Сценарій проблемного семінару для вчителів «Школа успіху»

Про матеріал

Мета: визначити поняття успіх;

сприяти розвитку чітких життєвих орієнтирів;

виховувати прагнення до позитивних учинків, уміння створювати ситуацію успіху.

Перегляд файлу

Проблемний семінар для вчителів

«Школа успіху»

Мета:

  •   визначити поняття успіх;;
  •  сприяти розвитку чітких життєвих орієнтирів;
  •  виховувати прагнення до позитивних учинків, уміння створювати ситуацію успіху.

Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може.

Випадкових перемог не буває. Успіх приходить до тих, хто рухається вперед, до тих, хто розподіляє свої сили з розумом.

Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили. (Л.Фейєрбах)

Успіхи свідчать про те, на що ти спроможний, а невдачі — про те, чого ти вартий.

Людина зростає тоді, коли тягнеться вгору. (М.Горький)

 

Ведучий.  Життя щоденно ставить людину перед необхідністю вибору — прийняттям відповідальних рішень. Життєвий шлях особистості багато в чому залежить від того, наскільки вона здатна пізнати світ і себе, свідомо визначити мету і підпорядкувати їй свою діяльність.

Кожен хоче чогось досягти у житті, щоб мати можливість пишатися собою. Чому ж одному це вдається, а іншому ні? Адже людина має реальні можливості керувати власним життям і розвитком, розвивати власне «Я», виявити «іскру Божу», досягти відчуття впевненості й надійності. Життєва мета людини спрямована на досягнення добра, щастя, успіху.

Сьогодні я запрошую вас до Школи Чарівництва на семінар з основ магії. Ми будемо готувати Коктейль Успіху. Прошу всіх сісти зручно. Я бажаю вам приготувати кожному свій унікальний Коктейль Успіху.

Але спочатку ми згадаємо ази ввічливості і проведемо вправу «Привітання». До речі, як досвідчені чарівники, ви повинні знати, що ні англійці, ні німці, ні французи при зустрічі і прощанні не бажають один одному здоров'я, як це робимо ми  - українці.

Англійці вітаються питанням “How do you do?”, що буквально означає «Як справи?», француз запитає “Comment ca va?”,тобто, «Як ся маєте?», і так само німець.

Дивні італійці не цікавляться справами: зустрічаючи друзів, вони викрикують “Come sta?” – «Як стоїш?», а зовсім не загадкові китайці запитають “Нии-хау-ма” – «Чи їв ти сьогодні?»

Зулуси обмежаться сухим, на наш погляд “Сакубона!” – Я тебе побачив!, а монгол запитає « Як ваша худоба?», Як кочуєте?

Дуже красномовними є східні привітання. Відомий “Салам!” означає «Мир тобі!», (теж саме Шалом), в Ірані говорять « Будь веселим!», грузини вітаються словом “Гамарджоба!” – «Перемагай або май рацію», японці говорять - “Коннитива”, що означає «День наступив», індуси вітаються “Намастэ!”, тобто « Я вітаю Бога у твоєму обличчі», а мудрі північноамериканські індійці іноді вітаються словами «Ти моє друге Я».

Отже, для українців важливе здоров'я, для англійців – справи, для арабів – мир, для французів та німців – розвиток, для японців – рутина дня, для грузинів – етика людських відносин – і все це відображається у привітаннях.

Римляни — раціональні та  добропорядні аполлонійцівітали один одного побажанням здоровья (Salve!, тобто-  “Будь здоров!”), а ось греки говорять “Хайре!” — “Радій!”.

Для того, щоб дізнатися, скільки способів привітання ви знаєте, пропоную виконати вправу «Привітання». Ваше завдання  - привітатися будь яким способом.             

Я кажу - Хеллоу! ( відповіді учителів)

Ведучий. Усі ми люди різні, але для того, щоб дізнатися наскільки, пропоную вам на деякий час змінити образ та виконати вправу «Якби я був (була)…». Продовжіть одне із запропонованих речень:

  • Якби я був (була) музикою…
  • Якби я був (була) твариною…
  • Якби я був (була) квіткою…
  • Якби я був (була) фруктом…
  • Якби я був (була) піснею…

Ведучий.  Кожен чарівник хоче бути щасливим та успішним. Але у слово Успіх кожен вкладає своє поняття. Що означає бути успішним для вас?

(відповіді учителів)

Згідно з визначенням Великого тлумачного словника сучасної української мови, успіх

—позитивний наслідок роботи, справи, значні досягнення, удача, талант;

  •       громадське визнання, схвалення чого-небудь, чиїхось досягнень;
  •       визнання кимось, чиїх-небудь позитивних якостей, особливостей; захоплення з боку осіб іншої статі.

Успіх описують за допомогою таких слів як: свій бізнес, статок, гроші, любов, сім’я, щастя, повага, популярність, вплив, влада... Що таке успіх, кожен визначає для себе сам.

Інформаційне повідомлення. Скептики твердять, що ніяка методика не замінить надзвичайної працьовитості, інтуїції, таланту і знань, притаманних справжнім творцям нової техніки, нової науки, які досягли успіху. А що думають про це вони самі?    Наприклад, американський винахідник Томас Алва Едісон так оцінював складові своїх успіхів:    У моїх винаходах було дев'яносто(!) відсотків праці в поті чола. Решта припадають на талант, натхнення, інтуїцію, успіх та інші випадковості.    Справді, Едісон був людиною надзвичайно працьовитою. Він спав лише чотири години на добу, решту ж часу проводив у своїх лабораторіях.    Отже, працьовитість...    А як щодо інтуїції, таланту? Інший відомий учений, Стайнмец, якось допоміг працівникам великої електростанції - усунув причину неполадки у роботі установки, чого не могли зробити вони, як не старалися. Те, в який спосіб Стайнмец це зробив, дуже здивувало всіх: три дні вчений, лежачи на розкладачці посеред зали на електростанції, гортав журнали і лише час від часу вставав, приставляв драбину і крейдою малював на товстих плитах установки хрестики.    А потім наказав зупинити машину й повідомив, що треба робити, аби налагодити її. І його рішення виявилося правильним - машина після ремонту запрацювала бездоганно. Коли ж Стайнмеца запитали, як він здогадався, вчений відповів: «Я знав, де малювати хрестики».    Отже, йому допомогли знання, талант та інтуїція, яких не було у працівників станції. Але поміркуй, чи здатний був би він до цього, якби не величезний досвід і працьовитість.

Скільки людей, стільки й способів досягти успіху. Проте суть в тому, що успіх є лише результатом тривалої напруженої роботи, заняття певною справою. Якщо прослідкувати за успішними людьми, то виходить, що вони займаються улюбленою справою, тим, що приносить їм задоволення. «Взагалі, займаюсь тим, що подобається. Хоча не всі справи роблю залюбки» – типова фраза інтерв’ю з відомим бізнесменом.

Ведучий.  Усі ви дуже добре знаєте найкращих учнів Хогвардсу. Це – Гаррі Потер, Герміона, Рон, Малфой. Цих персонажів можна назвати успішними. Об'єднайтеся у групи за обраним героєм та запишіть які якості потрібні людині, щоб стати успішною. (робота в групах)

Отже,  Успішна людина:

  • Має мету
  • Знає шлях до мети
  • Працює багато і наполегливо
  • Використовує свої сильні якості
  • Здебільшого робить те, що подобається
  • Не боїться помилок і вчиться на них
  • Схильна до пізнання нового
  • Займається своїм розвитком
  • За необхідності, діє рішуче, швидко приймає рішення
  • Приділяє час на роздуми, для аналізу
  • Розвиває зв’язки, активно взаємодіє з іншими
  • Вміє вирішувати конфлікти, знаходити взаємовигідні рішення
  • Заслуговує на довіру
  • Створює цінність

А що заважає цьому? (відповіді учителів)

СТРАХ

Страх - це вібрація нижчого роду. Людина, яка відчуває страх перед життям, перед іншими людьми, що боїться спілкування, дії, вчинення зусиль, - неуспішна, навіть якщо вона володіє прекрасним гаремом і печерою зі скарбами. Енергія страху, що захопила владу над особистістю, паралізує волю. Енергія страху має особливе випромінювання, що приваблює потенційних агресорів. Коли відбувається корабельна аварія в океані, хтось з потерпілих перебуває у паніці, хтось залишається спокійним. Акули намагаються напасти саме на панікерів, реагуючи на випромінювання страху.

ЛІНЬ

«Той, хто нічого не робить, робить погане», - говорив Лев Толстой. М'яка, як перина; засмокчуюча, як болото; липка, як павутина... Їй так важко чинити опір - адже вона знайде тисячі відмовок, щоб не робити потрібну вам справу саме зараз: можливо краще завтра? З іншими людьми? Та й навіщо робити, адже і так все добре. Ну ще трохи подивлюся телевізор і почну... І так до нескінченності. Як відрізнити її голос від голосу розуму, що часом також закликає до відпочинку, навіть до бездіяльності?

