Заняття «Морська подорож на кораблі» геокешинг

Про матеріал

Заняття для дітей старшого віку, ми повинні сучасним дітям розвивати символічну функцію мислення в процесі оволодіння елементами системи складення карт ; створити умови для гри – геокешинг, збагачуючи її зміст шляхом досвіду дітей, їх кругозору, їнтересу до соціального світу, різноманітних знань про неї; підтримувати дитячу ініціативу в грі; підтримувати прагнення слідувати лозіці гри, підкоряючись правилам, що випливають з її особливостей. Формувати екологічну культуру, сприяти виробленню активної життєвої позиції та дружніх партнерських стосунків.

Перегляд файлу

         

Геокешинг «Морська подорож на кораблі»

(старша група)

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

1.Вступна частина.

Діти, що відбувається, незрозуміло?

Та це ж шум моря, води!

Ви б хотіли  попливти на кораблі по теплому синьому морі? Ось і корабель. А щоб нам стати членами команди треба пройти випробування.

Я вам задам питання, а ви їх швиденько виріште!

Назви зайве слово:

  1. Кіт, собака, метелик (тварини).
  2. Земля, юпітер, космос (планети)
  3. Капелюх, серветка, светр (одяг)
  4. Береза, кульбаба, роза ( квіти)
  5. Ранок, вівторок, субота (дні тижня)

Ми з вами справжня команда, давайте станемо ще сильніше як ми вже вміємо. (збираємося в коло)

Ти диш! І ми сила! (обійми)

Погляньте на нашому кораблі є карта, там мабуть скарб, хочете знайти його? Звісно, тоді вперед пливемо по синьому морі (розгляд карти).

2.Основна частина

     Перший острів

«Танок навпаки»

   Ось і завдяннячко, нам треба зтанцювати танок, але він не звичайний  Тобто, якщо рука права піднята  вгору, то ми опускаємо ліву  вниз,

  вліво  ногу праву – то вправо ліву ногу,  повороти в різні сторони,  крок вперед- крок назад (під муз. супровід)

Ну що, почали!

Виконали, молодці!

Коли ми знайдемо скриню, нам що потрібне буде? Чим ми її будемо відкривати?

Нам потрібен ключ, щоб відкрити скарб-скриню, нам треба їх намалювати, а де ми можемо це зробити?

 В зошиті, листкі паперу.

  Другий острів

Малюємо графічний ключ.

(1вправо,1вниз, 8вправо, 1 вгору, 1вправо, 1 вгору, 2 вправо,1 вниз,1 вправо, 1 вниз, 1вправо, 2вниз, 1вліво,1 вниз, 1вліво, 1вниз, 2 вліво, 1вгору, 1 вліво,1 вгору, 9 вліво,1 вгору, 1вправо, 2вгору)

     Ось ми й готові до скрині, але де ж вона? Поглянемо на карту.

Трєте завданнячко на острові великих модулів. Де ж вони, правильно в спортивній залі!

Третій острів

  І ми команда! Вперед.

За схемою ми повинні побудувати собі корабель, щоб врятуватися від великої води коли будемо повертатися додому.

  Будуємо за схемою.

Ми впорались, пливемо далі!

Четверте завданнячко.

 (по коридору на підлозі наклеяні відбитки ніг та рук)

По черзі виконати потрібно.

Рука, нога, рука

2 ноги, рука

1 рука, 2 ноги

Ось це вправа, ми молодці!

 Повертаємося в групу, до корабля.

Хто це нас зустрічає? Та це ж пірати, але в них мабуть проблема!

Пірати (дорослі) розповідають про те, що їх питна вода дуже брудна, бо люди кидають в ріки, моря, ліси, озера,  на вулицю сміття

(перегляд відео про забруднення планети)

А я знаю як ми можемо вам допомогти, ми з дітьми покажемо як можна очистити воду.

  Пропоную відправитись в нашу міні лабораторію: одягаємо халати, матеріал для очищення води:

Брудна вода зі сміттям, землею.

Марля, вата, стакан, сито (правильно та послідовно на сито викладаємо спочатку бинт або марлю, потім вату, проливаємо воду,  в стакані просочується чиста вода)

Ми молодці, а де ж ваш скарб, пірати ви не бачили скарб?

 

Пірати виносять скриню, але вона чомусь не відчиняєтся, нам  треба подарунок зробити їм.

 Погляньте,  правильно,  очищувач води, це вам наш подарунок, а ось і скриня відчиняється, а в ній монети золоті- шоколадні.

 Дякуємо нашим гостям! До побачення,  нам  вже час повертатися до садочка.

3. Заключна частина.

Ми сьогодні подорожували, виконували завдання  яке вам найбільше сподобалось? Чому?

 (підведення підсумків)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:  розвивати символічну функцію мислення в процесі оволодіння елементами системи складення карт ; створити умови для гри – геокешинг, збагачуючи її зміст шляхом досвіду дітей, їх кругозору, їнтересу до соціального  світу, різноманітних знань про неї;  підтримувати дитячу ініціативу в грі; підтримувати прагнення слідувати лозіці гри, підкоряючись правилам, що випливають з її особливостей.  Формувати  екологічну культуру, сприяти виробленню активної життєвої позиції та дружніх партнерських стосунків.

Обладнання: макет корабля, карта- схема, музичний супровід,  танок навпаки, графічний диктант на  листках в клітинку, модулі великі, наліпки на підлозі (руки, ноги), вата, бинт, сито, брудна вода, склянки, очищувач води, відео презентація про забруднення планети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти Лисичанської міської ради

                  Комунальний заклад «Лисичанський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Дюймовочка»

 

 

 

 

Заняття з елементами геокешинга і квест-гри для старшої групи

« Подорож на кораблі»

                                                                  Вихователь:

                                                                    Мельнікова О.О.

 

 

 

 

2020 рік

 

 

 

 

doc
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку