Сценарій виховного заходу "Посвята в барвінчата"

Про матеріал

Тема: Посвята в барвінчата

Мета: поглиблювати знання учнів про життя тварин; учити бачити прекрасне навколо себе; розвивати пам'ять, пізнавальну активність учнів, логічне мислення, уміння аргументовано висловлювати свою думку; удосконалювати навички міжособистісного спілкування; виховувати любов до рідної землі, дбайливе ставлення до неї.

Перегляд файлу

Тема: Посвята в барвінчата

Мета: поглиблювати знання учнів про життя тварин; учити бачити прекрасне навколо себе; розвивати пам'ять, пізнавальну активність учнів, логічне мислення, уміння аргументовано висловлювати свою думку; удосконалювати навички міжособистісного спілкування; виховувати любов до рідної землі, дбайливе ставлення до неї.

  Педагог-організатор: Сьогодні у нас незвичайне свято. Ми зібралися для того, щоб прийняти наших другокласників у шкільне об’єднання «Країна Барвінкова». Щоб барвінчатами стати, треба багато знати, бути умілими, сміливими і розумними.
Барвінок:  Добрий день, любі діти! Цікавими шляхами ви будете мандрувати нашим подільським краєм, познайомитесь з його історією, традиціями, народними піснями, танцями, іграми, дізнаєтесь багато про свій рідний край, про Україну, про землю, на якій ми живемо.

  Педагог-організатор: А наше свято ми будемо проводити у вигляді подорожі «В гості до Барвінка». І будемо робити завдання, які записані на пелюстках квітки барвінка.

Будьмо здоровенькі!(загадки)

  1. Що воно за штука, що день і ніч стука? (серце)
  2. Два брати через гору живуть і ніколи один одного не бачать. (очі)
  3. Гарне я і запашне, роботяще зранку,

Люблять діти всі мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу, і здоровя, й силу.

Чистоту у дім несу. Звуть мене всі … (милом)

  1. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди.

Хто зі мною поведеться – той здоровим буде,

Буде часто усміхатись білими зубами.

Мене знає вся малеча, і бабусі, й мами. (зубна щітка)

  1. Маю я чудовий смак – можеш не кривиться,

І без мене аж ніяк вам не обійтися.

Я – не страва, не напій, а в роботі часто

Я зі щіткою дружу. Імя моє - …(паста)

  1. Я – м’якенька полотнинка, лагідна, як киця.

Я із щічок та волосся промокну водицю. (рушник)

 

Вікторина " Питання-Жарту"

Питання вікторини.

■ Яке слово складається із семи однакових букв? Відповідь: Сім-Я

■ Є в яблуці й зливі, а в саду немає; є в луці й салаті, а в городі немає. Що це? Відповідь: Буква Л.

■ У якому слові сорок голосних? Відповідь: Сорок а.

■ Як, не змінюючи жодного звуку, а лише міняючи їх місцями, перетворити кочегара в його робочий інструмент? Відповідь: Кочегар - кочерга

■ З якого посуду нічого не можна поїсти? Відповідь: З порожнього.

■ Коли в порожній кишені що-небудь є? Відповідь: Коли в кишені є дірка.

■ На яке дерево сідає ворона після дощу? Відповідь: На мокре дерево.

■ Чи Може страус назвати себе птахом? Відповідь: Ні, вона не може говорити.

■ Яких каменів немає в жоднім морі? Відповідь: Сухих каменів.

■ Скільки горошин входить у склянку? Відповідь: Анітрошки, горошини не ходять

■ У люстрі горіло 3 лампочки. Одну погасили. Скільки лампочок залишилося? Відповідь: Три

■ Яке колесо автомобіля не обертається при спуску з гори? Відповідь: Запасне колесо

■ Назва самої ранньої жовтої квітки, антонім якого - батько-і-вітчим. Відповідь: Мати-і-Мачуха

■ Що ви робите, коли доїдете на автобусі: виходите, сходите або встаєте? Відповідь: Виходимо.

■ На що схожа половина яблука? Відповідь: На іншу половину.

«Пташине царство» (відгадування загадок)


● Маленький, сіренький
По дворах стрибає, крихти збирає. (Горобець)
● Над полем літає,
Співом сонце стрічає. (Жайворонок)
● Біла латка, чорна латка
По дереву скаче. (Сорока)
● У блакитнім кожушку,
В рожевій сорочці.
В нас зимують у садку,
Гуляють, як гості. (Снігурі)
● Стоїть у лузі
На одній нозі. (Чапля)
● Хто у гаї на суку
Цілий день кричить: «Ку-ку!»? (Зозуля)
● Вся я, ніби сажа чорна,
І зовуть мене... (ворона).
● Чорномазий, довгодзьобий,
Він за плугом важно ходить.
Сторож вірний, друг полів,
Перший вісник теплих днів. (Грак)
● Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає.
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
● Довгі ноги, довгий ніс,
По болотах ходить скрізь. (Журавель)
● Ну, хто співця весни не знає?
Закривши очі, він співає,
Та пісня радісна, дзвінка.
Скажіть, як звати співака? (Шпак)
● Дзьоб міцний і гострий маю,
Шкідників ним добуваю. (Дятел)


«Що про пташину знаю я?»


● У якого осілого птаха такий міцний хвіст, що він ним підтримує тіло на дереві? (Дятел)
● Який птах прилітає до нас із настанням зими? (Снігур)
● Скільки горобець зробить кроків за день? (Жодного, адже він літає та стрибає.)
● Який птах, відклавши яєчка, не висиджує їх, а пташенята цієї пташки не знають своєї матері? (Зозуля)
● Чому сови полюють уночі? (Вони дуже добре бачать у темряві)
● Який птах має гребінь, але не може ним причесатися? (Півень)
● Що страшніше птахам узимку — голод чи холод? (Голод)
● Який птах усе своє життя перебуває поблизу людської оселі й улітку, й узимку? (Горобець)

 

«Хто у лісі господар?» (відгадування загадок)


● По полю, по лісу гасає,
Овечок хапає та всіх лякає. (Вовк)

● Я маленький, я пухнастий,
Попелястий,волохатий.
Я стрибаю, я тікаю,
Дуже куций хвостик маю. (Заєць)
● В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться.
Як зовуть її?.. (Лисиця)
● Хоч у нього шуба є,
Та як холод настає,
Він тоді не їсть, не п'є,
І не ходить, не гуляє,
А у лігво спать лягає. (Ведмідь)

● Хоч не шию я ніколи,
Та голок завжди доволі. (Їжак)

● Живе в лісі, хижий, дикий,
Душить кури та індики. (Лис)

● Тварина рогата
І рогів багато. (Олень)

● Пухова руденька шуба
В сосни стриба та на дуба.
Хвіст у неї, як мітла,
А сама на зріст мала.
Очі сяють, як намисто,
Мов дві цяточки вогнисті.
В неї хата гарна, тиха,
Взимку повненька горіхів,
В лісі любить вони жити,
Відгадайте, хто це, діти? (Білка)
● Якось я лісочком брів,
Звіра дивного зустрів.
Головою звір трясе,
На ній дерево несе.
Що за диво? Де взялось?
Чудо-звір цей,
Мабуть... (лось).
● У лісі блукає,
Голови не піднімає,
Жолуді збирає. (Дикий кабан)
● По сніжку вночі рип-рип.
До стіжка біжу стриб-стриб.
Сіно хрумаю — хрусь-хрусь.
Маю ріжки. Як я звусь? (Козуля)

«Я тваринок гарно знаю, метаграми розгадаю» (розгадування метаграм)

● Не цвірінькає — співає,
Жовто-чорне пір'я має,
З лісових густих кущів
До родини горобців
Пташка в гості прилітає,
Як харчів не вистачає.
Після «С» як замість «и»
Букву «У» напишем ми,
Будем мати запашну,
Гарну ягоду смачну. (Синиця - суниця)
● До мене можна з річки допливти.
Мене дівчина може заплести,
Дід як знаряддя — на плечі нести,
«К» спереду відкинеш — полечу,
Почуєш тільки, як я задзижчу. (Коса — оса)

● Гуде собі, літає,
З квіток нектар збирає,
А якщо «Дж» зітерти, —
Вмить стане одяг жерти. (Джміль — міль)
● На неї птах сідає,
Вона його гойдає,
А звук ви замініть —
Звірятком стане вмить. (Гілка — білка)
● З «Л» твердим — рудий, хвостатий,
З «Л» м'яким — густий, листатий. (Лис — ліс)
● Я з «М» літаю в зграї,
Бо я мала комаха.
А з «Д» мене в сараї, —
Приб'ють до планки. (Мошка — дошка)
● «К» відняти, «Соб» додати —
Стане гавкати й скавчати.
«Соб» на «К» як замінити —
Буде на водоймах жити. (Собачка — качка)
● У воді я проживаю,
Кого хочу — всіх щипаю.
А коли з кінця читати —
Стану птахом я кричати. (Рак — «кар»)
● Що за диво-буква! Так,
З «С» — я риба, а з «Ф» — птах. (Сазан — фазан)
● В цифрі «сім» букву змініть,
Тоді в воді його ловіть. (Сім — сом)
● Тече річка-невеличка,
У Прип'ять впадає,
Як додати до неї «В» —
Повзти починає. (Уж — вуж)
● Люблять нас усі збирати
Після дощику в ліску,
А як букву «Г» відняти,
Будем плавати в ставку. (Гриби — риби)

 

 

 

«Плутанина»


Завдання: відновити прислів'я, приказку, прикмету, у яких переплутані слова; пояснити їх зміст.


● Та, працює, й, мала, та, бджола.
(Бджола мала, та й та працює.)


● Овечі, віділлються, вовкові, сльози.
(Віділлються вовкові овечі сльози.)


● З, вовка, лісу, голод, виганяє.
(Голод виганяє вовка з лісу.)


● Там, родиться, де, водиться, щастя, лелека.
(Де лелека водиться, там щастя родиться.)


● Боком, з, вилазить, вовком, дружба.
(Дружба з вовком вилазить боком.)


● І, коли, соловейко, їсти, не співає, не має.
(І соловейко не співає, коли їсти не має.)


● Мало, і, розказує, та, сорока, толку.
(І сорока розказує, та толку мало.)


● Любить, кожен, нору, лис, свою.
(Кожен лис свою нору любить.)


● Полі, зайця, в, лови.
(Лови зайця в полі.)


● Не, одна, наносить, бджола, меду.
(Одна бджола меду не наносить.)


● Перед, квочка, бурею, як, розходилася.
(Розходилася, як квочка перед бурею.)


● Що, хвалилася, запалить, синиця, море.
(Хвалилася синиця, що море запалить.)


«Розкажи мені, хто я? Де хатинонька моя?»



1. Миші ці у день дрімають,
А ночами скрізь літають.
Здогадались, хто вони?
Так, це звісно... (кажани).

2. Прилетіла цокотуха,
Щось торочить понад вухом.
Всім набридла байка ця
Без початку і кінця. (Муха)

3. Має він великі ікла
І густу щетину.
Любить ритися в болоті
Та ще й зве родину. (Кабан)

4. Тут і там вона літає
І на хвіст плітки збирає.
Що довідається — все,
Вмить по лісу рознесе. (Сорока)

Фізкультхвилинка ,гра «Світлофор».

  • Якщо я показую зелений сигнал ви крокуєте на місці, якщо червоний - присідаєте, якщо жовтий - стоїте на місці.



«Ну, постривай!»

1. Хліб, сіль їж, а… (правду ріж)

2. Слово не горобець… (вилетить не спіймаєш)

3. Друга легше знайти, ніж… (зберегти)

4.Ранні пташки росу п’ють… (а пізні сльози ллють)

5. Заліз кіт на сало і… (кричить «мало!»)

6. Праця годує а… (лінь марнує)

7. Гостре словечко… (коле сердечко)

8. Хочеш їсти калачі… (не сиди на печі)

«Ти в серці моїм, Україно»

1. Як називається герб нашої країни?

3. Місто, наш обласний центр.

4. Найдорожча людина для кожного з нас. 

5. Столиця України.

6. Річка, що протікає в нашому селі.

1. Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято. (Писанка)

2. Дерево, яке оспівано у народних піснях, у віршах. Воно освячується в церкві перед Пасхою, як засіб від злих сил. (Верба)

3. Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. (Калина)

5. Чим прикрашають голову українські дівчата. (Вінок)

6. Національний символ України. Матері дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. (Рушник)

1. Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? (Запорізька січ)

2. Який із найдревніших знаків є малим гербом України? (Тризуб)

3. Автор слів гімну України. (П. Чубинський)

4. Яка назва гімну України. (Ще не вмерла Україна)

2. Які кольори державного прапора України? (Синій, жовтий)

4. Назвіть велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар)

 «Книга – твій друг»

1. Дерево - не дерево, а листки має. (Книга)

2. Заклад, у якому зберігаються та видаються для тимчасового користування книги. (Бібліотека)

3. Де створюються книги? (У друкарні)

4. Хто ілюструє, оформляє книги? (Художники-ілюстратори)

5. Словники, в яких пояснюється написання слів? (Орфографічні)

6. Як називають людину, яка працює в бібліотеці? (Бібліотекар)

7. Як називається бібліотека, яку  збирають удома? (Домашня)

8. Хто автор казки «Рукавичка» ? (Народ)

9. Картка, у яку записуються дані читача і ведеться облік книг. (Формуляр)

10. Людина, яка відвідує бібліотеку? (Читач)

11. Бібліотека, яка обслуговує вчителів і учнів? (Шкільна)

Книги, у яких є автор? (Авторські)

Як називаються книги, за якими учні вивчають  навчальний предмет? (Підручники)

Магазин, у якому можна придбати книги. (Книжковий)

15.Що зберігається у шкільній бібліотеці? (Підручники, Книги, газети, журнали, довідники)

16. Головний обов’язок читача бібліотеці? (Повернути вчасно книгу)

17. На книжкових полицях багато книжок. Хто допоможе тобі розібратися у цьому книжковому царстві? (Бібліотекар)

18. У кожній бібліотеці є  «золотий ключик» до книжок. Він відкриває читачеві свої багатства. (Каталог)

19. З чого складається каталог? (З карток. На кожній – прізвище автора книжки, місто, де вона надрукована, рік видання.)

20. Назвіть два основні правила збереження підручників. (Якісно обгорнути цупким папером, мати закладку)

21. Що допомагає знайти у книзі вірш, оповідання, казку, главу або розділ? (Зміст)

22. Малюнок у книзі. (Ілюстрація)

23.Назва книги. (Заголовок)

24.Людина, яка ілюструє книгу. (Ілюстратор)

25. Переписана від руки книга. (Рукопис)

26.Що захищає книжку від пошкоджень і надає їй охайного вигляду? (Обкладинка)

27.Перша сторінка книги. (Титульний лист)

28.Що таке передмова?  (З передмови можна довідатися, хто написав книгу, коли і в якій країні відбуваються події та інше)

29.Ілюстрація – це… (Малюнок, фотографія, креслення)

30.У школі ти школяр, школярка, а хто ти в бібліотеці?  (Читач, читачка)

31.Де буває в книжці зміст? (Буває на початку або в кінці книжки)

32.Камені, стіни печер, сокири, вояцькі щити…(Це – сторінки найдавніших книг, коли не було ані паперу, ані пер чи олівців)

33.Папір зі шкіри (козячої чи телячої). (Пергамент)

34. Забудькуватий читач. (Боржник)

35.Назвіть відділ бібліотеки, де видають книги додому. (Абонемент)

Барвінок: Я радий зустріти вас у своїй Барвінковій країні. Але ж іще є

для вас невеличке випробування. Закони барвінчат знаєте?

 

1. Барвінчата дружні, сміливі, чуйні діти.

2. Барвінчата люблять школу,  поважають старших.

3. Барвінчата малюють, читають, грають, співають, весело живуть.

4. Барвінчата – майбутні козачата, бо ж козацьку роду нема переводу.

5. Тільки тих, хто добре знає свій край, називають барвінчатами.

(вручення значків, посвідчень)

 


Педагог-організатор. Молодці, другокласники. Подолали всі перешкоди, виконали всі завдання. Тож приймаємо вас до своєї чудової Барвінкової країни.

 

Барвінок. З задоволенням запрошую вас до цієї країни. А ну ж, мої

помічники, допоможіть мені подарувати нашим дітям барвіночки.

 

Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ята!  

  Прийняли сьогодні вас у барвінчата.

  З цим святом кожного вітаєм,

  Здоров’я і щастя бажаєм !

Педагог-організатор.

 Наше свято закінчується. 

  Мої любі друзі!

  Вітаю зі святом!

  Вам зичу здоров’я і щастя багато.

  Ростіть в радість школі своїй і родині, 

Хай добре живеться нам всім на Вкраїні!

 

J0107308.WMF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Барвінчата дружні, сміливі, чуйні діти.

2. Барвінчата люблять школу,  поважають старших.

3. Барвінчата малюють, читають, грають, співають, весело живуть.

4. Барвінчата – майбутні козачата, бо ж козацьку роду нема переводу.

5. Тільки тих, хто добре знає свій край, називають барвінчатами.

 

 

J0090089.WMF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
1109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку