Сценарій правої гри "Слабка Ланка"(для учнів 9-10 кл.)
Учасників- 8 учнів.
6 раундів,після кожного раунду команда голосує,хто найслабіша ланка.
У фіналі зустрічаються двоє.
Найсильніший отримує приз,найслабіший уходить ні з чим.
Правова гра « Слабка Ланка».
Відео (учасники сьогодняшньої гри)
Ведучий. Ось 8 учасників сьогоднішньої гри. Лише один з них зможе забрати наш головний приз. Решта підуть ні з чим ,у міру того, як раунд за раундом команда назве їх слабкою ланкою.
(заставка)
Ведучий.(повернувшись до глядачів).
Вітаю вас. В шкільному ефірі гра «Слабка Ланка». Кожен з учасників зможе заробити наш приз. Вони знають один одного. І для того, щоб виграти основний приз, вони повинні стати командою. Семеро підуть звідси ні з чим. Адже раунд за раундом ми будемо втрачати тих гравців, кого команда назве слабкою ланкою.
Ось ця команда! Запрошуємо гравців до зали! Вітаємо їх оплесками!
Ведучий.-Шановні глядачі, впевнена, що ви чудово знаєте наших гравців, і все ж таки давайте запросимо їх до слова. Нехай кожен гравець розповість про себе, про світ своїх захоплень, висловить побажання своїм суперникам. Починаймо з гравця, що першим зайшов до зали. Це ви,________________.
(Учасники представляються)
Ведучий. Отже, у нас 8 гравців. Шестеро з них поступово підуть з гри. Це ті, кого назвуть «Слабкою ланкою». Двоє зустрінуться у фіналі, але це буде пізніше.
А зараз тур! Він буде тривати 3 хвилини. Вам, шановні гравці, потрібно за цей час дати якомога більше правильних відповідей, бо саме за кількістю відповідей буде визначатися сильна та слабка ланка у кожному раунді. Таких раундів буде -6.Якщо ви не знаєте відповіді на запитання, то передаєте право ходу наступному гравцю, кажучи: «ПАС».
За чесністю та прозорістю гри спостерігає компетентне у складі:
Крім того,члени журі будуть вести статистичний облік.
А за часом буде спостерігати Олександр Васильович.
Ведучий. Тож я починаю 1 раунд!
Першим на запитання відповідає гравець, чиє ім’я стоїть першим за алфавітом. Це ви, АНГЕЛІНО.
Граємо в слабку ланку!
Час пішов!
(1 раунд),питання до учасників
Ведучий. Час вичерпано. І я не встигаю дочитати питання до кінця(і ви не встигаєте відповісти на запитання).У першому раунді ви відповіли на ___________ запитань, а могли б на 40.
-Хто потрапив на цю гру випадково?
-Хто не володіє інформацією, яка потрібна йому ,як повітря?
-Хто буде голосувати уперше і востаннє в цій грі?
Прийшов час визначити слабку ланку у 1 раунді. Тож, робіть свій вибір!
(голосування, учасники пишуть ім’я того, кого хочуть вигнати з гри)
Ведучий. Голосування закінчено. Пора дізнатися, хто на ваш погляд найслабкіша ланка. Прошу підняти таблички!
(гравці по черзі показують свої таблички, називаючи ім’я того, кого вони написали)
Ведучий. Команда вирішила, що саме______________ не місце у грі. Поясніть, чому? Чому ви не даєте можливості ________ грати далі?
А тепер слухаємо підсумки статистики.
__________-У вас є, чим пишатися. Ви найперша і найслабкіша ланка! Прощавайте!!Але, перед тим, як остаточно піти з гри, скажіть декілька слів команді.
Ведучий. Я оголошую 2 раунд!
Вас залишилося семеро. І ми забираємо у вас 10 секунд. Раунд буде тривати 2 хвилини 50 секунд. Починаємо гру з гравця, що дав найбільшу кількість вірних відповідей у попередньому раунді.
Це ___________________.Граємо в «Слабку ланку»
Отже, час пішов!
2 раунд(питання ігрокам)
Ведучий. Час вичерпано.
І я знову не встигаю зачитати наступне запитання.
У другому раунді ви відповіли на ________запитань. А могли б на 40.
-Хто забув, чому його вчили?
-Хто своїми відповідями тягне команду вниз?
Один з вас мусить піти. Прийшов час визначити Слабку ланку.
(Гравці пишуть ім’я.)
Ведучий. Голосування закінчено. Час визначити, хто на ваш погляд найслабкіша ланка.
_________,Ви-слабка ланка. Команда визначила вас. До побачення!
(Уход гравця).Шановне журі. Хто за статистикою найсильніша та найслабкіша ланка 2 раунду?
(Слово журі).
Ведучий. Раунд 3. Залишилося 6 гравців. Цей раунд буде коротший за попередній. Ми забираємо у вас 10 секунд. І ми почнемо з найсильнішої ланки минулого раунду. І це Ви,___________.
Граємо в «Слабку ланку»!
Час пішов!
(3 раунд, питання гравцям)
Ведучий. Час вичерпано. І я не встигаю дочитати питання до кінця.
Настав час визначити, чия гра не влаштовує команду?
-Хто втомився сам, і втомив собою всю команду?
Один з вас повинен піти ні з чим. Прийшов час визначити найслабкішу ланку.
(Гравці голосують)
Ведучий. Голосування закінчено. Прийшов час дізнатися, хто на вашу думку найслабкіша ланка? Підійміть свої таблички.
__________,чим Вам не сподобався(не сподобалась)_________?
Чому ____________?
____________,одна голова –гарно, а друга-погано. Ви- найслабкіша ланка. Прощавайте!
(Уход гравця)
Ведучий. А я оголошую 4 раунд. Залишилося 5 гравців. І за традицією ми починаємо з сильного гравця минулого раунду. А хто це, нам скаже зараз журі.
(слово журі)
Ведучий. Отже, починаємо 4 раунд з вас,__________. Раунд триває 3 хвилини. Готові? Граємо в «Слабку ланку». Час пішов.
(4 раунд, питання гравцям)
Ведучий. Час вичерпано. І я не встигаю дочитати питання до кінця( я не встигаю задати наступне запитання).
-Хто на думку команди марнує дорогоцінний час?
-Хто забув, де розташована шкільна бібліотека?
-Хто боїться сам піти з гри і чекає допомоги команди?
Прийшов час зробити свій вибір. Голосуймо!
(Учасники голосують)
Ведучий. Голосування закінчено. Настав час дізнатися, хто на вашу думку найслабкіша ланка. Прошу підняти свої таблички.
_________,за що ви виганяєте________ з гри? Чому не даєте можливості розкрити свої здібності?
Ну що ж,-вибір зроблено.
______-ви найслабкіша ланка. Прощавайте! На останок Ваші побажання команді.
(Уход гравця) Слово журі.
Ведучий. Я оголошую наступний,5 раунд. Вас залишилось 4.Раунд стає коротшим. Тепер у вашому розпорядженні 2 з половиною хвилини. Ми починаємо з найсильнішої ланки минулого раунду.І це Ви,_____________.
Ну що ж, граємо в «Слабку ланку». Час пішов.
5 раунд,(питання учасникам).
Ведучий. Час закінчився. Зараз ми з’ясуємо, для кого наша гра вже закінчилася.
-Хто не здатен відрізнити права від обов’язків?
-Хто плутається в законах, як у лабіринті?
Голосуймо!
(учасники голосують)
Ведучий. Час вийшов. Голосування закінчено. Хто на ваш погляд найслабкіша ланка? Прошу підняти таблички.
_________,Можливо, ви вперше це почуєте. Але Ви –найслабкіша ланка. Прощавайте!
(уход гравця)Слово журі.
Ведучий. А я оголошую наступний,6 раунд. Вас залишилося тільки троє.Для одного з вас шлях до фіналу зачинено. Починаємо з найсильнішого гравця минулого раунду. І це Ви,________.
Не будемо гаяти час. Починаємо! Граємо в слабку ланку! Час пішов!
(6 раунд,питання гравцям)
Ведучий. Час вичерпано. І ,як вже повелося, я не встигаю дочитати питання до кінця.
-Хто забув, навіщо він тут?
-Хто не знає елементарних законів нашого суспільства?
-Хто буде голосувати востаннє?
-Кому немає місця у фіналі?
Прийшов час робити свій вибір. Голосуймо!
(голосують учасники)
Ведучий. Час вичерпано і я прошу показати свої таблички.
-За що ви списуєте___________?
Ну що ж команда вирішила так. Для юриста у вас недостатньо знань. Ви-найслабкіша ланка. Прощавайте!
(Уход гравця)
Ведучий.
Я оголошую останній,7 раунд. Тобто фінал нашої гри. Вас залишилося двоє. Зараз вам належить грати один проти одного. Ви по черзі будете відповідати на 5 пар запитань. Переможе той, хто дасть більше правильних відповідей.
Правило дуже просте. Якщо після п’яти пар питань у нас буде нічия, ми продовжуємо гру до першого програшу, доки у нас не визначиться переможець.
______, _________, на кону поставлено наш приз. Граємо в «Слабку ланку»
__________,як найсильніша ланка за підсумками минулого раунду, ви обираєте, хто буде першим відповідати на питання.
Час пішов.
(Фінал, питання гравцям)
________,Сьогодні ви найсильніша ланка та йдете додому з нашим призом.
_________,Ви йдете ні з чим.
Переможець нашої гри_________(Ім’я)
Ви-найсильніша ланка у світі права! Вітаємо!
Але це була всього лише гра. До побачення!