Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Сценарій свята "50 перших днів у школі"

Про матеріал
Матеріал розрахований на учнів першого класу. Свято 50 перших днів у школі. На ролі героїв я обирала учнів 5 класів. Вкінці свята можна доповнити солодкими подарунками.
Перегляд файлу

 

Мета заходу виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; формувати пізнавальні  здібності першокласників.

Обладнання: Мультимедійна презентація, фліпчарт, фломастери, шкільні предмети, підручники, кульки з паперу, корзинка

 Місце проведення: Актова зала.

 

Учитель. До школи радо хто спішить?

Хто старанно уроки вчить?

Хто хоче все на світі знать,

Уміє і читати, і писать?

Усі їх завжди пізнають.

Хто знає, як цих діток звуть?

Разом. Школярики.

УчительУ нас сьогодні справжнє свято!

Чути музику і сміх.

Бо ми будемо вітати

Першокласників своїх.

Хто вже вміє рахувати,

Той повинен добре знати,

Що кожен учень провчитись зумів

50 найперших в школі днів.

Учитель:
1-А! Перший клас!
Скільки грамотних у нас?

Всі.                 ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ

Учитель                    А які ви?

1 учень.                   Ми – активні!

2 учень.                   Ми –  артистичні!

3 учень.                   Ми  незвичні!

4 учень.                   Ми – бездоганні!

5 учень.                   Ми – багатогранні!

6 учень.                   Ми – веселі!

7 учень.                   Ми  – найдобріші!

8 учень.                   Ми – волелюбні !

9 учень.                   Ми – красиві!

10 учень.                Ми – грайливі!

11 учень.                Ми  – галасливі!

12 учень.                Ми – старанні !

13 учень.                Ми – розумні!

14 учень.                 Ми – дружні!

15 учень.                 Ми  – кмітливі !

16 учень.                Ми – найкращі!

17 учень.                Ми – супер!

18 учень.                Ми – добрі!

19 учень.                Ми – дружні!

20 учень.                 Ми- гарні!

21 учень                  Ми-слухняні!

22 учень                 Ми-допитливі

23 учень                 Ми- непосидючі!

24 учень                  Ми – сім’я!

Всі разом:             Ми – просто клас!

 

УЧИТЕЛЬ:

Буде свят у нас багато

І серйозних і смішних

Але це - найперше свято,

Найважливіше з усіх!

 

УЧИТЕЛЬ: Так,це найперше свято,мабуть тому воно таке важливе для нас.

50 днів у школі! Для деяких з вас вони збігли як один тиждень,а для інших – ціла вічність. Але сьогодні у нас свято,то ж не варто сумувати!

 

УЧИТЕЛЬ:

Сьогодні до мене прийшло незвичайний  лист від Принцеси з королівства Граматики.(розгортає лист і читає текст)

Я, Принцеса Граматики, шановні першокласники, мене мої батьки: Король та Королева Граматики хочуть відправить навчатись на наступний рік у школу Грамотіїв,але я дуже не хочу цього, я не знаю, що мені робити у школі і що з собою збирати до школи. .Я ще я не знаю ким я хочу стати.

Учитель: Давайте дітки допоможемо Прицесі?

(вмикається музика і заходить Шкоденя)

Шкоденя. О! Привіт усім! А чого це ви тут всі зібралися? 
Учитель.    У нас сьогодні свято! А ти хто такий? 
Шкоденя. А що, ви мене не впізнали? 


                   Я не хлоп’ятко, не дівчатко, а велике Шкоденятко!
                   Я розбив сьогодні вазу, з’їв цукерки всі відразу. 
                   Я стілець намазав клеєм, і кота за хвіст приклеїв. 
                   Тихо я заліз в куток, мила відкусив шматок. 
                   Я дівчат за коси смикав, потім голосно гигикав. 
                   Ось скільки справ я сьогодні встиг зробити! 
Учитель     Що ти, це ти не справи робив, а шкоду. А ти навчаєш дітей поганому. 

Шкоденя. Дітей?! Ой…я невірю своїм очам (сміється)…знову ці шкоденята…  ви ж мої улюбленці. Цілих три роки ми з вами товаришували у дитячому садочку. Привіт, привіт друзі. (все це говоримо із задоволенням)

Учитель     Що ти таке говориш, досить. Ці дітлахи навчаються у школі Шкоденя. У школі  (смієшся) Навчатися… Зараз, зараз, я вам намалюю  портрет школяра. Хай подивляться на себе…. ШКОЛЯРИКИ (Бере мольберт)
                   (там намальований портрет, він вдає ніби малює)

Нет описания.

Шкоденя. Щоб бачити, на що ви здібні, великі очі вам потрібні (малює) 
                   Щоб добре вчительку вам слухать, потрібні вам великі вуха! 
                   Граніт науки гризти важко, тому великі зуби в першоклашки. 
                   А щоб допитливими стати, великій ніс вам треба мати. 
                   (показує портрет) Ось погляньте, якими ви станете! 
                   Ну що, вам подобається, хочете бути такими?

Учитель     Дітки, не вірте йому! Від знань не ростуть вуха, очі, чи ніс. Від знань

               дитина стає розумнішою, дорослою людиною.

Шкоденя. (скидає парік, рве портрета) Дійсно не вірте мені. Я теж є ученицею цієї чудової школи.

Школа це кльово, дуже чудово!

Школа зустріне усіх гонорово!

Море цікавих предметів для нас,

Школа запрошує в кожен свій клас!

Шкоденя. А зараз давайте разом зі мною пограємо у цікаву гру, тоді я вам подарую пенал для вашої принцеси.

Учитель Для того, щоб допомогти зібрати всі предмети у школу нам треба виконати завдання. Перший предмет, який знадобиться у школі- це пенал, а щоб його заробити треба постаратись і у шкільних справах  добре розібратись.

ШкоденяЗараз ми з вами пограємо у гру «Так чи ні» Я буду говорити перші рядки , а ви мені відповідати «так, так, так» або «ні,ні,ні»

                                   Гра – кричалка «Так чи ні»
                             В школу восени підем - Так, так, так
                             Друзів ми собі знайдем -Так, так, так
                             На уроках будем спати - Ні, ні, ні
                             І читати і писати -Так, так, так
                             І щоденник будем брати -Так, так, так
                             І всі двійки заробляти - Ні, ні, ні
                             Будем іграшками гратись - Ні, ні, ні
                             І старанно всі навчатись -Так, так, так
                             У рюкзак візьму я книжку -Так, так, так
                             І ведмедика та мишку - Ні, ні, ні
                             І альбом, щоб малювати -Так, так, так
                             І ще зошит, щоб писати -Так, так, так
                             Кошенятко понесу - Ні, ні, ні
                             Й пістолет я покладу - Ні, ні, ні
                             І ще лінійку та ручку -Так, так, так
                             І малу собачку Жучку - Ні, ні, ні
                            Фарби, пензлик, пластилін -Так, так, так
                             І навчатися не лінь -Так, так, так.

 

Учитель:Молодці! Перший предмет до шкільного рюкзака ми поклали. Продовжуємо  далі..

Першокласники, що далі ми покладемо у портфелик принцесі? Здогадайтесь самі

Чи в лінійку, чи в клітинку,

Чистим був, та за хвилинку

Мерехтить від цифр та літер.

Здогадались, що це, діти?

Ручці він говорить: «Прошу!».

Це шкільний учнівський…(зошит)

(вмикається музика і заходять Фіксики)

Сімка. Привіт, привіт!

А ось і я Сімка.

А це мій друг Нулик.

Час нам трішки всім пограти і гостей порозважати.

Бо в нас є веселі хлоп’ята та дівчата

У яких сьогодні свято.

Ігри

Нулик. О, ви такі всі спритні! І за це ми вам даруємо ось цю папку із зошитами. Тримайте.

Учитель    Дякуємо вам любі Фіксики, ви нам дуже допомогли.

Сімка. А нам вже час.

Щасти вам до побачення.

виходять зі сцени

 

https://www.youtube.com/watch?v=EjUT4AWfXsA

 

Учитель:Молодці !Ми покладемо  до нашого портфелика ще один предмет –Зошит.

А тепер покладем до портфеля нашій принцесі. Ще один предмет, щоб вона навчалась гарно та старанно. Але треба дати відповіді на мої питання.

– Гаразд, ? «Мозковий штурм»:
1 - Скільки ніг у карася?
2 - Скільки крил у порося?
3 - Скільки рук у їжака?
4 - А слон танцює гопака?

5 Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
(Урок)

6. Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …
(Олівці)

7. Він нам, як мама, дорогий,
Він хоче нас навчити.
Любити край чудовий свій
Це мудрий наш …
(Учитель)

 

8Ручки й олівці, щоб знали,
Ми кладемо у …
(Пенали)

 

9Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба …
(Школа)

10.Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш …
(Буквар)

(Учитель кладе до портфелика Букварик.)

 Учитель Тепер ми допомогли нашій Принцесі зібратись до школи.

 У нашої принцеси у портфелику є все, що треба: пенал з письмовим приладдям, зошит, Букварик, а ще у нашому портфелику не вистачає

 

Входить Розумник (Всезнайка)

 Розумник (Всезнайка)Звичайно не вистачає найголовнішого підручника Математики.

а щоб його заробити, треба нам розв’язати пару цікавих задач, які я підготував для вас.

(Презентація із задачами)

Всезнайка передає підручник з математики у портфель.

(Учитель пише разом з учнями листа Принцесі, що їй треба з собою зібрати до школи.)

Учитель А тепер давайте пограємось і перевіримо вашу спритність Гра «влучно вціль»

Учитель Ви  справжні молодці і за те, що ви так старанно допомагали Принцесі збирати портфелик до школи Принцеса Граматики передала кожному з вас почесне звання школяра.

 

(Нагородження свідоцтвами.)

Учитель А тепер давайте разом згадаємо, як ми з вами прожили ці 50 днів у школі.

(Презентація з фотографіями із шкільного життя)

 Учитель каже слова вдячності до батьків та про родину.

Пісня Н. Май «Родина»

1

 

docx
Додано
22 червня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку