Сценарій виховного заходу "Прощавай, Букварику"

Про матеріал

СЦЕНАРІЙ СВЯТА

«ПРОЩАВАЙ, БУКВАРИКУ»

Мета заходу: повторити алфавіт, удосконалювати навички виразного читання; розвивати мовлення, мисленняучнів; заохочувати співпрацю дітей, виховувати повагу до рідного слова і любов до книги як до джерела знань.

Обладнання: паперові літери, презентація з теми, фонограми пісень, картки із словами, , розрізані картки, кольорові наклейки, набір книжок, призи.

Попередня робота.

Учні об'єднуються у 5 груп за розрахунком (а, б, в, г, д). Кожна група отримує заготовку у вигляді книги, на яку вони будуть наклеювати кольорові наклейки, отримані за перемогу у іграх.

Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ СВЯТА

«ПРОЩАВАЙ, БУКВАРИКУ»

Мета заходу: повторити алфавіт, удосконалювати навички виразного читання; розвивати мовлення, мислення  учнів; заохочувати співпрацю дітей, виховувати повагу до рідного слова і любов до книги як до джерела знань.

Обладнання: паперові літери, презентація з теми, фонограми пісень, картки із словами, , розрізані картки, кольорові наклейки, набір книжок, призи.

Попередня робота.

Учні об’єднуються у 5 груп за розрахунком (а, б, в, г, д). Кожна група отримує заготовку у вигляді книги, на яку вони будуть наклеювати кольорові наклейки, отримані за перемогу у іграх.

Хід заходу

Ведучий : Увага! Увага! Увага!


В першім класі урочистий

 День прощання з Букварем

 Пригадай-но як колись ти

 Був маленьким школярем.

 

День вітання і прощання

Свято перших букварів

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.


Ведуча:   - В який дім ми б не зайшли, у якій родині не побували, скрізь обов’язково побачимо книги – у шафі, на столі, у шкільному ранці, а у декого, навіть під подушкою.

Але всі, хто вміє читати, спочатку тримали у руках  книгу, без якої  неможлива була б зустріч зі всіма іншими, – Буквар!

Рапорт

Учень:  На свято прощання з Букварем зібралися усі учні 1-А та 1-Б класів. Відрапортувати готові.

 Учень: За час навчання в 1 класі вивчено 33 літери українського алфавіту, що допоможе нам у майбутньому вивчити й інші мови світу.

Учень: Учнями нашого класу прочитано, не дочитано, зачитано до дірок 40 художніх книжок.

Учень: Списано, переписано, не дописано в зошитах багато десятків сторінок.

Учень: Загублено 5 поганих звичок, 20 авторучок, 16 олівців, 10 гумок, 6 ґудзиків.

Учень: Над важкими правилами поламано 8 голів, зламано 2 стільці і 7 замків у портфелях і ранцях.

Учень: На території школи розбито одну клумбу, 5 носів, 2 шибки, вибито 3 зуба

Учень: Живемо цікаво й дружно, не збираємось зупинятися на досягнотому.

Учень: Рапорт зданий!

Ведуча: Ой-ой-ой, оце навчилися ! Оце дожилися!

Учень: Та не журись, це ми навмисно, щоб веселіше було. Головна правда в тому ,що ми писати й читати навчилися.

Ведуча:    Це 1 клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа. А якщо дозволите, то і я побуду у вас на святі.

Учень читає листа:
«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам чарівник через своїх посланців. Покладаю на вас надію. З нетерпінням чекаю визволення. Ваш Букварик.»

Ведуча: Щоб врятувати Букварика, потрібно скласти «Чарівну квітку». Кожна пелюстка – це завдання, яке потрібно неодмінно виконати. То що ж маємо робити? Допоможемо Букварику? Тоді заплющуємо очі і чекаємо до тих пір, доки буде лунати музика.

(Лунає «чарівна» музика, а коли діти розплющують очі, перед ними танцює Циганка, яка і надалі проводить свято).

Циганка: А ви хто такі?
Учень: Ми першокласники.
Циганка: Давайте я погадаю вам, які оцінки будуть у 2 класі.
Учень: Не треба нам гадати. Ми і без тебе знаємо, що оцінки у нас будуть тільки високого рівня. Краще скажи, яке завдання нам треба виконати, щоб отримати пелюстку.

Циганка: Яку пелюстку. Краще в карти зі мною пограйте.
Учень: А хіба дітям можна в карти грати?

Ведуча: Звісно – це не дитяча гра, але ж треба виручати Букварика, то ж доведеться спробувати. А якщо буде важко, то гості нам допоможуть. (Циганка дістає з рукавів карти з прикладами і показує дітям. Діти відповідають).                        ГРА 1

Циганка: Вгадали.

Учень: А ми не гадаємо, ми так усе знаємо. Віддавай пелюстку. (Циганка віддає дітям пелюстку. Знову звучить музика

Гра «Веселий вітер»           2

Завдання: вгадати, яка тваринка ні на крок не відходить від будинку.

ДМІВЕДЬ (ведмідь), ЦЬЗАЄ (заєць), ІЛБАК (білка). РАКЛИВ (равлик)

ГРА «ЗАГАДКИ» 3

Іменинники, стривайте,

                      Ви загадки відгадайте!


Йде по вулиці щасливий і поважний чоловік.

Він відкрив найбільше диво, хоч йому лиш сьомий рік.

Він долає першу в світі

Книжку мудрості- Буквар.

Ви його впізнали, діти,

Ну, звичайно, це…( школяр)

Є чарівник у школі в нас.

                     Ану, впізнайте, хто він.

                     Озветься, тиша йде у клас.

                     Озветься ще раз – гомін.

                      Щоб не спізнитись на урок,

                      Нам голос подає…(дзвінок)

У коробці спочивають

                     Спритні хлопці- молодці.

                      Убрання барвисте мають

                      І загострені кінці.

                      На папері слід лишають,

                      А зовуться…( олівці)

Не кущ , а з листочками

                       Не сорочка, а зшита.

                       Не людина, а розмовляє( книжка)

Пролунав шкільний дзвінок

                      Всіх покликав на…(урок)

Малюкам гукаю я,

                      Що уже не дошкільня!!!

                       А шкільний дзвінок співучий

                       Називає мене…(учень)

Цю найпершу в школі книжку

                      Знає будь-який школяр.

                      До усіх книжок доріжку

                      Прокладає наш…(Буквар)


Гра-руханка «Кольори»          4

Завдання: знайти на собі вказаний колір.

ВІРШІ ЛІТЕРИ 


Ми літери відомі,

Ми кожному знайомі,

Але про кожну літеру

Ви знаєте не все.

Ми літери не звичні,

Ще й дуже симпатичні,

Бо кожна жарт чи віршик,

Чи загадку несе.


Учитель. Перекличка; раз, два, три!

            Перша букво, говори!

 

А. Всім відомо: Буква «А» Алфавіту голова!

 

Б. Йшов баранчик з нами в ліс, На рогах травичку ніс,

 

В. Буква «Ве» така цікава: Стовпчик — зліва, дужки — справа.

 

Г. Буква «Ге» як кочерга, В неї є одна нога.

 

Ґ . «Ґе» вгорі ріжечок має, Кожен першокласник знає.

 

Д. Подивись: маленькій дім. Буква «Де» — як дах на нім.

 

Е. Далі після букви «Д» Йде зубаста буква «Е».

 

Є. «Язичок у мене є!» — Вихвалялася буква «Є».

 

Ж. Сніжинка не розтане вже, Бо ця сніжинка буква «Же».

 

З. Наче рідні дві сестри — Буква «Зе» і цифра три.

 

І. Буква «І» — як одиниця,  Гостронога, наче спиця.

 

И. Намалюю палки три, От і вийде буква «И».

 

Ї. Це чиї крапки? «Мої!» — закричала буква «ї»

 

Й. «И» у шапочці новій Перетвориться на «ій».

 

К. Як пів букви «Же» — така Ця кумедна буква «Ка».

 

Л. Лис ласкає лисеня, А лосина лосеня, Лев ласкаво лапою Левеня поляпує.

 

М. Буква «еМ» — як дві гори, Що стоять, мов дві сестри.

 

Н. — Чи це буква, чи драбина? —  Дивувалася дитина.

— Ну, якщо один щабель, То, звичайно, буква "еН".

 

О. Буква «О» така от кругла, Хто не бачив — подивись;

Наче сонця, наче бублик, Мов обручик — хоч котись.

 

П. На хокеї, на футболі, Буква «Пе» — ворота в полі.

Нам знайома буква ця — Ніби планка на стовбцях.

 

Р. Тигреня весь день ричало, Букву «еР» — воно вивчало.

 

С. Придивіться вночі до небес, Світить місяць там буквою «еС»

 

Т. Букву «Те» потрібно знати, З неї пишуть слово «тато».

 

У. Сказав горобчик: «Букву "У" Боюсь я дуже, татку!»

Татусь питає: «А чому?» — «У» — схожа на рогатку!

 

Ф. Що це? Ключик від замка? Ні! Це буква «еФ» така.

 

Х. Хрюша хрестики малює. Ну й художник — ха! ха! ха!

«Це не хрестик! — каже Хрюша. Я вивчаю букву "Ха"».

 

Ц. Буква «Це» — внизу гачок, Наче з краником бачок.

 

Ч. «Че» з четвіркою так схожі! Хто їх розрізнити зможе?

 

Ш. Три стовпці, внизу межа - От і вийшла буква «Ша».

 

Щ. Букву «Ща» впізнає кожен, «Ща» на щітку трохи схожа.

 

Ь. Я не шість, я — м'який знак, Це повинен знати всяк.

 

Ю. Буква «Ю» — вона така: Бублик став коло кілка.

 

Я. — Я і буква, Я і слово! — Вихвалялась буква «Я». —

Та чомусь у алфавіті Стала аж позаду я.

 

ГРА  5

Якщо ви правильно будете відповідати, то станете моїми друзями і отримаєте свою пелюстку. Відповідайте: -так або – ні!

Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так»!
 


– Треба гарно вам читати? Так.
– Треба менших ображати? Ні.
– На перерві пострибати? Так.
– А всі парти пописати? Ні.
– Друга треба виручати? Так.
– А треба слухати матусю? Так.
– Тоді, даруйте, хоч бабусю? Так.
– У школі вибийте шибки? Ні.
– Учительці робіть все навпаки? Ні.
– Брудне взуття носіть у школу? Ні.
– Завжди старших поважайте! Так.
– І малюків не ображайте! Так.
– Чи хочете друзями моїми стати?
– Та я ж вас краще вчительки буду навчати!



 

Гра має назву «Це все я, це все я, це компанія моя».     6

Якщо це про вас — відповідаєте словами «Це все я, це все я, це компанія моя», якщо ні — то «Це не я, це не я, не компанія моя».

         Хто співає, веселиться і роботи не боїться?

         Хто із вас такий хороший — засма­гати йде в калошах?

         Хто із вас хоч раз хворів через те, що зошит з'їв?

         Хто із вас, скажіть лишень, заряд­ку робить кожен день?

         Чи багато серед вас невмивах при­ходить в клас?

         Хто пройти ладен півсвіту, щоб Букварика зустріти?

 

Ведуча: А зараз урочиста мить. Приготуватись до прийняття клятви школяра.

 

Клятва


Буду я в школі вчитись читати,

гарно писати і рахувати.

Буду в альбомі своїм малювати

Твори писати, вірші вивчати.

Учні. Клянусь!

Обіцяю не лінитись,

добросовісно трудитись.

Вчителів всіх поважати

І оцінки гарні мати.

Учні. Клянусь!

Книги й зошити любити

Берегти, а не губити.

Акуратним завжди бути,

Щоб нічого не забути.

Учні. Клянусь!

Буду вчитись я сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти!

Учні. Клянемось!

 

Ведуча: Хай Бог охороняє всіх від злого,

              Хай світить Сонце і колосяться жита.

              Щоб були всі здорові й щасливі.

              На многії, многії літа.


 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
13 липня 2018
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку