Сценарій виховного заходу "Посвята в Барвінчата"

Про матеріал

Експрес-гра

Посвята у барвінчата

Мета:

залучити дітей до активного життя у колективі;

соціалізація дитини в умовах дитячих об'єднань;

розвиток естетичних смаків; нахилів та здібностей дітей;

виховання товариськості, впевненості у собі, кращих людських якостей.

  • залучити дітей до активного життя у країні дитинства, розвивати естетичний смак, винахідливість, виховувати товариськість, кращі людські якості

Обладнання: атрибути для прикрашання актової зали, повітряні кульки, емблеми барвінкових груп,написи назвзупинок.

Перегляд файлу

Експрес-гра

Мета:

  • залучити дітей до активного життя у колективі;
  • соціалізація дитини в умовах дитячих об’єднань;
  • розвиток естетичних смаків; нахилів та здібностей дітей;
  • виховання товариськості, впевненості у собі, кращих людських якостей.
  • залучити дітей до активного життя у країні дитинства, розвивати естетичний смак, винахідливість, виховувати товариськість, кращі людські якості

 

Обладнання: атрибути для прикрашання актової зали, повітряні кульки, емблеми барвінкових груп,  написи назв  зупинок.

Оформлення: актова зала прикрашена дитячими малюнками про школу, надувними кульками, квітами, на стіні велике панно із зображенням школярів і великий напис «Країна Барвінкова».

Очікувані результати: у другокласників виникає почуття гордості, що вони вже є також повноправними членами шкільної громади, вони у святковій урочистій формі будуть ознайомлені з основними положеннями школи і правилами шкільного життя, у них в деякій мірі виникає бажання вчитися і бути активними учасниками шкільних свят, в результаті вправи "Знайомство" діти ближче познайомляться,  вчитель також зробить для себе певні висновки про рівень підготовленості і адаптації учнів до школи.

Хід роботи

(Приміщення святково прикрашене кульками, дитячими малюнками, ілюстраціями. Звучить радісна дитяча музика. Команди шикуються на урочисту лінійку. Кожен колектив говорить свою назву і девіз.

 


Ведуча:

Добрий день усім вам, діти!

Свято знов і час радіти,

Що живемо ми всі на світі

В морі сонця, в морі квітів.

 

Ведучий.

Свято сьогодні в родині шкільній

Свято для тебе і свято для всіх.

Словом вітаємо вас , наші малята.

Милі дівчатка і мужні хлоп’ята.

 

 

Ведуча:

Щоб дзвенів дитячий сміх,

Дітвора не плакала,

Світить сонечко для всіх,

Світить всім однаково.

 

Ведучий:

Вранці двері відчиняє

Золотим мізинчиком,

Щоб на світі дітвора

Мала по промінчику.

 

(Виходить Сонечко але без промінчиків)


 

Ведуча.    А зараз я запрошую всіх у країну Барвінкову .Це чудова країна дружби, радості, добра. У ній діти вміють добре навчатися, гратися, дружити, співати й танцювати, веселитись.

Для того, щоб стати повноправними жителями країни Барвінкової – барвінчатами – ви повинні знати усі закони нашої країни. А сонечко так до нас поспішало, що розгубило усі свої промінчики із законами. Друзі, допоможемо Сонечкові віднайти свою втрату????

Діти. ТАК!!!!

Ведуча.

Є барвінчата у нас найстарші

Закони країни знають найкраще

За цими законами дружно живуть

Із ними в країну Знань вони йдуть.

 

Тож надамо слово найстаршим жителям країни Барвінкової-учням 4 класу

А зараз ми познайомимо учнів 2 класу із заповідями школяра.

  1. Не відбирай чужого, але і не все своє віддавай.
  2. Попросили – дай, хочуть забрати –захищайся.
  3. Не бийся без образи, не ображайся без діла.
  4. Сам ні до кого не чіпляйся.
  5. Звуть гратися – іди, не звуть – попросись, щоб прийняли і тебе, це не соромно.
  6. Нікого не дражни, не канюч, не випрошуй нічого. Ніколи два рази ні про що не проси.
  7. Із-за оцінок не плач, будь гордим.
  8. З учителем із-за оцінок не сварись і на вчителя із-за оцінок не ображайся.
  9. Не будь замазурою  , діти  замазур не люблять.
  10. Частіше говори: " Давай дружити", " Давай гратися", " Давай разом підемо додому".
  11.  Не возвеличуй себе, ти-не кращий за всіх, не принижуй себе, ти-не гірший за всіх.
  12. Поважай старших, піклуйся про менших.
  13. Іди в школу з хорошим настроєм.

(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

Ведуча. Діти, а чи знаєте ви, що в країні Барвінковій живуть ще й маленькі жителі. Всі вони гарно навчаються, поважають один одного, весело співають, грають в різні ігри. І вони також хочуть перевірити чи готові ви  стати барвінчатами.

Тож запрошую 1-Б клас

 

Ми спробуємо повеселитися і відгадати загадки.


  1. Є чарівник у школі в нас.
    Ану, впізнайте, хто він?
    Озветься – тиша йде у клас.
    Озветься ще раз – гомін.
    Щоб не спізнитись на урок,
    Нам голос подає…  

(Дзвінок)

  1. Дуже я потрібна всім –
    І дорослим, і малим.
    Всіх я розуму учу,
    А сама завжди мовчу.  

(Книга)

  1. То в клітинку, то в лінійку,
    Написати тут зумій-но,
    І намалювати дещо зможеш,
    Називаюся я …

(зошит).

  1. Вона вкладається в книжки,
    Щоб не шарпать сторінки,
    Цей предмет-відгадка
    Називається…  

(Закладка)

 

  1. Чистенькі віконця
    Сміються до сонця.
    Діточки довкола.
    Наша люба …   

(школа)

 

  1. Біля школи на перерві
    Дітлахів гурти веселі.
    Одні бігають, стрибають,
    Інші щось розповідають,
    Дехто весело сміється,
    Бо у них все удається.
    Раптом продзвенів дзвінок.
    Всі побігли на …

 

(Урок)


 

(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)


 


Ведуча. А зараз, друзі, гра для всіх.

Всі уважно робимо те, що я скажу

Гра так і називається

«Робіть те, що я скажу…»

  1. Якщо ти знаєш, що треба берегти і економити чисту воду, сплесни в долоні.
  2. Якщо ти не витрачаєш даремно чисту воду, простягни руку вперед.
  3. Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки, тупни ногою.
  4. Якщо ти не кидаєш папірці, сміття на вулиці підморгни.
  5. Якщо ти ніколи не ламаєш дерев, кущів, сплесни в долоні над головою.
  6. Якщо ти більше хочеш знати про природу навколо тебе, то підніми руку.
  7. Якщо ти завжди вимикаєш світло, коли виходиш з кімнати, затули одне око долонею.
  8. Якщо ти любиш тварин чи тобі подобаються квіти - посміхнись.
  9. Якщо ти економиш папір - не рвеш зошити, дописуєш їх до кінця - підстрибни.
  10.      Якщо до твоєї кімнати залетів джміль, або інша комаха і ти намагаєшся випустити її, а не вбити - змахни руками.
  11.      Якщо ти підібрав приблудне кошеня, собаку або допоміг іншим чином якійсь тварині сплесни в долоні над головою.   12.Якщо ти переконаний, що треба кожній людині піклуватися про природу, про все живе - простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Тепер ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу.

Ведуча. Трохи розім’ялись – продовжуємо далі нашу подорож.

З нетерпінням чекають свого виходу учні 3-А класу

ГРА ВЕСЕЛІ НОТИ      Учні всі разом повторюють останній рядок

 


Якось одної суботи

Їхали співати ноти

У новенькому таксі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

Ноти світом мандрували

І товаришів шукали.

Їм підспівували всі:

 До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

Ноти привітали сонце,

Залітали у віконця,

Босі бігали в росі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

А коли рядочком стали,

Дивним хором заспівали,

Зацвіло усе в красі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

І якщо ведмедик нині

Вухо віддавив дитині,

То ці ноти запроси:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 

Ноти світом полетіли

І на згадку залишили

Два вітання, три мерсі:

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

 


(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

 

Ведуча. Добре впоралися із завданням. Йдемо далі!!!

Перевірити вашу готовність бажають учні 1-А класу

слухайте і відповідайте «ТАК» або «НІ».

  • Перед їжею треба помити руки.
  • Вранці я не вмиваюся.
  • Мої черевики чистить мама.
  • Вранці швидко прибираю ліжко.
  • Завжди обгортаю підручники.
  • Постійно відриваю ґудзики.

- Завжди забуваю причесатися.

  • Мої іграшки завжди складені.
  • Я завжди човгаю ногами.
  • Постійно чищу зуби.
  • На уроці піднімаю руку.
  • Я завжди при розмові перебиваю старших.
  • А товаришів?
  • Я добра і ввічлива людина.

 

(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

Ведуча. Дуже хочуть перевірити які ви розумники й розумниці учні 3-Б класу. Запрошуємо Вас.

1.Назва держави, в якій ми живемо? (Україна).

2.Назва герба України. (Тризубець)

3.Рідні люди, які люблять один одного і живуть разом. (Родина, сімя)

4.З чого тато вирізав Буратіно? (З поліна).

5.Назва місяця, що походить від слова «квітнути». (Квітень)

6.В якому місяці розцвітають проліски? (У березні).

7.Найперша і найголовніша книжка у школі? (Буквар).

8.Сусіди числа 3 (2,4)

9.Що росте тільки узимку? (Бурулька).

10.Скільки кольорів у веселки? (7)

11.Ти ще й я , ще й ми з тобою. Скільки нас? (2).

12.Тварина, у якої найдовша шия? (Жирафа).

13.Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха? (Чебурашка).

 

(Після свого виступу дарують 2 класу промінчик із законом)

 

Ведуча. Ось  і закінчилися ваші випробування. Тож з радістю надаємо Вам можливість висловити свої враження.


Виходять учні 2 класу

1 учень.

Наше ім’я – барвінчата,

Юний наш зоряний світ.

Мрія, мов птаха крилата,

Змалку нас кличе в політ.

2 учень.

Світ відкриває нам школа

мудрощів, радості, знань.

Ось і поріг, а довкола –

День непочатих бажань.

3 учень.

Приклад нам є з кого брати,

Старших, батьків шанувать.

Хліба творці, космонавти

Вийшли із лав барвінчат.

4 учень.

Ждуть нас міста, гори, ниви

І таємниці зорі.

Чесні, відважні, правдиві

Виростуть з нас трударі.

5 учень.

Швидко зростають малята

В добрий і сонячний час,

Наше ім’я – барвінчата,

Школа  радіє за нас.

6 учень.

У країні Барвінковій

Всі малята барвінкові.

Барвінчата всі маленькі –

Непосиди веселенькі.

7 учень.

Як барвінок, всюди в’ються,

Все встигають, все сміються.

І співають барвінчата,

Як у гаї солов’ята.


Ведуча. Сподіваюсь Ви вже помітили, що ми зібрали усі промінчики нашого Сонечка. Ви обов’язково прочитаєте в класі усі закони Барвінкової Країни і запам’ятаєте їх. А зараз з великим задоволенням вручаємо Вам подаруночок. (Вручення медалей)

Отже. Друзі- барвінчата.

Час девіз нам промовляти.

Завзято для Барвінка

Девіз промовим дзвінко

 

 

(Учні по черзі оголошують свою назву та девіз)

Ведуча:

Діти, ви пройшли чимало випробувань, довгий шлях пригод.

- Чи цікаво вам було у дорозі?

Всі показали себе веселими, згуртованими, дружніми, розумними. Тепер ви повноправні жителі країни Барвінкова. Вітаю вас із вступом у  барвінчата.

 

У барвінковій країні

Дуже добрі й чесні діти.

Гей, малята, поспішайте,

В цю країну вирушайте.

 

 


Для СОНЕЧКА ЗАКОНИ БАРВІНКОВІ

1. В нас закони барвінкові
Честі, доброти, любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам не байдужий.

2. У барвіночків завзятих
Гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.

3. Як весняна квітка рання
Ми веселі, щирі, вправні,
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі.

4. Ми – малята –барвінчата,
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.

 

  1. Барвінок традиції поважає,

Історію України добре вивчає.

 

  1. Барвінок закони добра й честі добре знає,

Близьких і рідних він поважає.

 

  1. У Барвінка завжди навчання і труд,

Спорт і здоров’я поруч ідуть.

 

  1. Барвінок завжди людей поважає

І про повагу до себе не забуває.

 

  1. Барвінок безліч друзів має,

Їм допомагає, з біди виручає.


D:\Документы Наташа\Педагог-організатор\Барвінкова Країна\Картинки\solnce1.jpg

 

 

 

 

слухайте і відповідайте «ТАК» або «НІ».

  •       Перед їжею треба помити руки.
  •       Вранці я не вмиваюся.
  •       Мої черевики чистить мама.
  •       Вранці швидко прибираю ліжко.
  •       Завжди обгортаю підручники.
  •       Постійно відриваю ґудзики.

- Завжди забуваю причесатися.

  •       Мої іграшки завжди складені.
  •       Я завжди човгаю ногами.
  •       Постійно чищу зуби.
  •       На уроці піднімаю руку.
  •       Я завжди при розмові перебиваю старших.
  •       А товаришів?
  •     Я добра і ввічлива людина.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
13 липня 2018
Переглядів
3168
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку