Сценарій публіцистично-екологічної вистави «Збережемо водні ресурси і здоров`я кам`янчан»

Про матеріал
  • Мета публіцистично-екологічної вистави: поглибити знання учнів про екологічну ситуацію в місті, джерела забруднення води; активізувати екологічний рух; формувати екологічну культуру учнівської молоді, привернути увагу до збереження водних ресурсів, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водоймів.
Перегляд файлу

Пономарьова Наталія Вячеславівна,

вчитель історії та суспільствознавчих дисциплін,

вчитель вищої категорії, вчитель-методист

 КЗ «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня -

 гімназія № 39» Кам’янської міської ради

 

 


Мета публіцистично-екологічної вистави: поглибити знання учнів про екологічну ситуацію в місті, джерела забруднення води; активізувати екологічний рух; формувати екологічну культуру учнівської молоді, привернути увагу до збереження водних  ресурсів, об'єднати громадськість навколо проблем, пов'язаних з необхідністю захисту водоймів.

 

 

Сценарій публіцистично-екологічної вистави
«Збережемо водні ресурси і здоров`я кам`янчан»

 

1. Ми – мешканці Кам`янського

 Відверто усім заявляєм!

2. Ми - молоді , безстрашні, відважні серця,

Учні Кам`янської гімназії № 39!

3. Хочемо врятувати планету Земля.

4. Команда «Еко – Світ»  виставу починає!

В питаннях екології суперників не маєм!

5. Ми знаєм біосферу, як рідну косметичку,

Сміття ж до урни кидати ввійшло у нас у звичку.

6. Роботи в нас чимало, для кожного знайдемо.

І рятувати місто ми з себе розпочнемо.

7. Незмінний капітан наш редактор експреси

Марія захищає природи інтереси.

1. Аліна добре знає, що й де відбувається,

Місцеві екопроблеми від неї не сховаються.

 

2. Фотографи, експерти, а також журналісти:

  Ліза і  Валерія – справжні оптимісти.

3. В яри, гаї, долини, в ліси, й поля Вкраїни.

Дослідницька робота – Юліна це турбота,

Бо удачу пильну має – усе в усіх питає.

4. З дорослими  - доросла, з дітьми – вона дитина,

Знають  в «Екосвіті» еколога Альбіну .

5. Кросворди і забави, казки і вікторини,

Екомислення виховуєм із малечку в дитини.

6. Цілющі води  усієї України

Розкриють всім секрети, оздоровлять людину.

7. Ми дружні і завзяті, рішучі і кмітливі

Природу збережемо - всі будемо щасливі!

1.З метою збереження водних ресурсів і здоров`я  кам`янчан ми створи«Еко – Світ-2018»

Наш девіз:

 2. Зупиніться!

 3. Озирніться!

 4. Задумайтесь !

 5. Зберігайте!

 6. Очищайте!

 7. Дійте! 

 1. Нашим завданням є виховання у підростаючого покоління екологічного мислення та екологічної культури.

2. Ми надаємо можливість проявити свою особистість, беручи  участь  в різноманітних цікавих практичних природоохоронних заходах.

3. Ми намагаємося привернути увагу громадськості до вивчення та розв’язання проблем водних ресурсів Кам`янського.

 

4. З 1 лютого 2017 року започаткували громадську безстрокову екологічну акцію «Будь свідомим! Здавай батарейки на утилізацію!», а також екологічну акцію  «Кришкін бум».

5. У нашій гімназії  активно впроваджуються здоров’язберігаючі технології.

1. Ми стали  учасниками акції «Зробимо Україну чистою», яка була  розпочата 6 червня 2009 року -   це частина міжнародної ініціативи “Let’s do it world!”, заснованої у 2008 році в Естонії.

6. Акція «Збережи ялинку!» та виставка – конкурс «Замість ялинки – зимовий букет» стали традиційними в  нашій гімназії.

7. У рамках проекту «Збережемо водні ресурси і здоров`я кам`янчан» провели конкурс екологічного плакату «Ми – за чисті береги».

1. Наші гімназисти взяли участь у конкурсі «Розроби власний знаки проти сміття».

2. Активісти гімназії провели майстер-клас «Зроби ексклюзивну екоторбинку як альтернативу пластиковому пакету».

3. Ми підтримуємо гасло акції

Усі: “Чиста Україна  чиста Земля” :

4.ОБМЕЖУЙ – 1. СОРТУЙ –2. ЗАОЩАДЖУЙ – 3.ВЖИВАЙ ПОВТОРНО – 4. ПЕРЕРОБЛЯЙ. (разом)

5. Ми співпрацюємо з різними громадськими організаціями:

Діємо разом з громадською організацією «Голос природи».

6. Нас підтримує Центр Гуманістичних Технологій АХАЛАР в рамках Всеукраїнської школи громадських активістів «Я і громада».

7. Згадаємо історію… . Вода у стародавніх хіміків вважалася найголовнішим елементом . Вода - початок всіх початків !

( Піднімається гасло - "Вода - колиска життя". )

1.  Водні джерела у стародавніх народів служили місцем зібрання всіх богів, воді поклонялися як надприродну силу .

 

2. Засновник грецької медицини Гіппократ при лікуванні на одне з перших місць ставив воду.

3. Заселення земної кулі рослинним і тваринним світами пов'язано з цілющими властивостями води .

4. "Вода, у тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху. Тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не відаючи, що ти таке! Не можна сказати, що ти необхідна для життя. Ти саме життя !

5. Ти наповнюєш нас радістю, що не пояснюється  нашими почуттями. З тобою повертаються до нас сили, з якими ми попрощалися " - Антуан де Сент –Екзюпері

 6. Так, недаремно ж говорили в народі: “Де є вода, там  життя”.

7. А ще казали: “Буде вдосталь води - не буде ніякої біди”.

 1.  Ой, біда!

      Люди, що в Лівобережному каналі за  вода?

      Хімікати в ній усі –

      І на дні, і на воді!

     А була ж колись вода

     І прозора і чиста…

     Люди, трохи совість майте,

     Бідний наш канал рятуйте!

 2. Поглянь: яка в Блакитному озері водичка,

       А над водою молода вербичка.

       Яка ж чарівная краса!

        І блищить вранішня роса…

        Пам`ятаєш – з давнини,

        Коли  в бій ішли сини,

        Мати їх джерельною водою напувала,

       Тим самим сили їхньої прибувало.

 

3. Наше Блакитне озеро утворилося в 1970-х  роках із джерельних вод, що затопили піщаний кар'єр біля села Єлизаветівка Петриківського району. На сьогоднішній день його площа складає близько 240 гектарів.

4. Ніхто не знав, що при земляних роботах розкриється водоносний пласт, і з підземних ключів хлине вода.

5. Тоді будівельники розповідали: котлован заповнився водою так швидко, що ледве встигли виїхати самоскиди з піском. Потім на цьому місці  утворилося озеро, туди пригнали земзнаряддя, й пісок продовжували видобувати з-під води.

6. Вода в озері була чиста, відфільтрована грунтом. Тоді водойм розглядався як резервне джерело питної води. Поступово про первинне призначення котловану забули.

7.  У 1995 році, коли приймався Водний кодекс України, Єлизаветівському озеру, як і іншим водоймам, був привласнений статус водного об'єкта. Всі:     Ми б`ємо тривогу!

1. Сьогодні після проведених вимірів якості води  виявлено перевищення нітратів, що викликають захворювання крові, максимально допустимої концентрації   в три рази.

 2. Амонія - високотоксичної речовини, яка руйнує людську печінку, у пробах води Блакитного озера виявилося у 200 разів більше допустимого рівня.

 3. Стан Блакитного озера вкрай незадовільний. Неорганізований масовий відпочинок населення і комерційна діяльність призвели до забруднення берегової смуги побутовими відходами.

4.  Незаконна вирубка дерев і пожежі стали причиною знищення посадок лісу уздовж берега.

 5. Під час будівництва нового мосту в двох місцях був порушений примикаючий  до озера дренажний канал «Прорізь», що призвело до зміни природного течії води, обміління, заростання, замулювання і розмноження патогенного середовища. Порушена дренажна система, яка дозволяє водам Блакитного озера самоочищатися. У даний час водойма почала «цвісти», вода втрачає свою незвичайну прозорість.

 6. Як же гублять природу всюди

Черстві і бездушні люди,

Про екологію, мабуть, не знають.

Лиш про своє подвір`я дбають.

7. Пляшки, відходи – все в Блакитне озеро

 й у  канал «Прорізь» скидають,

Хоч скільки людей не проси –

Через це замулені наші береги.

1. Не буде людини із шлунком здоровим,

А воду  п`ють кам`янчани -  і малі, і здорові.

І ми оту воду отруйну вживаєм,

Такою водою  дітей напуваєм.

 2. Ми вас не лякаєм і це не дрібнички :

Від цієї отрути, цієї водички,

Хоч як не жахливо, а сталося так –

Вже й діти маленькі хворіють на рак.

(Схема “Наслідки вживання та впливу забрудненої води на організм людини”)

3. А ще від вживання отруєної води можна захворіти: на гепатит, пневмонію і гастрит.

4. І таку ми воду п’ємо. Як же ми іще живемо?

5. Що ж ми можемо зробити в такій ситуації?

6. Не смітити!

7. Гасити багаття!

1. Провести інформаційну кампанію щодо збереження водних ресурсів Кам`янського.

2. Дійсно, Єлизаветівський котлован - це все, що у нас залишилося. Так давайте ж виносити або вивозити своє сміття, думати про те, що обов'язково сюди повернемося, адже це - наш дім, а в будинку ми звикли робити прибирання і не смітити!

 3.Подивіться: де вода всміхалась – заросло болото,

   Де верба співала – зрубаний пеньок,

  Лисинами сяють береги сухії,

   В дружбу із природою зробим швидше крок!

 4. Памятайте, люди, назавжди,

     Неможливо жити без води.

5.   Це – життя колиска, це – дощі,

      Це – роса і квітка на межі.

 6.   Це - тумани, ріки і моря,

       Порятунок в спеку, це - життя.

 7.   Це – кришталь озер і джерело,

        Це – хмарки у небі, це – Дніпро!

  1.   Шурхіт хвиль і шторму дивний рев,

       Це – струмок у травах між дерев.

   2.  Зелень трав, веселки кольори,

        Нитки рік, у сутінках бори.

     3. Пам’ятайте ,люди, назавжди:

Разом: Неможливо жити без води!

          4 . Тож, щоб чистими води в Кам`янському зостались,

             Подолайте байдужість, користь і недбалість!

     5.   Хай співають весело птахи у лісах,

             Хай буяють квіти у парках і дворах,

      6.  Збережем Єлизаветівський котлован –

            Цей чудовий, справжній довкола світлий рай!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, Позакласні заходи
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку