Сценарій спортивного свята " Веселі Олімпійськи ігри" для 3-4 класів.

Про матеріал

Легенди виникнення Олімпійських ігор перетинаються із завданнями до вправ спряморвані, щоб викликати інтерес до участі в спортивно-ігрових заходах, зміцнити впевненість дітей у своїх силах і знаннях, відкрити нові перспективи в освоєнні історії у фізичній культурі, збагатити знання дітей про появу Олімпійських ігор.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cценарій
спортивного свята
«Веселі  Олімпійські ігри»
для учнів 3-4-х класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цілі і завдання:
 1. Розвивати швидкість, силу, спритність, витривалість, гнучкість.
2. Удосконалювати рухові вміння і навички дітей.
3. Формувати у дітей потреба в здоровому способі життя.
4. Розвивати у дітей почуття гордості за власні успіхи і
досягнення, спонукати удосконалювати позитивний моральний вибір.
5. Розширювати уявлення дітей про спорт, удосконалювати просторові, кількісні, часові уявлення.
6. Розширювати і уточнювати уявлення дітей про способи безпечного
поведінки в різних видах рухової діяльності.
7. Створення необхідних умов, які формують менталітет здорового способу життя індивідуально кожної дитини на всіх етапах його вікового розвитку.
8. Збагатити знання дітей про появу Олімпійських ігор.
9. Викликати інтерес до участі в спортивно-ігрових заходах, зміцнити впевненість дітей у своїх силах і знаннях, відкрити нові перспективи в освоєнні історії у фізичній культурі.
10. Виховання любові до спорту і здорового способу життя, виховання інтересу до занять фізкультурою і спортом, розвиток рухової
активності учнів, виховання культури спілкування учнів.

Попередня робота: перегляд презентацій і телепередач про спорт, бесіди про спорт, спортсменів, Олімпійському русі в світі.

Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: м'ячі, обручі, фішки, мішечки з піском, свисток, кольорові олівці, аркуш паперу, тунелі для естафет,
Правила: команда за перемогу  у конкурсі заробляє – 2 бала, за пораску – 1 бал.
                                                    хід свята

О, спорт!
Ти - мир!
                                                                                                П'єр де Кубертен
 

У нашому залі спортивне свято
Усіх друзів ми зібрали
В Олімпійських іграх, дружно
Всі  участь хочуть брати
Свято радісне та гарне.
Краще не було і немає.
І від усіх дітей щасливих
Олімпіаді – посилаємо  привіт!

 

 

Вчитель фізкультури:

       Олімпійські ігри! Що це таке? Це змагання кращих спортсменів. Давайте сьогодні зробимо подорож у часі. Ми побуваємо в Стародавній Греції - країні, де давним-давно, за вісім століть до нашої ери, вперше проводилися Олімпійські ігри. За легендою Іфіт - цар Еліди - звернувся до мудреця, Дельфійського оракула, із  запитанням: "Що зробити, щоб уберегти народ від воїн і грабежів?" І мудрець порадив йому проводити спортивні ігри, які здружили б усіх греків. У Греції любили спорт і зраділи цьому рішенню. З того часу раз  на чотири роки, "між жнивами та збиранням винограду", по дорогах країни відправлялися в усі сторони посли, які несли звістку про майбутнє олімпійському святі і оголошували "священне перемир'я". На змагання заборонялося приходити зі зброєю. З самого свого зародження Олімпійські ігри несли народам мир і єднання.

 

Вчитель фізкультури:

      За велінням самого головного грецького бога Зевса, повелителя грому і блискавки, ми повинні запалити олімпійський вогонь. З тих давніх часів в Олімпії від сонячного променя запалюють факел. Гречанка в білому одязі передає факел спортсмену, і факел пускається в дорогу. Його везуть велосипедисти, мотоциклісти, веслярі, бігуни в місто, в якому будуть проводитися Олімпійські ігри. Від цього факела запалюють у величезній чаші вогонь, який горить протягом усіх Олімпійських ігор. Давайте і ми запалимо свій Олімпійський вогонь.


Естафета № 1 "Олімпійський вогонь".
      Перший учасник тримає в руках "Факел". Діти по черзі долають "смугу перешкод", бігом повертаються до своєї команди і передають "Факел" наступному учаснику. Останній в команді, подолавши перешкоди, передає факел капітану.


