Сценарій шоу-програми «Хто зверху?» для учнів 6 класу. ( До Дня Збройних Сил України )

Про матеріал
Даний сценарій допоможе виховувати у дітей через ігри людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.
Перегляд файлу

1

 

Шоу-програма «Хто зверху?»

 

Мета: Виховувати у дітей через ігри людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.

Обладнання: художньо оформлене приміщення, комп’ютер, телевізор, навушники, 2 комплекти подвійних літер – на живіт та спину, плакати  для конкурсу «Хто я»

Організація  свята. Конкурсно-розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 4 учні у команді), група підтримки та журі.

Хід заходу

      Організаційна частина. Представлення команд, ведучих та журі. Пояснення умов конкурсу.

Ведуча 1. Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу  «Хто зверху?»! 

Ведуча 2.Хто розумніший, дівчатка чи хлопчики? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що  дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведуча 1. Й найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править світом.  То ж  давайте представляти наших учасників.

Ведуча 2. Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто як кажуть: «Мама не горюй!». Перемогти у неї не-ре-аль-но. Хіба не знаю, можливо там є доктора наук!

Ведуча1. Дякую моя колега, дійсно, дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найчарівніші, найрозумніші дівчата нашого класу, і поки що не доктора наук, але все може бути! 

Ведуча 2. у нас є ще й верховні судді цієї неперевершеної гри – мами дівчаток!

Ведуча 1. Тепер можемо розпочинати.

Ведуча 1. У нас залишилася ще одна незавершена справа  – вирішити хто починає перший конкурс?

Ведуча 2. Я думаю, що тут допоможе гра «Дивоглядки»

Учасники виходять і розпочинають конкурс.

 

1 конкурс «Слова по буквах»

Ведуча1. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш наступний конкурс «Збери літери». 

Ведуча 2.  Зараз наші асистенти виносять Вам необхідний реквізит.

Ведуча 1. Дівчатка не лякайтеся. Зараз нам насправді потрібно бути дуже оперативними.

Ведуча2. Правила наступні:  я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які  в них у руках. Слово складаємо зліва направо. На це їм дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка  склала меншу кількість слів – 0 балів.

Якщо ви готові, то можна розпочинати. Три, два, один – час пішов.

Команда дівчат ( л, і, с, и, т, я, о, р)

1. Як називається ділянка, на якій ростуть дерева? (ліс)

2. Що росте на деревах? (листя)

3. Рудий, хвостатий звір чоловічого роду. (лис)

4. Через що мама сіє муку? (сито)

5. Що полюбляє їсти миша із молочних продуктів? (сир)

6. Біла крупа, схожа на пшеницю. (рис)

Команда хлопців (у, р, о, к, а, і, щ, т)

1. 45 хвилин у школі називають …(урок)

2. Що вкриває зверху стовбур і гілки дерев? (кора)

3. 12 місяців – це … (рік)

4. Хижа риба, яку ловлять взимку. (щука)

5. Як називають частину тіла людини, якою можна писати? (рука)

6. Як називають предмет, яким можна чистити зуби? (щітка)

 

2 конкурс  «Хто Я?»

Ведуча 1. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?».

Ведуча 2. Гравець команди зображений на картині, на якій може бути один або декілька персонажів. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Дорогі учасники, ваша поведінка має бути виваженою, можна відповідати «так» або «ні», а сам учасник буде ставити запитання. Конкурс оцінюється в 10 балів.

Команда дівчат. (картинка на телевізорі)

Команда хлопців. (картинка на телевізорі)

 

Ведуча 1. А зараз даємо можливість заробити ще більше балів. Кожній команді дається бонусне запитання і 1 хвилина для роздумів. Допускається похибка у 10 відсотків.

 Бонусне питання

Хлопці – Скільки відсотків парубків полюбляють дивитися бокс більше, аніж футбол? 35%

Дівчата – Скільки відсотків дівчат відразу після школи роблять домашні завдання? 62%

 

3 конкурс «Вгадай пісню»

Ведуча 2. А зараз ми переходимо до конкурсу «Вгадай пісню». За першими звуками мелодії  вам потрібно відгадати пісню. Кожна правильно відгадана пісня приносить 10 балів.

 

 

4 конкурс «Обмін ролями»

Ведуча 1. А зараз ми поміняємося ролями. Дівчатка будуть виконувати роботу хлопчиків, а хлопчики –  дівчаток.  Побачимо, хто спритніший.

Дівчаткам потрібно забити цвях у дощечку, а хлопчикам заплести косичку.

Гарно виконана робота принесе 10 балів.

 

5 конкурс  «Перший, Другий, Третій, Четвертий»

Ведуча 2. Наступний конкурс називається  «Перший, другий, третій, 4-й». У нас є 4 місця. Суть конкурсу  - розмістити суперників на відповідні місця відповідно до критерію. І так, завдання до хлопців. Питання : Хто із наших дівчат любить найбільше поспати на вихідних.?  Розставте дівчат на відповідні місця. На першому місці – та, що спить найдовше. Далі менше і ще менше. 1 хвилина  на обговорення. Подумали, Слухаємо вас!

Беріть дівчат за руки і розставляйте на місця. А тепер перевіряємо.

____ до 13.00, _____ – 12.00,______ – 11.00, ______ - 9.00, _______ – 9.00

 

Ведуча1. А тепер, дівчатка, увага, завдання вам. Подивіться на наших мужніх красенів! Гляньте, які вони кремезні! Ну, добре, питання: Хто із наших хлопців приділяє найбільше часу для підготовки до уроків. Хто найбільше часу приділяє – він повинен стояти першим зліва. Хто найменше - останнім! Розмістіть на відповідні місця! 1 хвилина на обговорення. Слухаємо вас!

 

Дівчата, прошу, розставляйте наших чоловіків, а ми  подивимось.

_______   (1,5ч.), ______.  , -45 хв., _________. – 40 хв. ________ – 30 хв, ___

 

Ведуча. А зараз час підвести підсумки нашої гри. Слово надається журі.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
3670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку