Сценарій свята до Дня працівників освіти
«Зустріч в кафе «Зошит у клітинку»
Оформлення актової зали: Біля сцени столики, на них - скатертини, квіти, привітальні листівки; на завісі сцени назва кафе або демонструємо слайд із назвою, меню, дошка-зошит.
ХІД ЗАХОДУ
Учень-офіціант.
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, -
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії – Учитель.
Учень-офіціант. Дорогі наші гості. Сьогодні ми хотіли б, щоб Ви на короткий час забули про свої повсякденні турботи і разом з нами провели приємні хвилини відпочинку.
Учень-адміністратор: Шановні дами та добродії, леді й джентльмени, бешкетні хлопці та кокетливі дівчата! Сьогодні в нашому ліцеї з нагоди величного свята в рамках експерименту відкрилося незвичне кафе «Зошит у клітинку». Ми раді вас приймати у нашому затишному закладі.
Учень-офіціант: Сьогодні в нас багатолюдно, це й зрозуміло, адже сьогодні - День працівника освіти, день якого всі чекають із нетерпінням. Учні - тому що сьогодні день дублера й уроки будуть скорочені, учителі - тому що можна трішки відпочити на цій марафонській дистанції, що розпочалася 3-го вересня 2018, а закінчиться 25 травня 2019 року.
Учень-адміністратор: І що характерно для всіх — це радісні посмішки та піднесений настрій всіх жителів ліцею.
Учень-офіціант: Сьогодні до нас у кафе завітали вчителі, які протягом багатьох років діляться знаннями та вміннями з учнями, працівники, що забезпечують нам комфорт і затишок навчального процесу, а також ми запросили гостей, які допоможуть нам провести святковий бенкет.
Учень-адміністратор: Настав вже час ознайомити вас зі святковим меню нашого кафе.
Учні-офіціанти роздають друковане меню гостям у залі.
Учень-офіціант: Отже, напої.
Учень-адміністратор: Перші страви
Учень-офіціант: Салат
Учень-адміністратор: Страви другі
Учень-офіціант: І на десерт
Учень-адміністратор: Шановні гості, поспішайте зробити замовлення. А ми тим часом пропонуємо за рахунок закладу для підняття настрою «Джайв-тонік».
Танець хлопців 8 класу «Джайв-тонік»
Учень-адміністратор: З оплесків бачу, що напій сподобався. Настала черга подавати закуски.
Учень-офіціант: Салат «Шкільний Мікс» вашій увазі.
(За 2 парти посадити 4 учителів. )
Учень-офіціант: 240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, відвідати бар, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохана. І лише одинь день, ради якого стоїть терпіти такі муки – це сьогоднішній. Сааме в цей день ми маємо можливість безнаказанно запитати вас, перевірити, а чи знаєте ви самі те, що учите нас.
Учень-адміністратор: Тому ми зараз перевіримо вас, як ви знаєте математику. Я запропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все-одно тяжко, хоча рахувати ви умієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду:
трамвай вийшов із депо у 6 годин ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас , хто уміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладнее питання: скільки всього було зупинок? (5)
Учень-офіціант: Продовжимо тестування. Наступний урок – урок зарубіжної російської мови. Спробуйте хором продовжити цей ряд, наприклад: плот – плоты, крот – кроты і так далі. Отже: житель – жители, любитель – любители, учитель – учите… (учителя!)
читать – читаю, мечтать – мечтаю, блистать – блистаю, свистать - … (свищу)
бросать – бросаю, кромсать – кромсаю, кусать – кусаю, писать - … (пишу)
Коза – козёл, оса --….
Учень-адміністратор: І знову – математика. Задача №1: 5 землекопів за 5 годин викопують 5 метрів канави. Скільки землекопів за 100 годин викопають 100 метрів канави? (5)
Задача № 2 Хліб у нашому магазині, що коштував 1 гривню, подорожчав на 10%, а потім подешевшав на 10%. Яка ціна тепер у хліба? (99 коп)
Учень-офіціант: Дякуємо шановним вчителям за мужність та знання
Учень-адміністратор: А зараз для вас комплімент – Страва від шефа.
Страва від шефа
Учениця-телеведуча. Доброго дня, дорогі друзі! У вас в гостях телепередача «Все буде добре» і я, її ведуча, Надія Матвєєва. Я хочу запросити до нас керівника одного з кращих освітніх закладів України директора Комунального закладу «Малобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Овчаренко Світлану Вікторівну. Отож, зустрічаймо її бурхливими оплесками!
Учениця-телеведуча. Назвіться, будь ласка. (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)
Учениця-телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. Якби зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?(Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Учениця-телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день? ( Директор вітає всіх зі святом)
Учениця-телеведуча. Ось такого директора виростив колектив та учні Малобілозерської школи №1!
Учень-офіціант: Наразі замовлення для 1 столика «Печення Екзамени».
Учень-офіціант: Екзамен з фізики
Учень-офіціант: Екзамен з білогії
Учень-адміністратор. Сподіваємось, родзинкою нашого свята стане желе «Натхнення» від самих учениць 11 класу.
Пісня 11 класу
Учень-офіціант: До вашої уваги драматична студія Логос представляє мініатюру Михайла Жванецького «Кочегаров»
Учень-адміністратор. Зустрічайте схвильованого директора Глафіру Марковну та вчителя математики Ольгу Іванівну .
Мініатюра «Кочегаров
Учень-офіціант. Школи існували завжди, навіть у первісному суспільстві.
(На сцену виходять три первісних учня, напівроздягнені, в шкурах. Заходить первісний учитель, ведучий усе перекладає.)
Учитель. Харера!
Ведучий. Доброго дня!
Діти. Харера! (вітають стукотінням палиць)
Учитель. Тумба!
Ведучий. Сідайте!
Учитель. Гіп-гур монамед!
Ведучий. Ви виконали домашнє завдання?
Учні. Гулян-тос.
Ведучий. Ні.
Учитель (обурено). Дур-дур, ідіотами, а-а-а!
Ведучий. Нероби! (Стук у двері)
Учитель. Якого рожна?
Ведучий. Хто там?
(заходить ще один учень)
Учень. Чара-чара-бум!
Ведучий. Вітаю вас з Днем учителя!
Учень. Делікатес, гімназисти, дефіцитом?!
Ведучий. Це кращий учень нашого племені! (двоє учнів заносять на плечах зв’язаного учня та кладуть його біля ніг учителя)
Учитель. Нафігас!
Ведучий. Дякую!
Учень. Подавіс!
Ведучий. Будь ласка!
(закінчується інсценівка ритуальним танцем на честь учителя)
Учень-адміністратор. Дякувати Богові, що ми не в первісному суспільстві, шкода було б учнів.
Учень-офіціант: Дорогенькі вчителі, сидячи в нашому залі, ви, напевно призабули як проходять контрольні роботи в більшості класів. Для вас, борщ «А можна вийти?»
Номер «А можна вийти?»
Адміністратор: Так, контрольні роботи – це дуже болюча тема для всіх учнів! Іноді, не кожен вчитель може витримати напругу.
Учень-офіціант: Уявіть ситуацію, коли вчителя щойно довели до ручки!
«Сценка внутрішній голос»
Учень-адміністратор.Ох, тепер я розумію, як вам тяжко стримувати себе! Вибачте нас всіх за все що трапилось і що може трапитись. Ми вас любимо!
Учень-офіціант: На другу страву прийміть будь-ласка мініатюру «Відміник». Такі учні є чи не в кожному класі.
«Відміник»
Учень-адміністратор. Ох уж ці відмінники, немає спокою від них. Хоча, частенько рятують наші душі!
Учень-адміністратор: Мені щойно передали записку з останнього столика. Читаю.
«Прошу подати морозиво зі збитими вершками «Солодка мить» моєму улюбленому вчителеві ...…......
Офіціант: Жаль, що прізвище написане нерозбірливо. Та я думаю, що в кожного учня є свій улюблений учитель.
Для всіх учителів морозиво зі збитими вершками «Солодка мить».
Учень 1:
Скільки б не судилося страждати,
Все одно благословлю завжди
Мить, коли учитель-математик
Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»
Учениця 2:
Мить, коли окрилений філолог
Прорікає: «Пишемо диктант!»
А рішучий завуч б'є на сполох;
«Кинь шпаргалку! Розвивай талант!»
Учениця 3:
Мить, коли усміхнений директор
На контрольну радісно спішить,
А галантний дядечко-інспектор
Документи в папках потрошить!
Учень 4: Коли тести пропонує фізик,
Учень 5: Музикант настроює рояль,
Учениця 6: Як біолог марно сушить мізок,
Учень 7: А географ дує, як містраль.
Учениця 8:Як історик датами морочить,
Учениця 9: Фізкультурник біга, як Пеле.
Учень 10: Зарубіжник серенади строчить,
Учень 11: Трудовик монтує «Шевроле»,
Учень 12:Як завгосп комп'ютерами марить,
Учениця 13: Бібліограф книги роздає,
Учениця 3:
Скільки не судилося б ходити
В перший клас читати «Букваря»,
Усі разом:
Школу рідну будемо любити
Ту, де кожна вчителька - зоря!
Учень-офіціант: Дорогі, шановні наші наставники! Земний уклін вам, невтомні трудівники і терпеливі вихователі.
Учень-адміністратор. Знайте, що всі ваші учні, де б ви не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золоті зерна, які ви засівали своїми руками день в день, з року в рік.
Учень-офіціант: Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів. Віри, Надії, Любові!