Iнтегрований урок англійська мова та образотворче мистецтво: My Pets, Sally's Story "Snowy". Малювання тварини, яка подобається

Про матеріал
Інтегрований урок з англійської мови та образотворчого мистецтва для учнів 3 класу. Протягом уроків учні узагальнюють знання з тем "Школа", "Дні тижня", "Домашні улюбленці" та допомагають дівчинці Джоанні описати свого домашнього улюбленця. Школярі розповідають про свою домашню тваринку, описують її. На уроці образотворчого мистецтва малюють свого улюбленця.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з англійської мови та образотворчого мистецтва

Тема.  Sally’s Story “Snowy” Проект «Мій домашній улюбленець» Анімалістичний жанр Особливості анімалістичного жанру. Розвиток навичок малювання тварин, знання їх елементарної будови. Малювання тварини, яка подобається (гуаш).

Мета. Вивчити нові лексичні одиниці теми: Maths,  English,  History, Art, PE, Ukrainian, IT, Reading, Nature. Повторити слова раніше вивчених тем: Days of the week”, “Parts of the body”, “Animals”. Вчити описувати домашніх улюбленців за зразком.

Розвивати пам'ять, увагу, фонематичний слух, здатність розуміти звуковий потік і сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів, навички читання, аудіювання, мовлення. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

 

- навчальна: ознайомити учнів з анімалістичним жанром та його особливостями, елементарною будовою тварин, правилами зображення тварин; навчити зображувати тварин;

 - розвивальна: розвивати навички у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), уміння насолоджуватися творами художників-анімалістів; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;

 - виховна: прищеплювати любов до тварин та творів художників-анімалістів

Обладнання: HMKFly High 3”, презентація, CDROM 3, ноутбук, записи на дошці, тематичні картки, схеми-опори, магнітофон,  індивідуальні картки, YOU.TUBE (https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk)

      Хід уроку

І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

2. Мовленнєва зарядка.

F

R

I

D

A

Y

I

S

D

T

M

Q

W

E

R

T

Y

U

F

U

O

A

S

D

F

G

J

N

G

E

N

K

L

M

N

B

V

D

H

S

D

W

E

R

T

U

C

A

J

D

A

S

S

A

Q

Z

X

Y

K

A

Y

I

T

H

U

R

S

D

A

Y

E

W

E

D

N

E

S

D

A

Y

Q

W

E

R

T

Y

U

I

O

P

S

A

T

U

R

D

A

Y

V

G

T: What day is it today?

Ps. It is Monday.

Song “Days of the week”

Find and circle. Group work. ( 2 minutes)

T: Let’s check. (Міняються картками між групами).

ІІ. Основна частина уроку

1. Презентація нового матеріалу.

1.1. Словникова робота (тематичні картки "Snowy").

https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk

T: Open your PB at page 14. Sallys Story “Snowy”: Listen and repeat.

Maths [mæθs]математика

English ['ɪŋɡlɪʃ]англійська

History['hɪstərɪ] історія

Art [ɑ:t] мистецтво

dinosaur ['daɪnə͵sɔ:]динозавр

PE фізичне виховання

1.2. Phonetic Drills

[ʃ] English, shelf, shop, ship

[θ] Maths, thank, three

T: Listen and repeat.

Робота над текстом Snowy”.

1.3. Передтекстові завдання. T: Look at the story.

  • Has Joanna got English on Wednesday?
  • Have you got English on Wednesday?
  • What has Joanna got on Tuesday?

1.4. Слухання і читання.

1.5 Перевірка розуміння почутого.

  • Answer the questions. PB p.14 ex.1
  1. Has Joanna got her Maths, English and History books?
  2.  Has Joanna got o pet?
  3. Is it Wednesday?
  4. Has Joanna got Art on Tuesday?
  5. Has Joanna got English on Wednesday?
  • Look at the picture and read. (Presentation)
  • Look and read ( Озвучення історії) CD-Rom 3Our Great Friends

2. Фізкультхвилинка Simon says…”

3. Розвиток навичок писемного мовлення. Project “My Pet”

T: Has Joanna got a pet?

What is it?

Have you got a pet? (Microphpone)

Complete the table. (Stickers)

 

Read and complete.

Hello! My name’s Joanna. I’m nine years old. I’m from England. I go to school. My favourite lessons are Math and English. I don’t like Art.

I’ve got a pet. It’s a cat. Its name is Snowy. Snowy is white and fluffy. It’s got a small head and two big ears. My pet has got two beautiful green eyes, a pink nose and red mouth. Snowy’s tail is long and white. My cat has got four pretty feet. It can jump, climb trees and  draw pictures. My pet likes milk and ice cream. Snowy is a lovely cat. Help me, please!

Help Joanna to do her homework:

 

 

Hello! My name’s Joanna. I’m nine years old. I’m from England. I go to school. My favourite lessons are Math and English. I don’t like Art.

I’ve got a pet. It’s a 1)________. Its name is Snowy. Snowy is 2) ______ and 3) _______. It’s got a 4)_________ head and two 5)__________ ears. My pet has got two 6)_________  7)___________ eyes, a 8)__________ nose and 9)__________ mouth. Snowy’s tail is 10)_________ and white. My cat has got four 11)___________ feet. Snowy is a12) ___________ cat. . It can jump, climb trees and  draw pictures. My pet likes milk and ice cream.  

Have you got a pet?

Help me, please!

 

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Підсумок уроку. 
  2.  Домашнє завдання. PB p14-15. читати, перекладати, вивчити слова, AB p.12

На уроці образотворчого мистецтва вам потрібно намалювати свою домашню тварину, і за зразком написати опис твоєї тварини.

Образотворче мистецтво

Зміст
- Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів,схеми малювання тварин.

Літературний ряд: загадки про тварин.
Словник термінів:
- анімалістичний жанр — жанр образотворчого мистецтва, що зображує тварин;
- анімаліст — митець, який зображує тварин.
                                                  ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1) Бесіда

  • Щоб дізнатись тему уроку, розгадайте анаграму.

            M  A  L  A  N  I      (ANIMAL)

  • Що означає це слово?
  •  На які групи поділяють тварини? Скільки їх?
  • Назвіть  істотні ознаки кожної групи.
  • Яка група найчисельніша?
  • Чому тварини це жива природа?
  • Яку тваринку малювала дівчинка на  уроці англійської мови? ( відповідають англійською)
  •  Чому малюнок не сподобався кішці?
  • Якою себе намалювала кішка? Опишіть англійською.
  • Які у вас є домашні улюбленці? ( відповідають англійською)

2) Загадки.
- Довгі вуха, куций хвіст.

До мисливства в нього хист: 
Все знаходить навмання

Це маленьке... (цуценя).
 

- В хаті я мишей ганяю.

Вуса ще з дитинства маю. 
Лапкою миюся щодня.

 

Я пухнасте... (кошеня).


Куди повзе – за собою хату везе.

( черепаха)

 

Ходить пані в срібному жупані.

( риба)

3) Поділ на групи

На уроці англійської мови ви складали колаж яку тваринку я маю. Розмістіться у відповідні групи.

І група – мають котиків C:\Users\HOME\Desktop\foto_uchimsya_risovat.jpg

ІІ група – мають собачокC:\Users\HOME\Desktop\Kak_poetapno_nauchit_rebenka_risovat_predmeti_Kak_nauchit_detej_risovat_derevo-_zhivotnih-_mashinu-__11.jpg

ІІІ група – мають інших тваринC:\Users\HOME\Desktop\images.jpg

ІV група – хотіли би мати тваринку C:\Users\HOME\Desktop\images.png

IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Розповідь учителя
    — Ми вже говорили, що художники зображують те, що їх хвилює, що їм подобається. Так, одні художники зображують пейзажі. Ми їх називаємо художниками-... (пейзажистами). Інших приваблює зображення людей. Таких художників називають художниками-... (портретистами).
    А є художники, які захоплюються життям тварин. Їм подобається спостерігати за тваринами і малювати їх. Саме про таких художників та їхні роботи ми сьогодні говоритимемо.
    (Учитель розповідає про художників-анімалістів, аналізуючи та демонструючи роботи Василя Ватагіна «Тигр амурський», Володимира Сміріна «Байбаки»)
    А називають таких художників художниками-анімалістами, тому що жанр образотворчого мистецтва, де йдеться про життя тварин, називають анімалістичним.
    2. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Кіт збирався до роботи (потягуються)

Та завадили турботи: (розводять руки в сторони) 

Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")

Накрутити вуса,

Почесати живота. (гладять живіт)   

І помити писок.

Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)

Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).

VI. ІНСТРУКТАЖ
- Обережно користуйтесь пензлями та олівцями. Будьте акуратними при використанні фарб і води.

  • Уважно розгляньте будову тіла тварини яку будете малювати та послідовність зображення тварин. Зверніть увагу на пропорції тіла.

Розгляд композиції виконаної вчителем.

C:\Users\HOME\Desktop\images.pngC:\Users\HOME\Desktop\images.jpgC:\Users\HOME\Desktop\foto_uchimsya_risovat.jpgC:\Users\HOME\Desktop\Kak_poetapno_nauchit_rebenka_risovat_predmeti_Kak_nauchit_detej_risovat_derevo-_zhivotnih-_mashinu-__11.jpg
VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Розповіді дітей  про цікаве з життя їхнього улюбленця.

  • Дорослі й діти мають берегти природу там де вони живуть, працюють і відпочивають. Дбайливо ставтеся до природи самі і нагадуйте про це іншим. Посадіть дерево, кущ, квіти біля вашого будинку і доглядайте за ними. Тоді шумітимуть ліси, лунатиме пташиний спів, а в лісах і селах буде чисте повітря.

IX. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
- Опишіть англійською мовою свою тваринку.

  • Що зображують художники-анімалісти? 
    - Яку тваринку намалювали ви? ( англійською)
  • Які ще тваринки вам подобаються?( англійською) Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (спостерігати за птахами (як вони рухаються, літають);.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Romaniuk Olesia
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку