Експрес-гра
Посвята у барвінчата |
Мета:
залучити дітей до активного життя у колективі;
соціалізація дитини в умовах дитячих об'єднань;
розвиток естетичних смаків; нахилів та здібностей дітей;
виховання товариськості, впевненості у собі, кращих людських якостей.
Обладнання: атрибути для прикрашання актової зали, повітряні кульки, емблеми барвінкових груп,написи назвзупинок.
Експрес-гра
Мета:
Обладнання: атрибути для прикрашання актової зали, повітряні кульки, емблеми барвінкових груп, написи назв зупинок.
Оформлення: актова зала прикрашена дитячими малюнками про школу, надувними кульками, квітами, на стіні велике панно із зображенням школярів і великий напис «Країна Барвінкова».
Очікувані результати: у другокласників виникає почуття гордості, що вони вже є також повноправними членами шкільної громади, вони у святковій урочистій формі будуть ознайомлені з основними положеннями школи і правилами шкільного життя, у них в деякій мірі виникає бажання вчитися і бути активними учасниками шкільних свят, в результаті вправи "Знайомство" діти ближче познайомляться, вчитель також зробить для себе певні висновки про рівень підготовленості і адаптації учнів до школи.
Хід роботи
(Приміщення святково прикрашене кульками, дитячими малюнками, ілюстраціями. Звучить радісна дитяча музика. Команди шикуються на урочисту лінійку. Кожен колектив говорить свою назву і девіз.
Ведуча:
Добрий день усім вам, діти!
Свято знов і час радіти,
Що живемо ми всі на світі
В морі сонця, в морі квітів.
Ведучий.
Свято сьогодні в родині шкільній
Свято для тебе і свято для всіх.
Словом вітаємо вас , наші малята.
Милі дівчатка і мужні хлоп’ята.
Ведуча:
Щоб дзвенів дитячий сміх,
Дітвора не плакала,
Світить сонечко для всіх,
Світить всім однаково.
Ведучий:
Вранці двері відчиняє
Золотим мізинчиком,
Щоб на світі дітвора
Мала по промінчику.
(Виходить Сонечко але без промінчиків)
Ведуча. А зараз я запрошую всіх у країну Барвінкову .Це чудова країна дружби, радості, добра. У ній діти вміють добре навчатися, гратися, дружити, співати й танцювати, веселитись.
Для того, щоб стати повноправними жителями країни Барвінкової – барвінчатами – ви повинні знати усі закони нашої країни. А сонечко так до нас поспішало, що розгубило усі свої промінчики із законами. Друзі, допоможемо Сонечкові віднайти свою втрату????
Діти. ТАК!!!!
Ведуча.
Є барвінчата у нас найстарші Закони країни знають найкраще За цими законами дружно живуть Із ними в країну Знань вони йдуть.
|
|
Тож надамо слово найстаршим жителям країни Барвінкової-учням 4 класу |
|
А зараз ми познайомимо учнів 2 класу із заповідями школяра.
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. Діти, а чи знаєте ви, що в країні Барвінковій живуть ще й маленькі жителі. Всі вони гарно навчаються, поважають один одного, весело співають, грають в різні ігри. І вони також хочуть перевірити чи готові ви стати барвінчатами.
Тож запрошую 1-Б клас
Ми спробуємо повеселитися і відгадати загадки.
(Дзвінок)
(Книга)
(зошит).
(Закладка)
(школа)
(Урок)
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. А зараз, друзі, гра для всіх.
Всі уважно робимо те, що я скажу
Гра так і називається
«Робіть те, що я скажу…»
Ведуча. Трохи розім’ялись – продовжуємо далі нашу подорож.
З нетерпінням чекають свого виходу учні 3-А класу
ГРА ВЕСЕЛІ НОТИ Учні всі разом повторюють останній рядок
Якось одної суботи
Їхали співати ноти
У новенькому таксі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ноти світом мандрували
І товаришів шукали.
Їм підспівували всі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ноти привітали сонце,
Залітали у віконця,
Босі бігали в росі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
А коли рядочком стали,
Дивним хором заспівали,
Зацвіло усе в красі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
І якщо ведмедик нині
Вухо віддавив дитині,
То ці ноти запроси:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
Ноти світом полетіли
І на згадку залишили
Два вітання, три мерсі:
До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. Добре впоралися із завданням. Йдемо далі!!!
Перевірити вашу готовність бажають учні 1-А класу
слухайте і відповідайте «ТАК» або «НІ».
- Завжди забуваю причесатися.
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. Дуже хочуть перевірити які ви розумники й розумниці учні 3-Б класу. Запрошуємо Вас.
1.Назва держави, в якій ми живемо? (Україна).
2.Назва герба України. (Тризубець)
3.Рідні люди, які люблять один одного і живуть разом. (Родина, сім’я)
4.З чого тато вирізав Буратіно? (З поліна).
5.Назва місяця, що походить від слова «квітнути». (Квітень)
6.В якому місяці розцвітають проліски? (У березні).
7.Найперша і найголовніша книжка у школі? (Буквар).
8.Сусіди числа 3 (2,4)
9.Що росте тільки узимку? (Бурулька).
10.Скільки кольорів у веселки? (7)
11.Ти ще й я , ще й ми з тобою. Скільки нас? (2).
12.Тварина, у якої найдовша шия? (Жирафа).
13.Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха? (Чебурашка).
(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)
Ведуча. Ось і закінчилися ваші випробування. Тож з радістю надаємо Вам можливість висловити свої враження.
Виходять учні 2 класу
1 учень.
Наше ім’я – барвінчата,
Юний наш зоряний світ.
Мрія, мов птаха крилата,
Змалку нас кличе в політ.
2 учень.
Світ відкриває нам школа
мудрощів, радості, знань.
Ось і поріг, а довкола –
День непочатих бажань.
3 учень.
Приклад нам є з кого брати,
Старших, батьків шанувать.
Хліба творці, космонавти
Вийшли із лав барвінчат.
4 учень.
Ждуть нас міста, гори, ниви
І таємниці зорі.
Чесні, відважні, правдиві
Виростуть з нас трударі.
5 учень.
Швидко зростають малята
В добрий і сонячний час,
Наше ім’я – барвінчата,
Школа радіє за нас.
6 учень.
У країні Барвінковій
Всі малята барвінкові.
Барвінчата всі маленькі –
Непосиди веселенькі.
7 учень.
Як барвінок, всюди в’ються,
Все встигають, все сміються.
І співають барвінчата,
Як у гаї солов’ята.
Ведуча. Сподіваюсь Ви вже помітили, що ми зібрали усі промінчики нашого Сонечка. Ви обов’язково прочитаєте в класі усі закони Барвінкової Країни і запам’ятаєте їх. А зараз з великим задоволенням вручаємо Вам подаруночок. (Вручення медалей)
Отже. Друзі- барвінчата. Час девіз нам промовляти. |
|
Завзято для Барвінка Девіз промовим дзвінко
|
|
|
|
(Учні по черзі оголошують свою назву та девіз)
Ведуча:
Діти, ви пройшли чимало випробувань, довгий шлях пригод.
- Чи цікаво вам було у дорозі?
Всі показали себе веселими, згуртованими, дружніми, розумними. Тепер ви повноправні жителі країни Барвінкова. Вітаю вас із вступом у барвінчата.
У барвінковій країні
Дуже добрі й чесні діти.
Гей, малята, поспішайте,
В цю країну вирушайте.
Для СОНЕЧКА ЗАКОНИ БАРВІНКОВІ
1. В нас закони барвінкові
Честі, доброти, любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам не байдужий.
2. У барвіночків завзятих
Гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.
3. Як весняна квітка рання
Ми веселі, щирі, вправні,
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі.
4. Ми – малята –барвінчата,
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.
Історію України добре вивчає.
Близьких і рідних він поважає.
Спорт і здоров’я поруч ідуть.
І про повагу до себе не забуває.
Їм допомагає, з біди виручає.
слухайте і відповідайте «ТАК» або «НІ».
- Завжди забуваю причесатися.