Опорний заклад освіти «Хомутецька гімназія»
Миргородської міської ради Полтавської області
«Під знаком Купідона»
(розважальний вечір-конкурс до Дня Святого Валентина)
Підготувала: Учитель музичного мистецтва,
педагог – організатор
Радченко С.І.
2020 - 2021 н. р.
Мета:розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість, зацікавлювати старшокласників до культурно – дозвіллєвої діяльності школи, навчати учнів співати, танцювати, гарно декламувати, вміти швидко зорієнтуватися і дати відповіді на запитання у конкурсах,вікторинах.
Оформлення сцени і актової зали: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичнезабезпечення:музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічнізасоби: комп’ютер, мікрофони,підсилювальна апаратура, акустична система
Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі!
Вед.2. Вітаємо всіх закоханих і тих, хто чекає на своє кохання!
Вед.1. Кохання тривале, як світ!
І не знайдеться у цілому Всесвіті людини, яказмінить його заповіт!
Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя!
Вед.1. Адже сьогодні – свято любові - найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість, захоплення і, завдячуючи якому, продовжується життя на землі
Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу!
Вед.1. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є! Воно відзначається 14 лютого!
Вед.2. А свято називається – днем святого Валентина! Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.
Вед.1. З приводу цього є багато версій. За однією з них ми дізнаємося, що в 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.
Вед.2. Там Валентин закохався у дочку тюремника. Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.
Вед.1. Відтоді в день Валентина закохані надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.
Вед.2 . Кохання! Це почуття подарувало нам велику кількість пісень, балад, поем, трагедій, а також імен: Беатріче, Лаура, Тетяна Ларіна, Шагане. Ми не знали б їх ніколи, якби не чудові вірші, створені на їх честь.
Вед.1. Кохання оспівано композиторами, художниками, поетами. Воно пронизує поезії Володимира Сосюри і Івана Франка, Пушкіна і Лермонтова, Шекспіра і Петрарки, Лесі Українки та Олександра Олеся...
Вед.2. Отже, у нас сьогодні свято кохання і ми вас щиро вітаємо на вечорі «Під знаком Купідона»!
Лунає ніжна мелодія
Вед.1 Настав час представити пари:
Неперевершені, симпатичні, талановиті і романтичні пари нашої школи ! Зустрічайте!
Пара № 1_______________ _______________
Пара № 2 _______________ ______________
Пара № 3 ________________ ______________
Пара № 4 ________________ ______________
Тож перед тим, як ми розпочнемо змагання за звання Валентини і Валентина сьогоднішнього вечора, кожна пара готувала невеличке представлення!
Будь – ласка, просимо пари по – черзі підходити до мікрофону! Вітайте!
Вед.2:Отже, наші романтичні пари готові до першого конкурсу!
Я оголошую «Кохання з першого погляду»!
Умови конкурсу! Отже, увага! Я прошу вас, шановні пари, станьте навпроти один одного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами.
І так, ми перевіримо наскільки ви спостережливі!
1- й парі
Чи є годинник на руці? (ім’я) – запитання юнакові
Якого кольору очі в … (ім’я) – запитання дівчині
2-й парі
Якого кольору сорочка? (ім’я) запитання юнакові
Якого кольору волосся? (ім’я) – запитання дівчині
3- й парі
Чи є каблучка, сережки в дівчини? (ім’я) - запитання юнакові
Яка зачіска? (ім’я) – запитання дівчині
4 - й парі
Якого кольору вбрання (плаття) вашої обранниці?- запитання юнакові
Якого кольору взуття вашого партнера? – запитання дівчині
Молодці!Ви справилися з моїм завданням і кожній парі за відповідь, якщо вона співпала -нараховується 1 бал!
Ведуча1: Шановне журі! Слово за вами, ми надаємо вам час подумати! Поки журі оцінює наші пари, для всіх співає вокальний ансамбль красунь 9 класу! Зустрічайте!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вед.2: Дякуємо! Слово має найсправедливіше журі!
Ведуча 1:
Дякуємо і поки наші пари відпочивають і набираються сил до наступного конкурсу у нас Рекламно - інформаційна пауза.
- Всівжезнають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих. Але хтознає
що-небудь про “найдавнішувалентинку”?.
Наприкінці ХІІІ ст. набулопопулярностінадсилатиромантичніпосланнякоханійлюдині. Найдавнішавалентинказберігається у Британськомумузеї в Лондоні. Цялистівкапідписана герцогом Орлеанським Чарльзом 1415 року. Водночас, вінбувув’язнений і таємновідправив послання-кохання своїйдружині .
Вед.2. Давайте трохи поговоримо про імена Валентин та Валентина і дізнаємося істинну суть кожного імені!
Валентина - сильна, здорова. Валентину відрізняє велика доброта. Їй важко відмовити людині допомоги. Погоджуючись комусь допомогти, Валентина може пожертвувати своїм часом і планами. Валентина, дізнаючись про чиєсь горе, неодмінно висловить своє співчуття в тій чи іншій формі. У сімейне життя Валентина занурюється з головою. Ворогів у Валентини (можна сказати) немає. Є заздрісники, але їх вона обеззброює своєю добротою.
Вед.1 Валентин - сильний, здоровий. Він вірний друг, товариш. Йому довіряють таємниці, він віддає перевагу футбольному матчу. Не палить. Любить збирати гриби, ловити рибу, взагалі любить відпочивати на природі. Грає в шахи, розгадує кросворди. Не буде сваритися з дружиною з-за порожнього холодильника. В жінці цінує скромність, зберігає вірність у шлюбі. Знаходить спільну мову з батьками дружини, не відмовляє в допомозі сусідам і близьким,тому наступний наш конкурс називається « Меню в ресторані».
Умови конкурсу прості! Я запрошую наших джентльменів. Уявіть, що Ви запросили вашу дівчину до ресторану і вам необхідно обрати меню. Я роздаю Вам запропоновані назви страв у зворотньому порядку. Ваше завдання як якнайшвидше прочитати їх справжні назви! Хто справиться першим піднімає руку!
Ну що ж, розпочали!
А поки наші юнаки готуються для всіх нас музична пауза!
Зустрічайте___________ з піснею____________________
(1 – й парі) (1 – й парі)
ВАРЕНИКИ (ИКИНЕРАВ)
ГАЛУШКИ(ИКШУЛАГ)
(2 –й парі) (2 – й парі)
БОРЩ(ЩРОБ)
ПИРІЖКИ (ИКЖІРИП)
(3 –й парі) (3 – й парі)
КАМПОТ (ТОПМАК)
КОТЛЕТИ(ИТЕЛТОК)
(4 –й парі) (4 – й парі)
ПІЛЬМЕНІ (ІНЕМЬЛІП)
ПІЦЦА (АЦЦІП)
Ведуча 2 :
Дякуємо за прекрасну пісню!
Отже, у наших юнаків вже готові відповіді! Просимо вас до мікрофону, а журі оцінює справжніх джентльменів! Підтримуємо хлопців гучними оплесками!
__________________________________
Ще раз дякуємо! Слово має журі!
Ведуча 1:
А зараз ми хочемо зачитати імена відомих людей з іменами Валентина і Валентин.
Катаєв (письменник), Левашов (композитор), Нікулін (артист), Пікуль (письменник), Сєров (художник), Терешкова (космонавт), Юдашкін (художник-модельєр), Гризодубова (льотчиця), Степова - Легкоступова (естрадна співачка), Леонтьева (диктор телебачення), Малявіна, Сєрова, Тализіна, Титова (актриси), Пономарьова, Толкунова (співачки), Матвієнко (політик).
Ведуча 2: Ми оголошуємо танцювальний конкурс!
Наші прекрасні пари показали гарні інтелектуальні знання, а тепер ми будемо оцінювати як вони орієнтуються у музичному мистецтві. Чи можуть зацікавити свого партнера танцем? Отже, я пояснюю умови конкурсу! Вони прості! Звучить музика і ви повинні швидко зорієнтуватися що це за танець і як саме його потрібно танцювати! Пари, які будуть найкраще танцювати додадуть собі ще по 5 балів до загальної суми. Отож, ми розпочинаємо!
Вед.2.Отже, ви пройшли і цей конкурс! Надаємо слово вельмишановному і найсправедливішому журі!_________________________
А ми продовжуємо наше кохання з першого погляду!
У долонях я ніжно тримаю
Серце друга, аби не зранить
Знаю я, за любов не карають,
За любов починають любить!
Вед.1. Є легенда, ніби при творінні
Серце у людей було єдиним.
Але Бог за злочини невинні
Розділив його на половину
І тепер одна одну шукають
Половинку в почуттях жагучих!
Не знаходять – плачуть і страждають
А як знайдуть - кохають до віку!
Вед.2Наступний конкурс“Ти без мене – не ти, я без тебе – не я!”.
Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ. У цьому конкурсі беруть участь обоє учасників!
Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об’єднати імена в пари, відомі своєю любов’ю всьому світові. Я роздаю вам аркуші пареру, на яких ви може робити свої записи! Тож час пішов! А поки пари готуються для всіх присутніх звучить музичний дарунок ! Вітайте з піснею_________________________!
Ведуча1: Дякуємо нашим артистам! Що ж, я думаю, що пари готові! Просимо підходити до мікрофону і говоримо чітко ваші варіанти відповідей! Нагадую! Кожній парі потрібно було вірно скласти по 5 пар.
(Відповіді для журі і ведучих)
(ведуча повторює правильно чи ні і дає варіант правильної відповіді)
Адам –Єва
Цезарь-Клеопатра
Ромео -Джульєтта
Леді Діана-Принц Чарльз
Наполеон- Жозефіна
Герда-Кай
РетБатлер - Скарлетт О`Хара
Ассоль- Грей
Гамлет-Офелія
Тетяна-Онєгін
Наталка-Петро
Курнікова-Е.Еглесіас
Ярославна – князь Ігор.
Мавка – Лукаш.
Людмила – Руслан.
Дульцінея – Дон Кіхот.
Марічка – Іванко.
Леся Українка – Сергій Мержинський.
Оксана – Вакула
Контанція –д’Артаньян
Ведуча 2: Дякуємо нашим парам. Ви дійсно маєте інтелектуальні здібності! А у нас музична пауза! Запрошуємо на нашу сцену _______________________________ і в дарунок всім присутнім звучить пісня____________________________
Для вас, шановні , ми підготували найважчий іспит, інтелектуальний конкурс, який називається “Запитання на засипку”.Відповідати потрібно зразу, без обдумування і підказок. Тиша в залі допоможе вам зосередитись на питанні. Кожен з вас повинен відповісти на запитання. На скільки питань дасте відповідь – стільки балів принесете своїй парі. Все зрозуміло?! Я буду задавати по 5 запитань кожній парі. І так! 1 – ша пара прошу до мікрофону!
1. Зякого крана не беруть воду?(Зпідйомного)
2. Щознаходитьсявсерединішколи? (Буква о)
3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому
пішлакожна коза?(По землі)
4. Пішохідначастинавулиці. (Тротуар)
5. Зякоїрослини плела сорочки сестра для своїхбратів-лебедів?(З кропиви)
Молодці! Продовжуємо 2-га пара, прошу вас до мікрофону!
6. Пристрій, якийвимірює температуру тіла?(Термометр)
7. ВякійквітцісиділаДюймовочка? (Тюльпан)
8. Зякимкольоромзмішуютьжовтий, щоботриматизелений? (Синій)
9. Як називаютьквадратниймайданчик для гри в бокс? (Ринг)
10. Як в Україніназивають посаду головидержави? (Президент)
Дякуємо парі за відповідь! І ми продовжуємо! 3 –тя пара, будь –ласка до мікрофону!
11. Хтомаєнайбільший хобот?(Слон)
12. Яку команду даєвартовий? (Стій)
13. На якомумузичномуінструментіграє крокодил Гена на день свого
народження? (Гармошка)
14. ЩозгубилаПопелюшка, тікаючи з балу?(Туфельку)
15. Чим заправляють салат олів”є?(Майонезом)
Молодці! Наші пари справжні інтелектуали! Ми продовжуємо! 4 –та пара, будь ласка, ваші запитання! Готові? Почали!
16. У якийгощик не можнаналити води? (У повний)
17. Якогокаменянемає у морі? (Сухого)
18. Скількитваринтягнулоріпку? (3)
19. Хтовигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)
20. Хтовигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)
(Додаткові запитання, при потребі…)
Вед. 1. Ви - справжні лідери, і ви чудово справилися із завданням! Слово має журі._____________________________________________________________
Вед.1: Журі підводять підсумки, а ми продовжуємо! Наступний конкурс називається «Продовжити пісню!» Ваше завдання! Звучить пісня, яку ви знаєте і коли вона зупиняється, то вам потрібно продовжити далі! За кожну вірну відповідь ви отримуєте по 1 балу! Розпочинає пара_________
Молодці! Ми продовжуємо! Запрошую пару___________
Молодці! Ми продовжуємо! Запрошую пару___________
Молодці! Ми продовжуємо! Запрошую пару___________
Дякуємо! Слово має журі!__________________________
Вед.2. Дякуємо всім парам! Всі були неперевершені!
НАЙРОМАНТИЧНІША ПАРА ОТРИМУЄ ЗВАННЯ « ВАЛЕНТИН І ВАЛЕНТИНА», а решта пар отримують титули: «НАЙЧАРІВНІША», «НАЙКМІТЛИВІША», «НАЙАРТИСТИЧНІША», «НАЙСПІВУЧІША»…
ВЕДУЧИЙ:
І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері, батька, до землі любов одне до одного! Чекайте світлого справжнього кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею і серцем! Тільки воно підкаже вам що робити!
З днем святого Валентина Вас! Всім великого кохання!
Музична заставка, дискотека