У презентації розкрито значення формувального оцінювання.Проаналізовано теорію і практику впровадження формувального оцінювання учнів початкових класів.
Формувальне оцінювання - один із ключових чинників якісної освіти.
Формувальне оцінювання Оцінювання для підвищення якості навчання. Мета - корегування вчителя та учнів у процесі діяльностіЗавдання Сприяння виникненню навчальної мотивації- індивідуалізація навчального процесу- підвищення навчальної самостійностіКлючові слова. Свобода і мотивація
Номер слайду 3
Формувальне оцінування. Не повинно містити частки не та жодних негативних суджень і критики. Діагностує сфери, які потребують покращення та допомагає покращити їх. Робота вчителя в початковій школі – розкрити потенціал кожної дитини.
Номер слайду 4
Формувальне оцінювання. Сприяє впевненості у власних силах. Надає корисні поради на певних етапах уроку. Сигналізує про труднощі. Забезпечує діалог « Учитель – учень».
Номер слайду 5
Нове формувальне оцінювання для батьків. Батькам не варто згадувати свій досвід у школі. Не нападати на дитину , якщо вона не досягла очікуваних ними результатів. Доведеться вчитися сприймати оцінювання, як відверту розповідь учителя про те, що відбувається з дитиною в школі, як ресурс для розвитку, як цінну інформацію, як запрошення до співпраці з метою розкрити найкращі якості маленької особистості.
Номер слайду 6
Формувальне оцінювання дозволяє оцінювати поступ дитини в навчанні. Державному Стандарті: дитина має вчитися самостійно оцінювати свої досягнення та поступи, ставити цілі та обирати засоби іх досягнення.
Номер слайду 7
Як саме оцінюватимуть учнів. Традиційний шкільний табель успішності це лише перелік предметів з цифровою оцінкою. Він не дає можливості зрозуміти,як працювала дитина,чи докладала вона зусиль,зрозуміти якість і швидкість її прогресу. Для здійснення формувального оцінювання робоча група МОН розробила Свідоцтво досягнень учня. Воно потрібне для того, щоб дати батькам і учням зрозумілий та стукруторований зворотний зв'язок про те, що відбувалося протягом навчального року чи семестру. У першій частині свідоцтва вчитель оцінюватиме так звані соціальні і робочі компетентності. Наприклад, чи дитина була активною на уроці, чи ставила запитання про щось нове і незрозуміле, чи виявляла самостійність у роботі, чи була доброзичливою до інших вирішувала конфпікти мирним шляхом.
Номер слайду 8
Для здійснення формувального оцінювання робоча група МОН розробила Свідоцтво досягнень учня. Воно потрібне для того, щоб дати батькам і учням зрозумілий та стукруторований зворотний зв'язок про те, що відбувалося протягом навчального року чи семестру.
Номер слайду 9
Порівняння різних видів оцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Формувальне оцінювання. Обидві моделіПідсумкове оцінювання. Оцінює процес. Проводяться відповідно до критеріїв. Оцінює результат. Завжди є позитивним. Застосовуюють засоби вимірювання. Дає оціночне судженняІндивідуалізованеЄ доказовими. Застосовується відповідно до стандартівЄ ціннісним. Показує недоліки. Дає зворотній зв’язок
Номер слайду 10
Самооцінювання
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Прийоми створення ситуації успіху. Авансування успішного результату. Зняття страху. Внесення мотиву. Мобілізація активностіВисока оцінка деталі