Сценарій свята "Казка в гості завжди жде - до добра вас поведе"

Про матеріал
Матеріал створено з метою зробити книгу супутником життя, а не тільки навчальних занять. Досягти того, щоб книга стала для вихованців завжди новим дивом; щоб вони прагнули спілкування з книгою для того, щоб зникли проблеми з життя шкільного і, насамперед, байдуже ставлення до знань. Виховувати любов до книги, особливо казки, яка навчає добру, правди, чесності. Прищеплювати любов до природи.
Перегляд файлу

Розробка сценарію

«Казка в гості завжди жде – до добра вас поведе»

 

Мета: Зробити книгу супутником життя, а не тільки навчальних занять. Досягти того, щоб книга стала для вихованців завжди новим дивом; щоб вони прагнули спілкування з книгою для того, щоб щезли проблеми з життя шкільного і, насамперед,  байдуже ставлення до знань. Виховувати любов до книги, особливо казки, яка навчає добру, правди, чесності. Прищеплювати любов до природи.

 

Учитель: Доброго дня вам, дорогі друзі!

                 Доброго дня і гарного відпочинку!

                 Сьогодні ми з вами помандруємо  величезним океаном книжок,                                                                                                         полинемо у світ казок, побуваємо…( з’являється Баба Яга)

 

Баба Яга: Так-так-так. І полинете, і побуваєте і козликом пострибаєте…

                   Що, здивувалися?  Знову мене не запросили і радієте?!

 

Учитель: Бабусю, а звідки ти дізналася, що ми сьогодні тут зібралися?

 

Баба Яга:  Звідки-звідки – сорока на хвості принесла. Ви що ж думаєте, якщо я живу у дрімучому лісі,  то нічого не знаю? Як би не так! Мені електронною поштою надійшла інформація – що у вас тут у школі буде. Я тут чула, що ви, дітки, любите природу, бережете її. То ж, думаю, вам цікаво буде дізнатися, хто знаходиться у мене в полоні.  То що, будете визволяти?

 

Діти:  Так!

 

Баба Яга:    Оце ( показує) воно – знаходиться за 6-ма замками. Зможете їх відкрити – визволите, ні – тоді йому капець. Ось вам перше завдання (показує). Впораєтесь – отримаєте букву – один замок відкриється, ні – навіки заржавіє. Що ж, працюйте. А я буду за вами спостерігати.

                       (віддає  1 завдання)

 

Учитель: Я так зрозуміла, що з букв, які ми отримаємо, ми повинні скласти слово тоді дізнаємось, хто ж знаходиться у полоні?

 

Баба Яга:      Ну що ж, докумекали, подивимось, що буде далі.

                       Я нічого не забуваю, і просто так вам не викрутиться! (свариться)

 

Учитель: Ну що, діти, ви готові?

 

Діти:  Так!

 

Учитель: Тоді виконаймо  перше завдання. Що тут придумала Баба Яга? Ага, а їх тут два – от хитрюща.

1.а. «Намалюй Колобка» – із зав’язаними очима намалювати Колобка.

 

1.б. завдання: „ЖАРТ ЗА ЖАРТОМ“ – вибери правильну відповідь.

1. Відома казка має назву «Кіт…     »

- у чоботях;

- у кросівках;

- босий.

2. У відомій казці Коза принесла козенятам:

- молоко;

- пепсі-колу;

- жувальну гумку.

3. Відома казка про дівчинку і вовка має назву:

- „Біла панамочка“;

- „Жовта береточка“;

- „Червона шапочка“

4. Мишенят у казці „Колосок“ звали:

- Круть і Верть;

- Стриб і Скок;

- Гуп і Ляп.

5. У казці „Коза-дереза“ Коза говорила дідові неправду:

- зі скромності;

- через вередливість;

- тому що сиділа на дієті.

6. Відома казка називається „ Вовк…

- і семеро братів;

- і семеро гномів;

- і семеро козенят.

7. У казці „Ріпка“ останньою на допомогу прийшла:

- кішка;

- мишка;

- мавпочка.

8. У казці „Колобок“ баба зліпила Колобка з…

- глини;

- тіста;

- пластиліну.

9. До приходу Червоної шапочки в будинок бабусі вовк:

- ховався у ліжку;

- грав на комп’ютері;

- дивився телевізор.

10. У відомій казці дід загубив річ, яка потім стала житлом для лісових звірів. Це була:

- рукавичка;

- панчоха;

- сорочка.

11. У відомій казці Попелюшка загубила на сходах:

- мобільний телефон;

- золоту каблучку;

- кришталевий черевичок.

12. Баба Яга використовувала як засіб пересування:

- реактивний літак;

- ступу з мітлою;

- НЛО.

13. Хатинка Баби Яги трималася на:

- курячих ніжках;

- слонячих вушках;

- їжакових колючках.

 

Баба Яга:   Розумненькі-розумненькі. Візьміть букву ( К )

                     Та не все так просто буде.

 

( Баба Яга виходить, погрожуючи. Лунає музика, виходить Білосніжка)

 

Білосніжка: І куди це я потрапила? Мабуть, у школу, саме туди, куди я повинна привезти  завдання від сердитої Баби Яги.

 

Учитель: Так-так, саме до нас. Діти, а хто це до нас завітав, і з якої казки?

 

Діти: Білосніжка. Із казки братів Грімм «Білосніжка і сім гномів».

 

Білосніжка: Молодці, впізнали мене. То ж бажаю вам успіху у виконанні другого завдання.

 

Учитель: Подивимось, що тут?

 

2 завдання:  З ЯКОЇ КАЗКИ ВОНИ ПРИЙШЛИ?

                       Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?     ("Червона  шапочка")

 

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати,

Щоб красуню витягати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?   („Ріпка“)

 

Підробив він голосок,

Став тонким співати.

Здогадалися вони:

Вовк - не їхня мати.

               ("Вовк і семеро козенят").

Ой, набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачить білий світ.

                                     ("Колобок")

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

і відтоді маю звичку

Десь губити черевички.

                                 ("Попелюшка").

 

Він веселий і не злобний,

Цей кумедний дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін,

І товариш - П’ятачок.

Він - ласун усім відомий;

і до меду має нюх.

Знають всі, що цей ведмедик

Зветься просто...    

                            ("Вінні Пух").

 

Вигнав дід козу із хати -

Та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли, 

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.

                             ("Коза-дереза").

 

На ведмежій чужій спині

Сидить дівчина в корзині -

Там тихенько заховалась, 

До ведмедя не озвалась.

                           ("Маша і ведмідь").

 

Білосніжка: Ой, які ви молодці. Отримуйте букву  ( О ).

                         Хай щастить вам і надалі. (сідає до дітей)

 

Учитель: Що ж, друзі, 2 замки ми вже відкрили.

 

(З’являється пірат)

 

Учитель: О! Хто це до нас завітав?

 

 

Пірат. На ядрі до вас летів.

             Барон Мюнхгаузен мене запустив.

Приземлився – бачу: школа,

Учні бігають довкола.

Я завдання вам даю.

Баба Йожка мила,

Що живе у тім краю,

Сама сочінила.

З ним ви впораєтесь враз –

Це вам гарантую.

Я ж піду у перший клас-

Звідти й прослідкую.

 

3 завдання: До якої казки цей малюнок? (діти відгадують за ілюстраціями назви казок)

 

Пірат. Молодці, впорались. Ось вам буква ( К).

            А я подивлюсь чим все це скінчиться.

 

( Вибігають, граючись, вистрибуючи,  мишенята)

Верть: Ну, і доброго вам дня.

Ви нас упізнали?

 

Круть: Я – Круть, він – Верть.

З якої казки завітали?

 

Діти: „Колосок“.

Разом: Правильно, молодці.

 

Верть: Баба Йожка за хвости

В лісі нас спіймала.

 

Круть: І завдання вам нести

В школу наказала.

 

Верть: Ось моє завдання вам –

Успіху бажаю!

Якщо можна, я побіг –

Півник там чекає.

 

Круть: Тепер я вам віддаю

 Ой важке завдання!

Якби міг, то б підказав –

Та я неписьменний.

 

Учитель: Я думаю наші дітки впораються із завданнями. Ще й тобі допоможуть – навчать тебе грамоти, правда ж, діти? Ти приходь до школи.

Круть: Оце супер, оце клас-

Буду я письменний!

Я і брата приведу –

Він у мене чемний.

Ну я побіг…

 

4 завдання: Хто надіслав телеграми?(Діти відгадують хто їх надіслав).

  • "Мій котику, мій братику, несе мене лиска за крутії гори, за бистрії води. Порятуй мене!" (Півник, "Котик і Півник").
  •  "Ходи, Мишко, не лежи витягнути ріпку допоможи!" 

(Киця Варварка, "Ріпка").

  • "Круглий, свіжий і рум’яний - я тільки що з печі. Втік від діда, втік від баби, втечу і від течу і від тебе". (Колобок).
  •   "Гуси-гуси, гусенята, візьміть мене на крилята...". (Телесик, "Івасик-Телесик".)
  • "Смалений в мене бочок. Із соломи дід зробив, бік смолою засмолив".

                                                                                              (Бичок, "Солом’яний бичок".)

 

5 завдання: З кількох слів складіть назви українських народних казок.

Око, блок - "Колобок";

око, тигр, шок - "Котигорошко";

качур, вика - "Рукавичка";

качур, боярка - "Курочка Ряба".

Вбігають Мишенята.

 

Разом: Ось вам букви, букви вам – Л, И – ми вже їх вивчили!

 

( Звучить музика, з’являється Червона Шапочка, співає пісеньку)

 

Червона Шапочка: Нарешті я дійшла. Втомилася ж як! А зараз, друзі, я хочу звернутися до вас за допомогою. Йшла я лісом до своєї бабусі, несла їй що? ( діти відповідають – „пиріжки“). Правильно, молодці! Та перестріла мене Баба Яга. Дала мені іншого кошика і направила до вас із завданням. У корзинці знаходяться загублені речі. Допоможіть повернути їх у казки.

 

Учитель: Це цікаво, давайте подивимося. Що ж тут у корзинці лежить?

 

6 завдання: З якої  казки ці речі? Давайте відгадаємо! Це цікаве завдання!

 ( золоте яйце, шкарлупа з горіха, рукавичка, колобок, півник, колосок, люстерко, ключик …)

 

Червона Шапочка: Які ж ви молодці, ось вам буква – Р.

 

Учитель: Що ж, діти, ми отримали всі букви, а тепер треба скласти слово, щоб дізнатися, хто ж знаходиться у полоні у Баби Яги. Ми попрохаємо казкових героїв допомогти нам і потримати ці букви, а ми їх попереставляємо, щоб  слово відгадати.

 

Діти: (відгадують словоКРОЛИК, з’являється Баба Яга.)

 

Баба Яга: Знову мені не повезло, без такого обіду залишилася.

 

 Учитель: Бабусю, діти відгадали. То ж треба й тобі своє слово тримати. Дітям треба ключі віддавати.

 

Баба Яга: Та тримаю, тримаю. Та тільки в якій кишені забуваю, зараз піду пошукаю.

(баба Яга виходить, але із-за завіси підслуховує)

 

Учитель: Друзі! Мабуть, недаремно Баба Яга викрала кролика і держить у полоні,      адже він символ 2023 року. А ще яка тваринка є символом цього року?

 

Діти: Котик!

 

Учитель: Так, правильно.

 

Баба Яга: А його не віддам, він у мене мишей ловить, користь велику приносить, а на ніч мені пісеньки на свою гармошку грає, а я гарно засинаю. А кроля віддам –не жалко, та й малий якийсь, худий.

 

Учитель: Друзі, а ви хотіли б, щоб кроленятко з’явилося у нас тут, у школі?

 

Діти: Так.

 

Баба Яга:  Та піду вже, зараз подивлюся. (виходить)

 

Учитель: А у вас дома є кролики? А що вони їдять? (діти розповідають)

(З’являється Баба Яга, несе корзинку з кроликом)

 

Баба Яга: Ось забирайте, там і їсти вже нема чого. Та воно якесь і не таке стало, як   було. (показує усім)

 

Учитель: Діти, кроленятку ви допомогли.

Дуже добре ви читали,

Інформацію з книжок черпали.

Із завданнями впоралися гарно –

Не пройшло для вас це марно.

То ж добра ми вам бажаємо,

Гарну пісню заспіваємо.

 

Лунає пісня „А ми любимо читати“  

 

Учитель: Вам сподобалося свято? Дуже дякую я вам.

                  До побачення вам!

                  До нових зустрічей!   

1

 

doc
Додано
15 січня 2023
Переглядів
1019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку