Сценарій відкриття шкільного Тижня гуманітарних наук

Про матеріал
Публікація містить розробку сценарію відкриття тижня гуманітарних наук у школі
Перегляд файлу

Щорсівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Генічеської районної ради

Херсонської області

 

 

                                                                    Сценарій

 

 відкриття шкільного  Тижня  гуманітарних наук

 

                                                                                                   Підготувала Горова Н.В.,

                                                                                                   вчитель російської мови

                                                                                                       Щорсівської ЗОШ

                                                                                                       І-ІІІ  ступенів

                                                                                                         Генічеської районної ради

                                                                                              Херсонської області

                                                                                                         2019 рік

 

 

 

 

 

(звучить урочиста мелодія, виходять 2 ведучих)

1 ведущий: Доброго дня, доргі друзі!

2 ведущий: В нашій школі сьогодні подія:

Тиждень гуманітарних наук відкривається

1 ведущий: У давнину до гуманітарних наук відносили: граматику, логіку, риторику, арифметику, астрономію, музику, геометрію

2 ведущий: А які науки сьогодні належать до гуманітарних?

2 ведущий: Предметні тижні проходять в нашій школі вже давно, але зміст їх залишився незмінним – виявити найрозумніших, найталановитіших

1 ведущий: В цьому залі зібралися учні 5-11 класів нашої школи, і хочеться вірити, що ваші знання стануть надійною опорою для розвитку нашої країни с.

1-й чтец:

С тех пор, как существует мирозданье,

Такого нет, кто б ни нуждался в знанье.

Какой мы ни возьмем язык и век –

Всегда стремился к знанью человек!

2-й чтец:

Кто, когда, зачем и сколько -

Даст на все история ответ.

При любой проблеме в жизни

Выдаст взвешенный совет.

Мы историю учили,

Древнюю и наших дней,

А теперь ее продолжить

Время нам рукой своей.

1-й ведущий: Друзі сьогодні до нас на свято прийшла сама королева Пунктуаціі. Давайте привітаємо її!

Королева Пунктуація: Могутня і прекрасна наша українська мова. Вона визначається мелодійністю,співзвучністю , багатою ритмікою. Щоби добре володіти мовою, треба більше читати творів майстрів слова як класиків так і наших сучасників . Читання підвищує  грамотність, а, як говорить народна приказка, «Грамота – до мудрості сходинка».

Знак оклику: (вбігаючи): Ваша величність, королева Пунктуація! У королівство прийшов  іноземець! Нечісаний, лохматий! І головне, нас, розділові знаки , не визнає, вперед йде напролом.

Королева Пунктуация: Нічого, ми провчим його, ми навчим як з нами поводитися.

Входит Виктор Перестукин, нечесаний та неохайний.

Перестукін:Щось тут все таке дивне . Куди я потрапив?  А це хто ще заважає мені  пройти?  Вот диво горохове! (Обращается к королеве) Ей ти, каракатиця, що у тебе на голові?

Королева Пунктуація: (Поправляет корону) Як посмів говорити  так зі мною, з королевою самою, да не з простою королевою, а з королевою Пунктуацієй! За це ти будеш наказаний. Як звуть тебе, нахаба?

Перестукин: Ну, Вітя. Перестукін.

Королева Пунктуація: Так ось, Нувітя, якщо ти такий дерзкий, то, може, розу мом відзначаєшся? Зараз долю  твою вирішим. Ось тобі речення. Правильно кому поставишь – жити будеш, неправильно – стратимо.

Перестукін:  Да ні Нувітя я, а Вітя ! Віктор … Знайшли, чим налякати! Давайте ваше речення та кому.

(слуги запятые выносят карточки со словами)

 

Королева Пунктуація: Ось тебі завдання, Віктор Перестукін. Постав кому на потрібне місце.

Кома (обиженно): Не поставить!Він мене ніколи ще не ставив на своє місце!

Перестукін:  (запятую ставит после слова ) Подумаєшь! Яка різниця! Воткнемо ось сюди

Королева Пунктуація: Прочитай, що у тебе вийшло.

Перестукин:

Королева Пунктуація: Слуги, стратити його. Він вирішив свою долю.

(выбегают слуги и тащат его в сторону)

Перестукін: Ой, підождіть, подумати дайте. Учителі в школі і то дозволяють подумати. А в грі «Що?Де? Коли?» так и говорять: «Хвилина на роздуми». А тут життя вирішується.

Королева Пунктуація: Добре, думай.Але дивись,якщо помилишся, додому не потрапиш .

Перестукін: Ну, куди ж ляпнути її?. Думай, Вітя, думай. О! Здогадався: Стратити неможна, помилувати! Тепер ти, слово « стратити», від слова «неможна» не збіжиш, кома тобі шлях загородить .

Королева Пунктуація: Ну що ж, Вітя, молодець. Запамятай назавжди : правила української мови треба знати, треба розширювати свій словарний запас,нехтувати навіть маленькою комою не можна.

1 ведущий: Недаремно народна мудрість говорить : «Без граматики не вивчити математики»

Звучат фанфары.

2 ведущий: (торжественно читает): Всім! Всім! Всім!

«В імя  подвига Джордано Бруно,якого спалили на вогнищі , в имя великого Ломоносова,який за обозом, прийшов науки у столицю вивчати .З метою розвитку творчих і аналітичних здібностей юних отроков , золотого фонду держави української, наказую запалити вогонь  Предметного тижня і випробувати знання  най достойніших».

1 ведущий:Оголосив цей документ та не знаю,як виконати написане?Хто цей гуманітарний вогонь запалювати буде ?

2 ведущий: А запалити його повинні великі музи, покровителі гуманітарних

1 ведущий:

Язык нам нужен и история нужна, 
Без языка не будет мир так дружен, 
Однако не доступны нам они, пока 
Мы мир невежества и лени не разрушим! 
2-й ведущий:
Пускай гонцы разносят эту весь! 
Мы начинаем праздник, дел не счесть! 

(знакомство с планом Недели)

1-й ведущий:Ми всіх вітаємо з початком тижня гуманітарних наук і від щирого серця бажаємо 

2-й ведущий:
Не испугаться трудностей в пути

Все испытанья достойно пройти!

Итак, друзья, пора вам в путь!

С дороги трудной постарайтесь не свернуть!

1-й ведущий:
Побед добейтесь, да таких весомых,

Чтобы могла гордиться вами школа!

Желаем всем: ни пуха, ни пера!

Кричите все: «Ура!»

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
17 січня 2020
Переглядів
561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку