Сценарій розваги «Космічна подорож» для дітей старшої групи
Під музику діти входять в зал, сідають на стільчики.
Музичний керівник: Вітаю всіх! Діти, скажіть будь ласка, ви любите подорожувати? (Відповіді дітей.) А на чому можна здійснити подорож? (Орієнтовні відповіді дітей: «На автомобілі, на літаку, на велосипеді».) Сьогодні я пропоную вам разом помандрувати дуже далеко — у космос! Але для цього потрібна дуже серйозна підготовка. Тож влаштуймося зручно у нашому центрі управління польотами і поговоримо про те, що нам знадобиться для польоту в космос і з чим ми там обов’язково зіткнемося. Спочатку Космічне привітання
Раз, два, три, чотири, п’ять
Почнемо космос вивчать.
В небі сонце і планети,
Ясні зорі і комети.
Ми вітання всім шлемо –
Дружно в космос летимо !
https://www.youtube.com/watch?v=sChJg3mPBuk
(Демонструємо дітям слайд-шоу із зображеннями зоряного неба, Чумацького Шляху, астероїдів, планет Сонячної системи, космодромів, різноманітних космічних апаратів тощо, пояснюючи і коментуючи те, що діти бачать на екрані. Після перегляду слайд-шоу з дітьми обговоріть, що найбільше їх вразило і запам’яталося.)
Музичний керівник: Діти, скажіть, що світить найяскравіше? (Відповіді дітей: «Сонце».) Сонце — це найбільша зірка у космосі, найяскравіша зірка нашої планетної системи, яка так і називається — Сонячна. А коли сонце сходить, що настає надворі? (Орієнтовні відповіді дітей: «Ранок, день».) Пропоную вам заспівати пісню «Хай завжди у небі світить сонце».
https://www.youtube.com/watch?v=E7NXGwh_T3E
Музичний керівник: А тепер вирушимо у подорож! Але на чому ж ми полетимо?
(Діти назвиють назви космічних апаратів і обирають той, який їм найбільше сподобався.Наприклад, це може бути зореліт. Діти вигадують йому назву.)
Музичний керівник: Діти, на нас уже чекає наш зореліт. Та потрібно ще швидко змайструвати космічні шоломи, аби перетворитися на справжніх космонавтів. У цих шоломах ми безпечніше почуватимемося у космосі.
(Дітям пропоную змайструвати з цупкого паперу космічні шоломи і розмалювати їх кольоровими олівцями. )
Музичний керівник: Ну що, усі готові? Тоді — пісню починай!
https://www.youtube.com/watch?v=H8vaNbccSgY
(Діти одягають на голови саморобні космічні шоломи і, сідаючи у «зореліт» — стільчики, виставлені один за одним, — співають пісню )
Музичний керівник: Настав час пристебнути паски безпеки! Починаємо відлік часу до старту зорельоту!
(Діти рахують: «Десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один, пуск!».)
Музичний керівник: Увага! Ми входимо у відкритий космос. Політ проходить нормально! Космонавти, пропоную всім узяти в руки телескопи, щоб побачити за ілюмінатором зірки, планети, астероїди.
(Діти прикладають до очей обидві руки, складені у вигляді телескопа, озираються по сторонах і, фантазуючи, по черзі розповідають, що вони «бачать» довкола, наприклад: «Я бачу багато зірок», «Я бачу планету Марс», «Я бачу Чумацький Шлях», «Я бачу величезний астероїд» тощо.)
Перегляд мультфільму
https://www.youtube.com/watch?v=HZodexUkiDI
Музичний керівник: У космосі час летить швидко. Настав час займати місця в зорельоті та повертатися на нашу станцію управління польотами, на Землю,
(Діти займають свої місця у «зорельоті», знову роблять відлік часу і командують «Пуск!». Діти знімають з голів космічні шоломи )
Музичний керівник: Ось ми і приземлились. Розімнемо наші ніжки?
.Руханка «Кроком руш»
https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g
Музичний керівник: А наше космічне заняття добігло кінця. До побачення, мої маленькі космонавти, до нових зустрічей!