Сценарій розважальної програми до Дня святого Валентина "Хто крутіший: хлопці чи дівчата?"

Про матеріал
Цікавий та веселий захід для святкування Дня святого Валентина в умовах карантинних обмежень: можна провести його між хлопцями та дівчатами одного класу, як у їх класній кімнаті, так і у святковому залі. Запитання інтелектуальних конкурсів зоорієнтовані на жителів конкретно нашої місцеості, однак їх легко можна адаптувати під ваші потреби.
Перегляд файлу

Розважальна програма до Дня святого Валентина «Хто крутіший?»

Мета: організувати цікаве та змістовне дозвілля  учнів старшої ланки;

Розвивати в підлітків почуття взаємоповаги та здорового суперництва;

Розвивати здібності дітей звертатися до власного життєвого досвіду;

Удосконалювати навички командної роботи;

Виховувати толерантність, чуйність та повагу до протилежної статі.

Обладнання: Сердечка-лайки для оцінювання конкурсів, музичний супровід для конкурсів, плакати від команд учасників (мають наперед виготовити самі команди), обладнання для конкурсів (будуть вказані в описі самих конкурсів)

Примітка: захід можна проводити як між хлопцями та дівчатами одного класу (що більш доречно в умовах карантинних обмежень), так і між збірними командами школи.

 

Хід заходу

Ведуча: добрий день, найгарніші у світі дівчата, та наймужніші у всесвіті хлопці! Вже багато десятиліть жінки та чоловіки світу доводять один одному, що вони – сильна половина людства. Пропоную і нам сьогодні зайнятися цією справою – показати, які ви вправні, обізнані та креативні. 

Давайте привітаємо наші команди! (оголошення команд)

 

І. Конкурс-домашнє завдання

Команди дівчат та хлопців мали придумати назву команди, девіз та оформити мотиваційний плакат , наприклад «Дівчата можуть все!» та «Хлопці переможуть!»

Команди презентують свої девізи та плакати.

 

Ведуча: Одразу видно, що і в хлопців, і в дівчат серйозні наміри. Ставимо їм їх перші зароблені

Тому починаймо наш батл!

 

ІІ. Конкурс «Чоловік чи жінка?»

По черзі команди отримують запитання, на які можна дати відповідь одним словом – «чоловік» чи «жінка». За кожну правильну відповідь команда отримує один «лайк».

Запитання для команди 1

  1. Автор найвідомішої теореми (чоловік Піфагор)
  2. Письменник Марко Вовчок (жінка)
  3. Президент учнівського самоврядування нашої школи (жінка)
  4. Хто є засновником нашого містечка? (чоловік)
  5. Хто довше живе? (жінки)
  6. Нинішній директор нашого навчального закладу (жінка)
  7. У кого важчий мозок? (чоловіки)
  8. Хто частіше хворіє? (чоловіки)

Запитання для команди 2

  1. Автор «Кобзаря»? (чоловік)
  2. Хто зруйнував Запорізьку Січ (жінка, Катерина ІІ)
  3. Староста 8 класу (жінка)
  4. Президент України (чоловік)
  5. Хто був першим директором нашого навчального закладу ? (чоловік)
  6. Хто найкращі кухарі (чоловіки)
  7. Кого більше на Землі? (жінок)
  8. Хто в стані стресу легше втрачає голову? (жінки)

 

ІІІ. Конкурс «Найкращий подарунок»

Обладнання: стікери у формі сердечок для обох команд, 2 коробки, загорнуті як подарунки, бажано голубого та рожевого кольору (щоб було видно, що один для дівчат, а інший – для хлопців), ручки або маркери.

Завдання команд: дівчатам на стікерах написати ідеї подарунків до Дня святого Валентина для хлопців та наклеїти їх на голубу коробку; хлопцям придумати подарунки для дівчат та наклеїти їх на рожеву коробку.

Завдання можна ускладнити, запропонувавши придумати лише реальні подарунки (які можна зробити чи придбати пересічній людині), або навпаки – вигадати оригінальні подарунки, які би вразили.

Завдання бажано виконувати на час.

За кожен зарахований подарунок команди отримують «лайки»

 

ІV. Конкурс «Меломани»

Обладнання: якийсь програвач музики (колонка, телефон абощо ) та навушники .

Завдання: один з членів команди в навушниках слухає приспів відомої сучасної пісні та має показати її своїй команді за допомогою пантоміми. Команда отримує лайк, якщо відгадує пісню та ще 2 лайки, якщо заспіває її приспів.

Варіанти пісень: «Цьомаю» Дзідзьо та Оля Цибульська

«Почуття» Настя Каменских

 

V. Конкурс «Господарські заморочки»

Обидві команди отримують запитання, відповідає та, яка швидше підняла руку. Кожна правильна відповідь – лайк. Якщо команда дала неправильну відповідь , то право відповідати отримує інша команда.

Запитання:

  1. Коли висівають насіння перцю на розсаду? (В лютому)
  2. Як називається рідина, що перешкоджає замерзанню рідини в автомобілі? (Тосол)
  3. Скільки склянок води треба, щоб зварити одну склянку гречки? (2)
  4. Скільки приблизно днів корова виношує своє дитинча? (285)
  5. Як називається декоративне покриття стін, але не шпалери? (шпаклівка)
  6. Яка порода дров дає найжарчі дрова? (Дуб)
  7. Скільки тижнів триває вагітність у жінок ? (38-42)
  8. Гаджет, який доомагає швидко закручувати або викручувати саморізи? (Шуруповерт)
  9. Що додати в тісто, щоб воно було пишним та пористим? (сода, дріжджі)
  10. Якою лопатою найкраще відкидати сніг (Спеціальною)

 

VI. Конкурс «Обмін ролями»

Завдання просте: хлопці виконують якусь справу, притаманну дівчатам, а дівчата – навпаки. Я запропонувала хлопцям фарбувати нігті на спеціальних заготовках із картону справжніми лаками, а дівчатам заправити шнурівки в імпровізованих кедах із картону.

Оцінювати варто швидкість, акуратність, прояв фантазії та ентузіазм (настрій, з яким діти виконували завдання, наголошуючи, що в житті треба бути готовим до будь-яких завдань).

VІI. Конкурс сімейний

Обладнання: дві ляльки, підгузки, шкарпеточки, пелюшки або одяг для немовлят.

Завдання: команди мають вдягти ляльку т придумати їй ім'я. Не забувати, що робити все треба з ніжністю та обережністю, як із справжнім немовлям.

Оцінювати лайком правильне одягання кожного елементу одягу, оригінальність імені та обережність під час роботи.

 

VІІI. Конкурс Креативний

Обладнання: листки паперу для кожної команди та ручки

Завдання: за 2 хвилини скласти оригінальне привітання до Дня святого Валентина. В привітанні мають брати участь всі учасники команди.

Оцінюємо оригінальність, позитивність та загальне враження від

 

Ведуча: То хто ж сильна половина людства? Хлопці чи дівчата, чоловіки чи жінки?  Давайте підрахуємо лайки кожної команди та дізнаємося, хто крутіший в нашій школі – хлопці чи дівчата.

Підрахунок лайків, оголошення та нагородження  переможця.

 

Ведуча: Цього разу перемогли ________ , однак хто насправді «сильна половина людства»  - це риторичне питання, адже тут ключове слово «половина»: жінки без чоловіків, як і чоловіки без жінок нічого не варті. Ми доповнюємо один одного. Чоловік і жінка — дві скриньки, в яких зберігаються ключі один до одного – писала Карен Бліксен

Тому не дивлячись на сьогоднішні результати, і наші хлопці, і наші дівчата – круті і неймовірні!

docx
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку