Сценарій змагань "Сьогодні справжніх хлопців свято" розроблено для учнів 3 - 4 класів з нагоди Дня українського козацтва та Дня захисника Вітчизни. Мета заходу полягає у прищепленні навичок здорового способу життя, формуванні почуття патріотизму, розширенні знань етикету.
Сьогодні справжніх хлопців свято
(Сценарій змагань між хлопчиками 3 – 4 класів
з нагоди Свята українського козацтва та Дня захисника Вітчизни)
Вчитель. 14 жовтня багате на свята. В цей день Україна відзначає Свято Покрови Божої Матері, День українського козацтва та День захисників Вітчизни. До речі, Покрова Пресвятої Богородиці була заступницею українських козаків у далеких походах. І козаки і теперішні українські військові – це люди мужні, наполегливі, винахідливі, розумні, кмітливі і справжні патріоти своєї країни. Зараз випала чудова нагода переконатися в тому, що наші хлопці наділені саме такими якостями. А допоможуть нам в цьому веселі спортивні змагання.
Запрошую учасників змагань до зали. Підтримаємо їх гучними аплодисментами. (Під звуки маршу команди заходять до зали.)
Хто сказав, що справжні хлопці
Лиш в казках існують?
Хто говорить, що в Подолах
Дівчата сумують?
Якщо є такі розмови,
Я відповідаю:
Кращих хлопців й веселіших
За наших немає!
За чесністю та прозорістю наших змагань буде спостерігати почесне журі у складі:__________.
Пропоную ближче познайомитися з хлопцями. Я буду ставити гравцям запитання, а вони повинні швидко відповідати. Хлопці, ви готові? То ж починаймо!
1.Назвіть дату свого народження.
2.Чи займаєтеся ви спортом?
3.Назвіть ваш улюблений мультик.
4.Найулюбленіший предмет у школі?
5.Ваша улюблена страва.
6.Про що ви мрієте?
7.Яку пору року ви любити найбільше?
8.Хто для вас є найдорожчою людиною?
9.Чи легко вам вчитися?
10.Що вам дуже важко пробачити?
Ось ми і познайомилися з нашими бійцями. Тепер я маю можливість ознайомити присутніх з умовами першого завдання. Вам потрібно за 30 секунд обрати капітанів і придумати назву для своєї команди. Готові? Час пішов…. Час вичерпано. Прошу команду 3 класу виголосити назву своєї команди. Тепер послухаємо команду 4 класу.
Вчитель. Капітани підійдіть, будь ласка, до мене. Потисніть один одному руки і побажайте чесної гри.
Оголошую другий конкурс, що має назву «Розминка». Цей конкурс на увагу. Потрібно виконувати всі мої команди, але тільки в тому випадку, коли пролунає команда «Клас». Хто помиляється, виходить з гри. Час – 1 хв.
Вчитель. Уявіть собі, що ви відбуваєте службу на морі. А шторм на морі — звичайне явище. Чи зможуть врятуватися від нього члени команди, ми зараз перевіримо. Вам потрібно всією командою розміститися на розгорнутій газеті. Капітани отримайте інвентар. Капітан, тримаючи газету в руці, біжить за умовну лінію. Там розгортає газету і ногами встає на неї. Як тільки він впорається з цим, стартує інший гравець. Перемагає команда, яка швидше виконає завдання. Готові? Починаймо!
Вчитель. Прагнучи отримати професію військового, хлопці змалку здобувають необхідні знання, формують потрібні навички, тренують тіло та дух. А цікаво, яка фізична підготовка у наших хлопчиків зараз? Давайте це перевіримо! Пропоную змагання «Хто кого». Потрібно перетягнути суперника на свою сторону. Починають капітани.
Вчитель. Для хлопців бути сильним в край важливо, то ж у нас конкурс на віджимання. Запрошую по два учасника з кожної команди. Умови конкурсу. Один хлопець з пари приймає упор лежачи на підлозі на прямих руках. Другий бере його за гомілки. За 20 секунд потрібно віджатися більшу кількість разів. Відпочивати між віджиманнями можна, але не більше 3 секунд.
Вчитель. Тепер ми спробуємо вивчити ступінь придатності наших добровольців до служби в авіаційних військах, тому оголошую конкурс «паперове авіашоу». Прошу підійти до мене по одному учаснику від кожної команди. Отримайте папір. Потрібно з цього паперу зробити літачок, а потім запустити його якнайдалі. Журі оцінює дальність та якість польоту літака.
Вчитель. Пропоную попрацювати усією командою. За умовною лінією лежать естафетні палички (за кількістю гравців у команді). За командою капітан біжить до умовної лінії, бере одну естафетну паличку і повертається до своєї команди. Як тільки він перетнув лінію фінішу, стартує наступний учасник. Виграє команда, яка швидше збере всі палички.
Вчитель. Для вас змагання на влучність. Капітани отримайте м’ячі. За умовним сигналом капітани виконують кидок м’ячів у горизонтальну ціль, яка знаходиться на відстані 3 м від лінії старту і поступаються місцем наступним учасникам. Виграє команда, яка виконала завдання швидше з більшою кількістю влучень у ціль.
Закінчився конкурс снайперів і я прошу команди стати на свої місця. (Доки команди шикуються на однаковій відстані від обох команд проходить дівчинка і губить хустку. Хто перший здогадається підняти хустку і повернути її дівчині, приносить своїй команді додаткових 3 бали).
Вчитель. Як ви вже здогадалися хустку дівчинка загубила навмисне, щоб ми змогли побачити, чи знаються наші хлопці на етикеті? Висновки робіть самі.
Вчитель. А тепер надійшов час оголосити конкурс капітанів. Кожному капітану я покажу портрет видатної людини, вам потрібно сказати, хто це.
Вчитель. Наші змагання добігли кінця. Прошу членів журі підвести підсумки та визначити команду - переможницю.
Я ще раз вітаю всіх присутніх зі святом, а особливо переможців змагань. Ви сьогодні молодці. Я впевнена, що ви й надалі будете добре навчатися, дружити зі спортом і станете гідними захисниками нашої держави.