В гостях у країни Казок
Сценарій свята для учнів 5-6класів
Підготувала вчитель зарубіжної
літератури КЗ «Устинівське НВО
«Загальноосвітня школа І_ІІІ ступенів»
Корніченко Т.А.
Устинівка-2017
Мета виховного заходу:
- показати мудрість та красу казок світу;
- навчити інсценізувати казки ;
- знаходити відмінності у авторських та народних казках;
- розвивати творчі вміння під час свята ;
- знати авторів казок, назви творів, держави, де створили казки;
- розвивати естетичні та літературні смаки ,вміння виражати емоції.
Обладнання:
- стіл, на якому є чарівні речі та квіти;
- конверти з завданнями до подорожей;
- записи музичних фрагментів та пісень до улюблених казок;
- фрагменти костюмів казкових героїв;
- мультимедійна дошка. Кінофрагменти казок.
1
Звучить чарівна музика. Двоє ведучих виходять з кошиками, в яких лежать квіти та дитячі іграшки, книги.
1 ведуча. Доброго дня шановні діти !Всі-всі ,хто любить казки!
2 ведуча. Чарівного вам дня, який принесе вам море задоволень!
1 ведуча. У наших кошиках лежать чарівні предмети-паличка, яблуко, дзеркальце, капелюшок ,чобітки, тарілочка…
2 ведуча. У мене море квітів та інструкції по використанню чарівних предметів.
1 ведуча . Багато чого чарівного придумали люди.
2 ведуча .А люди ці особливі ,їх називають казкарями.
1 ведуча. Ну, ,що згадаємо ,друзі ,їх?
(Роздає командам конверти з літерами).
Завдання. Скласти прізвище казкаря.
(Брати Грім, Ганс Андерсен, Шарль Перро ,Гауф ,Іван Франко ,Василь Сухомлинський)
1 ведуча. Ось бачиш на нашому святі вже присутні ті, хто створив країну Казок -казкарі.
2ведуча.Це ще не все, потрібна карта країни Казок.
1 ведуча .У мене така є . Що ж тут ворота бажань відчиняться золотим ключиком.
Чарівний клубочок поведе нас до міст Дива, Краси ,Любові ,Смаку, Здоров’я. .А ось і мости Дружби, Сподівань. Озеро Чекання ,сад Мудрості , .Палац Казок, сквери Мрій і Фантазій.
2 ведуча. Потрібно покликати і саму казку ,її героїв, а також запросити її до нас в гості, вона нам дорогу і покаже.
1 ведуча. А як же чарівні предмети?
2 ведуча. Казка прийде ,коли їй поаплодують, вона як сонечко засяє.
Казка1. Я довго йшла до вас ,діти ,аж ген-ген у сиву давнину мене створили люди, щоб виховувати дітей, передавати життєвий досвід і просто цінувати красу, добро та мріяти про приємне. Доброго та цікавого дня вам ,любі діти!
2
1 ведуча .А як нам приємно з вами познайомитись . Якщо не помиляюсь ,ви - народна казка?
Казка1.Вгадали.Та у мене є ще й молодша сестричка-красуня-Казка літературна . Де ти ,сестро?
Казка2.Приємного всім дня, доброго та щасливого !Рада вас, друзі ,бачити та приносити вам добро авторських ,або літературних казок, які мають конкретних авторів.
2 ведуча. Ну от всі по - тихеньку зібрались.
1 ведуча. Яка ж дивна ця країна Казок, до якої ми вирушаємо.
Казка 1.Де моя чарівна паличка і капелюшок. Я хочу перевірити чи знаєте ви народні казки? Учням потрібно доповнити назви народних казок за початком, або кінцем назви.
«Солом’яний….»,»Пан ….», «Кривенька…»,»Івасик -…»,»Мудра …»,»Лисиця та …»
Казка 1.О які ж ви молодці! Подорож почалась цікаво!
2 ведуча. Ми вам, дорога гостя, навіть уривки з казок покажемо, бо у кожному класі є справжні актори, гарні друзі казок.
Кожен клас готує сценки з улюблених народних казок.(« Колобок» ,»Рукавичка», «Троє поросят»)
1 ведуча. Спасибі вам ,ви справжні друзі та актори.
2.ведуча.Герої казок часто стають нашими улюбленими.
Пісня з кінофільму «Попелюшка» .
Кіт у чоботях. Я так спішив до вас на свято. Чоботи не підвели . Казкар теж постарався .І от я біля вас . Впізнали?
Так, так. Я - кіт в чоботях з казки Шарля Перро . .Я допоміг своєму господарю стати щасливим, допоможу і вам.
Казка 2. Як добре ,що є такі мудрі герої. А чи мудрі ви ,мої друзі!
3
Кіт у чоботях.
Хто цей герой і з якої він казки?
- Він неводом ловив золоту рибку…(дідусь).
- Він мав велику бороду…(Карабас Барабас).
- Він мав довгий дерев’яний ніс…(Буратіно).
Казка 2.
- Вона була малесенькою дівчинкою в квітці…(Дюймовочка).
- Вона мала замок з снігу та льоду…(Снігова королева).
- Він мав на спині пропелер… (Карлсон_).
- Вона мала золотий ключик для хлопчика…(Черепаха Тортила).
- Від нього всі плакали…( Чіполіно ).
Казка 2. Які ж ви молодці !І героїв знаєте ,і хто їх створив.
1 ведуча.
Ось бачите як діти знають казки. А тому ,що ходять до бібліотеки, читають книги, переглядають фільми, читають монологи.
2 ведуча.
Отже, пропонуємо відчути себе героєм казки.
А монологи героїв ось тут на чарівній тарілочці.
(монологи Попелюшки, Шахерезади , Карлика Носа, Синдбада ).
Кіт у чоботях.
А які ж ви всі молодці! Казка прямо оживає зразу.
Казка1.А як чудово ,коли казку можна ще й побачити в кінозалі.
Перегляд уривків з казок:
«Хлопчик – зірка», «Снігова королева», «12 місяців»,»Кресало»,
«Чарлі і шоколадна фабрика», «Фарбований шакал» та інші.
4
1 ведуча.
І казки , і їх герої кожного з нас переконали в тому , що є це дійсно особлива країна фантазій та мрій, де є добро, справедливість, краса.
Звучить пісня соловейка.
2 ведуча. А ось і пісня соловейка . .Пам’ятаєте з якої він казки?
1 ведуча. Стежки ,по яких приходять казки, вкриті травичкою, серед якої квітнуть квіти, на деревах співають птахи та ростуть чарівні плоди…
2 ведуча .У цю країну кожен з нас може потрапити лише тоді, коли дуже любить казки та їх героїв.
Казка 1 та казка 2.Приходьте до нас на гостини по - частіше. Ми вас всіх чекаємо щодня.
Кіт у чоботях.
А я припас папір, де ви ,друзі ,поставите свої автографи рукою,передасте вітання казкам та казкарям.
1 ведуча.
Добро завжди перемагає, будьте впевнені в цьому!
2 ведуча.
Творіть і самі добро ,будьте щирими, робіть життя цікавим і корисним!
Звучить чарівна музика. Оркестр П. Моріа . «Казкова».