Сценарій. "Тиждень іноземної мови"

Про матеріал
Сценарій проведення Тижня іноземної мови у школі. Містить план та сценарії проведених заходів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

План проведення тижня англійської мови

Понеділок 15. 02

  • Відкриття тижня іноземних мов.
  • Виготовлення та оформлення валентинок англійською мовою з учнями 1х класів.
  • Виставка творчих робіт учнів.
  • Легенда – розповідь про заснування Дня Святого Валентина учнями 8х класів.

Вівторок 16. 02

  • Конкурс на кращого читця скоромовок серед учнів 3х класів.
  • Вікторина «A trip to Knowledgeland» для учнів 4х класів.

Середа 17. 02

  • Конкурс стіннівок «It is a wonderful, wonderful land».
  • Показ власних презентацій учнями 9х класів «Travelling around English speaking -  countries».

Четвер 18. 02

  • Відкритий урок за темою «Свята» в 3 – А класі.
  • Виставка та захист творчих робіт учнями 8х класів «My English idol».

П’ятниця 19. 02

  • Позакласний захід для учнів 5х класів « KVN».
  • Підведення підсумків та нагородження найактивніших учнів.

 

 

 

 

Тиждень англійської мови

Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й  визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.  

Матеріали для проведення тижня англійської мови включають розробки  виховних заходів. Цінність розробки у можливості   використання різноманітних форм роботи при вивченні іноземної мови на різних вікових етапах та підвищенні мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Рекомендовано вчителям англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

St. Valentines Day”. День святого Валентина.

Виховний захід для учнів 1х класів (проводять учні 8 – Б класу)

Мета заходу:

  • ознайомити учнів зі звичаями країни, мова якої вивчається.
  • розвивати соціокультурну компетенцію учнів з використанням матеріалу, пов’язаного з історією, святами та традиціями Великобританії;
  • розвивати творчі здібності та естетичне сприйняття навколишнього світу.
  • виховувати інтерес до вивчення традицій англомовних країн.

 

Обладнання: валентинки, відео, фонограми пісень.

Хід заходу

T: Good morning, children. It's lovely to meet you here.

Love! Happiness! Beauty! Today we pronounce these pleas­ant words because today is a special day! Do you know what it's called?

Учні. It's called St. Valentine's Day!,

You are right.

Welcome to our St Valentine's party!   

Що то є за днина,                                                                                                                                               Що то є за свято,                                                                                                                            Що сюди зійшлося                                                                                                                                      Людей так багато.

Знаю, що за днина,

всім варто це знати —                                                                                                                                            Свято Валентина!                                                                                                                                      Закоханих свято!    

P

More them 17 centuries people who love, celebrate this holiday.

Ось уже 17 століть закохані люди святкують День Святого Валентина.         

 

      День Святого Валентина став традиційним днем для обрання коханих та обміну любязними посланнями. Способи пошуку коханих у День Святого Валентина були різними в різних місцях та в різні часи: від забавних ігор до серйозного кроку, повязаного з весіллям. Численні покоління молодих людей знають святого Валентина як друга та заступника закоханих.

P

We tell you many different legends about celebration this holiday.

Ми розкажемо вам різні легенди про святкування цього свята.

Legend 1

У III ст. нашої ери римський імператор Клавдій II видав указ, який забороняв одружувати­ся. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків у до­мівках, а їх покликання — бути хорошими солда­тами й лицарськи захищати Рим.

Молодий християнський священик Ва­лентин не послухав наказу й потаємно вінчав юних закоханих. Довідавшись про «антидержавність» одруження, імператор повелів ув'язнити порушника закону й потім стратити.

У в'язниці Валентин, не маючи священ­них книг, різноманітив своє нежадане дозвілля тим, що писав листи доньці тюремника. Листи були такі ж прекрасні, як і донька. Молоді люди покохали одне одного.

Перед стратою, 14 лютого 270 року, він відправив дівчині прощальну листівку з короткою фразою «Від Валентина».

Цей день був днем страти.

P                                                              Legend 2

Інша легенда каже, що святий Валентин був добрим другом дітей. Він був християнином і не поклонявся римським богам. За це його посадили в тюрму. У той час, коли Валентин перебував у тюрмі, діти, яким він допома­гав, сумували за ним. Вони приносили за­писки, в яких висловлювали свою любов до Валентина. І навіть у в'язниці Святий Ва­лентин показав свою любов до кожного. У тюремного надзирача була молода дочка. Вона була сліпою. Валентин зробив диво. Він вилікував її від сліпоти, якраз перед своєю смертю, 14 лютого. Того дня Вален­тин надіслав їй прощального листа «Від вашого Валентина». І цей день назвали Днем Святого Валентина.

P

А чи знаєте ви, що всі подарун­ки на День Святого Валентина повинні не­сти любовну символіку? Прийнято дарувати або таємно надсилати червоні троянди, Валентинки, шоколад. У США, Англії, Японії в цей день ви не зустрінете жодної жінки без квіточки чи бу­кета.

P

Квітковою емблемою свята святого Ва­лентина є Червона троянда. Стверджують, що поча­ток цієї традиції поклав Людовик XVI, який подару­вав у цей день Марії Антуанетті червоні троянди.

P

За легендою, вони з'явилися завдяки Афродиті, богині кохання та краси. Поспішаючи до свого коханого, вона наступила на кущ білих троянд, уколола ногу шипами, і її божа кров по­фарбувала їх у червоний колір.

P

The rose was the flower of Venus, the Roman goddess of love.  Red is a color that stands for strong feelings. This is why the red rose is a flower of love.

Троянда – була квіткою Венери, богині кохання. Червоний колір виражає сильні почуття. Ось чому червона троянда – це квітка кохання. Але Червона троянда — не єдина емблема Дня закоханих. Існують інші символи свята День Святого Валентина.

P

Розповсюдженим символом у наш час є «Валентинки». До речі, най­старіша «Валентинка» зберігається в Бри­танському музеї в Лондоні. Вона підписана Герцогом Орлеанським у 1415 році своїй улюбленій дружині. «Валентинки» — ма­ленькі записочки один одному, в яких пи­шуть тільки добрі слова, сердечні привітан­ня і найкращі побажання. За традицією, та­ка листівка не підписується, але має бути адреса, щоб адресат зміг дізнатися, хто її ав­тор.

P

В XVI ст. картки-листівки стали популярни­ми і більш декоративно оформленими. У 1797 році в Англії було популярне видан­ня «Інструкція для молодого чоловіка з на­писання Валентинок», яке містило багато віршів, для тих, хто сам не міг нічого приду­мати.  Пропонуємо вам послухати деякі з них.


Im making a pretty card

To give to my love.

I’ll neatly write, “I love you!”

Or “Won’t you be mine?”

Я роблю листівку

Тому, кого люблю,

І з ніжністю напишу:

«I love you!»


Sure as the grapes grow on the wine,

So sure you are my Valentine.

Ростуть для вина грони винограду,

А ми – один для одного.

Ти мій Валентин,

Любов нам – нагорода.


The roses are red, violets are blue,

The honey is sweet and so are you.

Троянди рожеві, фіалки – голубі,

Мед – солодкий, солодкий, як ти.


P

Пропонуємо вам заспівати пісню про День Святого Валентина.

https://www.youtube.com/watch?v=kgAx_sQ0mqE

P

До речі, у багатьох країнах по-різному свят­кують День Святого Валентина. В Італії іта­лійці вважають своїм обов'язком дарувати своїм коханим солодощі. Цей день так і на­зивають — «Солодкий». А ось у романтич­ній Данії прийнято надсилати поштою засу­шені білі квіти.

P

Але є такі країни, в яких особливо відріз­няється святкування цього свята. Н-д, в Японії це свято суто чоловіче. Ві­тають тільки чоловіків. Вважають, що коли підлегла не привітає начальника зі святом, завтра вона буде звільнена.

P

День Валентина — це день, ко­ли можна поділитися коханням з друзями та рідними. Він також відомий як свято за­коханих. Бажаю, щоб ви відчули любов і дружбу своїх однокласників, батьків та вчителів у цей день. А також, щоб  вашу любов та дружбу відчув кожен, кого ви зустрінете. А тепер ми пропонуємо вам створити свої власні валентинки та подарувати їх своїм рідним та близьким.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виставка творчих робіт та конкурс стіннівок.

    У школі проходила виставка творчих робіт учнів молодшої школи.  Школярі молодшої ланки охоче прийняли в ній участь та представили свої роботи. Даний вид роботи допомагає :

  • створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
  • розвивати творчі здібності учнів;
  • підвищувати мотивацію до вивчення іноземної мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

Серед учнів середньої ланки був проведений конкурс стіннівок.

 

 

 

 

 

 

 

 

Переможцями конкурсу було визначено учнів 9 – А, 8 – Б та 8 – А класу.

«The best tongue – twisters reader»

    Серед учнів 3х класів проводився конкурс на кращого читця скоромовок англійською мовою. Учням було запропоновано вивчити одну з представлених на вибір скоромовок. 

Мета конкурсу:

  • Тренувати фонетичні навики та навики аудіювання;
  • Розвивати навики монологічного мовлення;
  • формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови

Переможців обирали учні класу. Вони повинні були оцінити один одного за таким критеріями:

  1. Чітка, правильна  вимова;
  2. Швидкість;
  3. Емоційне забарвлення.

Переможців було обрано шляхом голосування.

                                     

 

 

 

 

 

 

Why do you cry, Willy?
                                      Why do you cry?
                                      Why, Willy? Why?

Why do you cry?

Luke Luck likes lakes.                                                     
Luke's duck likes lakes.                                                  
Luke Luck licks lakes.
Luck's duck licks lakes.                                                 

                                                                                         Peter Piper picked a peck of pickled peppers.
                                                                                         A peck of pickled peppers Peter Piper picked.

«A trip to Knowledgeland»

Командна гра - вікторина для учнів 4х класів.

Мета та завдання:

  • розвивати інтелектуальні,  мовленнєві та творчі здібності учнів;
  • повторити та закріпити вивчений матеріал;
  • формувати позитивну мотивацію до вивчення іноземної мови та до пізнавальної діяльності
  • узагальнити та закріпити вивчений матеріал;
  • розширювати світогляд школярів;
  • зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови;
  • виховувати почуття відповідальності, взаємоповаги та співпраці.

Обладнання: картки із завданнями.

Хід заходу

Вікторина - це гра, в якій перемагає одна команда, що набрала найбільшу кількість балів. Ця вікторина присвячена Великобританії і англійській мові в цілому. У грі беруть участь 3 - 4  команди по 4 учні. На початку вікторини командам пропонується придумати собі назву і представити себе англійською мовою.

Вікторина складається з трьох етапів. У кожному етапі представлені різними види завдань. Перемагає та команда, яка набрала найбільшу кількість балів.

I етап.  Do the crossword.

http://kladraz.ru/images/1(118).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. It is a transport.

2. It is a kind of animal.

It likes to eat carrots and cabbages.

3. It is one of the days of the week.

4. It is a colour.

5. It is a wild grey animal.

6. It is made from sour milk.

 

 

IІ етап. To rhyme the words with each other.

1. Ten

a) Fat

1 -

2. Live

b) Shake

2 -

3. Blue

c) Fall

3 -

4. Book

d) Fair

4 -

5. House

e) Rice

5 -

6. Race

f) Give

6 -

7. Fast

g) Mouse

7 -

8. Hair

h) Face

8 -

9. Hat

i) Cook

9 –

10. Ice

j) Glue

10 -

11. Ball

k) Pen

11 -

12. Snake

l) Last

12 -


 

IІІ етап. Answer the questions.

  1. What is the British Queen’s name?_________________________
  2. What is the capital of Great Britain? ________________________
  3. What is the most famous British clock?______________________
  4. When people in Great Britain celebrate Christmas?_____________
  5. What are the colours of the Union Jack?______________________
  6. Traditional English flower is a…___________________________
  7. What is the name of the British taxi?________________________
  8. What popular kind of sport was invented in England?____________
  9. What animal we can see on the British coat of arms?____________
  10.        Who or what lives in Loch Ness?__________________________
  11.        Name the boy, a character of popular British fairy tale who can fly and lives in Neverland.
  12.        English author  Lewis Carroll  wrote a story about a girl, falling through a rabbit hole into a fantasy world populated by peculiar. Who was this girl?____________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина заходу. Підведення підсумків.

 

 

 

 

Демонстрація презентацій «Travelling around English speaking countries»

       Розвиток системи освіти вимагає від педагогічної науки практики вивчення й впровадження нових методів навчання і виховання учнів. Щоб успішно розвивати пізнавальні процеси у навчальній діяльності, необхідно шукати більш сучасні засоби і методи навчання. Використання комп'ютера з його величезними універсальними можливостями і є одним з таких засобів. Застосування комп'ютерних інформаційних технологій у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Саме тому учням 9 – А класу було запропоновано створити презентацію  у програмі Power Point за темою «Travelling around English speaking countries». Було створено 12 презентацій, присвячених Англії, Шотландії, Уельсу, Північній Ірландії, Канаді, США, Австралії та Новій Зеландії. Після підготовки робіт у класі відбулась демонстрація та обговорення презентацій. Учні змогли переглянути роботи один одного, поставити питання за змістом роботи та прийняти участь в обговоренні важливих деталей. Мета роботи над подібним проектом полягала у:

  • Навчанні учнів стисло і лаконічно викладати власні думки;
  • Формуванні навиків грамотного писемного та усного мовлення;
  • Тренуванні навиків аудіювання;
  • Підвищення якісного рівня використання наочності;
  • Підвищення продуктивності заняття.

 

 

 

My British idol

 Англійська мова, як і будь яка інша мова, має величезні  можливості для розвитку особистості та творчого мислення учнів, тому що без мислення немає мовлення. А вивчаючи мову в штучних умовах доводиться міркувати і про те, як ти мислиш, тобто мислити критично

       Мистецтво володіння мовою включає вміння слухати, читати, спілкуватися та писати. Розвиток мовних навичок  можна стимулювати різноманітними засобами. Перш за все це використання різних інноваційних методик та технологій, яких дуже багато і вибір яких залежить від вчителя. Саме він,  враховуючи вікові особливості і здібності дітей, обирає шляхи розвитку їх творчих здібностей.

      Самостійна робота над мовою повинна готувати учнів до самостійного "доучування" та удосконалення оволодіння ІМ, а саме: розвивати у них вміння працювати з довідковою літературою, іноземним текстом, технічними засобами тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     В кінці тижня англійської мови були підведені результати всіх конкурсів, визначені переможці та нагороджені грамотами та солодкими подарунками.

«KVN»

Позакласний захід для учнів 5 – А, Б класу.

Мета та завдання:

  • розвивати інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності учнів;
  • формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
  • повторити та закріпити вивчений матеріал;
  • вчити дітей колективній діяльності, співпраці.
  • розширювати світогляд школярів;
  • розвивати пам'ять та увагу учнів;
  • зацікавлювати учнів до вивчення англійської мови;

Обладнання: картки із завданнями(№ 1, № 2, № 3), картки «Professions», колажі за темою «Food», слова за темою «Food»,  English Proverbs, магніти.

                         Хід заходу

T. 1 Dear boys and girls! We are glad to see you.

Say: ‘Hello’,

And clap your hands!

Don’t say: ‘No!’

And say us: ‘Yes!’

 

T. 2 Today we are going to play a game which is called “KVN”. There are 2 teams which will take part in our game. The first team is called……….and its captain is……Please, introduce yourself.

T. 1 The second team is called…….and their captain is going to introduce their team.

T. 2 Let’s introduce our jury……

T. 1 Now everybody is ready so we can start. We wish Good luck to everybody! Welcome to our club of cheery and sharp – witted people!

Round I ‘Warming up’

T. 2 Have you ever listened to the poems ‘Dogovorki’? We propose to you short funny poems about food in Russian. Your task is to finish the rhyme in English. If you give a right answer you’ll get 1 point.

  • Вкуснотища! … very good!

Пищу называют …food .

  • Для Шарика, для друга,

Припас я сахар  sugar.

  • Масло нужно всем ребятам.

Масло по-английски … butter.

  • Всегда ты сладкий ждешь сюрприз.

Конфетки по-английски — … sweets.

  • Я все варенье это съем.

Варенье по-английски — … jam.

  • Без соли борщ не лезет в рот.

Соль по-английски просто … salt.

  • Это вовсе не каприз

Сыр мы называем — … cheese.

  • Молоко я пить привык

Молоко иначе — … milk.

  • Мясо жарится, шкварчит

Мясо по-английски — … meat.

  • Ведро воды вы принесете?

Вода, водичка будет — … water.

  • Рыбу ловишь – не шумишь,

Рыба по-английски — … fish.

  • Винни-Пуха нет ли с вами?

А то спрячу мед свой … honey.

  • Омлет поджарю я для всех,

Яйцо мы называем egg.

  • Чашкой чая угости,

чай мы называем tea.

  • Ах, как приятен сок на вкус,

А сок мы называем juice.

 

Round II ‘Lexical’

T. 1 During our lessons we have studied different topics. Now you should show us what you know. You will have the card with some words. You have to group them on the topics ‘HOUSE’, ‘WEATHER’, ‘SEASONS’, ‘ANIMALS’, ‘FRUIT’. (Card № 1). Every right answer is 1 point.

banana, winter, dogs, clock, living room, crocodiles, slippery, snowy, orange, summer, autumn,  elephant, spring, foggy, cats, window, lemon, foxes, rainy, frosty, apple.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           Round III ‘Riddles’

T. 2 Do you like riddles? Let’s see. Listen to the riddles and guess the answer and raise your hand. 1 point goes to the team that will give the right answer first.

  1. It runs but has no legs. (time)
  2. Children don’t like to drink especially when it’s warm. (milk)
  3. It is white. It is cold. We can skate on it. What is it (ice)
  4. What man cannot live inside the house? (a snowman)
  5. A little old woman with twelve children Some short, some long, some cold, some hot What is she? (a year)
  6. What goes up when the rain comes down? (an umbrella)
  7. What is in the middle of Paris? (R)
  8. Which fruit spelt like a colour? (orange)
  9. Which alphabet is a hot drink? (T)

                        Round IV ‘Professions’

T.1 We propose you to play “Pantomime Game”. We have a magic box. You should take a card from it and show without any word a profession which is drawn there to your opponent. Your opponents will try to get you some points. Be attentive.

       Round V ‘Making up’

T.2 O’K. The next task is making up new words using the letters of the word ‘DEMONSTRATION’ as many as you can.

You have 3 minutes for doing this exercise. Steady! Ready! Go! (Card № 2).

Round VI ‘Who is the fastest?’

T.1 Thanks a lot for your activity. It’s time to move on. Now you have an unusual task. You see 2 collages with the pictures of different food and you have some cards with the name of it.  Your task is to stick the name of the food under the pictures. For doing this work you have 3 minutes. Every right answer – is 1 point. Clear? Start!

 

 

 

 

 

Round VI ‘Captains

T. 2 Now it’s time for our captains to show their skills. You will have an extra task. You should answer the questions upon the topic ‘Great Britain’. (Card №3). And the teams will have another task. You have to make up the proverbs from two parts of the            cards (green – is the beginning, yellow – is the ending).

 

            Questions for captains

  1. What is the British Queen’s name?_________________________
  2. What is the capital of Great Britain? ________________________
  3. What is the most famous British clock?______________________
  4. What is the main symbol of Halloween?_____________
  5. What are the colours of the Union Jack?______________________
  6. Traditional English flower is a…___________________________
  7. What is the name of the British taxi?________________________
  8. What popular kind of sport was invented in England?____________
  9. What animal we can see on the British coat of arms?____________
  10. Who or what lives in Loch Ness?__________________________
  11. What is traditional English drink?_____________
  12. What kind of sport is played on the Wimbledon Championships?_______________

T.1 Our contest is over for today.

You were very creative and active.

Now it’s time to know who the winner of our competition is.

Let’s give the word to the jury.

 

T. 2

Good morning, when it’s morning,

Good night, when it’s night

And when it’s time to go away,

Good – bye, good – bye, good – bye, My friend!

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
1907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку