Сценарій уроку-свята "100 днів у школі"

Про матеріал
Сценарій уроку-свята "100 днів у школі" допоможе дітям побачити чи діти адаптувалися до школи і урізноманітнити звичні дітям уроки. Для класного керівника 1 класу.
Перегляд файлу

Урок – свято : « 100 днів у школі». Мета: примножувати традиції класу, виховувати почуття гордості за звання «школяр», пошану до школи і до класу; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; формувати пізнавальні здібності першокласників.

Святково прибрана класна кімната. У класі зроблено стенд фотографіями «100 днів у школі» . На дошці маршрут досягнень з 5 станцій з різноманітними завданнями, які протягом уроку стануть своєрідним випробуванням для дітей на право називатись школярами

Посвідчення першокласника, яке вручаю дітям в кінці свята.

Парти у класі стоять півколом. За партами – лави для гостей.

Вчитель. Я рада вас вітати у нашій шкільній родині. Сьогодні зовсім незвичайний день . Адже саме сто днів назад до нашої школи у 1 клас завітав 1 цікавий і симпатичний хлопчик та 3 не менш цікавих та більш симпатичних дівчат .

Середній їх вік-6 років, зріст-1м20см,середня вага-20 кг.

Зараз ми надаємо слово нашим учням , які на сьогоднішньому уроці спробують довести, що вони з гідністю можуть називатися почесним ім’ям «школяр».

Учні.

Ми всі бажаємо старанно вчитись

Писати в зошитах, читати букварі.

Ми станемо не просто діти,

А учні школи – школярі.

Учитись в школі ми готові,

Вже трохи вміємо читать.

Ми мамі й тату дали слово:

Відмінниками в школі стать.

Буде уроків у нас багато –

І серйозних, і смішних.

Але це – найперший урок

Найважливіше з усіх!

Вчитель. «100 днів у школі» - так називається наш урок.

  1. 100 днів навчання. Як ви вважаєте, це мало чи багато?

Для одних батьків ці дні збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність.

Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:

  1. вивчила ваших діток, намагалася до кожного з них підібрати ключик;
  2. намагалася прищепити вашим дітям любов до школи, бажання поспішати на уроки;
  3. відкрила їм двері у прекрасну країну Знань, і, взявши за руки, разом із ними робила перші несміливі кроки.

За 100 днів навчання у школі ваші діти теж суттєво змінилися:

- вони стали більш дисциплінованими і організованими;

- стали більш допитливими;

- засвоїли ази деяких знань;

- здружилися з іншими дітьми;

- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.

А сьогодні наше журі (батьки і вчителі) скажуть чи стали ви справжніми школярами.

  1. Розпочинаємо наш святковий урок. Покажемо наші маленькі досягнення і здобутки.
  2. Що ж ми робили цих 100 днів?

На дошці маршрут досягнень 1 класу. Створюється комісія, яка ставитиме залік учням за знання і вміння з предметів.(Директор школи, викладач англійської мови, голова батьківського комітету).

Вчитель:

-Діти, сьогодні нам треба довести , що за ці 100 днів навчання у школі ви стали справжніми школярами. За кожні, правильно виконані завдання, ви будете отримувати «ЗАЛІК». Отож розпочнемо.

Перший залік нам потрібно скласти з ЧИТАННЯ

Дітям роздаються літери . Кожна дитина може взяти тільки одну літеру. Вчитель називає слова а діти шикуються з буквами так, щоб утворити це слово. Слова: ЗИМА , СОВА, РІКА, КОЗА.

Вчитель.Молодці діти гарно впорались із завданням. Залік з читання складено.

Наступний з МАТЕМАТИКИ.

На дошці розвішені рукавички на одних на писані приклади , а на других відповіді .

https://fs01.naurok.com.ua/01001oaj-f06a/001.jpghttps://fs01.naurok.com.ua/01001oaj-f06a/002.jpghttps://fs01.naurok.com.ua/01001oaj-f06a/003.jpg

https://fs01.naurok.com.ua/01001oaj-f06a/004.jpghttps://fs01.naurok.com.ua/01001oaj-f06a/005.jpg

Вчитель. А зараз наші учні покажуть свої знання з математики.

Учні по черзі виходять до дошки і шукають пару рукавичок.

Вчитель. Молодці! Знайщли пари для всіх рукавичок. За знання з математики отримуєте залік.

  1. Наші діти і з цим завданням впорались успішно. А тепер настав час трошки відпочити.

ФІЗХВИЛИНКА

Діти виконують зарядку на англійській мові про частини тіла.

Вчитель. А зараз ми покажемо знання з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.

На дошці розвішені повітряні кульки різних кольорів.

Вчитель. Діти, ви любите повітряні кульки?

  1. А хотіли б отримати кульку? Ви можете взяти ту кульку , колір якої назвете англійською мовою.

Діти по черзі виходять до дошки , називають кольори, отримують кульки.

Аналіз роботи проводить вчитель англійської мови.

Вчитель. Ще наші учні добре вміють писати. І наступний наш залік з ПИСЬМА

  1. Коли я йшла сьогодні до школи і несла вам слова на урок , в мене раптово впала сумка і всі літери в словах перемішалися. Допоможіть мені записати правильні слова.

На дошку вивішуються слова з переплутаними буквами. Учні розгадують слова і записують на дошці.

Вчитель. Залік складено успішно. А тепер трошки потанцюємо.

Діти виконують улюблену фізхвилинку

Вчитель .А ще наші учні добре знають правила класу.

Учні.

Вчились букви ми складати,

Трохи вміємо читать.

І без пальців рахувати –

1,2,3,4,5.

Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало –

Треба знати 10 правил.

Як прокинешся – вставай,

Ліні волі не давай.

Квіточку роса умила,

А мене умиє мило.

Зранку ти не поспішай,

Подивись спочатку,

Чи нічого не забув,

Чи в портфелі все в порядку?

І дивись – не зівай,

В школу швидко поспішай!

В школі, в класі не брудни,

Сміття бачиш – підніми.

Не носи в кишенях жуйки,

Крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники,

А носи носовички.

Будь охайним завжди сам,

Уникай дірок і плям.

Вдома близьким не груби,

Менших захищай завжди.

Скільки у небі ясних зірок –

Стільки в щоденнику гарних оцінок.

Щоб тобою всі пишались,

Перехожі озирались,

Так роби, щоб люди звикли:

Ти – в сьому завжди приклад.

Вчитель. Ще наші школярі гано малюють. І зараз вони це доведуть.

Дітям дається завдання намалювати себе у майбутньому.

Вчитель. Я гадаю що учні успішно виконали всі завдання. А що з цього приводу думає наше журі ?

Надаю слово вчителям, батькам та директору. Вони вітають дітей з успіхами у навчанні . Директор вручає посвідчення першокласника.

 

docx
Додано
6 березня 2019
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку