Сценарій: "У колі дружньої сім'ї"

Про матеріал
Свято "У колі дружньої сім'ї дає можливість згуртовувати учнівський та батьківський колективи; розвивати в учнів почуття обов’язку перед родиною, старшими і молодшими членами сім’ї, вміння слухати й підтримувати мир і злагоду в родині; виховувати повагу до усіх членів родини.
Перегляд файлу

Родинне свято

«У колі дружньої сім’ї»

 

Мета: згуртовувати учнівський та батьківський колективи; розвивати в учнів почуття обов’язку перед родиною, старшими і молодшими членами сім’ї, вміння слухати й підтримувати мир і злагоду в родині; виховувати повагу до усіх членів родини.

Обладнання: квіти, рушники, серветки, народні прислів’я про родину, заголовок великими літерами, повітряні кульки, дитячі малюнки та учнівські твори про сім’ю.

У залі стоять столи, за якими будуть сидіти всі члени однієї або кількох родин. Столи пронумеровані, прикрашені букетами квітів, серветками, вишитими скатертинами. На столах цукерки, фрукти, солодощі. Перед проведенням свята вчитель повинен провести бесіду з учнями про культуру поведінки за столом та культуру поведінки в громадських місцях. Зала прикрашена квітами, вишитими рушниками, серветками, висловами про родину — прислів’ями та приказками — та дитячими малюнками.

Прислів’я:

 Який кущ, така й хворостина, які батьки, така й дитина.

 Чоловік у домі — голова, а жінка — душа.

 Шануй батька і неньку, буде тобі скрізь гладенько.

 Живуть між собою, як риба з водою.

 Коли дитину не навчиш у пелюшках, то не навчиш і в подушках.

 Де одинець — хазяйству кінець, а де діток сім, там щастя усім.

 Матері ні купити, ані заслужити.

 На сонці тепло, а біля матері — добре.

 Добре в тій родині, де усі єдині.

 

 

1.Сьогодні в нас родинне гарне свято,

Зійшлися мами, тата, бабусі, дідусі,

Сестрички, братики — усіх нас так багато!

Нам так хотілось, щоб зібрались всі.

2. І ось сьогодні ми усі зійшлися,

Поспілкуватися у ці весняні дні.

Здружитися щоб всі ми спромоглися,

Побути разом, поспівать пісні.

3. Бо це ж чудово, як батьки і діти

У свято й будні завжди поруч йдуть.

Сьогодні всім нам можна порадіти,

Що в нас родини дружно так живуть.

4.Сьогодні свято. Пісня хай лунає,

І хай щасливим буде кожен день.

Батьки і діти — і душа співає,

Тож хай лунає більше тих пісень!

Діти виконують пісню «Руки піднімайте…».

5. В сім’ї розпочинається життя дитини,

Тому від мами й тата в неї все!

Тож усі звички й правила з родини

Дитя в життя з собою понесе.

6.Тому народ не раз попереджає:

Гни деревце ще поки молоде.

Вчи діток, як малі — це кожен добре знає,

Від цього правила не дінешся ніде.

 

 

Сценка «Неслухняні діти»

(Заходить мама з дочкою)

  • Хочу морозиво! Хочу морозиво!
  • Я не куплю! Я не куплю! У тебе болить горло! Ти не хочеш захворіти?
  • Я хочу морозиво! У –у у! Хочу! Хочу!
  • Іди в свою кімнату! Ти наказана!
  • Що я маю там робити?
  • Думати!
  • Про що?
  • Про те, що ти неслухняна дитина!

(бабуся з внучкою)

  • Оленко, берися за уроки!

-Бабусю, я роблю уроки!

  • Перестань гратись  лялькою!
  • Я не граюся!.....

Як мені надоїли ці уроки: ця математика, українська мова, природознавство,  іноземна мова. Ненавиджу, не хочу, не буду.(Розкидає зошити)

- Оленко, не хочеш? Іди в кімнату і подумай про свою поведінку!

-Ну і що! І піду!

-Іди, іди. А я іду пекти смачні пиріжки.

 

(Заходить тато, мама і хлопчик)

-Тату, купи мені нову іграшку!

-У тебе їх так багато!

- Мамо, купи мені нову іграшку? Я хочу спінер! У хлопчика з нашого класу їх цілий мішок! Я хочу одненьку, купи, купи!

-Ця іграшка небезпечна. Вона може нашкодити твоєму здоров’ю.

-Тату, купи мені нову іграшку!

- Може купимо, він так хоче.

- Ніяких іграшок. Давай купимо тобі нову книжку!

- Я не хочу книжку, а хочу спінера, хочу, хочу!

-Ти наказаний! Іди в свою кімнату! Подумай над своєю поведінкою!

(Звучить мелодія колискової і діти лягають спати, виходять батьки)

 

М.-Що це за діти? Як їх виховувати?

Т.- Як з цими капризними дітьми важко?

М.-Давайте їх провчимо!

Б.- Нехай наші любі, але нечемні діти проснуться без нас. (Складають на парту зошити)

-М. – Я не бачу жодної вдячності. Тільки чую: хочу, не хочу, дай, не буду. Я втомилася  з ними боротися, воювати.

-М.- У нас є лише один вихід. Залишити їх самих. Не будемо заважати цим вередливим дітям, нехай живуть як знають і роблять все , що їм заманеться. А там побачимо.

Т.- Я залишу їм листа. (Звучить весела музика, батьки беруть речі і виходять.)

 

(Звучить інша музика, встають діти)

  • Чому нас ніхто не розбудив? Де наш сніданок? Ми хочемо їсти.
  • Дивіться, якийсь лист!(Читає листа)
  • Діти! Коли ви будете читати цього листа ми будемо далеко.Не шукайте нас. Ми вирішили залишити вас самих. Більше вам ніхто не робитиме зауважень. Від вас нічого не вимагатимуть. Ми втомилися від вашого непослуху. Ваші тата і мами.      Ого!
  • Д.-Це ж нарешті ніхто нами не буде командувати.
  • Разом: -Ура! Свобода.
  • Х. –Ніхто нас не заставить робити те, що нам не подобається.
  • Разом:  Хай живе день неслухняності.
  • Д.- І що, до школи не підемо?
  • Х.- Навіщо нам та школа! Давайте не підемо в школу.
  • Д. – Тоді чур, мій планшет. Досхочу гратиму в ігри.
  • Х.- А я досхочу дивитимусь мультики.
  • Д. – А я пропоную дискотеку. Ура. Дискотека. (Двонить друзям)

Друзі, приходьте, немає вдома батьків, потанцюємо.

(Танцюють. Пісня «Тато й мама», сідають на підлогу і кажуть:)

  • Х. –Мені набридло. У мене паморочиться голова.
  • Д. – Я хочу їсти. Хочу до мами.
  • Д. –Де моя бабуся? У неї такі смачненькі пиріжечки. Я проголодалася.
  • Разом: Мамо, тато, повертайтеся. Ми більше так не будемо.
  • Д.- Ми завжди будемо слухняними дітьми. Ніколи не сперечатимемося з вами.
  • Х.- Я ніколи не буду тупати ногами.
  • Д. – А я завжди буду старанно виконувати уроки.
  • Разом: Ми завжди будемо старанними дітьми.
  • Пісня: «Дякую мамо, дякую, тату…»
  •                   
  •                 7.   Рідна мамо! Рідний тато!
  •                    Я люблю вас дуже щиро.
  •                    Я бажаю вам завзяття,
  •                    Лише щастя! Лише миру!.
  •        8.  Ви мене любіть, рідненькі,
  •          Бо я ще такий маленький!
  •          Хочу бути на вас схожий,
  •          Як і ви, такий же гожий.
  •                   9. Хлопці ми не ликом шиті,
  •                    Та й дівчатка, хоч куди!
  •                    Обіцяєм добре вчитись,
  •                    Щоб раділи нам батьки.
  •  
  •                 10.   Хоч бувають і невдачі,
  •                    Не виходять в нас задачі.
  •                    Й на диктанті, як на зло,
  •                    Нам, бувало, не везло.
  •  
  • .11: Але хоч як би нам не везло на диктанті  чи самостійній роботі, хоч яку б оцінку ми не отримали, все одно нас не перестають любити  найрідніші, найдорожчі нам люди.
  • :        
  •                  12. Є багато хороших слів,
  •                    Що ми чуємо щодня.
  •                    Та чомусь завжди хотів
  •                    Слово я почуть «рідня».
  •  
  •         13. Як то добре, коли рідні
  •          У світлиці, за столом,
  •          Коли дерево і гілля
  •          Під одним святим крилом.

  • .       14. Де б не була, та знаю я,
  •          Не забудеться мій рід.
  •          Пам’ятатиму, звідкіля
  •          Журавлиний почався політ.
  •  
  • Учителька. Діти, подумайте, чи може бути справжньою родина,в якій немає старійшин роду, тобто бабусь і дідусів. Коли поруч бабуся, то нам нічого боятися, будь – яке горе, будь – яку біду вона розведе своїми руками. Це невгамовна трудівниця, її руки не знають спочинку ніде і ніколи.
  •  
  •  
  • 15: Бабусі. Вони втілюють  в собі доброту і ласку, працелюбність і мудрість, щедрість і відданість. Бабуся, як невтомна бджілка, готує їсти для всієї родини, шиє, вишиває, в’яже шкарпетки. А  найвідповідальніша з усіх робіт – це догляд за онуками.
  •  
  • :          16.   Рідна бабуся, дорога моя!
  •                    Це ж для тебе сонечко лагідно сія.
  •                    Ласкою лиш повняться рученьки твої,
  •                    Я люблю твій голос теплий, дорогий.
  •                    Назбираю в лісі  квітів сон-трави.
  •                    Дорога бабусенько, до ста літ живи!
  •  
  • Учитель: Даруємо нашим бабусям частівки
  •                                      
  • Частівки.
  • 1.     Починаєм, починаєм, веселіш, гармонія,
  •                    Кажуть всі, що ми співаєм краще філармонії
  • .
  • 2.     Всі говорять, що я чемна дівчинка Катруся,
  •                    Бо ж відомо, що  вдалась у свою бабусю.
  • 3.     Ой, бабусенько рідненька, скажи, чи бувало,
  •                             Що до діда у садочок  ввечері тікала?
  •  
  • 4.     Ой, бабусенько рідненька, будь зі мною щира,
  •                             Розкажи, як ти  таємно  до дідуся ходила!
  • 5.     Я, бабуся, вже доросла і хочу все знати,
  •                    Чи колись тебе, маленьку, била твоя мати?
  • 6.     А моя бабуся люба, майстер на всі руки.
  •                    Пере, шиє, вишиває, догляда онуків.
  • Разом:        Ой, бабусі  наші милі, сонечка ясненькі,
  •                   Хочем ми, щоб ви були завжди молоденькі!
  •  
  • :   А хто знає прислів’я про бабусю?
  • Учні:

 

  •  Діти – це діти, а справжні діти – це онуки.
  •  Хто бабусю має – той потіху знає.
  • Учитель:   Не забудемо ми сьогодні і про наших дідусів.
  •       Ану підніміть руки, хто любить свого дідуся?

 

  • 17.     Зовсім не старенький любий мій дідусь.
  •          Ми з ним щирі друзі, і я цим горжусь.
  •          Він такий розумний! Все на світі знає
  •          Бо книжок багато він завжди читає.
  •  
  •  
  • 18.     Дуже поважає мій дідусь футбол.
  • Разом із гравцями забиває гол.
  • То підскочить в кріслі, то –«ура» кричить
  • Аж на стелі люстра дзвінко дзеленчить.
  •                             Недарма вважає наша вся сім’я,
  •                             Що на діда дуже, дуже схожий я
  •                              Підросту ще трішки, усього навчусь,
  •                              І таким розумним стану, як дідусь
  • Учитель:  Послухайте гуморески  про дідусів.
  • Учні:
  •        19.            – Якщо будеш, – каже дід, –
  •                    Ти на скрипці грати,
  •                    Буду кожен день тобі
  •                    На кіно давати!
  •   Пхе, – сміється Гриць малий, –
  • Так не вийде, діду, –
  • На кіно мені дадуть
  • Четверо сусідів.
  • Будуть також кожен день на кіно давати
  • З умовою, якщо я більш не буду грати!
  •  
  • Що краще?
  • 20.– Агов, – лунає діда голос, –
  • Гей, обізвіться, де ви там?
  • – Мовчи, – сказав сестрі Микола, –
  • Нехай дідусь працює сам!
  • Сама  дивись, хіба не краще
  • Побігти в спеку до ріки?
  • Або в  «індійців» гратись в хащах,
  • Ніж поливати огірки?
  • – Миколо!, – кличе дід, – Тетяно!
  • – На річці шибеники, ох!
  • – Ну що ж, морозиво розтане.
  • – З’їмо з бабусею удвох.

21:      Боже, Господи, Ісусе!

  • Щиро дуже помолюся.
  • Шлю до тебе мольби щирі,
  • Дай бабусям, дай дідусям
  • Щастя, миру й , звісно, сили!
  • Щоб із нами довго - довго
  • Вони, рідні, в згоді жили!

 

Учитель: Старі люди кажуть, що все на білому світі має свій початок. Якщо хочеться пізнати людину, то завжди питають, якого ти роду і хто батьки твої. Звичайно, початок роду дає мама. Мати - берегиня, турботлива і ласкава. Вона на свої тендітні плечі завжди бере найважчу ношу.

21.В радості і в смутку, завжди з діточками,

Все, що тільки маємо, - маємо від мами.

У стрічках віночок й вишита сорочка

Матуся придбала, бо я її дочка.

22.Та не тільки одяг і ці черевички -

Від мами ось коси та ще рум’яні щічки.

І носик курносик, і ніжки проворні,

Та й вушка в сережках, та оченьки чорні.

23.І навіть ці губки, щоб їв і сміявся,

Я маю від мами, бо я в маму вдався.

А чуєш, як в грудях нам б’ється серденько

Те серце дала нам мама дорогенька.

24.Перше слово сказали ми - мама,

І вона посміхнулась ласкаво,

Колискову тихенько співала

Коли спати мене вкладала.

25.А скільки не спала ночей

І не змикала очей,

Коли ми хворіли, бувало,

Спасибі тобі...

 

Всі: Моя Мамо!

 

26.І коли перші кроки робили,

За нами ти завжди ходила,

За руку тримала легенько.

Спасибі тобі...

Всі: Моя ненько!

 

27.До школи мене проводжала,

Портфель залюбки ти збирала,

В житті ти мене виручала,

Спасибі тобі...

 

Всі: Моя мамо!

28.Провини мої пробачаєш,

Хоч іноді і палаєш,

І впевнено в світ я дивлюся

Уклін тобі...

 

Всі: Люба матусю!

29.Ви, мами у дитинство поверніться,

І зараз пригадайте своїх мам.

А ми для вас бадьоро затанцюєм.

Цей танець ми присвячуємо вам!

Танець

Учителька. У народі кажуть : «Яка гребля, такий тин, який батько, такий син». Ось і настав час звернути увагу на наших шановних татусів. А чи знаєте ви, що батько у нас в Україні завжди був головою сім’ї. Від батька починався і продовжувався рід. У родині його шанували, з ним радилися, до нього зверталися за допомогою.

На нашому родинному святі присутні також і наші любі татусі. Батько! Татусь. Це слово для кожної дитини означає: сильний, рішучий, надійний, ласкавий. І тому роль батька у вихованні дитини особлива і дуже важлива.

30.Чи мороз, чи віє хуга,

Я нічого не боюсь.

Це тому, що маю друга,

Мій найкращий друг – татусь.

Ми йдемо гуляти разом,

І в кіно, і в магазин.

До морозива я ласий,

А мультфільми любить він.

31.У суботу тато прибирає,

Добре знає діло він своє.

Все що треба, в домі поладнає,

А матусі вихідний дає.

32.Дорогий, хороший, любий тату!

Кращого за тебе не знайти.

Дорогий, хороший, любий тату!

Як чудово, що у нас є ти!

                   33.Мій любий татусь. Він найкращій у світі.

Ось погляд ласкавий ловлю.

І щиро признаюсь, хай знають всі діти,

Що я його дуже люблю.

35.Мій добрий татусь і задачку розв’яже,

І намалює кумедних звірят,

Ще й найкращі слова для матусеньки скаже,

Коли ідемо ми гуляти у сад.

36.Мій сильний татусь,

Він найкращий у світі спортсмен,

Любить маму, машину, газету,

Та найбільше він любить мене.

Пісня про татуся.

37. І справді, тато, мама – найдорожчі, найрідніші, найближчі люди. Вони хочуть, щоб ми були здоровими, чесними, слухняними.

 

Учителька. Діти, любіть своїх батьків, слухайте, шануйте. Поважайте їх. Старі люди кажуть: «Хто батьків має, той у добрі зростає».

38.Там, сяючи, у небі голубім,

У танці граціозному й натхненнім,

Літали і кружляли голуби

Красиві, легкі, незбагненні.

Танець голубів.

39.Голубонько мила, де ти літала,

Щастя та долю кому  закликала?

Дай звістки у наші родини,

Закликай удачу та гарні новини.

40.Ви безумовно гарні листоноші

Та не легкі  відповідальні ваші ноші.

Ви надаєте крила для людського злету

Ви посланці небесного балету.

 

41.Кожна людина бажає дізнатися що її чекає в майбутньому.

Білокрилі голубоньки! Відкрийте завісу майбутнього і донесіть

До кожної сім’ї довгоочікувані звістки.

 (Голуби роздають малюнки із стрічками з колясками,  шафами, метеликами, кораблями,

-Розгорніть ваші малюнки, за допомогою яких ми передбачимо ваше майбутнє.

 

-Якщо ви бачите годинник, на вас чекають зміни у вашому житті на краще.

- Якщо ви побачили цукерки та морозиво, вас очікує солодке життя у колі сім’ї.

- Якщо ви побачили меблі, то в цьому році ви поміняєте весь меблевий гарнітур.

- Жива куп’юра означає, що станете надзвичайно багатими людьми.

- Якщо ви побачили машину, то цьому році ви придбаєте шикарний автомобіль.

Метелик вам повідомляє, що опинетесь на крилах успіху.

- Якщо ви побачили корабель, то найближчим часом ви відправитесь в кругосвітню подорож.

Серце підкаже, що вас очікує кохання ще з більшими почуттями.

- Якщо у вас дитяча коляска, то в 2020 році ви потрапите у світ пелюшок і підгузників.

Вдома хто часу не гає, мамі й тату помагає.

І сумлінно робить все і  готує і пече.

Це наші  поварята, славні хлопці і дівчата.

( Танець поварів)

44.Що треба для щастя?

Це вічне питання

 і відповідь, мабуть,

Нелегко знайти.

Для щастя потрібне взаємне кохання

Людина, з якою б весь світ обійти.

45.Що треба для щастя?

Не гроші, не слава,

Не золото, срібло, не чистий кришталь,

Бо щастя найбільше - усміхнена мама,

Та татове слово, незломне як сталь.

46.Що треба для щастя?

Не модні планшети, новий телефон,

 гарний одяг, взуття.

Не пізні прогулянки, шикарні банкети,

А щира людина і дружня сім’я.

(Виступи родин)

47.Від серця до серця ми прокладем стежинку,

У кожного попросимо любові на краплинку.

І ось уже дорога по ній ітимуть люди.

Краплинка до краплинки –любові море буде.

48.Цей вогник донесемо до кожного серденька,

Попросим милосердя насипати у жменьку.

Добро у коло сповнене душа у нас безкрая,

І вся родина наша збиратиме врожаї.

 

49.Батьківська любов- велике диво,

Яке можна порівняти з чарівним деревом.

50.Росте дерево батьківської любові

І корінням все щедріше рідниться із землею.

І дає силу дітям.

51.А діти коли виростуть - уквітчають своє родинне дерево

Квітами: любові, добра, щирості, щедрості, мудрості, милосердя,

Уважності та вдячності.

52.Усім батькам від щедрості сторицею воздасться,

Бо мати гарних діток-найбільше в світі щастя.

Пісня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учителька. Усі знають, що українці дуже співучий народ і ніщо так не об’єднує людей, як пісня. Збереться вся родина за святковим столом, і зазвучить спочатку тихо, а потім все сильніше і сильніше задушевна українська пісня.

(Одна із запрошених сімей співає українську пісню «Розпрягайте, хлопці, коней»).

 

 

 

 

 

 

 

Дівчинка. А зараз прийшов час трішечки порозважатися. Тато й мама нас дуже люблять і завжди впізнають нас серед інших дітей. Навіть можуть упізнати нас із закритими очима.

Гра «Впізнай свою дитину».

Діти йдуть по колу і співають: «Мамочко, мамочко, Ви до нас прийшли і своє дитятко швидко віднайшли».

Батьки шукають своїх дітей із зав’язаними очима.

Гра «Чи знаєте ви одне одного?»

Тата пишуть на листках відповіді, а мами відповідають усно.

1. Які улюблені квіти дружини?

2. Якому видові спорту віддає перевагу чоловік?

3. Яка улюблена справа тещі?

4. Яке перше слово сказала ваша дитина?

5. Що любить робити ваша дитина?

Гра «Татові й мамині справи»

Перед кожною дитиною 2 коробочки: червона – мамина, синя  - татова. Діти кладуть фішки у коробочки.

Учителька.

1.     Хто вам читає книжки?

2.     Хто з вами ходить на прогулянку?

3.     Хто вчить з вами уроки?

4.     Хто купує хліб та інші продукти?

5.     Хто прибирає у квартирі?

6.     З ким ви частіше виконуєте різну роботу?

(Діти розказують гуморески)

docx
Додано
1 грудня 2021
Переглядів
1733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку