Сценарій свята 5 класу «Посвята в п’ятикласники»

Про матеріал
Сценарій свята 5 класу «Посвята в п’ятикласники» Мета заходу:- сприяти успішному протіканню процесу адаптації учнів до навчання; - формувати у них повагу до норм і цінностей життя школярів; почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей; -сприяти згуртуванню класного колективу, розвитку у п’ятикласників умінь планувати, здійснювати, аналізувати і оцінювати спільну діяльність; -виховувати доброзичливі стосунки між однокласниками, комунікативні якості особистості, почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах, любов до школи Місце проведення: класна кімната
Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ 5 КЛАСУ "ПОСВЯТА В П'ЯТИКЛАСНИКИ"

Сценарій свята 5 класу

«Посвята в п’ятикласники»

Мета заходу:- сприяти успішному протіканню процесу адаптації учнів до навчання;

- формувати у них повагу до норм і цінностей життя школярів; почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей;

 -сприяти згуртуванню класного колективу, розвитку у п’ятикласників умінь планувати, здійснювати, аналізувати і оцінювати спільну діяльність;

 -виховувати доброзичливі стосунки між однокласниками, комунікативні якості особистості, почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах, любов до школи

Місце проведення:  класна кімната

                                                ХІД ЗАХОДУ

Ведучий 1:

Слухайте! Слухайте всі!

Наша промова готова.

Сьогодні в школі свято.

Про вас, п’ятикласники, слово!

Ведучий 2:

Зібрались ми сьогодні на свято

П’ятикласників вітати від душі

Дивіться, їх у нас багато, –

Тож зустрічайте, аплодуйте, – ось вони!

Ведучий 1:Сьогодні наше свято буде трішки незвичайним, адже ми проведемо його у формі змагання між командами хлопців та дівчат, де учні зможуть показати свої здібності, ерудицію та таланти.

 

Ведучий 2: Зараз ми хочемо  ПРЕДСТАВИТИ КОМАНДИ.

Знайомтесь команда «Дівчат»(оплески )

1.  Скромна, загадкова, добра, совісна, справжня господиня  -

2.   Щира, слухняна , самостійна, гарна і добра. –

3.Гарна, старанна, щира,  доброзичлива, справедлива –

Ведучий 1:Знайомтесь команда «Хлопців»(оплески)

1.Швидкий, кмітливий, здібний, гарний та щирий  -

2. Рухливий, навіть нестримний, непередбачуваний, сильний, кмітливий та винахідливий  -

 3. Відповідальний, культурний , енергійний та доброзичливий –

Ведучий 2: Гра «Познайомтесь» (для обох команд)

Діти, зараз я попрошу уважно слухати мої  запитання та виконувати завдання дуже швидко, і так розпочали:

 Ущипніть себе за носа ті , хто любить солодощі.

 Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.

 Погладьте сбе по голові  ті, хто любить грати у футбол.

 Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.

 Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.

 Руки за спину ті, у кого є сестричка.

 Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.

 Потупайте ніжками ті учні, хто любить танцювати.

 Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

  

Ведучий1:А зараз п’ятикласники готові пройти випробування, щоб довести свою готовність навчатися в середній ланці нашої школи.

Ведучий 2Ми   побачимо, чи дійсно ви можете влитися у старшокласну сім’ю.

Розпочинаємо шоу  «П ятикласники»

Ведучий1: Отже , на нашому святі є дві команди- це команда дівчат та команда хлопців.

Ведучий2:Пропоную командам привітати один одного.

Слово команді дівчат.

Ведучий1:Слово команді ДІВЧАТА.

Ми дівчата супер клас.

                    Всі у захваті від нас.

                    Ми вас, хлопці обіграєм,

                     бо знання хороші маєм.

Капітан. Ми вам радим вже здаватись,

                бо не маєте сили й розуму з нами змагатись.

                Ми ж бо, бачте, всі красуні,

               і команда ми «Гарнюні!»

Ведучий 2: Слово команді ХЛОПЦІ.

А ми хлопці супермени,

                 сильні й справжні джентльмени.

                 Всі предмети добре знаєм,

                  і покажем, що ми маєм.

Капітан. Вас, дівчата, подолати,

               буде легко, що сказати.

               Ми команда «Суперсила»

               нам усі знання під силу.

Ведучий 1 Молодці . Наступне Завдання 1. КМІТЛИВІ!

 

Ведучий 2

 Хто знає відповідь, піднімає руку. За правильну відповідь отримаєте фішку, а потім порахуємо фішки і визначимо переможців.

Дівчата перші. Запитання для дівчат.

-Скільки кольорів у веселки? (Сім).

-Частина мови, що вказує на ознаку предмета (Прикметник).
-Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).

 -Де знаходиться кабінет директора?(на 1поверсі)

-Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).

 

Ведучий 2. Хлопці ваша черга:


-Столиця нашої Держави (Київ).
-На якому поверсі знаходиться кабінет інформатики?(на ІІ поверсі)
-Грошова одинця України (гривня).

-Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
-Частина мови, що відповідає на запитання ХТО? або ЩО? (іменник)

Ведучий1:Молодці, ви всі справилися із завданням.

Ведучий 2:Тому наступне завдання  буде дещо складнішим. Покажіть наскільки ви талановиті.

Завдання 2 . Талановиті 

Вам потрібно без підготовки  заспівати частівки під музику(включаю частівки)

 Частівки (для дівчат)

Наші хлопці-горобці

Всі відважні молодці,

Нас в образу не дадуть.

Якщо треба то й наб’ють.

  В книгу Гінеса з рекордом

Не потрапила ще я,

Хоч і  можу на уроці

З’їсти сто цукерок я!

 Частівки (дляхлопців)

Математика пройшла

Отримав я двійку

Ой, учитель дорогий,

Постав хоча би трійку!

 Мій щоденник, вірний друг,

Для мене старався.

Як не вивчив я   урок,

Він вдома залишався.

 

Ведучий 2:     Завдання 3.  Винахідливі

За словесним портретом відгадайте вчителів.

Ведучий 1: Командам по черзі будемо задавати питання, а ви відповідаєте. За правильну відповідь отримаєте фішку, а потім порахуємо фішки і визначимо переможців.

Отже ,завдання хлопцям:

Портрет 1. Чоловік.  Надає перевагу спортивному одягу. Улюблений вид спорту – футбол, волейбол, велоспорт.

(відповідь вчитель фізкультури)

Портрет 2. Жінка. Має строгий вигляд. Керує всіма в школі.

(відповідь директор школи)

Портрет 3  Це молода жінка. Полюбляє розмовляти іноземною мовою. (вч.англ.мови)

Ведучий 2:А зараз завдання для дівчат :    

Портрет 4. Це жінка. Весела і заклопотана. Має кабінет на другому поверсі. Полюбляє проводити лінійки.( Педагог організатор)

Портрет 5. Активна. Молода.. Любить подорожі в часі, знає прізвища всіх гетьманів та президентів України.(вчитель історії)

Портрет 6. Жінка. Вміє без помилок підписати зошити. Чудово декламує вірші .Знає всіх письменників нашого краю.(Вч.Української літератури)

 

 

Ведучий 1 :   Завдання 5.Відгадай !

 

Питання дівчатам:

1. Вона є українська, російська, польська (мова)
2. Морський делікатес. (омар)
3. Її мила мама (рама)
4. Волосся під носом, їх носять чоловіки. (вуса)
5. Нічний птах з великими очима. (сова)
6. Зранку на траві. (роса)
7. Чоловіче ім’я, літературний жанр (рома)
8. Купідон .... (амур)
9. Єврейське жіноче ім’я, яке часто згадується в анекдотах. (Сара)


Питання хлопцям:

1. В ній живе лисиця. (нора)
2. Вона буває рослинна, земна та головного мозку. (кора)
3. Його косять на зиму. (сіно)
4. Колір очей, приправа. (карі)
5. Вона буває божою (кара)
6. Символ дружби (арка)
7. Водойма, яка протікає. (ріка)
8. Знаряддя праці, її заплітають дівчата. (коса)
9. Місце розрахунку в супермаркеті. (каса)

 

Ведучий 1 : завдання 6 Це ваше домашнє завдання «Талановиті рученята»

Ведучий 2 :Вам було задано завдання вдома створити «Осінні композиції» назвати їх та представити.

Отже, слово команді хлопців (представляють «Осінні композиції»)

 Ведучий1: а тепер вам слово дівчата (представляють «Осінні композиції» )

Ведучий 2 : Ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника.

 Ведучий 2 : завдання 7 « Чудові кулінари» Це ваше домашнє завдання Вам потрібно було  вдома пригутувати щось солоденьке,а також розповісти нам рецепт вашого блюда.

Отже,вам слово дівчата (представляють свої страви)

Ведучий1: слово команді хлопців (представляють свої страви)

 

Ведучий1: Дякуємо вам, п’ятикласники. . Ви з честю  пройшли випробування, і ми зараховуємо вас у нашу дружну родину старшокласників. Зараз ми посвячуємо у нашу дружну родину старшокласників та  вручаємо посвідчення п’ятикласника .

 

Класний керівник: Ще ви повинні прийняти  «Клятву п’ятикласників.» Вчитель:

Ви у школі вже прижились,

Правил добрих ви навчились,

І сердечно обіцяйте

«Клянусь» за мною повторяйте.

 -З’являтися в школу до першого уроку з палаючими від допитливості очима. Клянемося!

-З вовчим апетитом поглинати всі знання.  Клянемося!

-Біля дошки стояти, як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні одного запитання, навіть самого важкого і підступного! Клянемось!

 -Не доводити вчителів до температури   100 С! Клянемось!

 -Бути стрімкими і швидкими, але не перевищувати швидкості  1км  за  годину під час руху шкільними коридорами! Клянемось!

 -Плавати тільки на оцінку «Добре» та «Відмінно» у морі знань! Клянемось!!!

 -Бути дружними дотримуватись статут школи, правила поведінки.  Клянемося!

-Берегти школу і класний кабінет, як рідний дім. Клянемося!

-З гідністю нести високе звання “Учень школи ”.

Клянемося! Клянемося! Клянемося!

За ваші старання  та активну участь у сьогоднішньому святі , я на згадку вручаю вам медалі,тому що у 5  му–класі дивовижні, незвичайні, чудові діти. І надіюсь,що і надалі будете демонструвати найкращі якості учнів,  найвищі досягнення і рекорди в шкільному житті.

ОТЖЕ: Оголошуються номінації:

 «За прагнення перемагати» нагороджується _______________

«За веселу вдачу»-_____________________

«За вміння підтримати»-___________________

«За яскравий талант»-______________________

«За вміння творити»-___________________

«Позитив класу»-___________________

 

Класний керівник: Ми дякуємо всім учасникам нашого свята. Ви довели нам, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Ми дуже раді цьому і сподіваємося, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості. Наше свято добігло кінця, дякуємо всім за увагу.

 

1

 

docx
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
1050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку