Розважальна програма до Дня святого Валентина «Хто крутіший?»
Мета: організувати цікаве та змістовне дозвілля учнів старшої ланки;
Розвивати в підлітків почуття взаємоповаги та здорового суперництва;
Розвивати здібності дітей звертатися до власного життєвого досвіду;
Удосконалювати навички командної роботи;
Виховувати толерантність, чуйність та повагу до протилежної статі.
Обладнання: Сердечка-лайки для оцінювання конкурсів, музичний супровід для конкурсів, плакати від команд учасників (мають наперед виготовити самі команди), обладнання для конкурсів (будуть вказані в описі самих конкурсів)
Примітка: захід можна проводити як між хлопцями та дівчатами одного класу (що більш доречно в умовах карантинних обмежень), так і між збірними командами школи.
Хід заходу
Ведуча: добрий день, найгарніші у світі дівчата, та наймужніші у всесвіті хлопці! Вже багато десятиліть жінки та чоловіки світу доводять один одному, що вони – сильна половина людства. Пропоную і нам сьогодні зайнятися цією справою – показати, які ви вправні, обізнані та креативні.
Давайте привітаємо наші команди! (оголошення команд)
І. Конкурс-домашнє завдання
Команди дівчат та хлопців мали придумати назву команди, девіз та оформити мотиваційний плакат , наприклад «Дівчата можуть все!» та «Хлопці переможуть!»
Команди презентують свої девізи та плакати.
Ведуча: Одразу видно, що і в хлопців, і в дівчат серйозні наміри. Ставимо їм їх перші зароблені
Тому починаймо наш батл!
ІІ. Конкурс «Чоловік чи жінка?»
По черзі команди отримують запитання, на які можна дати відповідь одним словом – «чоловік» чи «жінка». За кожну правильну відповідь команда отримує один «лайк».
Запитання для команди 1
Запитання для команди 2
ІІІ. Конкурс «Найкращий подарунок»
Обладнання: стікери у формі сердечок для обох команд, 2 коробки, загорнуті як подарунки, бажано голубого та рожевого кольору (щоб було видно, що один для дівчат, а інший – для хлопців), ручки або маркери.
Завдання команд: дівчатам на стікерах написати ідеї подарунків до Дня святого Валентина для хлопців та наклеїти їх на голубу коробку; хлопцям придумати подарунки для дівчат та наклеїти їх на рожеву коробку.
Завдання можна ускладнити, запропонувавши придумати лише реальні подарунки (які можна зробити чи придбати пересічній людині), або навпаки – вигадати оригінальні подарунки, які би вразили.
Завдання бажано виконувати на час.
За кожен зарахований подарунок команди отримують «лайки»
ІV. Конкурс «Меломани»
Обладнання: якийсь програвач музики (колонка, телефон абощо ) та навушники .
Завдання: один з членів команди в навушниках слухає приспів відомої сучасної пісні та має показати її своїй команді за допомогою пантоміми. Команда отримує лайк, якщо відгадує пісню та ще 2 лайки, якщо заспіває її приспів.
Варіанти пісень: «Цьомаю» Дзідзьо та Оля Цибульська
«Почуття» Настя Каменских
V. Конкурс «Господарські заморочки»
Обидві команди отримують запитання, відповідає та, яка швидше підняла руку. Кожна правильна відповідь – лайк. Якщо команда дала неправильну відповідь , то право відповідати отримує інша команда.
Запитання:
VI. Конкурс «Обмін ролями»
Завдання просте: хлопці виконують якусь справу, притаманну дівчатам, а дівчата – навпаки. Я запропонувала хлопцям фарбувати нігті на спеціальних заготовках із картону справжніми лаками, а дівчатам заправити шнурівки в імпровізованих кедах із картону.
Оцінювати варто швидкість, акуратність, прояв фантазії та ентузіазм (настрій, з яким діти виконували завдання, наголошуючи, що в житті треба бути готовим до будь-яких завдань).
VІI. Конкурс сімейний
Обладнання: дві ляльки, підгузки, шкарпеточки, пелюшки або одяг для немовлят.
Завдання: команди мають вдягти ляльку т придумати їй ім'я. Не забувати, що робити все треба з ніжністю та обережністю, як із справжнім немовлям.
Оцінювати лайком правильне одягання кожного елементу одягу, оригінальність імені та обережність під час роботи.
VІІI. Конкурс Креативний
Обладнання: листки паперу для кожної команди та ручки
Завдання: за 2 хвилини скласти оригінальне привітання до Дня святого Валентина. В привітанні мають брати участь всі учасники команди.
Оцінюємо оригінальність, позитивність та загальне враження від
Ведуча: То хто ж сильна половина людства? Хлопці чи дівчата, чоловіки чи жінки? Давайте підрахуємо лайки кожної команди та дізнаємося, хто крутіший в нашій школі – хлопці чи дівчата.
Підрахунок лайків, оголошення та нагородження переможця.
Ведуча: Цього разу перемогли ________ , однак хто насправді «сильна половина людства» - це риторичне питання, адже тут ключове слово «половина»: жінки без чоловіків, як і чоловіки без жінок нічого не варті. Ми доповнюємо один одного. Чоловік і жінка — дві скриньки, в яких зберігаються ключі один до одного – писала Карен Бліксен
Тому не дивлячись на сьогоднішні результати, і наші хлопці, і наші дівчата – круті і неймовірні!