ГНІВ І ДРАТІВЛИВІСТЬ

Неконтрольовані напади люті і гніву - бурхливі реакції на будь-які неузгодженості - здатні погубити сприятливі обставини і людські стосунки, шкодять психіці та здоров'ю. Запальністю страждають не тільки тирани, але й добродушні, добросерді люди. Гнів набігає, як хмари, і або стримується і ховається всередині, або вихлюпується зливою назовні. І те й інше часто має руйнівні наслідки. Загнаний всередину, гнів трансформується в цілий ряд негативних емоцій - хронічне роздратування, презирство, образу, відчуження. Вони формують негативне енергетичне поле людини, затемнюють ауру, викликають духовне ослаблення і фізичні захворювання. Гнів з'їдає психічні накопичення людини, створює внутрішні отрути. Проявляючись, безконтрольний стан гніву може змусити людину зробити вчинки, про які вона буде глибоко жалкувати згодом. Підпорядкувати собі гнів, не бути його рабом, але свідомо використовувати цю сильну зброя - одне із завдань людини, що вирішила завоювати успіх.

Педантичність (завищені вимоги)


Завищені вимоги практично ніколи не можна задовольнити. Через них ми переробляємо завдання після закінчення терміну, якщо взагалі коли-небудь доводимо їх до кінця. Усім нам потрібен ідеал, щоб до нього прагнути. Але коли він стає недосяжною метою, результатом буде розчарування і погане управління часом. Навіщо взагалі щось робити, якщо результат нікого не задовольняє?

 

Ведучий. Якщо узагальнити те, на що спрямована діяльність успішних людей і компаній, зрозуміло, що головне – це створити додану вартість, нову цінність для інших і обміняти її на щось важливе для себе (гроші, інформацію, підтримку).

Таким чином тривала корисна діяльність, самовдосконалення веде до того, що людина (або компанія) досягає своєї мети, набуває доброї слави, з нею радо співпрацюють і рекомендують її іншим. Навколо такої людини створюється позитивне оточення, що й дозволяє їй відчувати себе успішною.

Ведучий.  Успіх у справах та особистому житті залежить від багатьох чинників. Наша власна настанова — готовність діяти за визначеною схемою, спрямуванням. Одні чекають допомоги, інші готові самі допомагати, ще інші орієнтуються, а хтось покладається лише на власні сили у вирішенні певних проблематичних ситуацій.

Ми говорили про талановитих людей, які досягли успіху, а зараз я пропоную тест «Чи здатні ви досягти успіху?».

Ви можете визначити ваше життєве кредо, давши відповіді на запитання.

Тест

«Чи здатні ви досягти успіху?»

  1. Успіх у справах, на мій погляд, забезпечується:
    1. а)              допомогою друзів;
    2. б)              спільною роботою;
    3. в)              моєю цілеспрямованістю.
  2. Дружба для мене:
    1. а)              підтримка;
    2. б)              співпраця;
    3. в)              самоствердження.
  3. Потрапивши у несподівану, ризиковану ситуацію, я:
    1. а)              шукаю допомоги;
    2. б)              покладаюсь і на себе, і на партнерів;
    3. в)              приймаю рішення і вживаю необхідні заходи самостійно.
  4. Справжній професіонал, на мою думку, відрізняється:
    1. а)              посидючістю і дисциплінованістю;
    2. б)              підготовкою;
    3. в)              рішучістю.
  5. Яка з геометричних фігур вам найбільше подобається:
    1. а)              квадрат:
    2. б)              круг;
    3. в)              трикутник.
  6. Коли мені сподобалась особа протилежної статі, я:
    1. а)              чекаю від неї ініціативи;
    2. б)              поступово входжу в контакт із нею;
    3. в)              говорю про це їй(йому) відразу й рішуче.
  7. У компанії, де багато незнайомих, я:
    1. а)              відчуваю себе «не у своїй тарілці»;
    2. б)              знаходжу спільні теми і контакт;
    3. в)              відпочиваю, не звертаючи уваги на присутніх.
  8. Під час публічного виступу (відповіді перед класом) я:
    1. а)              соромлюся, хвилююся;
    2. б)              шукаю взаєморозуміння у слухачів;
    3. в)              дістаю задоволення від власного голосу.
  9. Для вирішення ризикованих складних справ краще брати
    людей:
    1. а)              надійних;
    2. б)              розумних і старанних;
    3. в)              самостійних і незалежних.
  10.    Доля, на мою думку, — це:
    1. а)неминучість; 
    2. б)поєднання везіння і невезіння; 
    3. в)здібність самому творити своє життя. 

За кожен варіант А поставте собі 1 бал, за кожен варіант Б — Е по З бали, за варіант В — О 4 балів. Підрахуйте загальну суму балів.

Інтерпретація результатів:

              Якщо ви набрали 10—15 балів: на жаль, ви не можете самі впоратися із проблемою. Складність вашого етапу — у закоренілій настанові, що ви немічні, до того ж не бажаєте змінити ситуацію. Низьке самооцінювання — основна завада на шляху досягнення успіху, його слід позбутися.

Сума балів від 16 до 22 свідчить про ваші завищені амбіції. В окремих випадках ви зможете досягти успіху. Але ваші самовпевненість і егоїзм дратують багатьох і настроюють на конфліктність із вами. Вам потрібно орієнтуватися на співпрацю та інколи чинити наступ на власне «Я».

Якщо ви набрали ти 23 до З0 балів, вас можна привітати. Ви знайшли правильний шлях до досягнення успіху. Ваші амбіції виявляються тільки там, де це необхідно. Люди вас розуміють і готові з вами співпрацювати. Так тримати!

Мета нашого семінару — сприяти формуванню в педагогів потреби використовувати в роботі принцип «успіх створює успіх».

 

Складові успіху вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

Харизматичність вчителя

Проте, іноді розумні, освічені вчителі не викликають у оточуючих почуття людського братерства, духовного єднання. Такі вчителі люблять свій предмет більше, ніж учнів. Вони нібито віддалені від школярів, неприступні, недосяжні. Такому вчителеві бракує харизматичності.

У чому полягає таємниця харизматичності?
Давньогрецький філософ Сократ мав настільки значний вплив на своїх учнів, нібито володів якоюсь магічною силою.

Ця сила — чарівність, здатність заволодіти увагою, почуттями, розумом, уявою інших.

Чарівна людина вміє вести за собою, спонукаючи оточуючих наслідувати її в усьому.
У чарівності проявляються внутрішня краса людини, її самобутність, співпереживання оточуючим, гідність.

Основна ознака чарівності — щирість, результатом якої є довіри учня. Жодної неправди, жодної фальші — ані у словах, ані у поведінці.

Учителеві необхідно розвивати в собі вміння володіти своїми иочуттями, залишаючись щирим.
Педагогічна чарівність неможлива без ідейної зрілості: учитель ішає, чого він очікує від учнів сьогодні, завтра та в майбутньому.

Самобутність вчителя

Учитель повинен бути самобутнім, оригінальним. В арсеналі такого вчителя завжди є найновіші психологічні, педагогічні, методичні знахідки, які він активно використовує під час уроку.

 Вчительська імпровізація

Спілкування з учнями — це завжди творчість. Учитель заздалегідь формулює очікування від уроку, але реальна зустріч з учнями може змінити його очікування. Отже, учитель-артист імпровізує, поводиться невимушено. Школярів у всі часи при- иаблював творчий пошук і можливість приймати рішення. Але Імпровізація вимагає від учителя максимального контакту й від¬гуку аудиторії. Такий контакт можливий тільки за умови вільного володіння предметом.

Імпровізація — це майстерність, а професійна майстерність потребує багаторічної внутрішньої підготовки, накопичення до- і піду та вдосконалення.

 Образність мовлення вчителя

Сучасний школяр чуйніший до естетики слів. Слухаючи ра¬діо, читаючи газети, журнали, книги, переглядаючи телепередачі, учні пізнають красу й силу слова. Вони переконані у тому, що кожний учитель — математики, літератури, фізики або історії— повинен уміти «словом запалити серця», тому його слово має бути художнім, виразним.

Школярі краще розуміють предмет, урок, виступ, якщо вчитель, сполучаючи у своїх розповідях обов’язкову точність і докладність доказів, висловлюється професійно й разом із тим образно.

Образне мовлення вчителя повинна бути строгим, але на¬уковості необхідно надати цікавої форми, позбавити повчально-канцелярських зворотів, зайвих перекручувань. Також воно має бути емоційним, індивідуальним.
На образність мовлення впливає здатність учителя чітко вимовляти слова, приємність, звучність та мелодійність голосу, багатство інтонацій.

Мовлення вчителя не повинне бути квапливим. Школярі завжди звертають увагу на дикцію вчителя, її чіткість, ясність, милозвучність, мелодійність. Інтонація виражає стан мовця: подив, прикрість, радість тощо. У мовленні відбиваються не тільки духовний світ педагога, але й освіченість та моральні якості, самобутність, артистизм.

Однотонний (постійно високий або постійно низький) голос не дозволяє вчителеві-початківцю ритмізувати своє мовлення (тобто підвищувати або знижувати гучність та тривалість звуків), від цього страждає й мелодика мовлення.

Бідність мелодики робить мовлення безглуздим, бідний ритм призводить до байдужого мовлення, тому що мелодика є музичним початком думки, ритм — музичним початком енергії, а тембр — музичним початком почуттів. Чим яскравішими є ці елементи, тим музичнішим, художнішим, виразнішим та ціка¬вішим стає мовлення.

Пластика вчителя

Пластика — це мова рухів, виразність тіла, уміння використовувати його особливості.

А. С. Макаренко визначив пластичну культуру як органічний елемент педагогічних здібностей. За його переконанням, учитель повинен володіти мімікою, стримувати свій настрій, контролювати жести.

         А ситуація успіху – це те, що може організувати викладач для успішного виховання і навчання учня і досягнення нею радості.

Не тільки сучасні педагоги, а й педагоги минулих часів займались проблемами успішності.

 

Робота в г рупах

Об’єднаймо теоретичні знання про ситуації успіху й результати самодіагностики та застосуймо ці загальні знання для розв’язання ситуацій.

Працюємо в групах.

Ситуація № 1. «Занадто сумлінний» учитель математики постійно затримує дітей на перерві, залишає після уроків. У батьків — претензії. Що їм відповісти?

1. Вибачитися перед батьками й «виправитися».

2. Пояснити затримки слабкістю класу й необхідністю додаткової роботи з ним.

3. Висунути зустрічні претензії до батьків, які не приділяють належної уваги успішності дітей.

4. Сміливо парирувати батьківські претензії погрозою відмовитися від класу й тим, що діти можуть узагалі залишитися без учителя математики.

Відповідь: 1, 2.

Ситуація № 2. Прийшовши до школи, роздратована домашніми чварами вчителька відразу ж «кидається» на клас. Розрядившись, вона бачить, що переборщила. Що робити?

1. Нічого, адже буваєте ж ви іноді й «розслабленою», і занадто доброю!

2. Поскаржитися: «Сьогодні в мене страшенно болить голова… Напевно, магнітні бури».

3. Спокійно сказати: «Вибачте, щось я сьогодні розійшлася».

4. «Компенсувати» свої прискіпування легким і приємним завданням дітям.

5. «Компенсувати» свої прискіпування тим, що цього дня не задавати домашнього завдання.

6. Тепло сказати: «Ну що ж, друзі, а тепер подивимося, що у вас вийшло з…».

Відповідь: 3.

 

Ситуація № 3. Учителька, доведена на уроці «до ручки» класними «жартівниками», у розпачі заявляє класу, що залишає всіх на додатковий урок для виконання «штрафного» завдання. Дисципліновані учні обурені: вони за що страждають? Як учинити?

1. Спокійно пояснити, що цього разу постраждають усі, щоб надалі свідома частина класу

чітко ставала на бік учительки й допомагала осаджувати ледарів.

2. Спокійно пояснити, що вас не так зрозуміли: покарання стосується лише «жартівників».

3. Визнати доводи свідомої частини класу справедливими й відпустити цих дітей.

4. Різко осадити тих, хто «виступає», і непохитно заявити, що не маєте наміру бговорювати

з ними свої рішення.

5. Коротко заявити: «Усі претензії — до завуча, а я таки змалюю їй нашу ситуацію».

Відповідь: 3.

Ситуація № 4. Доведена до розпачу поводженням дітей молода вчителька просто на уроці розплакалася. Як вийти із цієї ситуації?

1. Дуже просто: поплакати, заспокоїтися і продовжити урок.

2. Дуже просто: поплакати — тільки не в класі — заспокоїтися і продовжити урок.

3. У такій ситуації обов’язково слід залишити клас і до кінця уроку вже не повертатися.

4. Опанувати себе — які там сльози в класі! —і, вибачившись перед дітьми за свою слабкість, продовжити урок.

5. Найголовніше, щоб учні відчули свою провину і відповідальність за ваші сльози.

6. Поплакавши, «розберіться» з класом: без серйозного покарання тут не обійтися.

Відповідь: 2, 4.

Ситуація № 5. Учень має дуже слабкі знання з предмета. За поточну контрольну роботу він одержав оцінку «2», під час виставляння вами оцінок у журнал він попросив не ставити «2», тому що вдома його лаятимуть. Ваші дії.

Ситуація № 6. Учні виконали перевірочну роботу. Одному учневі ви поставили «4», а іншому за тієї самої кількості помилок — «3». Учень, який отримав «3», вирішив з’ясувати у вас, чому ви виставили різні оцінки. Ваші дії.

Ситуація № 7. Учень систематично забуває на ваших уроках зошит, перевірочні роботи виконує на аркушах, часто їх не здає, а усно в класі не відповідає. Як об’єктивно оцінити такого учня? Як створити для нього ситуацію успіху?

Ситуація № 8. До школи прийшла мама одного з ваших учнів і висловила обурення з приводу успішності свого сина: «Домашні завдання виконуємо із сином усією родиною, а позитивних оцінок немає. Ви навмисно їх занижуєте. Репетитор говорить, що мій син — здібний хлопчик, а ви до нього упереджено ставитеся». Ваші дії.

 

Створення ситуації успіху

Просимо вас проаналізувати запропоновані дії педагога й вибрати з них лише ті, що сприяють створенню на уроці ситуації успіху. За необхідності запропонуйте свої варіанти дій учителя для створення ситуації успіху.

Дії педагога на уроці

1. Зупиняємо увагу на негативному.

2. Посмішка, добрий погляд.

3. Інтерес до кожного учня.

4. Великодушність щодо кожного.

5. Даємо прізвиська (поганий, ледачий тощо).

6. Порівнюємо одну дитину з іншою.

7. Відзначаємо «персональну винятковість».

8. Аргументуємо значущість дій.

9. Навчаємо алгоритму дій.

10. Оцінюємо дії учня, відзначаючи деталі.

11. Багато говоримо за дітей.

12. Висловлюємо невдоволення учнем, групою.

13. Висловлюємо віру в здібності учня.

14. Висловлюємо попередження й погрози в разі

невиконання вимог.

15. Виявляємо любов до дітей.

16. Уміємо дарувати надію.

Ведучий. Шановні колеги! Існує чимало способів підтримати учня під час виконання завдань на уроці. Ця підтримка потрібна постійно. І це має бути чимось більшим, ніж кілька фраз, які весь час повторюються: «добре», «дуже добре» і «відмінно». Щирість, творчість і розмаїтість — сильне знаряддя в побудові самоповаги дитини.

Наприклад:

1. Продовжуй так само добре працювати.

2. Це досягнення.

3. Я ціную те, що ти зробив!

4. Це чудово!

5. Молодець!

6. Ти сьогодні зробив краще, ніж учора!

7. Дякую за роботу!

8. Ви мене потішили!

9. Ось тепер тебе люблю я, ось тепер тебе хвалю я!

10. Ви перевершили мої очікування!

11. У вас сьогодні все вийшло!

12. Я вражена вашими знаннями, молодці!

13. Класно!

14. Уже набагато краще!

15. Супер!

16. Ух ти! (Чудове гасло)

17. Грандіозно!

18. Краса!

19. Вітаю, молодець!

 

Ведучий.Ми вияснили, що таке успіх, що може завжати  бути успішним, що у цьому допомагає. Наступне Ваше завдання створити свій чарівний напій –коктейль. Коктейль – це напій, який отримується при змішуванні декількох компонентів. Змішайте усі компоненти успіху та створіть свій власний рецепт. (Учасникам необхідно оригінально представити свій продукт)

А я пропоную вам свій рецепт:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формула успіху в кожного може дещо відрізнятися, але не доступна всім. Очевидно, причина – у самій людині. Але наша задача навчити учнів вірити навіть тоді, коли вони самі в себе не вірять.

           Бути вчителем означає поправити минуле, покращити теперішнє і торкнутися майбутнього.

            Учитель завжди працює на межі емоцій, на межі моральної загостреності, на межі суворості й доброти. А як добитися успіху? Самому розвивати в собі удачливість.

         Удачливі люди притягують нас, як магніт, бо ми сподіваємось, що, часточка їхньої удачі перейде й нам.

         Уважайте себе удачливою людиною і вам частіше щаститиме!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паращак Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Толчинська Любов Василівна
    Дякую за цікавий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
2881
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку