Тема: Фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток (формування постави). Загальнорозвивальні вправи з прапорцями.
Мета: закріпити отримані на уроці знання про значення правильної постави для збереження і зміцнення здоров’я людини; повторення техніки виконання вправ з прапорцями; розвивати між предметні зв’язки; сприяти підвищенню інтересу учнів до занять фізичною культурою і спортом; розвивати творчі здібності дітей; виховувати почуття дружби та товариства.
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар: свисток, кубики, прапорці, дидактичний матеріал «Правильна осанка», музичний супровід, ілюстрації до «Жінки, які носять ношу на голові деяких народів»
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина (15хв)
|
|
До 1 хв |
У колону по одному Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.
|
|
До 30 с |
За зростом |
|
|
До 1 хв |
Слідкувати за тим, як діти виконують команди |
|
Діти, тема нашого заняття : «Формуй поставу» та загально розвивальні вправи з прапорцями. На цей урок я запросила Христину з 11 класу. Подивіться, будь ласка, на неї уважніше . Гарна дівчина, правда? Спина у неї рівненька, голівка піднята, плечі розправлені і трохи відведені назад. Христина невеличка на зріст, але так і хочеться сказати про неї, що вона струнка, мов берізка. Чому ж складається у нас таке приємне враження саме про цю дівчинку? (відповіді дітей).У Христини правильна постава.
|
До 30 с |
|
|
5. Розгляд малюнків, на яких зображені казкові герої Яка чудова постава у Попелюшки, або у казкового Принца. А ось у Карабаса-Барабаса постава не гарна, неправильна: він весь зігнувся, спина у нього колесом, а плечі випнуті наперед. Розправили плечі, відвели їх трохи назад, підняли голови, випрямили спини і втягнули животики. Чудово! 6. Роботи з дидактичним матеріалом. Крихітка Єнот прислав нам завдання,де ми повинні обвести червоним олівцем малюнки, на яких зображено не правильну поставу. (Працюють дві команди) 7. Розгляд ілюстрацій «Ноша на голові». Такі жінки мають гарну поставу. Спробуємо і ми. (Проводиться гра-естафета з кубиками)
|
6 хв |
Кубики треба пронеси на голові, не загубивши по дорозі |
|
|
8.Різновиди ходьби під музичний супровід:
|
6 хв |
У колону по одному по колу. Дистанція 2 кроки
Руки за спину. Йти на зовнішній стороні стопи, як «ведмеді»
Руки на поясі Підняти зігнуті руки на рівні поясу. Доторкнутися коліном до руки.
Руки на колінах , тулуб вперед не нахиляти
Руки на колінах, руки не розмикати
Тримати безпечну дистанцію між учнями |
Основна частина (20 хвилин) |
Впр. 1 1 – «Т» 2 – в.п. Впр.2 Слово ТУТ 1 – «Т» - руки в сторони; «і» - в.п.; 2 – «У» - руки вгору – назовні; «і» - в.п.; 3 – «Т» - руки в сторони; 4 – в.п.
Гра «День і ніч» Гра «Влучно в ціль»
|
3 рази
3 рази
3 рази
3 рази
3 рази |
Стежити за поставою, правильне виконання вправ. Вправи під музичний супровід
|
Заключна частина |
1.Ходьба у повільному темпі по колу 2. Вправи на відновлення дихання В.п. – сидячи на килимі колом, руки до плечей, ноги нахрест. Відвести лікті в сторони – назад – вдих. Голову вниз, лікті вперед – видих. Перевірка чсс.
Підведення підсумків уроку.
Домашнє завдання. |
1 хвилина
7-8 разів
10 с
1 хв |
Темп повільний
Визначити кращих. Подякувати за урок Закріпити вправи з прапорцями |
|
|
|
|