Урок – свято : « 100 днів у школі». Мета: примножувати традиції класу, виховувати почуття гордості за звання «школяр», пошану до школи і до класу; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; формувати пізнавальні здібності першокласників.
Святково прибрана класна кімната. У класі зроблено стенд фотографіями «100 днів у школі» . На дошці маршрут досягнень з 5 станцій з різноманітними завданнями, які протягом уроку стануть своєрідним випробуванням для дітей на право називатись школярами
Посвідчення першокласника, яке вручаю дітям в кінці свята.
Парти у класі стоять півколом. За партами – лави для гостей.
Вчитель. Я рада вас вітати у нашій шкільній родині. Сьогодні зовсім незвичайний день . Адже саме сто днів назад до нашої школи у 1 клас завітав 1 цікавий і симпатичний хлопчик та 3 не менш цікавих та більш симпатичних дівчат .
Середній їх вік-6 років, зріст-1м20см,середня вага-20 кг.
Зараз ми надаємо слово нашим учням , які на сьогоднішньому уроці спробують довести, що вони з гідністю можуть називатися почесним ім’ям «школяр».
Учні.
Ми всі бажаємо старанно вчитись
Писати в зошитах, читати букварі.
Ми станемо не просто діти,
А учні школи – школярі.
Учитись в школі ми готові,
Вже трохи вміємо читать.
Ми мамі й тату дали слово:
Відмінниками в школі стать.
Буде уроків у нас багато –
І серйозних, і смішних.
Але це – найперший урок
Найважливіше з усіх!
Вчитель. «100 днів у школі» - так називається наш урок.
Для одних батьків ці дні збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність.
Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:
За 100 днів навчання у школі ваші діти теж суттєво змінилися:
- вони стали більш дисциплінованими і організованими;
- стали більш допитливими;
- засвоїли ази деяких знань;
- здружилися з іншими дітьми;
- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.
А сьогодні наше журі (батьки і вчителі) скажуть чи стали ви справжніми школярами.
На дошці маршрут досягнень 1 класу. Створюється комісія, яка ставитиме залік учням за знання і вміння з предметів.(Директор школи, викладач англійської мови, голова батьківського комітету).
Вчитель:
-Діти, сьогодні нам треба довести , що за ці 100 днів навчання у школі ви стали справжніми школярами. За кожні, правильно виконані завдання, ви будете отримувати «ЗАЛІК». Отож розпочнемо.
Перший залік нам потрібно скласти з ЧИТАННЯ
Дітям роздаються літери . Кожна дитина може взяти тільки одну літеру. Вчитель називає слова а діти шикуються з буквами так, щоб утворити це слово. Слова: ЗИМА , СОВА, РІКА, КОЗА.
Вчитель.Молодці діти гарно впорались із завданням. Залік з читання складено.
Наступний з МАТЕМАТИКИ.
На дошці розвішені рукавички на одних на писані приклади , а на других відповіді .
Вчитель. А зараз наші учні покажуть свої знання з математики.
Учні по черзі виходять до дошки і шукають пару рукавичок.
Вчитель. Молодці! Знайщли пари для всіх рукавичок. За знання з математики отримуєте залік.
ФІЗХВИЛИНКА
Діти виконують зарядку на англійській мові про частини тіла.
Вчитель. А зараз ми покажемо знання з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.
На дошці розвішені повітряні кульки різних кольорів.
Вчитель. Діти, ви любите повітряні кульки?
Діти по черзі виходять до дошки , називають кольори, отримують кульки.
Аналіз роботи проводить вчитель англійської мови.
Вчитель. Ще наші учні добре вміють писати. І наступний наш залік з ПИСЬМА
На дошку вивішуються слова з переплутаними буквами. Учні розгадують слова і записують на дошці.
Вчитель. Залік складено успішно. А тепер трошки потанцюємо.
Діти виконують улюблену фізхвилинку
Вчитель .А ще наші учні добре знають правила класу.
Учні.
Вчились букви ми складати,
Трохи вміємо читать.
І без пальців рахувати –
1,2,3,4,5.
Щоб усі вас поважали,
Щоб любили і пишались,
Не багато і не мало –
Треба знати 10 правил.
Як прокинешся – вставай,
Ліні волі не давай.
Квіточку роса умила,
А мене умиє мило.
Зранку ти не поспішай,
Подивись спочатку,
Чи нічого не забув,
Чи в портфелі все в порядку?
І дивись – не зівай,
В школу швидко поспішай!
В школі, в класі не брудни,
Сміття бачиш – підніми.
Не носи в кишенях жуйки,
Крейду, яблука і булки,
Кнопки, цвяхи, сірники,
А носи носовички.
Будь охайним завжди сам,
Уникай дірок і плям.
Вдома близьким не груби,
Менших захищай завжди.
Скільки у небі ясних зірок –
Стільки в щоденнику гарних оцінок.
Щоб тобою всі пишались,
Перехожі озирались,
Так роби, щоб люди звикли:
Ти – в сьому завжди приклад.
Вчитель. Ще наші школярі гано малюють. І зараз вони це доведуть.
Дітям дається завдання намалювати себе у майбутньому.
Вчитель. Я гадаю що учні успішно виконали всі завдання. А що з цього приводу думає наше журі ?
Надаю слово вчителям, батькам та директору. Вони вітають дітей з успіхами у навчанні . Директор вручає посвідчення першокласника.