Інтегрований урок з англійської мови та образотворчого мистецтва
Тема. Sally’s Story “Snowy” Проект «Мій домашній улюбленець» Анімалістичний жанр Особливості анімалістичного жанру. Розвиток навичок малювання тварин, знання їх елементарної будови. Малювання тварини, яка подобається (гуаш).
Мета. Вивчити нові лексичні одиниці теми: Maths, English, History, Art, PE, Ukrainian, IT, Reading, Nature. Повторити слова раніше вивчених тем: “Days of the week”, “Parts of the body”, “Animals”. Вчити описувати домашніх улюбленців за зразком.
Розвивати пам'ять, увагу, фонематичний слух, здатність розуміти звуковий потік і сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів, навички читання, аудіювання, мовлення. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
- навчальна: ознайомити учнів з анімалістичним жанром та його особливостями, елементарною будовою тварин, правилами зображення тварин; навчити зображувати тварин;
- розвивальна: розвивати навички у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), уміння насолоджуватися творами художників-анімалістів; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
- виховна: прищеплювати любов до тварин та творів художників-анімалістів
Обладнання: HMK “Fly High 3”, презентація, CD –ROM 3, ноутбук, записи на дошці, тематичні картки, схеми-опори, магнітофон, індивідуальні картки, YOU.TUBE (https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk)
Хід уроку
І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
2. Мовленнєва зарядка.
F |
R |
I |
D |
A |
Y |
I |
S |
D |
T |
M |
Q |
W |
E |
R |
T |
Y |
U |
F |
U |
O |
A |
S |
D |
F |
G |
J |
N |
G |
E |
N |
K |
L |
M |
N |
B |
V |
D |
H |
S |
D |
W |
E |
R |
T |
U |
C |
A |
J |
D |
A |
S |
S |
A |
Q |
Z |
X |
Y |
K |
A |
Y |
I |
T |
H |
U |
R |
S |
D |
A |
Y |
E |
W |
E |
D |
N |
E |
S |
D |
A |
Y |
Q |
W |
E |
R |
T |
Y |
U |
I |
O |
P |
S |
A |
T |
U |
R |
D |
A |
Y |
V |
G |
T: What day is it today?
Ps. It is Monday.
Song “Days of the week”
Find and circle. Group work. ( 2 minutes)
T: Let’s check. (Міняються картками між групами).
ІІ. Основна частина уроку
1. Презентація нового матеріалу.
1.1. Словникова робота (тематичні картки "Snowy").
https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk
T: Open your PB at page 14. Sally’s Story “Snowy”: Listen and repeat.
Maths [mæθs]математика
English ['ɪŋɡlɪʃ]англійська
History['hɪstərɪ] історія
Art [ɑ:t] мистецтво
dinosaur ['daɪnə͵sɔ:]динозавр
PE фізичне виховання
1.2. Phonetic Drills
[ʃ] English, shelf, shop, ship
[θ] Maths, thank, three
T: Listen and repeat.
Робота над текстом “Snowy”.
1.3. Передтекстові завдання. T: Look at the story.
1.4. Слухання і читання.
1.5 Перевірка розуміння почутого.
2. Фізкультхвилинка “Simon says…”
3. Розвиток навичок писемного мовлення. Project “My Pet”
T: Has Joanna got a pet?
What is it?
Have you got a pet? (Microphpone)
Complete the table. (Stickers)
Read and complete.
Hello! My name’s Joanna. I’m nine years old. I’m from England. I go to school. My favourite lessons are Math and English. I don’t like Art.
I’ve got a pet. It’s a cat. Its name is Snowy. Snowy is white and fluffy. It’s got a small head and two big ears. My pet has got two beautiful green eyes, a pink nose and red mouth. Snowy’s tail is long and white. My cat has got four pretty feet. It can jump, climb trees and draw pictures. My pet likes milk and ice cream. Snowy is a lovely cat. Help me, please!
Help Joanna to do her homework:
Hello! My name’s Joanna. I’m nine years old. I’m from England. I go to school. My favourite lessons are Math and English. I don’t like Art.
I’ve got a pet. It’s a 1)________. Its name is Snowy. Snowy is 2) ______ and 3) _______. It’s got a 4)_________ head and two 5)__________ ears. My pet has got two 6)_________ 7)___________ eyes, a 8)__________ nose and 9)__________ mouth. Snowy’s tail is 10)_________ and white. My cat has got four 11)___________ feet. Snowy is a12) ___________ cat. . It can jump, climb trees and draw pictures. My pet likes milk and ice cream.
Have you got a pet?
Help me, please!
ІІІ. Заключна частина уроку
На уроці образотворчого мистецтва вам потрібно намалювати свою домашню тварину, і за зразком написати опис твоєї тварини.
Образотворче мистецтво
Зміст
- Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів,схеми малювання тварин.
Літературний ряд: загадки про тварин.
Словник термінів:
- анімалістичний жанр — жанр образотворчого мистецтва, що зображує тварин;
- анімаліст — митець, який зображує тварин.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1) Бесіда
M A L A N I (ANIMAL)
2) Загадки.
- Довгі вуха, куций хвіст.
До мисливства в нього хист:
Все знаходить навмання
Це маленьке... (цуценя).
- В хаті я мишей ганяю.
Вуса ще з дитинства маю.
Лапкою миюся щодня.
Я пухнасте... (кошеня).
Куди повзе – за собою хату везе.
( черепаха)
Ходить пані в срібному жупані.
( риба)
3) Поділ на групи
На уроці англійської мови ви складали колаж яку тваринку я маю. Розмістіться у відповідні групи.
І група – мають котиків
ІІ група – мають собачок
ІІІ група – мають інших тварин
ІV група – хотіли би мати тваринку
IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Кіт збирався до роботи (потягуються)
Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")
Накрутити вуса,
Почесати живота. (гладять живіт)
І помити писок.
Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).
VI. ІНСТРУКТАЖ
- Обережно користуйтесь пензлями та олівцями. Будьте акуратними при використанні фарб і води.
Розгляд композиції виконаної вчителем.
VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
Розповіді дітей про цікаве з життя їхнього улюбленця.
IX. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
- Опишіть англійською мовою свою тваринку.