Щорсівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Генічеської районної ради
Херсонської області
Сценарій
відкриття шкільного Тижня гуманітарних наук
Підготувала Горова Н.В.,
вчитель російської мови
Щорсівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів
Генічеської районної ради
Херсонської області
2019 рік
(звучить урочиста мелодія, виходять 2 ведучих)
1 ведущий: Доброго дня, доргі друзі!
2 ведущий: В нашій школі сьогодні подія:
Тиждень гуманітарних наук відкривається
1 ведущий: У давнину до гуманітарних наук відносили: граматику, логіку, риторику, арифметику, астрономію, музику, геометрію
2 ведущий: А які науки сьогодні належать до гуманітарних?
2 ведущий: Предметні тижні проходять в нашій школі вже давно, але зміст їх залишився незмінним – виявити найрозумніших, найталановитіших
1 ведущий: В цьому залі зібралися учні 5-11 класів нашої школи, і хочеться вірити, що ваші знання стануть надійною опорою для розвитку нашої країни с.
1-й чтец:
С тех пор, как существует мирозданье,
Такого нет, кто б ни нуждался в знанье.
Какой мы ни возьмем язык и век –
Всегда стремился к знанью человек!
2-й чтец:
Кто, когда, зачем и сколько -
Даст на все история ответ.
При любой проблеме в жизни
Выдаст взвешенный совет.
Мы историю учили,
Древнюю и наших дней,
А теперь ее продолжить
Время нам рукой своей.
1-й ведущий: Друзі сьогодні до нас на свято прийшла сама королева Пунктуаціі. Давайте привітаємо її!
Королева Пунктуація: Могутня і прекрасна наша українська мова. Вона визначається мелодійністю,співзвучністю , багатою ритмікою. Щоби добре володіти мовою, треба більше читати творів майстрів слова як класиків так і наших сучасників . Читання підвищує грамотність, а, як говорить народна приказка, «Грамота – до мудрості сходинка».
Знак оклику: (вбігаючи): Ваша величність, королева Пунктуація! У королівство прийшов іноземець! Нечісаний, лохматий! І головне, нас, розділові знаки , не визнає, вперед йде напролом.
Королева Пунктуация: Нічого, ми провчим його, ми навчим як з нами поводитися.
Входит Виктор Перестукин, нечесаний та неохайний.
Перестукін:Щось тут все таке дивне . Куди я потрапив? А це хто ще заважає мені пройти? Вот диво горохове! (Обращается к королеве) Ей ти, каракатиця, що у тебе на голові?
Королева Пунктуація: (Поправляет корону) Як посмів говорити так зі мною, з королевою самою, да не з простою королевою, а з королевою Пунктуацієй! За це ти будеш наказаний. Як звуть тебе, нахаба?
Перестукин: Ну, Вітя. Перестукін.
Королева Пунктуація: Так ось, Нувітя, якщо ти такий дерзкий, то, може, розу мом відзначаєшся? Зараз долю твою вирішим. Ось тобі речення. Правильно кому поставишь – жити будеш, неправильно – стратимо.
Перестукін: Да ні Нувітя я, а Вітя ! Віктор … Знайшли, чим налякати! Давайте ваше речення та кому.
(слуги запятые выносят карточки со словами)
Королева Пунктуація: Ось тебі завдання, Віктор Перестукін. Постав кому на потрібне місце.
Кома (обиженно): Не поставить!Він мене ніколи ще не ставив на своє місце!
Перестукін: (запятую ставит после слова ) Подумаєшь! Яка різниця! Воткнемо ось сюди…
Королева Пунктуація: Прочитай, що у тебе вийшло.
Перестукин:
Королева Пунктуація: Слуги, стратити його. Він вирішив свою долю.
(выбегают слуги и тащат его в сторону)
Перестукін: Ой, підождіть, подумати дайте. Учителі в школі і то дозволяють подумати. А в грі «Що?Де? Коли?» так и говорять: «Хвилина на роздуми». А тут життя вирішується.
Королева Пунктуація: Добре, думай.Але дивись,якщо помилишся, додому не потрапиш .
Перестукін: Ну, куди ж ляпнути її?. Думай, Вітя, думай. О! Здогадався: Стратити неможна, помилувати! Тепер ти, слово « стратити», від слова «неможна» не збіжиш, кома тобі шлях загородить .
Королева Пунктуація: Ну що ж, Вітя, молодець. Запамятай назавжди : правила української мови треба знати, треба розширювати свій словарний запас,нехтувати навіть маленькою комою не можна.
1 ведущий: Недаремно народна мудрість говорить : «Без граматики не вивчити математики»
Звучат фанфары.
2 ведущий: (торжественно читает): Всім! Всім! Всім!
«В імя подвига Джордано Бруно,якого спалили на вогнищі , в имя великого Ломоносова,який за обозом, прийшов науки у столицю вивчати .З метою розвитку творчих і аналітичних здібностей юних отроков , золотого фонду держави української, наказую запалити вогонь Предметного тижня і випробувати знання най достойніших».
1 ведущий:Оголосив цей документ та не знаю,як виконати написане?Хто цей гуманітарний вогонь запалювати буде ?
2 ведущий: А запалити його повинні великі музи, покровителі гуманітарних
1 ведущий:
Язык нам нужен и история нужна,
Без языка не будет мир так дружен,
Однако не доступны нам они, пока
Мы мир невежества и лени не разрушим!
2-й ведущий:
Пускай гонцы разносят эту весь!
Мы начинаем праздник, дел не счесть!
(знакомство с планом Недели)
1-й ведущий:Ми всіх вітаємо з початком тижня гуманітарних наук і від щирого серця бажаємо …
2-й ведущий:
Не испугаться трудностей в пути
Все испытанья достойно пройти!
Итак, друзья, пора вам в путь!
С дороги трудной постарайтесь не свернуть!
1-й ведущий:
Побед добейтесь, да таких весомых,
Чтобы могла гордиться вами школа!
Желаем всем: ни пуха, ни пера!
Кричите все: «Ура!»