яч головою».

Вчитель. Поки журі визначає найкращу скульптуру, учасники відпочинуть і послухають привітання на свою адресу.

Привітання п’ятикласників

  1. Любі наші іменинники!

Майбутні школи нашої відмінники!

Ми бажаєм вам віднині,

Щоб ви здоровими росли,

Щоб вікна в школі були цілі,

І щоб не лінувались ви.

2. Обіцяйте не лінитись,

Добросовісно трудитись,

Педагогів поважати,

І оцінки гарні мати.

На уроках не жувати,

Не дрімати і не спати,

І домашні всі завдання

На «відмінно» готувати.

3.Сподіваємося ми,

Що ви зростете гідними людьми,

Щоб пишалась вами школа,

Район, місто – все довкола.

Вчіться усі ви сумлінно

3

Та поводьтеся відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

4. А батькам іменинників бажаєм,

Щоб не знали ви біди,

Щоб отримувать зарплату

Своєчасно ви могли.

Адже школі треба гроші

На ремонт, папір, книжки,

Ще й залишити потрібно

На картоплю і ріжки.

5. Не забудьте: діти – квіти,

Їх плекать повинні ви,

Щоб в майбутньому хоч хліба

Вам вони хоч піднесли.

А ще хочем побажати,

Щоб завжди було тепло:

І в квартирі, і у хаті,

А в душі добро жило!

Вчитель. Спасибі п’ятикласникам, а ми продовжуєм.

V конкурс танцюристів.(пара від команди танцює під мелодію, яка постійно змінюється).

  конкурс чіпсоїдів. (хто найшвидше з’їсть пачку чіпсів, отримає звання «Найкращий чіпсоїд»).

VІІ конкурс «Інтелігентна пані»  (дівчатка швидко їдять накришені яблука виделкою).

VІІІ  конкурс джентльменів (хто швидше одягне на дівчинку капелюшок, рукавички, шарфик, вручить квітку. Звання «Найгалантніший джентльмен»).

ІX конкурс «Сестра милосердя» (швидко хлопчику забинтувати вухо).

X конкурс  «Найкращий молокосос» (швидко випити 200гр. молока з бутилочки із соскою).

Журі підбиває підсумки, визначає команду-переможця.

Вчитель .Ми гарно з вами провели час. Але на будь-яких іменинах присутня найулюбленіша вами деталь – подарунки. Подарунком для вас сьогодні будуть цікаві титули, які визначають ту рису характеру, яка у вас виражена найкраще, за що цінять вас оточуючі.

 

4

Хлопчикам вручаються титули (стрічки з написами).

Найенергійніший.

Найрішучіший.

Найвідповідальніший.

Найдобріший.

Найскромніший.

Найдопитливіший.

Найдотепніший.

Найтурботливіший.

Найсильніший.

Найтактовніший.

Найпринциповіший.

Найвеселіший.

Дівчаткам вручаються стрічки рожевого кольору та корони.

Міс Доброзичливість.

Міс Елегантність.

Міс Життєрадісність.

Міс Привітність.

Міс Ерудиція.

Міс Обдарованість.

Міс Дружніх Симпатій.

Міс Скромність.

Міс Лагідність.

Міс Чемність.

Міс Тендітність.

Міс Старанність.

Міс Неординарність.

Міс Грація.

Міс Ввічливість.

Міс Загадковість.

 

Заключне слово вчителя.

.

 

      Мета. Ближче познайомитись з учнями класу, відзначити кожного, наголосити на кращих рисах характеру; виховувати добро, милосердя, кмітливість, почуття взаємодопомоги; отримати заряд гарного настрою.

     

 

      Обладнання : святково прикрашена кімната, крилаті вислови, прислів’я, приказки.
 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 січня 2023
Переглядів
2285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку