Сценарій проведення математичного змагання для учнів 6-х класів

Про матеріал
Математичні естафети допоможуть дітям розв'язувати математичні завдання, виконуючи фізичні вправи, у русі. Це цікаво учням робити. Особливо тоді, коли вболіває весь клас. Можна використати даний сценарій під час проведення тижня математики.
Перегляд файлу

Вчитель. Доброго дня всім. Цей тиждень є тижнем математики, і саме сьогодні у нас гра між шостими класами, а назва їй «Математичні естафети». Запрошую команди на сцену (по 10 учнів від класу), представлення журі (надаю слово після кожного конкурсу).

 

Естафета 1. «Хто більше»

На підлозі-кружечки. Для визначення, у якому порядку ви братимете участь у подальших конкурсах, ви повинні зібрати найбільшу їх кількість .

 

Естафета 2. «Представтесь»

Девіз, назва команди, емблема.

 

Естафета 3. «Увага, розминка!»

На дошці- дві таблиці із числами. Хто найшвидше закреслить їх у порядку зростання- той переможець. Враховується швидкість і правильність. Закреслюється таким чином: перше число-перший учасник; друге  число-наступний і т.д. Естафетною палицею для вас буде крейда.

5

20

1

14

15

3

17

2

18

4

9

13

7

6

10

16            

8

19

12

11


 

Естафета 4. «Я вмію рахувати»

1-ий етап (усний).Відповідає та команда,представник якої першим підніме руку.

1.Скільки сходів ми використовуємо, щоб піднятися з першого поверху на другий?

2.Скільки рухів треба зробити,щоб запхати слона в холодильник? (Три: відкрити холодильник, запхати слона, закрити холодильник)

3.Скільки  метрів у одному кілометрі? (1000м)

 

2-ий етап (рухливо-письмовий). Ваша естафетна паличка- ручка.

Ви долатимете такі перешкоди:

  • Стрибки із кола в коло.
  • Хід по лавці.
  • Стрибки на одній нозі.

Після подолання кожної перешкоди потрібно розв’язати завдання, які знаходяться на столах.

1.Розв’язати рівняння.

0,175-(0,03-х)=0,15;

(11,4-х)-8,4=0,25;

17,43-(х-5,67)=4,08.

2.Розв’язати задачу.

    1)З двох центнерів жита отримали 1,8 центнера борошна. Скільки центнерів жита треба взяти для отримання 1 тонни борошна?

   2)Щоб засіяти 8га поля, витратили 14,4ц зерна. Скільки потрібно зерна ,щоб засіяти 12га поля?

  3)На пошиття 12 костюмів витратили 37,2м сукна. Скільки костюмів можна пошити з 355,8м сукна?

3.Виконати дії.

37+49+63+51;

258·32-32·158;

5·117·20.

 

 

 

 

                  Старт                                                                                                 

 

У – учень, З – завдання ( по 3 учні від команди )

 

 

Естафета 5 «Футбол»

 Кожна команда ділиться на дві менші, які  стають одна навпроти другої.

Перша частина команди –нападаючі, друга- воротарі. Завдання нападаючого-довести м’яч-повітряну кульку до своїх воріт , а воротаря- пробити його і розв’язати завдання, яке є всередині. М’ячем  у нас буде повітряна кулька. Оцінюється швидкість і правильність виконання завдання.

 

 

Естафета 6. «Побудуй» (для вболівальників)

  • Які трикутники  називаються рівносторонніми?

Із шести паличок однакової довжини побудувати чотири рівносторонні трикутники.

 

Естафета 7 «Художник»

Прошу вийти на середину по одному представнику від команди (виходять).

Ви повинні зобразити людину, використовуючи геометричні фігури, із зав’язаними очима.

 

Вчитель. А ось ми і дістались фінішу. Залишилось лише почути кінцеві результати .Отож слово журі. (Нагородження команд).

1

 

doc
Додано
7 березня 2021
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку