План проведення тижня англійської мови
Понеділок 15. 02
Вівторок 16. 02
Середа 17. 02
Четвер 18. 02
П’ятниця 19. 02
Тиждень англійської мови
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.
Матеріали для проведення тижня англійської мови включають розробки виховних заходів. Цінність розробки у можливості використання різноманітних форм роботи при вивченні іноземної мови на різних вікових етапах та підвищенні мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Рекомендовано вчителям англійської мови.
“St. Valentine’s Day”. День святого Валентина.
Виховний захід для учнів 1х класів (проводять учні 8 – Б класу)
Мета заходу:
Обладнання: валентинки, відео, фонограми пісень.
Хід заходу
T: Good morning, children. It's lovely to meet you here.
Love! Happiness! Beauty! Today we pronounce these pleasant words because today is a special day! Do you know what it's called?
Учні. It's called St. Valentine's Day!,
You are right.
Welcome to our St Valentine's party!
Що то є за днина, Що то є за свято, Що сюди зійшлося Людей так багато.
Знаю, що за днина,
всім варто це знати — Свято Валентина! Закоханих свято!
P
More them 17 centuries people who love, celebrate this holiday.
Ось уже 17 століть закохані люди святкують День Святого Валентина.
День Святого Валентина став традиційним днем для обрання коханих та обміну люб’язними посланнями. Способи пошуку коханих у День Святого Валентина були різними в різних місцях та в різні часи: від забавних ігор до серйозного кроку, пов’язаного з весіллям. Численні покоління молодих людей знають святого Валентина як друга та заступника закоханих.
P
We tell you many different legends about celebration this holiday.
Ми розкажемо вам різні легенди про святкування цього свята.
Legend 1
У III ст. нашої ери римський імператор Клавдій II видав указ, який забороняв одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків у домівках, а їх покликання — бути хорошими солдатами й лицарськи захищати Рим.
Молодий християнський священик Валентин не послухав наказу й потаємно вінчав юних закоханих. Довідавшись про «антидержавність» одруження, імператор повелів ув'язнити порушника закону й потім стратити.
У в'язниці Валентин, не маючи священних книг, різноманітив своє нежадане дозвілля тим, що писав листи доньці тюремника. Листи були такі ж прекрасні, як і донька. Молоді люди покохали одне одного.
Перед стратою, 14 лютого 270 року, він відправив дівчині прощальну листівку з короткою фразою «Від Валентина».
Цей день був днем страти.
P Legend 2
Інша легенда каже, що святий Валентин був добрим другом дітей. Він був християнином і не поклонявся римським богам. За це його посадили в тюрму. У той час, коли Валентин перебував у тюрмі, діти, яким він допомагав, сумували за ним. Вони приносили записки, в яких висловлювали свою любов до Валентина. І навіть у в'язниці Святий Валентин показав свою любов до кожного. У тюремного надзирача була молода дочка. Вона була сліпою. Валентин зробив диво. Він вилікував її від сліпоти, якраз перед своєю смертю, 14 лютого. Того дня Валентин надіслав їй прощального листа «Від вашого Валентина». І цей день назвали Днем Святого Валентина.
P
А чи знаєте ви, що всі подарунки на День Святого Валентина повинні нести любовну символіку? Прийнято дарувати або таємно надсилати червоні троянди, Валентинки, шоколад. У США, Англії, Японії в цей день ви не зустрінете жодної жінки без квіточки чи букета.
P
Квітковою емблемою свята святого Валентина є Червона троянда. Стверджують, що початок цієї традиції поклав Людовик XVI, який подарував у цей день Марії Антуанетті червоні троянди.
P
За легендою, вони з'явилися завдяки Афродиті, богині кохання та краси. Поспішаючи до свого коханого, вона наступила на кущ білих троянд, уколола ногу шипами, і її божа кров пофарбувала їх у червоний колір.
P
The rose was the flower of Venus, the Roman goddess of love. Red is a color that stands for strong feelings. This is why the red rose is a flower of love.
Троянда – була квіткою Венери, богині кохання. Червоний колір виражає сильні почуття. Ось чому червона троянда – це квітка кохання. Але Червона троянда — не єдина емблема Дня закоханих. Існують інші символи свята День Святого Валентина.
P
Розповсюдженим символом у наш час є «Валентинки». До речі, найстаріша «Валентинка» зберігається в Британському музеї в Лондоні. Вона підписана Герцогом Орлеанським у 1415 році своїй улюбленій дружині. «Валентинки» — маленькі записочки один одному, в яких пишуть тільки добрі слова, сердечні привітання і найкращі побажання. За традицією, така листівка не підписується, але має бути адреса, щоб адресат зміг дізнатися, хто її автор.
P
В XVI ст. картки-листівки стали популярними і більш декоративно оформленими. У 1797 році в Англії було популярне видання «Інструкція для молодого чоловіка з написання Валентинок», яке містило багато віршів, для тих, хто сам не міг нічого придумати. Пропонуємо вам послухати деякі з них.
I’m making a pretty card
To give to my love.
I’ll neatly write, “I love you!”
Or “Won’t you be mine?”
Я роблю листівку
Тому, кого люблю,
І з ніжністю напишу:
«I love you!»
Sure as the grapes grow on the wine,
So sure you are my Valentine.
Ростуть для вина грони винограду,
А ми – один для одного.
Ти – мій Валентин,
Любов нам – нагорода.
The roses are red, violets are blue,
The honey is sweet and so are you.
Троянди рожеві, фіалки – голубі,
Мед – солодкий, солодкий, як ти.
P
Пропонуємо вам заспівати пісню про День Святого Валентина.
https://www.youtube.com/watch?v=kgAx_sQ0mqE
P
До речі, у багатьох країнах по-різному святкують День Святого Валентина. В Італії італійці вважають своїм обов'язком дарувати своїм коханим солодощі. Цей день так і називають — «Солодкий». А ось у романтичній Данії прийнято надсилати поштою засушені білі квіти.
P
Але є такі країни, в яких особливо відрізняється святкування цього свята. Н-д, в Японії це свято суто чоловіче. Вітають тільки чоловіків. Вважають, що коли підлегла не привітає начальника зі святом, завтра вона буде звільнена.
P
День Валентина — це день, коли можна поділитися коханням з друзями та рідними. Він також відомий як свято закоханих. Бажаю, щоб ви відчули любов і дружбу своїх однокласників, батьків та вчителів у цей день. А також, щоб вашу любов та дружбу відчув кожен, кого ви зустрінете. А тепер ми пропонуємо вам створити свої власні валентинки та подарувати їх своїм рідним та близьким.
Виставка творчих робіт та конкурс стіннівок.
У школі проходила виставка творчих робіт учнів молодшої школи. Школярі молодшої ланки охоче прийняли в ній участь та представили свої роботи. Даний вид роботи допомагає :
Серед учнів середньої ланки був проведений конкурс стіннівок.
Переможцями конкурсу було визначено учнів 9 – А, 8 – Б та 8 – А класу.
«The best tongue – twisters reader»
Серед учнів 3х класів проводився конкурс на кращого читця скоромовок англійською мовою. Учням було запропоновано вивчити одну з представлених на вибір скоромовок.
Мета конкурсу:
Переможців обирали учні класу. Вони повинні були оцінити один одного за таким критеріями:
Переможців було обрано шляхом голосування.
Why do you cry, Willy?
Why do you cry?
Why, Willy? Why?
Why do you cry?
Luke Luck likes lakes.
Luke's duck likes lakes.
Luke Luck licks lakes.
Luck's duck licks lakes.
Peter Piper picked a peck of pickled peppers.
A peck of pickled peppers Peter Piper picked.
«A trip to Knowledgeland»
Командна гра - вікторина для учнів 4х класів.
Мета та завдання:
Обладнання: картки із завданнями.
Вікторина - це гра, в якій перемагає одна команда, що набрала найбільшу кількість балів. Ця вікторина присвячена Великобританії і англійській мові в цілому. У грі беруть участь 3 - 4 команди по 4 учні. На початку вікторини командам пропонується придумати собі назву і представити себе англійською мовою.
Вікторина складається з трьох етапів. У кожному етапі представлені різними види завдань. Перемагає та команда, яка набрала найбільшу кількість балів.
1. It is a transport.
2. It is a kind of animal.
It likes to eat carrots and cabbages.
3. It is one of the days of the week.
4. It is a colour.
5. It is a wild grey animal.
6. It is made from sour milk.
IІ етап. To rhyme the words with each other.
1. Ten |
a) Fat |
1 - |
2. Live |
b) Shake |
2 - |
3. Blue |
c) Fall |
3 - |
4. Book |
d) Fair |
4 - |
5. House |
e) Rice |
5 - |
6. Race |
f) Give |
6 - |
7. Fast |
g) Mouse |
7 - |
8. Hair |
h) Face |
8 - |
9. Hat |
i) Cook |
9 – |
10. Ice |
j) Glue |
10 - |
11. Ball |
k) Pen |
11 - |
12. Snake |
l) Last |
12 - |
IІІ етап. Answer the questions.
Заключна частина заходу. Підведення підсумків.
Демонстрація презентацій «Travelling around English speaking countries»
Розвиток системи освіти вимагає від педагогічної науки практики вивчення й впровадження нових методів навчання і виховання учнів. Щоб успішно розвивати пізнавальні процеси у навчальній діяльності, необхідно шукати більш сучасні засоби і методи навчання. Використання комп'ютера з його величезними універсальними можливостями і є одним з таких засобів. Застосування комп'ютерних інформаційних технологій у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Саме тому учням 9 – А класу було запропоновано створити презентацію у програмі Power Point за темою «Travelling around English speaking countries». Було створено 12 презентацій, присвячених Англії, Шотландії, Уельсу, Північній Ірландії, Канаді, США, Австралії та Новій Зеландії. Після підготовки робіт у класі відбулась демонстрація та обговорення презентацій. Учні змогли переглянути роботи один одного, поставити питання за змістом роботи та прийняти участь в обговоренні важливих деталей. Мета роботи над подібним проектом полягала у:
“My British idol”
Англійська мова, як і будь яка інша мова, має величезні можливості для розвитку особистості та творчого мислення учнів, тому що без мислення немає мовлення. А вивчаючи мову в штучних умовах доводиться міркувати і про те, як ти мислиш, тобто мислити критично
Мистецтво володіння мовою включає вміння слухати, читати, спілкуватися та писати. Розвиток мовних навичок можна стимулювати різноманітними засобами. Перш за все це використання різних інноваційних методик та технологій, яких дуже багато і вибір яких залежить від вчителя. Саме він, враховуючи вікові особливості і здібності дітей, обирає шляхи розвитку їх творчих здібностей.
Самостійна робота над мовою повинна готувати учнів до самостійного "доучування" та удосконалення оволодіння ІМ, а саме: розвивати у них вміння працювати з довідковою літературою, іноземним текстом, технічними засобами тощо.
В кінці тижня англійської мови були підведені результати всіх конкурсів, визначені переможці та нагороджені грамотами та солодкими подарунками.
«KVN»
Позакласний захід для учнів 5 – А, Б класу.
Мета та завдання:
Обладнання: картки із завданнями(№ 1, № 2, № 3), картки «Professions», колажі за темою «Food», слова за темою «Food», English Proverbs, магніти.
T. 1 Dear boys and girls! We are glad to see you.
Say: ‘Hello’,
And clap your hands!
Don’t say: ‘No!’
And say us: ‘Yes!’
T. 2 Today we are going to play a game which is called “KVN”. There are 2 teams which will take part in our game. The first team is called……….and its captain is……Please, introduce yourself.
T. 1 The second team is called…….and their captain is going to introduce their team.
T. 2 Let’s introduce our jury……
T. 1 Now everybody is ready so we can start. We wish Good luck to everybody! Welcome to our club of cheery and sharp – witted people!
Round I ‘Warming up’
T. 2 Have you ever listened to the poems ‘Dogovorki’? We propose to you short funny poems about food in Russian. Your task is to finish the rhyme in English. If you give a right answer you’ll get 1 point.
Пищу называют …food .
Припас я сахар … sugar.
Масло по-английски … butter.
Конфетки по-английски — … sweets.
Варенье по-английски — … jam.
Соль по-английски просто … salt.
Сыр мы называем — … cheese.
Молоко иначе — … milk.
Мясо по-английски — … meat.
Вода, водичка будет — … water.
Рыба по-английски — … fish.
А то спрячу мед свой … honey.
Яйцо мы называем egg.
чай мы называем tea.
А сок мы называем juice.
Round II ‘Lexical’
T. 1 During our lessons we have studied different topics. Now you should show us what you know. You will have the card with some words. You have to group them on the topics ‘HOUSE’, ‘WEATHER’, ‘SEASONS’, ‘ANIMALS’, ‘FRUIT’. (Card № 1). Every right answer is 1 point.
banana, winter, dogs, clock, living room, crocodiles, slippery, snowy, orange, summer, autumn, elephant, spring, foggy, cats, window, lemon, foxes, rainy, frosty, apple.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Round III ‘Riddles’
T. 2 Do you like riddles? Let’s see. Listen to the riddles and guess the answer and raise your hand. 1 point goes to the team that will give the right answer first.
Round IV ‘Professions’
T.1 We propose you to play “Pantomime Game”. We have a magic box. You should take a card from it and show without any word a profession which is drawn there to your opponent. Your opponents will try to get you some points. Be attentive.
Round V ‘Making up’
T.2 O’K. The next task is making up new words using the letters of the word ‘DEMONSTRATION’ as many as you can.
You have 3 minutes for doing this exercise. Steady! Ready! Go! (Card № 2).
Round VI ‘Who is the fastest?’
T.1 Thanks a lot for your activity. It’s time to move on. Now you have an unusual task. You see 2 collages with the pictures of different food and you have some cards with the name of it. Your task is to stick the name of the food under the pictures. For doing this work you have 3 minutes. Every right answer – is 1 point. Clear? Start!
Round VI ‘Captains’
T. 2 Now it’s time for our captains to show their skills. You will have an extra task. You should answer the questions upon the topic ‘Great Britain’. (Card №3). And the teams will have another task. You have to make up the proverbs from two parts of the cards (green – is the beginning, yellow – is the ending).
Questions for captains
T.1 Our contest is over for today.
You were very creative and active.
Now it’s time to know who the winner of our competition is.
Let’s give the word to the jury.
T. 2
Good morning, when it’s morning,
Good night, when it’s night
And when it’s time to go away,
Good – bye, good – bye, good – bye, My friend!