Сценарій тематичної лінійки

Про матеріал

Сценарій присвячений Дню довкілля. Дійові особи: два ведучих, Струмочок, Берізка, Горобчик, Пролісок, Лисичка та Червона книга. Мета заходу: розширювати знання учнів про свято День довкілля, виховувати екологічну культура та бережливе ставлення до оточуючого середовища.

Перегляд файлу

ЗЕМЛЯ – КОЛИСКА ЛЮДСТВА…

Сценарій тематичної лінійки, присвяченої Дню охорони довкілля

(Звучить пісня «Де така ще є Земля?»)

Вед. 1. Весняний день – прозорий, голубий,

            Навколо пахне ніжно – білим цвітом.

            Під вікнами туркочуть голуби,

            Щебечуть на подвірї жваві діти.

 

Вед. 2. Душа чутлива, мов ота струна,

            До барв весняних, запахів та звуків.

            Так може чарувати лиш весна

            Після холодних місяців розлуки.


Вед. 1. Весною у нас завжди екологічне свято

            Як підсумок робіт «Як нам природу врятувати?»

            Працюємо: метемо, садимо, поливаємо –

            Так ми завжди в нашій школі весну зустрічаємо!

 

Вед. 2. Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси, любимо бувати в лісах та милуватися красою безмежних просторів України.

 

Вед. 1. Сучасне життя! Нестримний потік, який не стоїть  на місці. Фабрики, заводи, машини – усе це робить наше життя легшим, але не як не безпечним.

 

Вед. 2. Наша природа потребує захисту.  Ми не можемо залишитися байдужими і з метою захисту довкілля ми проводимо заходи, присвячені дню охорони довкілля.

 

Вед. 1. 22 квітня 1970 року американський сенатор Гейлорд Нельсон проголосив перший офіційний День довкілля. Так він привернув увагу громадськості до необхідності введення законодавства щодо очищення забруднених річок та інших джерел питної води.

 

Вед. 2. Через 20 років День Землі перетнув  кордон Америки. Україна Всесвітній День Землі відзначає з 1991 року.

 

Вед. 1.Традиційно у квітні і в нашій школі проводиться свято – День Землі.

 

Вед. 2. Земля – колиска людства. Вона народжує прозорі струмки і потоки. Відпускає в небеса птахів, приймає в себе всі сніги і дощі, маленькі зернятка і дає всьому життя.

 

Вед. 1. Але на порозі третього тисячоліття світ зіткнувся із загрозливими явищами, пов’язаними з погіршенням стану довкілля. Руйнування  біогеоценозів, зменшення кількості та чисельності популяцій видів рослин та тварин – це лише деякі  негативні прояви діяльності людини.

 

Вед. 2. Ми живемо на найдивнішій планеті – планеті світлих сонячних ранків, яскравих лагідних днів і тихих зоряних ночей, що пахнуть м’ятою і матіолою.

 

Вед. 1. Ми  живемо на планеті, що дарує найщиріші почуття і щастя тим, хто шанує, любить та оберігає її.

 

Вед. 2. Сьогодні до нас завітали представники фауни і флори, які хочуть звернутися до нас.

 

Струмочок. Я – струмочок! Справжнє диво!

                      Життя без мене неможливо!

                      Вода потрібна і людині,

                      Й тварині, пташці, і рослині!

                      Давайте ж будемо дружити,

                      Збирати бруд і не смітити.

 

Пролісок. Я – пролісок тендітний!

                  Люблю прекрасний світ я.

                   Приносити я радість хочу

                   І милувати ваші очі.

                   Та без жалю мене зривають,

                   Із святом мам, бабусь вітають.

                   Не думають, що хочу жити,

                   Красою вам хочу служити.

 

Берізка.   Я – берізка гарна білокора, гарна моя врода!

                  Сік збирать прийшла пора – буде мені шкода!

                  Покалічать мене люди, поламають віти!

                  То ж врятуйте ви мене, любі мої діти!

 

Горобчик. Знаєте ви горобця? – птах я славнозвісний!

                  Прилетів я з деревця, щоб принести звістку.

                  Ображають люди нас, жбурляють каміння…

                  Вдячні ж будем дуже вам за їжу в шпаківнях.

 

Лисичка. Я – мешканка лісу! Лисицею звуть!

                  Прийшла рятунку прохати!

                  Лякаюсь людей, ховаюсь від них,

                  Не знаю куди вже ховатись!

                  Мисливці стріляють, пастки розставляють,

                  Не знаю куди вже подітись,

                  Я мрію, щоб ліс все ж від пострілів стих,

                  Прошу я всіх зупинитись!

 

 Вед. 1. Розумні люди на Землі Червону книг завели!

(Виходить Червона книга)

Червона книга.

   Хто на планеті цій зникає, в мені притулок відшукає!

   У мене, в книгу, занесли світ неповторної краси,

   Що поступово відмирає, давно рятунку в нас благає.

   Невже в майбутньому на світі не будуть квітнуть дивні квіти?

   Невже ніколи не побачать, як сон-трава росою плаче?

   Троянда степу – квітка мрії жар-цвітом землю не зігріє?

   Всі ви – господарі природи, то ж збережіть же її вроду!

 

Вед. 2. Поволі  у світі визріває думка, що найголовніше завдання людства – це збереження на планеті чистоти.

 

Вед. 1. Тім кожен із нас може зробити чимало. Потрібна наша елементарна порядність і вихованість, чуйне ставлення до нашої прекрасної Землі.

 

Вед. 2. Давайте підтримаємо нашу Природу! Ми запрошуємо всіх зробити те, що залежить лише від нас – провести суботник біля нашої школи.

 

Вед. 1. Ми залучимо до цього всіх учнів і працівників нашої школи, бо чисте довкілля – здорове майбутнє народу, і насамперед наших дітей!

 

Вед. 2. Ми сподіваємось, що кожен, хто почув нас, зробить належні висновки й не залишиться байдужим до глобальної проблеми людства.

 

Вед. 1. Дякуємо за уваг! До нових зустрічей!

 

 

 

 

Джерела:

  1. Біологія. Шкільний світ. 9 (657), березень 2011 (Вкладка «Екологія»)
  2. Біологія. Шкільний світ. 12 (720), червень 2013 (Вкладка «Екологія»)
  3. Біологія. Вид. група «Основа»  4 (28), квітень 2013
  4. Біологія. Вид. група «Основа»  1-2 (409-410), січень 2014
docx
Пов’язані теми
Біологія, Сценарії
Додано
16 березня 2018
Переглядів
2038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку