27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Розвиваюче заняття "В гостях у пані Логіки" в 1 класі

Про матеріал
Дане розвиваюче заняття з учнями 1 класу на групі продовженого дня формує вміння знаходити закономірності та називати їх, знаходити помилки в побудові послідовностей і пояснювати їх перебудову, добирати малюнки за аналогією, продовжувати та завершувати заданий ряд предметів. Розвиває логічне мислення, здатність до аналізу і порівняння. Виховує товариськість, бажання допомагати один одному.
Перегляд файлу

Розвиваюче заняття: «В гостях у пані Логіки»

в 1 класі

Мета. Ключова компетентність. Формувати компетентність «вміння вчитись» (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його); соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі) .

Предметні компетентності. Формувати вміння знаходити закономірності

та називати їх, знаходити помилки в побудові послідовностей і пояснювати їх перебудову. Добирати малюнки за аналогією. Продовжувати та завершувати заданий ряд предметів. Розвивати логічне мислення, здатність до аналізу і порівняння. Виховувати товариськість,  бажання допомагати один одному.

Обладнання: геометричні фігури і предметні малюнки, індивідуальні набори геометричних фігур, гра-лото.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організація дітей.

- Щоб добре нам навчатись,

То треба всім старатись.

На уроці не лінитись

І завзято всім трудитись.

Будуть в нас знання міцні,

Й всі ми будемо знавці.

-  Діти, давайте візьмемось всі за руки, хто з ким може і налаштуємось на дружну роботу. Адже ми йдемо за міцними знаннями і хочемо стати знавцями.

ІІ.  Повідомлення теми і мети заняття.

- Діти, сьогодні на заняття до нас завітала пані Логіка.  Принесла з собою цікаві завдання. Як ви думаєте, що обов’язково буде в цих завданнях?  Прийшла вона не сама, а із своїми помічниками. Їх звати: пам’ять, увага, кмітливість, фантазія. Вони нам сьогодні будуть допомагати, адже справжнім знавцям математики вони дуже потрібні.

ІІІ. Планування навчальної та пізнавальної діяльності        

1. Логічна розминка.

Пам’ять всім потрібна дуже

Нам без неї важко, друже

Щоб нам віршики вивчати,

склад числа не забувати,

Треба пам’ять тренувати.

 

2. Гра «Фотоапарат».

Подивіться уважно на дошку, «сфотографуйте» зображення. Тепер закрийте очі. Міняю місцями фігури, деякі взагалі прибираю.

На дошці: коло, трикутник, м’яч, квадрат, шафа, маленький кружечок, прямокутник, п’ятикутник, зірка, смайлик . ( всі фігури різного кольору)

  •                    А тепер відкрийте очі, подивіться і скажіть, чи все на своїх місцях?

(Діти називають, що змінилось. Повторити цю вправу двічі.)

 

3. Гра «Запам’ятай».

Зараз пам’ять знову стане в нагоді. Я вам покажу декілька малюнків, а ви спробуйте їх запам’ятати . А потім  намалюйте на листочку те, що побачили і запам’ятали. Потім я знову покажу малюнок, а ви перевірите свою пам’ять.

 


4. Гра «Встав цифри».

Молодці, пам’ять ми потренували, а тепер потренуємо нашу кмітливість. Подивіться уважно на ось ці цифри. Деяких не вистачає, мабуть Логіка випадково загубила їх по дорозі. Подумайте, які цифри слід вставити, щоб відновити те, що було спочатку.

5

 

6

 

8

 

2

 

6

8

10

 

9

8

 

 

5

 

3

 

5. Гра «Певні закономірності».

- Молодці. А тепер Логіка пропонує пригадати ще раз про її підлеглих. У вас на парті є набори геометричних фігур. Послухайте уважно, а потім виконайте. Дістаньте три кружечки, три квадрати, три трикутники. Тепер викладіть фігури в такому порядку, в якому викладу їх я на дошці. Знову працює наша увага.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Я навмисне не вставила дві фігури. Подивіться уважно і подумайте, яку фігуру і куди слід поставити і поставте їх на місце.

(Перевірка  виконання  завдання.  Поясніть, чому саме так слід було зробити.)

Фізкультхвилинка.

Пропоную трішечки потанцювати разом з нашою Логікою, хто буде уважним, помітить геометричні фігури, які заховались в класі, а ще уважніші зможуть їх підрахувати.

6. Добір малюнків за аналогією.

Групова робота. Гра-лото «Що на що схоже».

Щоб виконати наступне цікаве завдання Логіки  ми об’єднаємось в групи, але перед тим давайте пригадаємо: як треба працювати в групах.

Правила роботи в групі: працювати разом, дружно, допомагати один одному, не перебивати, вислуховувати, не забувати, що працюють поруч інші групи, не заважати їм.

- Послухайте, яке завдання дає нам Логіка. У кожної групи на столі будуть лежати геометричні фігури і різні картинки. Ви по черзі дістаєте одну картинку, дивитесь на яку фігуру вона схожа і накриваєте нею цю фігуру, потім наступний  із групи бере картинку і так поки всі картинки не будуть розкладені по своїм фігурам.

Часу не гайте, починайте.

7. Робота в парах.

1) Ви вже виконали багато завдань і Логіка хоче доручити вам важливу справу. Зараз ви побудете в ролі учителів, попрацюєте в парі. Ваше завдання перевірити, чи правильно виконане завдання.

Логіка попросила розставити по порядку фігури. Подумайте і ви, яка фігура за якою повинна йти.  Якщо знайдете помилку, обов’язково її виправіть. Бажаю вам успіху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Продовження та завершення заданого ряду предметів.

- Логіка дуже задоволена вашою роботою. І перед тим як попрощатись, хоче попросити закінчити доріжку, по якій вона піде в своє королівство.

У кожного на листочку є ця доріжка, подивіться на неї уважно і закінчіть її.

 

 

 

 

 

IV. Підсумок уроку.

Чи сподобались вам завдання від Логіки? Що саме?

 

 

docx
Додано
7 березня 2019
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку