Сценарій спортивного свята " Подорож бережливих" для 5-6 класів

Про матеріал
Мета: 1. Пробудити в 5-их класів інтерес до проблеми енергозбереження. 2. Познайомити учнів з елементами оптимальної методики енергозбереження. 3. У доступної дітям ігровій формі показати перспективи використання енергозбережних технологій.
Перегляд файлу

Сценарій  спортивного свята

" Подорож бережливих"

Мета:

  1.     Пробудити в 5-их класів інтерес до проблеми енергозбереження.
  2.     Познайомити учнів з елементами оптимальної методики енергозбереження.
  3.     У доступної дітям ігровій формі показати перспективи використання енергозбережних технологій.

Місце проведення: спортивна зала

Учасники : 5 класи (по 10 учнів)

Журі: вчитель фізкультури, учні старших класів, інші вчителі.

Хід заходу:

Під звуки спортивного маршу учасники заходять в спортивну залу і будуються.

Ведучий №1: Доброго дня, учасники! Ради вітати вас на нашому спортивному святі "Подорож бережливих"

Ведучий № 2: Напевно, кожен житель не лише нашої країни, але і всього світу знає сьогодні, що таке енергозбереження і енергоефективність. Адже якщо увесь час брати у природи, нічого не даючи натомість, може статися катастрофа, і життя на планеті Земля перестане існувати.

Ведучий №1:

Як яблуко на блюдці

У нас Земля одна.

Не кваптеся, люди,

Все вичерпати до дна.

Ведучий №2:

Пам’ятай, що надра не бездонні,

Коли набираєш воду у долоні,

Як на газі грієш чай свій ранній,

Пам’ятай: ти в світі не останній!

Ведучий №1:

Зрозумійте це, люди,

Як власний наказ.

Іншої Землі не буде

У кожного з нас.

Ведучий №2:

Як наша прожила б планета,

Як люди жили би на ній

Без теплоти, води і світла

і електричних вогнів.

Ведучий №1: Берегти ресурси планети - наше завдання

Ведучий №2: Ось і ми з вами проведемо спортивні конкурси, і розширимо свої уявлення про збереження води, тепла, електроенергії.

Ведучий №1: Жодне змагання не обходиться без суддів. Сьогодні судити наші команди будуть... (представлення членів журі)

Ведучий№2: І так, починаємо змагання. Як мовиться: "На старт, увага"!.

Перший конкурс: "Представлення команд"

Команда 5-А класу: "Енергетики"

                                    Девіз : Природа нам – як рідний дім,

                                                 Вона усім – як мати,

                                                 Щоб лад завжди був в домі тім,

                                                 Про це нам треба знати.

Команда 5-Б класу: "Економіки"

                                   Девіз : Не рви, не знищи, не зруйнуй –

                                               Це заповідь для тебе,

                                               Красу планети не зіпсуй –

                                               Вона одна під небом.

 Команда 5-В класу: "Ліхтарики"

                                   Девіз : Ви погляньте у віконце.

                                               Як яскраво світить сонце.

                                               Так навіщо, ви скажіть,

                                               Десять лампочок горить?

Ведучий №1: Електрика в пошані, допомагає нам у всьому!

Ведучий№2:

В Україні електричних станцій є багато.

Головна у них мета – струм нам подавати.

Світло щоб було в домівках,

В дитсадках та школах.

 

Ведучий №1:

Так давайте економити       електрику, друзі,

Без її корисної дружби

Нам прожити ніяк не можливо.

 

Другий конкурс: "Заміни лампочку"

IMG_9969.JPGПерший учасник біжить до стойки, де лежать кеглі (енергозбережні лампочки). Учасник повинен поставити одну кеглю (вкрутити лампочку) і повернутися назад, передати естафету наступному учасникові. Перемагає команда, першою що прийшла до фінішу.

Ведучий№2:

Щоб тепло не втекло,

Вітер у будинку не гуляв,

І не плед, не ковдра –

Повітря тепле зігрівало.

Ведучий №1:

Треба вікна всі обклеїти,

Підлогу і двері утеплити,

Щілини  усі закрити.

Ось, готово, можна жити.

 

Третій конкурс: "Заклей вікно - збережи тепло"

Перших п'ять учасників по черзі біжать до мату і крейдою малюють вікно. Наступні п'ять учасників по черзі малюють крейдою іншого кольору, імітуючи утеплення вікон.

IMG_9980.JPGВедучий№2:  А тепер діти, відгадайте загадки. Команди по черзі відгадують загадки.

Четвертий конкурс: "Ерудит"

Вимикач у будинку є.

Там йому велика честь.

Ти почастіше перевіряй.

Світло в квартирі...(вимикай)

Я завжди на мотузку

На столі чи у кутку,

До розетки як припнусь,

Мовби човен рушу в путь,

Згладжу хвилі всі,будь ласка.

Як я звусь? (електропраска)

   

 

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і співати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він богато чого може

І завжди нам допоможе! (Комп'ютер)

 

Ось машина – в ній насос,

Це- звичайний …(пилосос)

 

Диво-скринька,в ній вікно.

У вікні - щодня кіно.(телевізор)

 

Без ніг біжить,

Без вогню горить,

Без зубів, а кусається (Електричний струм)

 

Ведучий№1: 

Берегти завжди, берегти скрізь,

Берегти на суші і у воді,

Чим більше світла збережемо,

Тим краще усі ми заживемо!

 Чим менше ллється даремно вода,

Тим красивіше буде уся земля!

П'ятий конкурс: "Капитошка"

 По команді перший учасник затискає м'яч колінами і стрибає до стійки, намагаючись не впустити м'яч (не пролити воду), обходить стойку, повертається до фінішу, передає м'яч наступному учасникові. М'яч передавати за лінією старту.

Ведучий№2: 

Бережливий господар знає,що ніщо просто так не буває,

IMG_9971.JPGНе захочеш природі вклонитись,

Будуть діти і внуки журитись.

Ведучий №1:

І ось підводимо ми підсумки,

Які б не були вони.

Із спортом будемо ми дружити,

І нашою дружбою дорожити.

 

Ведучий№2: 

Якщо будемо всі дружити,

Веселіше стане жити.

А головний друг у будинку –

Енергоекономія!

 

Журі оголошує результати змагань, нагородження команд (грамотами і медалями)

Ведучий№2:   Ось і дізналися ми переможців. Подякуємо жюрі і глядачам. Командам бажаємо нових перемог. Будьте здорові, до нових зустрічей!

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку