Сценарій спортивного заходу "КОЗАЦЬКИЙ РИНГ" 6-8 класи

Про матеріал
Мета: викликати у дітей інтерес до фізичної культури й спорту, сприяти розвитку фізичних здібностей і навичок, укріпленню здоров'я і фізичному загартуванню.
Перегляд файлу

Сценарій спортивного заходу

"КОЗАЦЬКИЙ РИНГ"

6-8 класи

Вчитель: Полєжаєва Т.К.

 

Мета:  викликати у дітей інтерес до фізичної культури й спорту, сприяти роз­витку фізичних здібностей і навичок, укріпленню здоров'я і фі­зичному загартуванню.

Місце

проведення:    спортивна зала

 

Учасники:  хлопці 6-А, 6-Б, 6-В

 

Журі:     вчитель фізкультури, учні старших класів, інші вчителі.

 

- Система оцінювання: за кожну перемогу в конкурсі команда
отримує 3 очки, а за поразку 1 очко.

- У деяких конкурсах команди одержують додаткові очки за точні влучення.

- Болільник - переможець приносить своїй команді 1 очко.

 

Звучить сигнал "УВАГА!" Лунає музика. Коли вона перестає грати, до спортивної зали заходить ведучий.

Ведучий:    Добрий день вам, люди добрі!

 Щиро просимо до нас!

 Раді вас у нас вітати.

 Щастя та добра бажати.

Славетні козацькі часи і сьогодні цікавлять нас. Хлопцям хочеться бути такими кмітливими, сміливими і завзятими, якими колись були коза­ки. Дівчата теж полюбляють хлопців-лицарів, хоробрих, винахідливих.

Сьогодні ми проведемо змагання, які визначать, хто ж більше всього схожий на козаків.

Кожна команда - козацький кім зі своїм отаманом. Тож запрошуємо їх до зали.

Виконується козацький марш, і до зали заходять команди 6-х класів, ведучий називає їх.

Команда  - 6-А класу

Команда  - б-Б класу

Команда  - 6-В класу

Ведучий: Звичайно, який отаман, такий і кіш, адже найрозумніших оби­рали на керівні посади.

 

-       Перше змагання між отаманами.

 

Вікторина:

  1.    Як козаки голили собі голови?
  2.    Який одяг носили козаки?
  3.    Якого кольору був стяг у Запорізькій Січі?
  4.    Яким чином козаки повідомляли про небезпеку?
  5.    Назвіть відомих вам гетьманів України?
  6.    Про що мріяв Іван Степанович Мазепа?

 

Ведучий:  Козаки були гарними воїнами, тренували пам'ять, зір, слух. А яка у вас пам'ять?

 

- Друге змагання.

Команди отримують листи, на кожному з яких написано 25 слів. Через 1 хвилину представник від кожної команди має назвати якомо­га більше з 25 запропонованих слів.

Ведучий:  А зараз позмагаємося в жартівливій грі "Бойова тривога".

 

- Третє змагання.

Хто швидше збере розкидані чоботи і одягне їх на ніжки переверну­тих стільців. Учасникам гри зав'язують очі.

Ведучий:   

А тепер прошу, шановні,

Разом всіх до кола,

То ж згадаєм хороводи,

Що були довкола

Не соромтесь, веселіше,

Запрошуємо щиро,

Так ці наші українські

Завжди були милі.

 

- Четверте змагання.

 

Конкурс козацької пісні і танцю.


 

Музична пауза

 

Судді оголошують результат конкурсів.

 

Ведучий:   Як і сиву давнину

 Невгомонні діти

 Через тин та перелаз

 Лазити не проти

 То нехай у залі в нас лазять-перелазять,

 Пострибати мають час, щоб приза придбати.

 

- П'яте змагання. Естафети.

  1.    Команди повзуть по гімнастичній лавці, потім оббігають кеглі і повертаються назад до своєї команди.
  2.    Стрибки у мішках. Один гравець залазить у мішок, інші допомагають
    йому. Він стрибає до козлів вилазить із мішка і повертається назад. Потім ті ж самі вправи роблять наступний гравець. І так уся команда.

3. "Встигни пробігти". На середній лінії площадки стоять двоє боліль­ників проти кожної команди  та крутять довгу скакалку. По команді грав­ці по черзі пробігають під скакалкою і шикуються в колону. Як тільки останній закінчив бігти, команди по черзі через скакалку повертаються на місце. Перемагає команда, яка першою виконає завдання і з меншою кількістю помилок.

 

Музична пауза

Судді оголошують результати конкурсів.

 

4. "Як козаки у футбол грали". По одному учаснику від команди надівають ласти. Завдання - за 2 хвилини забити якомога більше голів у ворота суперників.

5. "Естафета з перешкодами". За сигналом гравці по черзі біжать та перестрибують через бар'єр, потім оббігають кеглі і повертаються на місці.

6. "Перетягування канату". Команди розташовуються на протилежних сторонах спортзалу за лініями, та впоперек середньої лінії кладуть канат довжиною 4-6 метрів. За сигналом гравці кожної команди заволо­дівають канатом і намагаються винести, його на свою половину.

 

Гра з болільниками

 

Вікторина :

  1.    Як називали козацький човен?
  2.    Які відзнаки мав гетьман?
  3.    Де похований Богдан Хмельницький?
  4.    Хто був гетьманом після Богдана Хмельницького?
  5.    Якого гетьмана і як прозвали за добру стрільбу з лука?

У кінці  гри підводяться підсумки.

 

Ведучий:  Позмагалися на славу,

Всі були в напрузі.

А чи варто виявити

Переможця, друзі?

Подарунки асе скажуть,

Але за сумлінність

Кожен візьме ще на згадку

Маленький гостинець.

 

Слово для підсумків надається журі.

Команди нагороджуються грамотами та призами.

Звучить пісня музика і команди виходять із зали.

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку