Навчитистрибку у висоту з розбігу способом «перекрокування».
Розвивати спритність, силові якості ніжних кінцівок.Виховувати вміння орієнтуватись, увагу.
Урок по предмету
« Фізична культура »
для 3 класа
вивчаєма тема: школа стрибків
Тема: Школа стрибків
Мета: 1. Навчити стрибку у висоту з розбігу способом «перекрокування».
2. Розвивати спритність, силові якості ніжних кінцівок.
3. Виховувати вміння орієнтуватись, увагу.
Інвентар: гумова стрічка, гімнастичний мат, малі м’ячи, обручи, м’яч.
Тип урока: урок глибокого вивчення.
Місце проведення: спортивний зал
№ п/п |
Зміст уроку |
кількість |
Методичні вказівки |
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
Ч
А
С
Т
И
Н
А
|
1.Шикування, повідомлення завдань уроку.
2.Різновиди ходьби: - звичайна ходьба
3.Різновиди бігу: - біг спиною вперед - біг «ножицями» зі зміною ніг попереду 4. Комплекс загально розвивальних вправ на місці: 1)Розминаємо зап’ястки. В.п.-о.с.,руки в замок. 1-4- хвилясті рухи в одну сторону 5-8- теж саме в другу сторону. 2) Випрямляємо руки вперед, вгору. В.п.-о.с., руки в замок. 1 –випрямити руки вперед 2 – в.п. 3 – випрямити руки вгору 4 – в.п. 3) Нахили голови. В.п.- ноги нарізно, руки на поясі. 1 - 8 – нахилити голови в сторони 1 – 8 – нахили голови вперед-назад 1 8 – повороти голови в сторони. |
10’ - 12’ 1’
20’’ 20’’ 20’’ 20’’
20’’
10 разів 20’’ 10 разів 20’’ 10 разів
40’’
40’’
5’- 6’
12 – 15 разів
14 – 15 разів
4 – 6 разів |
Привітання, стройові вправи на місці
тримати строй руки вгору руки за головою руки на поясі
за сигналом-стрибок вгору за сигналом-віджатись від підлоги за сигналом-зробити підйом тулуба лежачи
звернути увагу на дихання
темп повільний
Руки не розпускати, випрямляючи у ліктях
Вправу виконувати в повільному темпі
|
|
4) Нахили тулуба к ногам. В.п.- ноги нарізно, руки в сторони. 1 – 3 –наклон тулуба до правої ноги протилежною рукою; 4 –повернутись у в.п. 5 - 7 – теж саме у ліву сторону; 8 – повернутись у в.п. 5) Пружні рухи. В.п. – випад правою, руки з упором на коліно. 1 - 8 – пружні рухи на праву ногу; 1 – 8 – пружні рухи на ліву ногу. 6)Вправа «кішочка». В.п. – упор на колінах. 1 – підняти голову вгору, прогнутись ; 2 – опустити голову вниз, дістатись підбородком до грудної клітки, вигнути спину вгору. 7)Вправа «песик». В.п.- упор на прямих ногах. 1 – опустити тулуб, прогнутися стоячи на руках; 2 – підняти тулуб вгору, з упором на руках. 8) Вправа «корзинка». В.п.- лягти на живіт, руками взятись за гомілки. 1 – випрямляючи ноги, прогинатись вгору; 2 - повернутись у в.п. 9) Присідання на одній нозі. В.п. – широка стійка, руки в сторони. 1 – присісти на праву ногу, руки вперед 2 – випрямитись у в.п. 3 – присісти на ліву ногу, руки вперед 4 – в.п. 10) Стрибки, підтягуючи ноги до живота. В.п. – о.с. 1 – стрибок, підтягнути ноги, зігнуті у колінах до живота. 2 – стрибок, ноги разом. 11) Вправа на встановлення дихання. Перешикування для основної частини |
12 – 14 разів
5 – 6 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
24 – 30 разів |
Темп повільний, коліна не згинати
Спина пряма, повільно розтягуємо м’язи нижніх кінцівок
Голова до верху –вдих, голова до низу- видих
Коліна не згинати, підняти тулуб, п’ятки прижати до підлоги.
Рукми триматись за гомілки, тягнутись вище, темп повільний
Присідати на одну ногу, п’яти від підлоги не відривати, піднятись у в.п. на видих.
Встигнути підняти ноги вище до живота. |
О
С
Н
О
В
Н
А
Ч А С Т И Н А
|
|
20’ -25’ 6’- 8’
2’- 3’ 4-5 разів
1’- 2’ 4-5 разів
3’- 4’ 9 – 10 разів
5’ – 7’ 9 – 10 разів
6’ – 7’
|
Поточний метод
Поступово розібрати техніку виконання стрибка, зробити підводячи вправи.
Розділити на команди, змагальний метод Розвиваємо м’язи верхніх кінцівок, окомір, точність руху. Діти стоять колом, посередині вчитель з м’ячем. Підкидуючи м’яч вгору, вчитель називає чиєсь ім’я. всі розбігаються у різні сторони, а той кого назвали біжить до м’яча, ловить його і кричить «стоп!». Всі зупиняються на місці, а гравець м’ячем намагається в когось поцілити і попасти, тоді інший стає ловцем. |
З А К Л Ю Ч Н ч А а с т и н а |
|
3’ – 5’
1’ – 2’
1’ – 2’
1’ – 2’ |
Фронтальний метод.
За зростом
Відмітити учнів, які найбільш вправно виконували завдання. |