П'ять кілець на прапорі білому,
Між собою переплелися.
Ніби все спортсмени світу
Дружно за руки взялися.

 Естафета № 2 «Олімпійська емблема»
      Команди будуються за стартовою рисою. За командою, перший учасник біжить до фішкі відносить лавку, повертаючись, передає естафету. Другий учасник несе на стільчик аркуш паперу, також повертаючись передає естафету наступному. Третій учасник несе п'ять кольорових олівців. Наступний учасник біжить до стільчика і малює одне з кілець олімпійської символіки, також надходять і наступні чотири учасники. Останній учасник біжить до стільчика бере листок з намальованою символікою і біжить до своєї команди. За швидкість виконання дається переможцю - 2 очка, за правильно намальовану символіку - 3 очка.

 

Естафета № 3 «Олімпійські кільця»
      П'ятеро дітей  з команди вибудовують з обручів тунель. За сигналом перший гравець біжить крізь обручі, добігає до кеглі, що позначає місце повороту, повертається в свою команду. Потім естафету продовжує другий учасник команди і т.д. Після того як пробіжать всі учасники, хлопці, які тримають обручі, викладають з них олімпійську емблему. Чия команда швидше виконає завдання, та й перемагає.
  
Естафета № 4 «Хокей з м'ячем»
      Кожен учасник веде  хокейною ключкою малий м'яч, оббігає фішку, повертається, передає естафету наступному.

 Естафета № 5 «Фігурне катання»
     Учасники встають парами - хлопчик і дівчинка.  Пара встає на старті, піднявши ліву ногу. За сигналом починає стрибати на правій нозі до певної позначки, де змінюють ноги і назад виконують стрибки на лівій нозі.


Вчитель фізкультури:

     «У програму античних Олімпійських ігор входив біг на 1 стадій. Звідси і походить слово «стадіон» - довжина бігової доріжки дорівнювала 600 ступень. За переказами, її відміряв сам Геракл, за нашими мірками ця довжина становила 192 м. Запрошуємо учасників на старт легкоатлетичної естафети ».


Естафета № 6 «Легкоатлети»
     Учасники по черзі біжать, оббігають фішку і передають естафетну паличку (прапорець) наступному учаснику. Так виконують всі учасники команди, перемагає команда, яка першою закінчила естафету.

Вчитель фізкультури:

     «Існував ще один вид змагань у древніх греків - метання диска. Метали диск  у висоту і вдалину. При  метанні в висоту переможцем ставав той, чий диск падав на землю останнім. «Спортивні тарілки» виготовлялися з каменю, бронзи, заліза, олова і дерева. Їх зберігали в храмах в спеціальних сумках. Давайте і ми проведемо змагання по метанню. Будемо метати мішечки з піском ».

 

Естафета № 7 «Змагання метальників»
     Перед командою знаходиться горизонтальна мета. Кожен учасник по черзі бере мішечок з піском і кидає в горизонтальну ціль. Перемагає команда, яка більше разів влучить у ціль.

 



Конкурс «Вгадай-ка»
     Команди показують один одному пантомімою різні види спорту. За кожну правильну відповідь отримують одне очко.

1. Ковзанярі                            4. Футбол
2. Лижники                             5. Важка атлетика
3. Баскетбол                           6. Бокс

Вчитель фізкультури:

      «Дуже популярними на стародавніх Олімпійських іграх були кінні змагання. І це були змагання колісниць ».
«Учасники мчали до поворотного стовпа, розгорталися як можна ближче до нього, щоб не втратити жодного метра, і спрямовувалися до фінішу».

Естафета № 8 «Колісниця».
      Учасники кожної команди отримують великий м'яч .Сидячи  на м'ячі учасники по черзі стрибають по дистанції, обходять фішку і повертаються до своєї команди. Передають м'яч наступному. Перемагає колісниця, першої яка закінчила естафету.

Наші змагання вдалися на славу
Дійшли до фінішу все по праву
Варті всі ви нагороди
Призи вручити Вам ми готові!

 

 Підведення підсумків, нагородження переможців, вручення подарунків, загальна фотографія.


 
Закінчилися наші змагання, всім спасибі і до побачення!

docx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
2245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку