Сценарій розважально -ігрового вечора до Дня Святого Валентина «Під знаком Купідона»

Про матеріал
«Під знаком Купідона» (розважальний вечір-конкурс до Дня Святого Валентина)
Перегляд файлу

Опорний заклад освіти «Хомутецька гімназія»

Миргородської міської ради Полтавської області

 

 

 

 

 

 

 

«Під знаком Купідона»

(розважальний вечір-конкурс до Дня Святого Валентина)

 

 

 

Пов’язане зображення

Підготувала:     Учитель музичного мистецтва,

педагог – організатор

Радченко С.І.

 

 

 

 

2020 - 2021 н. р.

 

 

Мета:розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість, зацікавлювати старшокласників до культурно – дозвіллєвої діяльності школи, навчати учнів співати, танцювати, гарно декламувати, вміти швидко зорієнтуватися і  дати відповіді на запитання у конкурсах,вікторинах.

Оформлення сцени і актової зали: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичнезабезпечення:музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічнізасоби: комп’ютер, мікрофони,підсилювальна  апаратура, акустична система

Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі!

Вед.2. Вітаємо всіх закоханих і тих, хто  чекає на  своє кохання!

Вед.1. Кохання  тривале, як світ!

І не знайдеться у цілому Всесвіті людини, яказмінить його заповіт!

Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя!

Вед.1. Адже сьогодні – свято любові -  найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість, захоплення і, завдячуючи якому, продовжується життя на землі

Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу!

Вед.1. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є! Воно відзначається  14 лютого!

Вед.2. А свято називається – днем святого Валентина! Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.

Вед.1. З приводу цього є багато версій. За однією з них ми дізнаємося, що в 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.

Вед.2. Там Валентин закохався у дочку тюремника. Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.

Вед.1. Відтоді в день Валентина закохані надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.

Вед.2 . Кохання! Це почуття подарувало нам велику кількість пісень, балад, поем, трагедій, а також імен: Беатріче, Лаура, Тетяна Ларіна, Шагане. Ми не знали б їх ніколи, якби не чудові вірші, створені на їх честь.

Вед.1. Кохання оспівано композиторами, художниками, поетами. Воно пронизує поезії Володимира Сосюри і  Івана Франка, Пушкіна і Лермонтова, Шекспіра і Петрарки, Лесі Українки та Олександра Олеся...

Вед.2. Отже, у нас сьогодні свято кохання і ми вас щиро вітаємо на вечорі «Під знаком Купідона»!

Лунає ніжна мелодія

Вед.1 Настав час представити пари:

Неперевершені, симпатичні, талановиті і романтичні пари нашої школи ! Зустрічайте!

Пара № 1_______________ _______________

Пара № 2 _______________ ______________

Пара № 3 ________________ ______________

Пара № 4 ________________ ______________

Тож перед тим, як ми розпочнемо змагання за звання Валентини і Валентина сьогоднішнього вечора, кожна пара готувала невеличке представлення!

Будь – ласка, просимо пари по – черзі підходити до мікрофону! Вітайте!

 

 

 

 

 

Вед.2:Отже, наші романтичні пари готові до першого конкурсу!

Я оголошую «Кохання  з першого погляду»!

Умови конкурсу! Отже, увага! Я прошу вас, шановні пари, станьте навпроти один одного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами.

І так, ми перевіримо наскільки ви спостережливі!

1- й парі

Чи є годинник на руці? (ім’я) – запитання юнакові

Якого кольору очі в … (ім’я) – запитання дівчині

2-й парі

Якого кольору сорочка? (ім’я) запитання юнакові

Якого кольору волосся? (ім’я) – запитання дівчині

3- й парі

Чи є каблучка, сережки в дівчини? (ім’я) - запитання юнакові

Яка зачіска? (ім’я) – запитання дівчині

4 - й парі

Якого кольору вбрання (плаття) вашої обранниці?- запитання юнакові

Якого кольору взуття вашого партнера? – запитання дівчині

Молодці!Ви справилися з  моїм завданням і кожній парі за  відповідь, якщо вона співпала -нараховується 1 бал!

Ведуча1: Шановне журі! Слово за вами, ми надаємо вам час подумати!  Поки журі  оцінює наші пари, для всіх співає вокальний ансамбль красунь 9 класу! Зустрічайте!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вед.2: Дякуємо!  Слово має найсправедливіше журі!

Ведуча 1:

Дякуємо і поки наші пари відпочивають і набираються сил до наступного конкурсу у нас Рекламно - інформаційна пауза.

-  Всівжезнають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих. Але хтознає

що-небудь про “найдавнішувалентинку”?.

    Наприкінці ХІІІ ст. набулопопулярностінадсилатиромантичніпосланнякоханійлюдині. Найдавнішавалентинказберігається у Британськомумузеї в Лондоні. Цялистівкапідписана герцогом Орлеанським Чарльзом 1415 року. Водночас, вінбувув’язнений і таємновідправив  послання-кохання  своїйдружині .  

 Вед.2. Давайте трохи поговоримо про імена Валентин та Валентина і дізнаємося істинну суть кожного імені!

