Сценарій свята до Дня закоханих

Про матеріал
Конкурсна програма до Дня Св.Валентина «ТИ І Я» Ведучий. Доброго вечора! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу «Ти і я ?»! Ведуча: У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання. Ведучий. Про кохання не говорять, про нього вже все сказано… Тож сьогодні будемо мовчки вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, представленим на сцені, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою. Ведуча: Ще раз вітаю вас з днем святого Валентина! Це шоу «ТИ І Я»: ніби протистояння між Янь і Інь. Це змагання, відпочинок, демонстрація творчості, таланту та сміливості. Ведучий: Він каже: «чорне», Вона каже: «біле», Він: «так», а Вона «ні»! Однак, один без одного вони життя свого не уявляють… Ведуча: Сьогодні наша школа розділиться 2 табори: вболівальники за команду дівчат та вболівальниик за команду хлопців, аби позмагатися за першість, визначити хто більш сміливий, кмітливий, талановитий, розумний, хто ліпше жартує, врешті решт – хто кращий. І все заради того, аби знову переконатися: ми варті одне одного! Ведучий: Але перемога не буде легкою, адже для того, щоб перемогти і хлопцям і дівчатам необхідно добре розбиратися в психології протилежної статі. А неабияку частку азарту і гарного гумору додадуть нашій грі самі учасники чарівні і спритні дівчата та неперевершені гумористи хлопці. Запрошую команди зайняти свої місця.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

до Дня закоханих

«Ти і я »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата проведення:

14.02.2020 н.р.

Час проведення: 14.30

Аудиторія: 5  – 11 кл.

Ведучі : Котова І.О., Шкабура О.

Музичне оф.: Тафінцева-Шепітько А.І.

Учасниці дівчата:

Бунчужна Ю., Рябоконь В.,

Попова Є., Морозова А.,

Зайцева І.

Учасники хлопці:

Золкін Г., Рибін Р.,Скрибак Я.,

Волченко А.,Бойко Д.

 

Конкурсна програма до Дня Св.Валентина

«ТИ І Я»

 

 

Ведучий. Доброго вечора! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу  «Ти і я ?»! 

Ведуча: У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання.  

Ведучий. Про кохання не говорять, про нього вже все сказано… Тож сьогодні будемо мовчки вдихати аромат закоханості, насолоджуватися захоплюючим видовищем, представленим на сцені, цікавими і веселими конкурсами, романтичною музикою.

Ведуча:   Ще раз вітаю вас з днем святого Валентина! Це шоу «ТИ І Я»: ніби протистояння між Янь і Інь. Це змагання, відпочинок, демонстрація творчості, таланту та сміливості.

Ведучий:  Він каже: «чорне», Вона каже: «біле», Він: «так», а Вона «ні»! Однак, один без одного вони життя свого не уявляють…

Ведуча: Сьогодні наша школа розділиться 2 табори:  вболівальники за команду дівчат та вболівальниик за команду хлопців, аби позмагатися за першість, визначити хто більш сміливий, кмітливий, талановитий, розумний, хто ліпше  жартує, врешті решт – хто кращий. І все заради того, аби знову переконатися: ми варті одне одного!

Ведучий: Але перемога не буде легкою, адже для того, щоб перемогти і хлопцям і дівчатам необхідно добре розбиратися в психології протилежної статі. А неабияку частку азарту і гарного гумору додадуть нашій грі самі учасники чарівні і спритні дівчата та неперевершені гумористи хлопці.  Запрошую команди зайняти свої місця.

 

(Виходить на сцену команда дівчат, команда хлопців)

Ведуча: За моєю спиною найчарівніші найгарніші дівчата нашого жіночого  кола, які обов’язково переможуть.

  • Вітайте чуйну та доброзичливу, активну, цілеспрямовану, трудолюбиву, енергійну одинадцятикласницю – Зайцеву Інну!
  • Попереду дівчина яка ніколи не втомлюється, вона як та дзиґа постійно крутиться , немає від неї спокою ні в школі ні в дома, школярі її називають МС Лі – одинадцятикласниця Попова Єлизатета
  • Рада вітати на нашому шоу дівчину з унікальною особливістю, сміятися так щоб почули кухарі в їдальні, активістка, спортсменка, дівчинка запальничка – президент нашої школи Бунчужна Юлія
  • Наступна учасниця нашого шоу «Ти і  я» дівчина – кокетка, красуня, дуже романтична, вдумливо розповідає вірші, дев’ятикласниця Рябоконь Владислава 

 

Ведучий:  Мені сьогодні пощастило, бо в мене така команда, що кажуть «Мама не горюй»  і це команд крутих хлопців

  • Цей учасник щирий, розсудливий, творчий, любить  читати науково літературу , підтримує здоровий спосіб життя – десятикласник Рибін Руслан
  • Радий представити вам веселого, артистичного хлопця, який вважає щоб грати  потрібно вигравати! Ось  тому сьогодні  з нами  - Скрибак Ярослав!
  • Поруч ним ерудований, спокійний, романтичний  десятикласник. Який говорить перемога наша , і це Золкін Гліб!
  • Також з нами буде грати  активний хлопець  нашої школи, який підкорює серця дівчаток. Це він восьмикласник – Волченко Андрій!
  • Радий представити веселого, кмітливого, чудового парубка , який інколи буває серйозним . Любить музику, футбол, його життєве кредо – ніколи не здаватися! Восьмикласник Бойко Дмитро!

Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що  дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведучий. Й найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править світом. 

 

Ведуча: Сьогодні буде не просто гра, а справжня битва! І очолювати її будуть __________________ та ______________________.  

 

Ведучий: Прекрасні команди «Хлопці» та «Дівчата».  І нехай переможе найсильніший. (Оплески) Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – це пані Лариса Іванівна!  (Суддя Коваленко Л.І.)

Суддя : Мої вітання ведучим,  дівчатам, хлопцям та глядачам. Давайте домовимось так – за мною  об’єктивність, за Вами – запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

Ведуча. Тобто ми – дівчата.

Ведучий: Отже правила у нас такі.  Маємо 6 раундів вартістю у 1000  балів. В разі нічиї проводимо «Дивоглядки», і бали отьримує отримує та команда учасник якої протримається довше.

Ведуча: АЛЕ! Є ще фінал, де команда-переможець може подвоїти свою кількість балів і залишити іншу команду ні з чим!

    Ведучий: З правилами ми ознайомилися і можемо переходити до першого конкурсу.

Дивоглядки! Хто перший розпочне? Дівчата чи хлопці? Зараз дізнаємося!

(фон, заставка)

Ведуча. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш наступний конкурс «Збери слово». 

(конкурс № 1 ЗБЕРИ ЛІТЕРИ )

Ведучий.  Зараз наші асистенти виносять Вам необхідний реквізит.

Ведуча. Дівчатка не лякайтеся. Зараз нам насправді потрібно бути дуже оперативними.

Ведучий. Правила наступні:  я зачитую питання, команди відповідають, але не вголос , а складають слово відповідь з літер на табличках.  На це команді дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 1 бал, команда, яка  склала меншу кількість слів – 0 балів.

Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.

 

  1. ЇЇ хотів з’їсти павук, а врятував комар . Муха
  2. Перший чоловік на землі. Адам
  3. Інша назва слова безлад. Хаос
  4. Жіноча істота в колоді карт. Дама
  5. Що показують на подіумі моделі. Мода
  6. Коли її додати до уксусу, буде піна .  Сода
  7. Російською Хома, а українською ХОМА
  8. В гостях добре, а де краще? ВДОМА
  9. Пісок у розколоченій воді утворює ОСАД

 

Ведуча: Хлопці, а тепер Ваша черга!

1. Пісня Ротару «Мій рідний?( Край)

2. Дорожній знак перед яким потрібно зупинитися?(СТОП)

3. Місце парковки для кораблів? (Порт)

4. Його пишуть в соц. мережах(пост)

5. Драбина для літака? ( Трап)

6. Статуя свободи стоїть у місті Нью-…?(Йорк)

7. Українською короп, а російською?(Карп)

8. В ньому гуляють по вихідним?(Парк)

9. Художній засіб(троп).

Суддя , результат

( конкурс № 2 хто я?)

Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?».

Ведуча. Гравець команди зображений на картині, на якій може бути один або декілька персонажів. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Учасник задає питання команді. Команда може відповідати 2 словами так або ні! Наприклад: Я чоловік? Я казковий персонаж?

Ведучий. Почнемо з твоїх?

Ведуча. Дівчатка, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій. Кого з  моїх коліжаночок хочеш бачити?

Ведучий. Звісно ________________________! У вас є 90 с.

(Команда відгадує картинку).

 

Ведучий. Кого з цих богатирів ти хочеш бачити на цій картині?

Ведуча. Всі розумні, інтелектуальні, але бачу в цій картині я тебе ____________. У вас є 90 с.

(Команда відгадує картинку)

 

Ведучий. Пані суддя, скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?

Суддя.  Обидва учасника – просто молодці, але швидше впоралися в цьому конкурсі - _________________.

                                              (Конкурс 3  «Вгадай мелодію»)

 Ведуча: Ну що ж, а ми продовжуємо! 

 Ведучий: Всі ми любимо слухати музику. Хтось надає перевагу року, хтось слухає реп, а інші обирають поп. Але є пісні, які знають усі. Ось зараз ми і перевіримо, як добре хлопці і дівчата  знають   пісні. Наступний конкурс «Вгадай мелодію».

Ведуча:  Зараз ми прослухаємо мелодії , хто перший задзвенить дзвінком, та команда і відповідає.  Якщо правильна відповідь  команда отримує 1 бал.   На це завдання у вас 90 секунд.

(Суддя , результати)

(Конкурс №4 «Чиє це»)

Ведучий:  Предостанній     конкурс - «Чиє це?». Дівчата, будьте такі ласкаві, розташуйте наших хлопців біля тих речей, які, на вашу думку належать саме їм. А крім того, за кожним предметом ховається певна історія із життя учасника:

(ведучий розказує частину історії і повідомляє який предмет схований за нею)

(дівчата розставляють)

 

Хто  хотів вкрасти дині , а натомість вскрав огірки ?

Хто крав у сусіда горіхи , маючи на сторожі 4-ьох друзів ?

Хто на чужому тракроті , заїхав на чуже поле ?

Хто  пробив вдома м'яча , кидаючи його до баскетбольного кільця

Хто в дитинстві втратив зуб, вдарившись об стілець?

 

 

 

Ведучий: Дякую, дівчата! А тепер на рахунок 3, хлопці, станьте будь-ласка кожен до своїх предметів. Один, два, три! (Підраховуються правильні відповіді)

Ведуча: Я вважаю, ми достойно впоралися. А тепер ваша черга. Шановні чоловіки, розташуйте прекрасних леді біля їх предметів.

(ведуча розказує частину історії і повідомляє який предмет схований за нею)

(хлопці розставляють)

- Хто в дитинстві путав літери "М" та "Н" ?

- Хто ,фотографуючись в Фомівській сосні , майже не спалила її?

. - Кому в дитинстві розбили носа , на футболі ?

- Хто колись прийшов до школи з бігудями ?

. - Хто в дитинстві дуже любив котиків ,що могда лишити їх життя ?

--

Ведуча: Молодці, хлопці! А тепер дівчата, займіть правильні місця на рахунок 3. 1,2,3! (Підраховуються правильні відповіді).

(Суддя , результати)

(Конкурс №5 «Обмін ролями»)

Ведучий: Часто жінкам доводиться виконувати чоловічу роботу, а чоловікам жіночу, але якби там не було, а на фоні цього виникає безліч суперечок. Тому наш п’ятий   раунд називається «Обмін ролями». Зараз наші учасники покажуть свої вміння хлопці побувають у ролі дівчат, а дівчата – хлопців.

                 (Запальні танці: хлопці – східний танок, дівчата – гопак!)

(Суддя , результати)

(Раунд №6  «Що це?»)

 

Ведуча: Шостий раунд  називається « Що це?»,  завдання команд по черзі на осліп дізнатися який предмет потрапив до їхніх рук.

Ведучий: Розпочнемо! Дівчата, красуні на старт!

Ведуча: Мені здається, що дівчата впоралися на 5! Зараз подивимося на що  спроможні хлопці! Ну що чоловіки, вишикуйтесь в колону, приготуйте свої дольки і тримайтеся!

Ведуча: Пані суддя! Скажіть хто впорався краще? Звісно, дівчатка! Я впевнена що хлопці взагалі нічого не розуміють у дівочих речах!

Суддя:

 

(Суддя , результати)

(Фінал)

Ведучий : Отож фінал. Суддя, скажіть скільки грошей на рахунку наших дівчат? А хлопців? Зараз у вас є можливість подвоїти заробленібали  і здобути перемогу у нашій грі. У нашому фіналі ви можете покластися на фарт і везіння!Я запрошую   команди на сцену.   Кожен з учасників отримав по клаптику картону, які представляють собою половину серця. Ваше завдання знайти другу половину саме свого серця.

 Ведуча. Перед вами купки з половинок сердець і лише по одній з них підходять саме вам. Яка команда закінчить перша – та і перемогла. Все дуже просто. За моїм сигналом – 3, 2,1. Почали!

Слово судді:

Суддя:

Що ж, перемогла команда ______________

 

Ведуча. Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності.  Тож будьте розумними!!!!

 

Ведучий. А великий  російський  письменник  Л.Толстой  казав,  що  людину можна оцінювати дробом, знаменник якого становить те  хороше, що вона думає про себе сама, а чисельник — те хороше,  що  про  цю  людину  думають  інші.  Бажаємо  усім,  щоб  щастя  додавалося,  а 

горе  віднімалося,  щоб  достаток  множився,  а любов ділилась.

 

Ведуча:  Дякую учасникам за чудову гру. Кохайте та будьте кохані! До нових зустрічей!!!!  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На изображении может находиться: 4 человека, люди улыбаются, люди стоятНа изображении может находиться: 5 человек, люди улыбаются, люди стоят и ребенокНа изображении может находиться: 4 человека, люди улыбаются, люди стоят, обувь и ребенокНа изображении может находиться: 13 человек, в том числе Ірина Котова и Алина Тафинцева, люди улыбаются, люди сидят и в помещении

На изображении может находиться: 2 человека, люди стоятНа изображении может находиться: 1 человек, в помещении 

На изображении может находиться: 1 человек, на сцене, стоит и в помещенииНа изображении может находиться: один или несколько человек, люди танцуют и люди на сцене

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
18 березня 2020
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку