Цікавий сценарій проведення педагогічної ради щодо питання атестування вчителів. Жартівливий зміст замість нудних презентацій-звітів. Перевірка вчителів на креативність.
Сценарій проведення засідання педради
з приводу атестації вчителів – 2018
Тема:
Мета:
Обладнання: проектор, фільм – 23 хвилини, завдання на папері, «розшукується» на дошці, 9 фото.
Ведуча: Добрий день. Ми вас зібрали сьогодні через дуже важливу інформацію. Ми розшукуємо дев’ятьох дуже небезпечних вчителів. Вони погрожують нашім дітям творчістю, цікавими уроками, розвитком їхнього потенціалу. І цей список можна продовжувати вічно. Якщо ви впізнаєте їх сьогодні обов’язково спіймайте і не відпускайте. Так, ось що ми маємо, відео-описи, які прислала нам методоліція.
(після кожного відео зачитується характеристика вчителя)
Ведуча: Ось вони, я їх впізнала. Так, ми розшукували саме вас. І щоб ви не змогли від нас втекти ви маєте відповісти на таке питання: «Чи креативні ви вчителі?» (відповідь – так). Щоб це підтвердити ви маєте виконати найскладніші, най витриваліші завдання. Ви готові до цього?
Увага! Перше завдання – робота в групі. Уважно читаємо умови і виконуємо.
Взагалі людський розум один із найбільш загадкових та непізнаних “механізмів”. Коли йдеться про креативність, то тут справа ще більше ускладнюється. Численні дослідження стверджують, що креативність може підвищуватися внаслідок тривалого відпочинку, вміння швидко переключати свою увагу з одного предмета на інший
Завдання 1
Задумайтесь про використання звичних предметів (стілець, чашка, кава чи цеглина) максимальною кількістю альтернативних способів.
Ось кілька способів використання звичайної скріпки:
– скріплення кількох листків паперу;
– запонка;
– сережка;
– імітація міні-тромбону;
– річ, яку можна використати для натискання “прихованої” кнопки рестарт на роутері;
– тримач для дротів навушників;
– закладка…
Які способи використання ви можете вигадати для ложки?
Які способи використання ви можете вигадати для дзеркальця?
Які способи використання ви можете вигадати для олівця?
А щоб ви очевидці просто так не сиділи ось вам такі страшні загадки:
1. Яке колесо не крутиться під час правого розвороту? 2. Це нежива істота, але в неї є 5 пальців. 3. Яке слово в словнику написано неправильно? 4. Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село? 5. Якою рукою краще розмішувати чай? 6. Нагодуй мене і я буду жити, але дай води – і я помру. Хто я? 7. Хто ходить сидячи? 8. Народжуються – летять, живуть – лежать, вмирають – спливають. 9. Що намокає, поки сушить? 10. Що більше з неї береш, то більше стає … Що це? 11. Я завжди десь між небом і землею, завжди на відстані. Якщо спробувати до мене підкрастися – я буду віддалятися. 12. Йшов чоловік із дружиною, брат із сестрою і швагро із зятем. Скільки всіх? 13. Я живу тільки там, де є світло, але щойно воно посвітить прямо на мене – я вмираю. 14. Що може подорожувати по світу, залишаючись в одному і тому ж кутку? 15. У якого слона немає хобота? 16. Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я? 17. Що завжди збільшується і ніколи не зменшується?
|
Запасне Рукавичка Неправильно
Одна
Найкраще ложечкою Вогонь
Шахіст
Сніжинки
Рушник
Яма
Горизонт
Троє
Тінь
Поштова марка
У шахового
Будильник
Вік людини
|
Наступне завдання ще більш складніше.
Завдання 2
Ваше завдання – закінчити малюнок, базуючись на простій фігурі, яка нанесена на листку.
Завдання 3
Третє завдання «Віддалені асоціації». Вам потрібно знайти четверте слово, яке б об’єднувало ці три слова.
Ви не зможете розв’язати це завдання, якщо будете намагатися відшукати схожі риси трьох об’єктів – адже між ними немає нічого спільного. Натомість, тут, як і у випадку із загадками, вам допоможе прозріння.
Падіння – Актор - Пил
Час – Волосся – Дорога
Біль – Мисливець – Капуста
Ведуча: Ну добре ви доказали нам, що креативні, але в нас ще є компромат на вас, талановитих небезпечних вчителів. Ось послухайте.
(бліц-інтерв’ю зняте раніше)
Ведуча: Навіть тут вони викрутились, ви чули ці відповіді? Гаразд, останнє як можемо вас випробувати це в вашому професійному званні. У кожного з вас буде питання на яке ви маєте відповісти правильно, комусь треба розшифрувати. Якщо цього не станеться ми не зможемо закінчити нашу педраду. Кожне правильне слово буде з’являтися над вашими фотографіями. Поїхали.
(розгадують фразу: «У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина» В.О. Сухомлинський)
… Між приголосними, щоб уникнути їх збігу, а також незалежно від закінчення попереднього слова перед наступними в, ф та перед сполученнями приголосних звичайно вживається « ____»
А а Б б В в Г г Ґ ґ Д д Е е
Є є Ж ж З з И и І і Ї ї Й й 18 1 29 11 26
К к Л л М м Н н О о П п Р р
С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч
Ш ш Щ щ Ь ь Ю ю Я я
А а Б б В в Г г Ґ ґ Д д Е е
Є є Ж ж З з И и І і Ї ї Й й 21 24 15 1 26
К к Л л М м Н н О о П п Р р
С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч
Ш ш Щ щ Ь ь Ю ю Я я
«Самий великий» - слово в жіночому роді_____________________
__ вини, __ власного бажання, __ газет, __ допомогою, __ ініціативи, __ нагоди, __ наказу, __ примусу, __ радості, __ умовою, екзамен __географії. Буква «_____»
А а Б б В в Г г Ґ ґ Д д Е е
Є є Ж ж З з И и І і Ї ї Й й 27 12 18 18 19 22 23 7 14
К к Л л М м Н н О о П п Р р
С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч
Ш ш Щ щ Ь ь Ю ю Я я
________- це цілісна система, єдність природи, суспільства і сутнісних сил людини, що увібрала в себе уявлення про граничність для людини основи сущого.
___________- жива, наділена інтелектом істота, суб'єкт суспільно-історичної діяльності і культури.
„Учитель, герой і поет…” - _________________________________?
Ведуча: А якщо серйозно, успіхів вам, всього найкращого в вашій важкій праці. Ви великі молодці!