Валентина - сильна, здорова. Валентину відрізняє велика доброта. Їй важко відмовити людині допомоги. Погоджуючись комусь допомогти, Валентина може пожертвувати своїм часом і планами. Валентина, дізнаючись про чиєсь горе, неодмінно висловить своє співчуття в тій чи іншій формі. У сімейне життя Валентина занурюється з головою. Ворогів у Валентини  (можна сказати)  немає. Є  заздрісники, але їх вона обеззброює своєю добротою.

Вед.1  Валентин - сильний, здоровий. Він вірний друг, товариш. Йому довіряють таємниці, він віддає перевагу футбольному матчу. Не палить. Любить збирати гриби, ловити рибу, взагалі любить відпочивати на  природі. Грає в шахи, розгадує кросворди. Не буде сваритися з дружиною з-за порожнього холодильника. В жінці цінує скромність, зберігає вірність у шлюбі. Знаходить спільну мову з батьками дружини, не відмовляє в допомозі сусідам і близьким,тому наступний наш конкурс називається « Меню в  ресторані».

Умови конкурсу прості! Я запрошую наших джентльменів. Уявіть, що    Ви запросили вашу дівчину до ресторану і вам необхідно обрати меню. Я роздаю Вам запропоновані назви страв у зворотньому порядку. Ваше завдання як якнайшвидше прочитати їх справжні назви! Хто справиться першим піднімає руку!

 Ну що ж, розпочали!

 А поки наші юнаки  готуються для всіх нас музична пауза!

Зустрічайте___________ з піснею____________________

(1 – й парі)       (1 – й парі)

 

ВАРЕНИКИ                  (ИКИНЕРАВ)

  ГАЛУШКИ(ИКШУЛАГ)

(2 –й парі)  (2 – й парі)

 

БОРЩ(ЩРОБ)

 ПИРІЖКИ          (ИКЖІРИП)

(3 –й парі) (3 – й парі)
КАМПОТ (ТОПМАК)

  КОТЛЕТИ(ИТЕЛТОК)

(4 –й парі) (4 – й парі)

ПІЛЬМЕНІ             (ІНЕМЬЛІП)  

  ПІЦЦА              (АЦЦІП)

 

 

 

Ведуча 2 :

Дякуємо за прекрасну пісню!

Отже,  у наших юнаків вже готові відповіді! Просимо вас до мікрофону, а журі оцінює справжніх джентльменів! Підтримуємо хлопців гучними оплесками!

__________________________________

Ще раз дякуємо! Слово має журі!

Ведуча 1:

 А зараз  ми хочемо зачитати  імена відомих людей з іменами  Валентина і Валентин.

 Катаєв (письменник), Левашов (композитор), Нікулін (артист), Пікуль (письменник), Сєров (художник), Терешкова (космонавт), Юдашкін (художник-модельєр), Гризодубова (льотчиця), Степова - Легкоступова (естрадна співачка), Леонтьева (диктор телебачення), Малявіна, Сєрова, Тализіна, Титова (актриси), Пономарьова, Толкунова (співачки), Матвієнко (політик).

Ведуча 2: Ми оголошуємо танцювальний конкурс!

Наші прекрасні пари показали гарні інтелектуальні знання, а тепер ми будемо оцінювати як вони орієнтуються у музичному мистецтві. Чи можуть зацікавити свого партнера танцем? Отже, я пояснюю умови конкурсу! Вони прості! Звучить музика і ви повинні швидко зорієнтуватися що це за танець і як саме його потрібно танцювати!  Пари, які будуть найкраще танцювати додадуть  собі ще по 5 балів до загальної суми. Отож, ми розпочинаємо!

Вед.2.Отже,  ви пройшли і цей конкурс! Надаємо слово вельмишановному і найсправедливішому журі!_________________________

 А ми  продовжуємо наше кохання з першого погляду!

У долонях я ніжно тримаю

Серце друга, аби не зранить

Знаю я, за любов не карають,

За любов починають любить!

Вед.1. Є легенда, ніби при творінні

Серце у людей було єдиним.

Але Бог за злочини невинні

Розділив його на половину

І тепер одна одну шукають

Половинку в почуттях жагучих!

Не знаходять – плачуть і страждають

А як знайдуть - кохають до віку!  

Вед.2Наступний  конкурс“Ти без мене – не ти, я без тебе – не я!”.

 Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ. У цьому конкурсі беруть участь обоє учасників!

 Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об’єднати імена в пари, відомі своєю любов’ю всьому світові. Я роздаю вам аркуші пареру, на яких ви може робити свої записи! Тож час пішов!  А поки пари готуються для всіх присутніх звучить музичний дарунок ! Вітайте з піснею_________________________!

Ведуча1:  Дякуємо нашим артистам! Що ж, я думаю, що пари готові! Просимо підходити до мікрофону  і  говоримо чітко ваші варіанти відповідей! Нагадую! Кожній парі потрібно було вірно скласти по 5 пар.

 (Відповіді для журі і ведучих)

(ведуча повторює правильно чи ні і дає варіант правильної відповіді)

Адам –Єва

Цезарь-Клеопатра

Ромео -Джульєтта

Леді Діана-Принц Чарльз

Наполеон- Жозефіна

 

Герда-Кай

РетБатлер  - Скарлетт О`Хара

Ассоль- Грей

Гамлет-Офелія

Тетяна-Онєгін

 

Наталка-Петро

Курнікова-Е.Еглесіас

Ярославна – князь Ігор.

Мавка – Лукаш.

Людмила – Руслан.

 

Дульцінея – Дон Кіхот.

Марічка – Іванко.

Леся Українка – Сергій Мержинський.

Оксана – Вакула

Контанція –д’Артаньян

Ведуча 2: Дякуємо нашим парам. Ви дійсно маєте інтелектуальні здібності!  А у нас музична пауза! Запрошуємо на нашу сцену _______________________________ і в дарунок всім присутнім звучить пісня____________________________

 Для вас, шановні , ми підготували найважчий іспит, інтелектуальний конкурс, який називається “Запитання на засипку”.Відповідати потрібно зразу, без обдумування і підказок. Тиша в залі допоможе вам зосередитись на питанні. Кожен з вас повинен відповісти на  запитання. На скільки питань  дасте відповідь – стільки балів принесете своїй парі. Все зрозуміло?! Я буду задавати по 5 запитань кожній парі. І так! 1 – ша пара прошу до мікрофону!

1. Зякого крана не беруть воду?(Зпідйомного)

2. Щознаходитьсявсерединішколи? (Буква о)

3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому

пішлакожна коза?(По землі)

4. Пішохідначастинавулиці. (Тротуар)

5. Зякоїрослини плела сорочки сестра для своїхбратів-лебедів?(З кропиви)

Молодці! Продовжуємо 2-га пара, прошу вас до мікрофону!

6. Пристрій, якийвимірює температуру тіла?(Термометр)

7. ВякійквітцісиділаДюймовочка? (Тюльпан)

8. Зякимкольоромзмішуютьжовтий, щоботриматизелений? (Синій)

9. Як називаютьквадратниймайданчик для гри в бокс? (Ринг)

10. Як в Україніназивають посаду головидержави? (Президент)

Дякуємо парі за відповідь! І ми продовжуємо! 3 –тя пара, будь –ласка до мікрофону!
 

11. Хтомаєнайбільший хобот?(Слон)

12. Яку команду даєвартовий? (Стій)

13. На якомумузичномуінструментіграє крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

14. ЩозгубилаПопелюшка, тікаючи з балу?(Туфельку)

15. Чим заправляють салат олів”є?(Майонезом)

Молодці! Наші пари справжні інтелектуали! Ми продовжуємо! 4 –та пара, будь ласка, ваші запитання! Готові? Почали!

16. У якийгощик не можнаналити води? (У повний)

17. Якогокаменянемає у морі? (Сухого)

18. Скількитваринтягнулоріпку? (3)

19. Хтовигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)

20. Хтовигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)

(Додаткові запитання, при потребі…)

  1.  За підрахункамивчених, героїтворівШекспіравимовляютьце слово 2259 раз. Щоце за слово?
    («Любов».)
    2. Кого в казці Андерсена полюбив стійкийолов'яний солдатик?
    (Паперову балерину.)
    3. НазвітькохануП'єро з казки «Золотийключик»?
    (Мальвіна.)
    4. Як звали кохану головного героя мультфільму «Альоша Попович і ТугаринЗмій»?
    (Любава.)

    5.Якийвесільнийподарунокпідніснімецький композитор Фелікс Мендельсон своїйкоханій, щовиходилазаміж за іншого?
    (Марш Мендельсона).

Вед. 1. Ви - справжні лідери, і ви чудово справилися із завданням!   Слово має журі._____________________________________________________________

Вед.1: Журі підводять підсумки, а ми продовжуємо! Наступний конкурс називається  «Продовжити пісню!»  Ваше завдання! Звучить пісня, яку ви знаєте і коли вона зупиняється, то вам потрібно продовжити далі!  За кожну вірну відповідь ви отримуєте по 1 балу! Розпочинає пара_________

Молодці! Ми продовжуємо! Запрошую пару___________

Молодці! Ми продовжуємо! Запрошую пару___________

Молодці! Ми продовжуємо! Запрошую пару___________

Дякуємо! Слово має журі!__________________________

Вед.2. Дякуємо всім парам! Всі були неперевершені!

  НАЙРОМАНТИЧНІША ПАРА ОТРИМУЄ ЗВАННЯ « ВАЛЕНТИН І ВАЛЕНТИНА», а решта пар отримують титули: «НАЙЧАРІВНІША», «НАЙКМІТЛИВІША», «НАЙАРТИСТИЧНІША», «НАЙСПІВУЧІША»…

ВЕДУЧИЙ:

І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері, батька, до землі любов одне до одного! Чекайте світлого справжнього кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею і  серцем! Тільки воно підкаже вам що робити!

З днем святого Валентина Вас! Всім великого кохання!

Музична заставка, дискотека

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
8 червня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку