План-конспект уроку фізичної культури по темі: «Школа м’яча» з елементами футболу 3-4 клас

Про матеріал

Завдання уроку:

1.Навчати веденню м'яча поштовхом ноги та передачи м'яча ударом внутрішнью стороною стопи.2.Розвивати спритність, швидкісні якості, координацію рухів.

3.Виховувати вміння орієнтуватись, чітко виконувати колективні дії, увагу.

Перегляд файлу

                  План-конспект

уроку фізичної культури по темі: «Школа м’яча»

 з елементами футболу

3-4 клас

Завдання уроку:

  1. Навчати веденню м’яча поштовхом ноги та передачи м’яча ударом внутрішнью стороною стопи.
  2. Розвивати спритність, швидкісні якості, координацію рухів.

3.  Виховувати вміння орієнтуватись, чітко виконувати колективні дії, увагу.

Інвентар: футбольні м’ячі ,фішки, секундсвисток.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Хід уроку:

Зміст навчального матеріалу

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10-12 хв.)

 

 

1.Шикування учнів, привітання.

Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів, на уроці.

 

2. ЧСС за 15сек.

 

 3. Стройові вправи на місці: повороти ліворуч, праворуч, кругом, стрибком.

 

4. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на п’ятках;
  • на внутрішній частині стопи;
  • на зовнішній частині стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • стрибки в присіді з просуванням уперед.

 

5.Різновиди бігу:

  • із високим підійманням стегна;
  • із закиданням назад.

 

Ходьба для відновлення дихання.

Перешикування з колони по 3.

 

6.Загальнорозвивальні вправи на місці з м’ячем:

    1. Піднімання рук вгору, назад.

В. п. – о. с. м’яч унизу в руках.

1 – руки підняти вгору

2 – руки зігнути назад, дістати м’ячем потилиці

3 – руки вгору

4 – в. п.

 

    2.  Нахили тулуба в сторони.

В. п. – ноги нарізно, руки вгору.

1 – нахилитись вправо

2 – в. п.

3-4 – теж саме в ліву сторону.

 

  3. Передати м’яч під коліном.

В. п. – широка стійка, руки в сторони, м’яч в правій руці.

1 – нахилитись до правої ноги, передати м’яч  у ліву руку

2 – підвестись у В. п.

3-4 – теж саме до лівої ноги.

 

   4. Повороти тулуба.

В. п. – ноги нарізно, руки опущені донизу.

1 – поворот тулуба вправо, руки підняти вгору

2 –в. п.

3-4 – теж саме в ліву сторону.

 

   5. Підпросити м’яч, сплеснути у долоні та зловить двома руками.

В. п. – о. с.

 

   6. Набивання м’яча коліном.

В. п. – о.с.

Підняти праву ногу підбити м’яч коліном , так само лівою ногою.

 

    7.  Перекати з ноги на ногу.

В. п. –широка стійка, руки витягнути вперед.

1 – присісти, перекат на праву ногу

2 – перекат на ліву ногу.

 

   8. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

 В. п. – упор лежачи, м’яч на підлозі, під грудьми.

1 –зігнути руки, грудьми дістатись м’яча

2 – випрямитись у в. п.

 

   9. Стрибки

В. п. – о. с., руки на поясі, м’яч на підлозі біля правої ноги.

1-3 – стрибка на місці

4 – перестрибнути м’яч вправу сторону.

  1.         – теж саме у ліву сторону.

 

7.Виконання спеціальних вправ для контролю м’яча:

 

  • наступити на м’яч зверху правою ногою, котити його вперед-назад стопою;
  • те ж саме лівою ногою;

 

  • перед собою вправо, вліво правою та лівою ногою;

 

  • те ж саме навколо себе праворуч, ліворуч

 

8. ЧСС за 15секунд

30сек.

 

 

 

 

 

До 1хв

 

 

 

30 сек

30  сек

30 сек

30 сек

20 сек

20 сек

20 сек

 

 

40 сек

40 сек

 

20 сек

 

 

6-7 хв

 

40 сек

12-15 разів

 

 

 

 

30 сек

16-18 разів

 

 

 

30 сек

10-12 разів

 

 

 

 

 

30 сек

12-14 разів

 

 

 

1 хв.

 

 

 

30 сек

12-14 разів

 

 

30 сек

12-14 разів

 

 

 

30 сек

15 разів

 

 

 

40 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек

 

30 сек

 

30 сек

 

 

30 сек

 

.

 

 

Повідомлення завдань уроку

 

ЧСС не > 90

 

 

Фронтальний метод

 

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Увага на дихання, тримати дистанцию

 

 

 

 

 

Темп повільний, м’яч перед собою.

Темп повільний

 

 

 

 

 

М’яч тримати зверху

 

 

 

 

 

Коліна тримати рівно, нахил робити нижче

 

 

 

 

 

 

 

Темп повільний, м’яч у руках.

 

 

 

Підпросити м’яч і поки він летить встигнути сплеснути у долоні кілька разів.

 

 

 

 

 

Руки витягнути вперед

 

 

 

 

М’яч на рівні рук

 Контроль за диханням

Виконувати віджимання від полу, коліна не згинати, живіт підтягнути, спину не прогинати

 

Виконання стрибків з високою амплітудою, виконувати енергійно.

 

 

 

 

Фронтальний метод організації, одночасний спосіб виконання.

Стопу від м’яча не відривати.

 

Не втрачати контролю над м’ячем

 

 

Зоровий контроль м’яча

 

ЧСС не > 170.

 

 

           Основна частина ( 22-25хвилин)

 

 

1.Пас партнеру на точність.

 

  • удари по нерухомому м’ячу з місця;

(удар по м’ячу внутрішньою стороною стопи)

-удар по рухомому м’ячу ( зробити з м’ячем 1-2 кроки)

 

2.Удар по м’ячу ногой після ведення.

 

 

 

 

 

 

3.Ведення м’яча «змійкою»

 

 

 

 

 

 

4.Вкидання м’яча двома руками зверху    із-за голови.

 

 

 

5.Гра з елементами футболу «Тараканій футбол»

 

 

 

 

6. ЧСС за 15 сек

 

 

3 хв.

 

3хв.

 

3-4 хв.

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

5-7 хв.

 

 

 Учні виконують вправу у парах.

Удар по м’ячу виконувати внутрішньою частиною стопи, зупинку м’яча здійснювати наступанням  зверху підошвою.

Учень веде м’яч, поштовхом ноги , обходячи другого учня, повертається на місмо і ударом  внутрішньою стороною стопи, передає пас своєму партнеру.

Поточний метод

Рухатися з м’ячем, легко штовхаючи його поперед себе внутрішньою або зовнішньою частиною стопи, далеко м’яч від себе не відпускать

М’яч тримати двома руками за головою, здійснювати кидок, не відриваючи ноги від підлоги (без стрибка).

Дві команди. Учні в положенні упор руками позаду, пересуваясь на руках і ногах, грають у футбол.

 

 

 

Заключна частина ( 3-5 хв)

 

 

1.Ходьба у спокійному темпі

 

2.Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

 

 

 

3.  Шикування , підсумок уроку.

 

 

 

 

4. Організаційний вихід із зали.

 

Вимірювання ЧСС

 

30 сек

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 30сек.

 

 

 

 

Не порушувати рівняння в строю під час ходьби

«Уявить собі , у вас в руках квітки. В одній руці –роза, а у другій-кульбаба. Нюхаємо розу (вдихаємо носом), а потім дуємо на кульбабу( видих ротом)». Так повторюємо декілька разів.

Зупиниться на основних моментах уроку, похвалити учнів за старання. Нагадати, про користь активно рухатись.

 

 

До 90 уд/хв.

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
4341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку