Сценарій проведення
шкільного конкурсу „Містер школи”
1: Доброго дня, пані та панове!
2: Леді і джентельмени!
1: Ми раді вітати вас в цей святковий день – День захисника Вітчизни.
2: Я думаю не варто нагадувати чому ми всі тут?
1: Адже сьогодні, вперше, на цій сцені зібралися найкмітливіші,
2: найсміливіші,
1: найсимпатичніші,
2: І взагалі най – най – най кращі хлопці нашої школи.
1: Тому перший шкільний конкурс „Містер школи” оголошуємо
Разом: ВІДКРИТИМ!!!
( Звучить музика. Куліси відкриваються.
На сцені завмерлі конкурсанти. До них виходять по черзі дівчата і пари оживають в танці, а потім знову завмирають)
1. Отож, знайомтесь:
конкурсант під №1
_____________________________________________________________
(вихід конкурсантів під персональну музику)
1: Ми розуміємо, ви вражені цим вибухом емоцій,
2: але не слід забувати про не менш цікавих особистостей нашого свята.
1: До складу журі входять:
____________________________________________________________
2: Ми познайомилися з журі, перед якими стоїть сьогодні непросте завдання: оцінити наших хлопців.
1: Час представити наших конкурсантів.. Запрошуємо їх до першого конкурсу, який так і називається „Представлення”.
( конкурс „Представлення”)
(Кожен з учасників розповідає про себе,свої захоплення у вигляді презентації)
1: Просимо журі оцінити наших конкурсантів.
2: Сила є – розуму не треба.
1: Про достовірність цього прислів’я ми часто переконуємось під час заліків на фізкультурі.
2: Але, на жаль, цей мудрий вислів не діє на тематичній атестації з історії.
1: Ну жарти – жартами, але час поговорити серйозно.
2: Тим більше наступний конкурс вимагає від наших хлопців кмітливості, інтелекту та гумору.
1: Отож запрошуємо хлопців на сцену.
2: Оголошуємо конкурс „Інтелектуал”.
1: Завдання для кожного з учасників : протягом 30 секунд дати якомога більше правильних відповідей на запитання.
(конкурс „Інтелектуал”)
1.: Підведемо підсумок попереднього конкурсу.
2: Просимо журі .
1: Подякуємо нашим конкурсантам.
2: Кажуть, що шлях до чоловіка лежить через шлунок.
1: Жінка вміє гарно готувати, але справжні шедеври кулінарії створюють чоловіки.
2: Тому наступний конкурс „Канапка від...” покаже, як наші хлопці зможуть приготувати свої кулінарні витвори.
1: Просимо внести бутербродний інвентар.(хлопці заносять столи, дівчата виносять інвентар)
2: Отож шановні конкурсанти ваше завдання за три хвилини зробити канапку.
1: Час пішов.
(конкурс „Канапка від...”)
(під час конкурсу у конкурсантів беруть інтерв’ю, музика)
1: Просимо продемонструвати свої шедеври кулінарії. (ставлять на стіл журі, ідуть за куліси)
Оцінки
2: Кожен із наших учасників є цікава особистість.
1: Хтось вміє співати, хтось грати, танцювати...
2: Тому ми вирішили не обмежувати хлопців у конкурсі „танець” чи „естрадна пісня”.
1: І надали їм змогу показати всі свої таланти у конкурсі „Коник”.
2: Отже оголошуємо третій конкурс „Мій коник”.
(конкурс „Мій коник”)
1: Першим демонструє свій коник
2: Запрошуємо на сцену учасника під номером №1
2: Надаємо можливість продемонструвати свої таланти учаснику під номером №2
_________________________________________________________
2: Шановні журі, просимо оцінити „Коник” кожного із конкурсантів.
Конкурс «Хто швидше»
1.Кожен учасник із зав’язаними очима повинен розплутати зав’язану мотузку.
2. Силовий конкурс.
Конкурс «Реклама»
Учасники повинні прорекламувати товар повсякденного вжитку у довільній формі.
(на підносах, подарунки та медалі)
Порядок вручення номінацій:
Містер інтелектуал
Містер неповторність
Містер загадковість
Містер елегантність
Містер романтик
Містер емоційність
Містер оригінальність
Містер глядацьких симпатій
Містер школи – 2012
1: Ось і підійшов до кінця конкурс „Містер школи”
РАЗОМ: до побачення!!!
1