Вчитель. Доброго дня всім. Цей тиждень є тижнем математики, і саме сьогодні у нас гра між шостими класами, а назва їй «Математичні естафети». Запрошую команди на сцену (по 10 учнів від класу), представлення журі (надаю слово після кожного конкурсу).
Естафета 1. «Хто більше»
На підлозі-кружечки. Для визначення, у якому порядку ви братимете участь у подальших конкурсах, ви повинні зібрати найбільшу їх кількість .
Естафета 2. «Представтесь»
Девіз, назва команди, емблема.
Естафета 3. «Увага, розминка!»
На дошці- дві таблиці із числами. Хто найшвидше закреслить їх у порядку зростання- той переможець. Враховується швидкість і правильність. Закреслюється таким чином: перше число-перший учасник; друге число-наступний і т.д. Естафетною палицею для вас буде крейда.
5 |
20 |
1 |
14 |
15 |
3 |
17 |
2 |
18 |
4 |
9 |
13 |
7 |
6 |
10 |
16 |
8 |
19 |
12 |
11 |
Естафета 4. «Я вмію рахувати»
1-ий етап (усний).Відповідає та команда,представник якої першим підніме руку.
1.Скільки сходів ми використовуємо, щоб піднятися з першого поверху на другий?
2.Скільки рухів треба зробити,щоб запхати слона в холодильник? (Три: відкрити холодильник, запхати слона, закрити холодильник)
3.Скільки метрів у одному кілометрі? (1000м)
2-ий етап (рухливо-письмовий). Ваша естафетна паличка- ручка.
Ви долатимете такі перешкоди:
Після подолання кожної перешкоди потрібно розв’язати завдання, які знаходяться на столах.
1.Розв’язати рівняння.
0,175-(0,03-х)=0,15;
(11,4-х)-8,4=0,25;
17,43-(х-5,67)=4,08.
2.Розв’язати задачу.
1)З двох центнерів жита отримали 1,8 центнера борошна. Скільки центнерів жита треба взяти для отримання 1 тонни борошна?
2)Щоб засіяти 8га поля, витратили 14,4ц зерна. Скільки потрібно зерна ,щоб засіяти 12га поля?
3)На пошиття 12 костюмів витратили 37,2м сукна. Скільки костюмів можна пошити з 355,8м сукна?
3.Виконати дії.
37+49+63+51;
258·32-32·158;
5·117·20.
Старт
У – учень, З – завдання ( по 3 учні від команди )
Естафета 5 «Футбол»
Кожна команда ділиться на дві менші, які стають одна навпроти другої.
Перша частина команди –нападаючі, друга- воротарі. Завдання нападаючого-довести м’яч-повітряну кульку до своїх воріт , а воротаря- пробити його і розв’язати завдання, яке є всередині. М’ячем у нас буде повітряна кулька. Оцінюється швидкість і правильність виконання завдання.
Естафета 6. «Побудуй» (для вболівальників)
Із шести паличок однакової довжини побудувати чотири рівносторонні трикутники.
Естафета 7 «Художник»
Прошу вийти на середину по одному представнику від команди (виходять).
Ви повинні зобразити людину, використовуючи геометричні фігури, із зав’язаними очима.
Вчитель. А ось ми і дістались фінішу. Залишилось лише почути кінцеві результати .Отож слово журі. (Нагородження команд).
1