24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Сценарій виховного заходу "Бал наук та не тільки..."

Про матеріал

Сценарій виховного заходу для проведення тижня математики. Метою даного заходу є заохочення учасників навчально-виховного процесу до вивчення математики, виховувати бажання навчатися краще.

Перегляд файлу

« БАЛ НАУК»

 


Ведучий:      МАТЕМАТИКА

Ти визнана давно главою всіх наук –

 

Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.

 

Без математики ми нині, як без рук.

 

З тобою з казки дійсність творять люди.

 

Освоївши тебе – рвемося у політ.

 

Створили вже розумні ми машини,

 

Штурмуємо космічний світ

 

І різних фактів визнаєм причини.

 

З тобою ми невпинно ростемо,

 

З тобою – підкоряємо природу.

 

Твої досягнення ми віддамо

 

На благо рідного народу.

 

Сьогодні ви прийшли в цей зал

 

Подумати, помріять, відпочити.

 

Побачити гру і бал

 

І розумом своїм все охопити.

 

Згадаєм нині формулу Герона,

 

Яку ти вже не раз писав,

 

Згадаєм також і Ньютона,

 

Біном якого пізнавав.

 

Хай в пам’яті воскресне Архімед,

 

Що за творіння славлений велике,

 

Відомий всім згадається Вієт,

 

Що формулу рівнянь зумів відкрити.

 

Відомий обдарований Декарт –

 

Творець координатної системи.

 

І Лобачевский всіх учених брат,

 

Та скульптор геометрії – Копернік.

 

І нині славний Чебишов-титан,

 

Софія Ковалевська – наша прима.

 

Могутній їм даровано талант,

 

Їх розум – непохитна брила.

 

Думок великих та ідей творці,

 

Що рід людський виношував століття,

 

Крізь бурі перейшовши дні важкі

 

Переживуть тепер тисячоліття.

 

Запам’ятай, що Гаусс всім сказав:

 

“Є математика царицею наук”.

 

І недаремно він заповідав

 

Творити в вогнищі робіт і мук.

 

Безмежна роль її у відкритті законів,

 

У створенні машин – повітряних, земних.

 

І було б важко нині без Ньютонів,

 

Що дала нам історія до наших днів.

 

Нехай не станеш Піфагором ти,

 

Яким у мріях вирости бажаєш.

 

Та будеш ти людиною завжди

 

І Україну вславиш добрими ділами.


 

 

 

  Учень 1:  Математика – наука дуже строга й правильна.

   Але вона свої має естетичні правила.

   Графіки будуй красиво олівцем й лінійкою,

  Транспортиром кут вимірюй, подружися з лінійкою.

Учень 2:   Якщо гарно побудуєш, не закреслиш, не затреш –

  В світ чарівний помандруєш, щось цікаве там знайдеш.

                  Нас оточують предмети – математика навкруг.

  Ми ще зовсім не поети, та красу ми бачим тут.

Учень3: Пропорційні, симетричні є у них властивості.

  Математика – цариця знає всі їх цінності.

  Логіка, краса та сила – ось її прикмети.

  Всіх вона приворожила: мрійників, поетів.

 

Ведучий: А зараз ми вас трохи розвеселимо Веселою історією:

 

Проста арифметика

 Викликає вчитель Люду, 

 слабшу серед дітвори,

 І питає: - Скільки буде:

 десять поділить на три?

 Розв'язать вона не може,

 звісно, знітилась, мовчить..

 Вчитель каже: - Так не гоже,

прості дроби треба вчить!

Хай картоплі є десяток,

- вчитель далі річ веде,

- Розділи на трьох дівчаток,

по скільки припаде?

Люда каже: - Зайвий клопіт,

і на що мені це знать?

Я зварю картоплі горщик,

натовчу і хай їдять.

 

Ведучий: Сенка «Урок математики»

 

- Доброго дня! Діти, хто знає, що це означає? Кирил?
- Нічия!

- Міша, скажи, будь ласка, якщо в тебе є долар і твоя мати дасть тобі долар, скільки в тебе буде грошей?

- Один долар
- Так ти просто не знаєш арифметики

- Це ви не знаєте моєї матері.

- Руслана, от якщо ти знайшла у правій кишені своїх штанів 20 грн., а в лівій – 30грн....виходить…
- Виходить, я надягла чужі штани.

- Катя, от якщо я тобі дам білку, потім ще двох білок, а потім ще трьох білок! Скільки буде?
-Сім!
- Слухай уважно! Спочатку одну білку, потім ще двох і потім ще трьох. Скільки?

 - Сім!
- Т-а-а-к! Давай по-іншому! Одне яблуко плюс два яблука, плюс ще три яблука! Скільки?
- Шість!
- Ну, нарешті-то! А білка плюс дві білки плюс три білки! Скільки?
- Сім!
-Ну, чому?!!
- А у мене вже живе одна білка!

Все, мій терпець луснув
- Киріл, назви двозначне число!
- 46...
- А чому не 64? Два! Руслана, назви двозначне число!
- 98...
- А чому не 89? Два! Міша,  назви двозначне число!
- 33! : )
- А чому... 33. Молодець, справжній логік!

Хлопчик: Урок математики.

Математики урок –

 не наука, просто шок!

Треба цілий день зубрити,

щоб хоч трішки зрозуміти,

 як помножити, відняти,

поділити, чи додати!

 Що за мозок треба мати,

щоб це все запам’ятати!

Ой, як світить сонечко

в класі у віконечко!

 Хіба ж можуть діти

 смирно посидіти?!

 Весело кружляє муха

 у сусіда біля вуха –

 я її повинен збити,

треба зошитом влупити!

 У Галинки в крейді спинка,

 а Серьожа корчить рожі

, смішний чубчик у Петрова

- стільки навкруги смішного!!!

За вікном кричать хлоп’ята

– викликають в м’яча грати,

 я ж повинен тут сидіти,

 математику зубрити!

 Це ж які страшенні муки

– гризти цей граніт науки!

 Цілий рік псую я нерви!!!

Ну коли вже та ПЕРЕРВА!!!

(під музику зявляється чарівник)

Чарівник:  Доброго дня! Я чарівник – помічник математики. Спробую вас сьогодні здивувати. Вмію за допомогою математики відгадувати дату народження

Напишіть на папері, якого числа ви народилися.

 Збільшіть це число вдвічі, одержаний результат помножте на 10 і додати ще 73. результат  помножте на 5, до добутку додайте порядковий номер місяця народження. Від одержаного відніміть 365. час відгадуват( перші два знаки (або один) покажуть число, а два останні – порядковий номер місяця.)

І тобі друже спробую допомогти. Дивись і вчись швидко і легко виконувати арифметичні дії.

(Відео «Множення натуральних чисел»)

Учень1:

В математиці країні.  
І сувора й солов’їна
Математика країна.
Праця тут іде завзято
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим в відповіді бути!

Учень 2:
Ледарів у нас немає,
Хто руки не піднімає?
Вирушаймо в путь.
Нас цікаві справи ждуть.
Цифри можна прочитати
І про все на світі знати,
Скільки коксу домнам треба
Й про політ космічний в небо,
Скільки зір дрібних, як просо
У веснянок є на носі.

Учень3:
Все умій ти пов’язати,
Про складне й просте сказати.
Наш девіз – все гарно знати,
Вміти добре рахувати.
Виростаймо ж – і у путь.
Хай знання із нами йдуть.
Ну а потім, в результаті,
Все, як слід, підсумувати,
Й розділити на усіх
І багатство, й щедрий стіл.

Ведучий. Уявіть собі невелике місто, де живуть науки. В прекрасних струнких храмах мирно походжає мудра Філософія, Історія, строга Хімія і Фізика, древня Астрономія, сучасна Кібернетика, Мистецтвознавство. І як єдина володарка, господарює в місті Математика.

        Одного разу науки вирішили провести свій форум: підбурені тонкою дипломатією, вони заявили, що повністю обійдуться без математики і вирішили її не запрошувати.

Музика. Оголошується перший вальс. Приготувалися! І-іі Раз, два... Стоп! І – іі Раз, два... Стоп!

 

Ведучий. Науки, які приготувались закружляти у вальсі, зупинилися посеред залу.

 

Хімія. Що з оркестром? Музиканти як у відомій байці Крилова: грають, а толку немає.

Музика. Музиканти не можуть підрахувати ритм. Адже ви вирішили обійтися без математики.

Історія.  Ну то що ж, прошу всіх до столу.

 

Ведучий. Виявилось, що не вистачає приборів. Перерахувати б. Але як? Адже математику не запросили. Традиційну каву прийшлося відмінити і всі вирішили розпочати збори.

Мистецтво. А я думаю, що Математику потрібно було запросити.

Історія. Киш! Кому-кому, а тобі Математика не потрібно. Може ти хочеш заспівати романс „Під радикалом?" Мені затанцювати танець „Синусоїда"?

Мистецтво. Сміється. А я зараз в самих тісних зв'язках з математикою. Ви чули про мою нову галузь мистецтвометрію?

Хімія. Що це за диво? Хіба можна вимірювати мистецтво сантиметрами чи кілометрами?

Мистецтво. Уявіть собі, що мене можна вимірювати. Чи задумувались ви коли-небудь над тим, яких змін зазнав словесний  матеріал з часів Дарвіна чи Маяковського? Та зовсім ніяких. На електроннообчислювальних машинах  підраховано, що Державін і Маяковський  користувались однаковою кількістю дзвінких і глухих приголосних.

Ведучий. Всі науки подивились на мистецтвознавство. Філософія, яка довгий час мовчала, глибоко зітхнула і  промовила.

Філософія. Я довгий  час претендувала на головне місце серед наук, але  мої прадіди Піфагор і Архімед першими зрадили мене. Вони віддали перевагу Математиці.

Ведучий. І враз сталося саме несподіване. Хімія рішуче сказала.

Хімія. Цей рікрік мого друга Тріумфа. Але математика завжди  була моєю вірною подругою і супутницею. Якщо я не буду дружити з Математикою, я не  принесу ніякої  користі. Адже тільки в дружбі я можу творити дива, прекрасний одяг з нафти, могутні космічні  кораб­ліз газу!

 

Ведучий. Всі науки мовчали. І серед цього загального мовчання по­чувся голос Фізики.

Фізика.  Фізики повинні  зрозуміти,  що їх наука безсила  без Математики.

Астрономія. Як ви забули, що Адамс і Лівера відкрили Нептун „ на кінчику пера", виключно шляхом математичних   обчислень. І ніхто ніколи не побачить своїми очима нових світів і планет, якщо я не буду дружити з Математикою.

Кібернетика. Без Математики я загину. Математика основний засіб для  керування всіма процесами.

Історія. Так, ви дійсно переконали нас в тому, що нам не обійтися без математики.

         (Всі науки мовчки покивали головами.Виходить Математика.)

Математика. Щастя  і радість будуть  постійно  зростати в цьому світі  для тих,  хто присвятив себе цій  благородній  науці.( Разом танцюють танок.)

Історія. „Числоце закон  і зв'язок світу,  сила,  яка  царює над богами і смертними.  Число є сутність всіх речей".

Філософія. Філософія  віщує природу. Але зрозуміти її мову,  за допомогою якої   вона говорить  з  нами.  Ця   мова математика.

Хімія. Хіміяправа рука фізики, математикаїї очі.

Мистецтво. В поезії потрібно натхнення, як і в математиці.

Кібернетика. Для  інженера   математика це  інструмент такий, як зубило і молоток для слюсаря, пила і сокира для лісоруба.

Астрономія. Політце математика.

Всі науки  разом. Так! Математика цариця всіх наук.

(Ведучий проводить практикум «Метелики на нескінченності»)

 Учень4:Люди йдуть по життю, вони щасливі,  їх прямі співпадають. Аж доки хтось  не доведе,  що вони паралельні.

 Учень5: Ми всі - прямі на площині. Ми не перетинаємося,    ми не підозрюємо про існування одне одного. Аж ось дві прямі раптом перетинаються  і утворюється точка. Під назвою  кохання.

 Учень4:Коли всім здається, що тобі справді перпендикулярно, ти мовчиш. Але ніхто, окрім тебе, не підозрює - що тобі ж абсолютно паралельно.

Учень5: Наше життя - велике коло. Його радіус дорівнює щастю, діаметр - горю. На все можна дивитися з двох сторін хорди: ти живеш, знайшовши лише крихітний шматочок, але, якщо перевернеш - зрозумієш, що пізнав майже все.  Не бійся все змінити! Наша сила в нашій єдності!

(танок «Україна – єдина країна»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку